Премини към съдържание

Прекъсване


T-rex

Препоръчано мнение

Здравейте. Видях, че доста пъти се е срещал подобен проблем, но не видях 100% съвпадение. Проблема е следният: Както съм си в движение без видима причина, понякога при рязко подаване на газ, се появява прекъсване (тоест сяка6 колата няма гориво или по-точно ток, като рязко губи мощност за около секунда). Подозирам, че е бобина :icon_crying: Друго, което не съм сигурен, че е свързано с това е малко по-трудно палене(поне за мен) и имам усещането, че понякога няма достатъчно ряз(а може и колата да си е такава). Друго което се сещам е, че това ми го е правила 2-3 пъти в мокро време (нз дали има връзка с времето). Днес за 25 км не го направи нито веднъж, а след престой и в обратна посока го направи 3 пъти, което не ми се беше случвало досега. Правила го е по-малко от 10 пъти за 5 хил. километра. Това е май. Не ми се вярва да е от кабели, но ако някой има предположение от какво е и колко струва 1 бобина (четох нещо за около 500 лв и ми стана лошо). Не поясних, че колата е Лансър (до) 1995г, 1600,16V, 113к.с. 4G92 мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я на загрял двигател, вдигаш 45км/ч, включваш на 5-та скорост и рязко настъпваш газта до дупка.......И гледай какво става, дали прекъсва и как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещи,кабели, дистр. капачка, комутатор или бобина..............комутатора го споделих ,тъй като казвате че по трудно палела.........чек енджина свети ли???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещи,кабели, дистр. капачка, комутатор или бобина..............комутатора го споделих ,тъй като казвате че по трудно палела.........чек енджина свети ли???

 

Ще проверя довечера кабелите. Свещите изглеждат добре. Лампата чек енджин не свети. Преди време светеше и ми даваше грешка oxygen sensor, но след като смених бензиностанцията спря да свети. Майсторите казаха, че не може да свети от ниско октаново число на бензина, но от 6 месеца не е светила :icon_blush: По-важното е, че сега когато го направи лампата не светеше . Май най-лошия вариант е бобина(като цена, ако е вярно към 500 лв както четох някъде :icon_crying: ) :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я на загрял двигател, вдигаш 45км/ч, включваш на 5-та скорост и рязко настъпваш газта до дупка.......И гледай какво става, дали прекъсва и как.

 

Ще пробвам и ще напиша, но мисля че няма да прекъсне :rolleyes: Как пък си го реших така :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам и ще напиша, но мисля че няма да прекъсне :rolleyes: Как пък си го реших така :icon_doh:

Пробвах на загрял двигател 4-5 пъти и се усеща само, че колата не е в обороти за тази предавка с тази скорост. Пробвах и на 4 с 45км/ч пак същото. Вече надолу няма смисъл, защото си върви. :icon_hmm:

Освен това пробвах да видя в тъмното някакви искрици по кабелите, като пръсках с пулверизатор :rolleyes: Няма нищо (че не съм видял не е гаранция, че кабелите са здрави. Май). Покарах 10 км някъде и я настъпвах рязко на няколко пъти, но не го направи пак. Иначе както казах изведнъж сякаш губи ток или гориво за около 1 сек. Това е. Ще мисля. Сега ме чакат 200 км път и ще видя :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, напоследък и при мен се появява от време на време този проблем. А съм със съвсем различен двигател...

Абсолютно същото нещо - колата си върви, минава теста на 5та с 45км/ч, сменени свещи и всичко изглежда ок. И от време на време като си поиска губи мощност все едно свършва бензина... Първоначално беше само като се минава бързо през локва, а вече и на сухото от време на време.

Интересно ще ми е да разберем от какво е това... Не че е фатално, защото е много рядко, но все пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте. Видях, че доста пъти се е срещал подобен проблем, но не видях 100% съвпадение. Проблема е следният: Както съм си в движение без видима причина, понякога при рязко подаване на газ, се появява прекъсване (тоест сяка6 колата няма гориво или по-точно ток, като рязко губи мощност за около секунда). Подозирам, че е бобина :icon_crying: Друго, което не съм сигурен, че е свързано с това е малко по-трудно палене(поне за мен) и имам усещането, че понякога няма достатъчно ряз(а може и колата да си е такава). Друго което се сещам е, че това ми го е правила 2-3 пъти в мокро време (нз дали има връзка с времето). Днес за 25 км не го направи нито веднъж, а след престой и в обратна посока го направи 3 пъти, което не ми се беше случвало досега. Правила го е по-малко от 10 пъти за 5 хил. километра. Това е май. Не ми се вярва да е от кабели, но ако някой има предположение от какво е и колко струва 1 бобина (четох нещо за около 500 лв и ми стана лошо). Не поясних, че колата е Лансър (до) 1995г, 1600,16V, 113к.с. 4G92 мотор.

аз имам същия проблем.знам от какво е , но не съм го правил още. така карам. значи : като махнеш дистрибуторната капачка, хвани леко и разклати оста. вероятни има луфт. моя лансер е мн.стар и има такъв лувт на оста. или нови втулки се праВЯТ ,ИЛИ ново делко без луфт т.е втора ръка. на мен вчера ми проече водната помпа. гарнитура не мога да намеря. лансера ми е 1986, 1,. знее ли някоъ как се прави. ства ли с термоустойчив силикон?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам същия Лансер като и моя до преди няколко дни проявяваше същите симптоми и проблема го реших със смяна на свещи.

п.с. И моите свещи изглеждаха перфектно на пръв поглед но след смяната колата просто заспа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...