Премини към съдържание

Разход на газ ?


Препоръчано мнение

Здравейте! Нека колегите с газифицирани колтчета 4г13 да си дадат разхода на газ - градско и извънградско. Благодаря предварително ;0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4G15 /АГУ/

- 7 на 100 - извънградско

- 10 на 100 - градско /лятото/

- 11 на 100 - градско /зимата/

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма смисъл от газ на този двигател.Аз си карам на бензин и разхода ми не е голям 7.5/8 литра на 100.Намислил съм да изчистя тук там покрай двигателя и се надявам още да се смъкне ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за отговорите. Моята и смених изпарителя и сега дава очудващо нисък разход - 8 в града O_O. Между другото всички ме плюеха за избора ми на изпарител и знаете ли защо ? Защото просто избрах вакумен изпарител ;). Взел съм вакум от спирачките с тройник и колата е пушка ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами електрическия взема сигнал от бубината да е наясно на какви обороти е колата, за да знае колко гас да пусне, а при вакумния това нещо го прави вакума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами електрическия взема сигнал от бубината да е наясно на какви обороти е колата, за да знае колко гас да пусне

Електрическият изпарител има само един електрически компонент - електромагнитния клапан.

Ако правилно съм разбрал - излиза, че тоз клапан се управлява от бобината ?

Също така излиза, че разхода ми на гориво ще е един и същ ако:

- карам на 2000 оборота, на равен път и празен автомобил;

- карам на 2000 оборота, теглейки каравана и изкачвам баир;

Оборотите са едни и същи-значи изпарителя пуска едно и също количество гаЗ ?

 

Ладата на баща ми е с ел. изпарител и няма връзка с бобината (аз съм я правил преди 10 години) - как тогава работи ?

И последно, ако колата е с 2 бобини - какво се прави ?

Поздрави !

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята е с електрически и няма сигнал от бОбината ;) Явно не си наясно каква е разликата, давам жокер, давам жокер - като дадеш на контакт пуска и след 2-3 сек. спира :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, да! Всъщност съм бил в огромна заблуда :D ! Извинете ме! Разликата било в това как се спира газта при неработещ двигател.. При вакумния изпарител клапанчето се задейства от вакум( има вакум - отворен клапан), а при електрическия клапанчето е ел. Всъщност и при електрическия и при вакумния изпарител количеството подадено гориво зависи от вакума при маркучите към смесителната плочка... Радвам се че научих нещо :D

Редактирано от Pilchard
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за да ти се изясни напълно -

Идеята на вакуумния е да не пуска газ докато не въртиш на стартер, дори и при подадаване на "контакт". Когато въртиш на стартер се получава вакуум във всмукателните тръби и изпарителя почва да подава газ. При двигателите с инжекцион (моно или пълен) винаги се запалва на бензин първо и затова трябва електрически да се спира газта и от изпарителя за да не се смесва горивото газ+бензин. Там обикновено ключа е автоматичен, докато при карбураторните е обикновен, като има и средно положение. Естествено не е проблем да се монтира електрически изпарител на карбураторен двигател.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...