Премини към съдържание

T-rex

Потребител
  • От него общо

    23
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

T-rex's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте. Знае ли някой каква е гарнитурата на всмукателния колектор на Мицубиши Лансер 1.6GLXi до 1995г. Намерих в интернет някакви гарнитури, но не знам коя е точната(http://mot.bg/garnituri-na-kolektora-za-mitsubishi-lancer-v-station-wagon-cbw-cdw-kombi-t4814.html). Пише гарнитура на колекторните тръби, а ми е трудно да ги разпозная без да демонтирам. Тъй като ще ми го доставят до 5 дни не ми се иска колата да седи разглобена толкова дълго. Или пък е друг вид :D Мерси.
  2. Търся щората за багажника на Лансър след 92г.
  3. Здравейте. Не можах да открия кабели за диагностика на Лансера, които на 100% да стават за този модел (Lancer 1.6 GLXi до 95г.). Става въпрос за връзка през USB на компютъра с ECU-то. От пръв поглед личи, че букста е OBD 2. Проблема е протоколи и т.н.(не съм много запознат и не знам кой протокол ползва). Може ли да ме насочите към някой евтин кабел в e-bay примерно(не говоря за нещо професионално, а просто любителско)? Благодаря предварително.
  4. T-rex

    Въпрос за аларма

    Пробвах, но единствено се чуваше тихо щракване и не се заключва :icon_doh:
  5. T-rex

    Въпрос за аларма

    Явно прибързах да се радвам :icon_hmm: От ключалката идват 4 кабела. Когато отключа на 1 идва импулс, а когато заключа идва на другият. Когато подам маса на третият проводник отключва, а когата махна масата заключва. На четвъртият явно е маса :icon_hmm: И сега въпроса е как да се управлява :icon_doh: Да поясня, че алармата има 6 извода за упр. на централното общ, затворен, отворен за откл. и закл.. Мерси.
  6. T-rex

    Въпрос за аларма

    Мерси много колега. Да модула е с релета :drinks:
  7. Здравейте. Може да ви се стори глупав въпрос, но не видях никъде във форума точно такъв проблем. Колата е Лансър (до)95г, 1.6, 16V, 113k.с. Въпросът ми е, някой знае ли как се управлява централното + или -. На снопът с кабели пробвах да подам маса през пробна лампа(крушка от фар) на всички кабели, които излизат от вратата, но нито се отключи, нито се заключи :? Пробвах да заключвам за да видя на кой кабел ще дойде сигнал и такъв се появи на 1 кабел, а при отключване на другият. Времето на светене беше някъде секунда или 2. Кабелите бяха синьо с черно и синьо с червено(пиша по спомен, но не гарантирам). Ако някой може да ми каже какво да правя ще съм му благодарен. Иначе към алармата на нормално отворен за закл. и за откл. на тези, които търся, а общите на -. Мерси.
  8. T-rex

    Проблем при форсиране

    Само да кажа, че преди няколко дни установихме, че е бобина. Купих нова и всичко е ОК. Оказа се стандартен проблем.
  9. T-rex

    Проблем при форсиране

    Благодаря ти за отговора. Пробвах и с пръскане с пулверизатор. Гледах пръсках и нищо не видях. Пръсках и по капачката. Сега пък като натисна рязко не се оправяше, а започваше яко да забива, сякаш нямаше въздух или гориво. При плавно подаване и при по-високи обороти проблема го няма. Ще може ли да ми подскажеш, на кои клеми колко трябва да е напрежението и колко е съпротивлението между изводите(за ТПС). И дали някой знае Колт 1.3 93-94 със същите ТПС ли са. Мерси отново
  10. Здравейте. Да опиша проблема с две думи и какво съм направил. Проблема е, че при рязко натискане на газта се усе6та едно придърпване независимо в движение ли е или на място. Това го прави до около 2500 или 3000 оборота и почти всеки път е различно. В един момент рязко се "отпушва". На празен ход не виждам проблеми, а и при плавно подаване на газта. Първоначално с прекъсването си помислих, че съм за кабели, свещи или капачка(колата не беше карана 3 месеца). Премерих свещите и 3 са около 10К, а другия е 7-8К. Свалих капачката и огледах за пукнатини, нооо отвътре още лъщи и няма видимо проблем. Смених свещите след като ги огледах и не видях разлика(лятото ги бях сменял). И това не помогна. Сега съм се насочил към дебитомера. Дали не е възможно потенциометъра да е проблемен :icon_hmm: Повече няма да оставям колата толкова дълго на едно място, защото явно всичко се поврежда от стоенето. Тази година не ми върви(радиатор, акумулатор, а сега и това). Ако някой може да ми даде насоки, защото няма да имам пари да започна да сменям всяка част, която ме съмнява :icon_blush: Благодаря предварително на всички отзовали се :help:
  11. T-rex

    Ритане в педала

    Погледнах моите водачи на 1 колело и единия не е с овална форма, а е като отрязан на две срещуположни места. Така го обясних.... дано ме разбра
  12. T-rex

    Ритане в педала

    Автомобила е Лансър 95г. (до 95)1.6, 16V, комби. На мен ми казаха, че трябва да си купя целия спирачен апарат. Ако наистина се продават само водачите и аз няма да се занимавам с глупости, а ще купя нови
  13. T-rex

    Ритане в педала

    Някой може ли да каже точните размери на водачите(моите са леко износени). Мисля да дам на стругар да ми ги направи, но не знам размерите. Ако никой не ги знае ще трябва да му дам целия апарат, май :icon_hmm:
  14. T-rex

    За пълното каско

    Около 700 лв :icon_doh: Броя я над 13г.
  15. T-rex

    За пълното каско

    Аз самия съм застраховател. За над 5 коли винаги може да се направи отстъпка, ако застрахователя желае. Компанията е с 100% чуждестранни инвестиция и ако някой иска лесно ще разбере коя е. За мутренски (армеецки) работи не може да се говори. Патили са доста хора от повечето компании. При нас цените със сигурност не са най-ниски, но са подходящи за да може да се изплати всяка 1 щета. Има и други много стабилни компании. Най-вероятно е като при нас - отстъпка за каско при ГО в същата компания. Мисля, че Левинс са най-евтини(щети над 50 лв само срещу документ за бракуване :icon_doh: За финал ще кажа: НЕ ПРАВЕТЕ АВТОКАСКО САМО ЗА ДА ИМАТЕ КАСКО, А ВИЖТЕ ДОБРЕ КАКВО ЩЕ ПОЛУЧИТЕ СРЕЩУ ПАРИТЕ СИ :drinks:
×
×
  • Създаване...