Pilchard Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Здравейте! Нека колегите с газифицирани колтчета 4г13 да си дадат разхода на газ - градско и извънградско. Благодаря предварително ;0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 (редакция) 4G15 /АГУ/- 7 на 100 - извънградско- 10 на 100 - градско /лятото/- 11 на 100 - градско /зимата/ Редактирано 28 март 2010 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Златев Публикувано 29 март 2010 Сподели Публикувано 29 март 2010 4G13около 7/100 - извън градско10/100 градскоЗимата е сложно, защото карам половината време на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Falko Публикувано 29 март 2010 Сподели Публикувано 29 март 2010 Според мен няма смисъл от газ на този двигател.Аз си карам на бензин и разхода ми не е голям 7.5/8 литра на 100.Намислил съм да изчистя тук там покрай двигателя и се надявам още да се смъкне ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 30 март 2010 Автор Сподели Публикувано 30 март 2010 Благодарско за отговорите. Моята и смених изпарителя и сега дава очудващо нисък разход - 8 в града O_O. Между другото всички ме плюеха за избора ми на изпарител и знаете ли защо ? Защото просто избрах вакумен изпарител ;). Взел съм вакум от спирачките с тройник и колата е пушка ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 А знаеш ли каква е разликата между електрически и вакумен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 1 април 2010 Автор Сподели Публикувано 1 април 2010 Ами електрическия взема сигнал от бубината да е наясно на какви обороти е колата, за да знае колко гас да пусне, а при вакумния това нещо го прави вакума... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 1 април 2010 Сподели Публикувано 1 април 2010 Ами електрическия взема сигнал от бубината да е наясно на какви обороти е колата, за да знае колко гас да пуснеЕлектрическият изпарител има само един електрически компонент - електромагнитния клапан.Ако правилно съм разбрал - излиза, че тоз клапан се управлява от бобината ?Също така излиза, че разхода ми на гориво ще е един и същ ако:- карам на 2000 оборота, на равен път и празен автомобил;- карам на 2000 оборота, теглейки каравана и изкачвам баир;Оборотите са едни и същи-значи изпарителя пуска едно и също количество гаЗ ? Ладата на баща ми е с ел. изпарител и няма връзка с бобината (аз съм я правил преди 10 години) - как тогава работи ?И последно, ако колата е с 2 бобини - какво се прави ?Поздрави ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 И моята е с електрически и няма сигнал от бОбината ;) Явно не си наясно каква е разликата, давам жокер, давам жокер - като дадеш на контакт пуска и след 2-3 сек. спира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 2 април 2010 Автор Сподели Публикувано 2 април 2010 (редакция) А, да! Всъщност съм бил в огромна заблуда :D ! Извинете ме! Разликата било в това как се спира газта при неработещ двигател.. При вакумния изпарител клапанчето се задейства от вакум( има вакум - отворен клапан), а при електрическия клапанчето е ел. Всъщност и при електрическия и при вакумния изпарител количеството подадено гориво зависи от вакума при маркучите към смесителната плочка... Радвам се че научих нещо :D Редактирано 2 април 2010 от Pilchard Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 април 2010 Сподели Публикувано 4 април 2010 И за да ти се изясни напълно - Идеята на вакуумния е да не пуска газ докато не въртиш на стартер, дори и при подадаване на "контакт". Когато въртиш на стартер се получава вакуум във всмукателните тръби и изпарителя почва да подава газ. При двигателите с инжекцион (моно или пълен) винаги се запалва на бензин първо и затова трябва електрически да се спира газта и от изпарителя за да не се смесва горивото газ+бензин. Там обикновено ключа е автоматичен, докато при карбураторните е обикновен, като има и средно положение. Естествено не е проблем да се монтира електрически изпарител на карбураторен двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.