Здравейте, отново. Пак ще искам помощ. Не пали, отново! Колта си работи една година само на газ, но и аз не го карах особенно, защото семейството нарастна и ни е трудно да се събираме, та си взех ван. Взех си и компютър, но така и не остана време да го монтирам. Та няколко дена подред ми гаснее колата по кръстовищата и накрая не искаше и да запали и се наканих да сменям компа. Да, ама и с новия така, не ще да пали, ни на бензин, ни на газ. Гаси си Chek engine нормално, въртя и никой. Установих, че няма искра на свещите. Един приятел мери нещо и каза, че бобината е наред. Инсталирах си Autodata и гледайки от там започнах да меря едно по едно. При мерене на напреженията на ЕКУто, установих че на пин 72 мисля crancshaft нещо си трябва да е или 0 или 5 В при завъртян ключ, а при мен е 0,25 В, при въртене на стартера стойностите съвпадат с тези по Autodata-та. Другото беше по делкото: малкия куплунг който е с 2 кабела при завъртян ключ трябва да дава между пин 1 и маса 12 В , а при мен е 0, но това е при изкаран куплунг, като го включа към делкото и успея да вкарам сондата на мултицета изотзад си дава 12 В. Ако има някой, който са му издържали нервите, да прочете всичко това и да има идея какво може да е, ще съм му много благодарен да ми даде съвет, къде може да е проблема.