Премини към съдържание

На вниманието на всички, които хвалят сервиз Ратола в Пловдив


Препоръчано мнение

Всичко казано до тук,показва какво е състоианието на големите сервизи в БГ.Маисторчетата в тях са като снежинките в Левски-на килограм.А частите-те се правят в някои гараж.А и забравих гаранциа винаги има Франция

Много смело и безотговорно... :icon_blush:

 

Правописа няма да коментирам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Мен това ми е чудно, 100% е прикл. :), интересно е че и автора не се включва, днеска е последния срок :), да видим :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почива си!

Ако вчера цял след обяд е раздавал шамари и сноши е удавил мъката в уиски, ставането ще му е трудно. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много смело и безотговорно... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

 

Правописа няма да коментирам!

 

 

Смело да защото съм убеден в това което казвам,колкото до правописа нямам кирилица и налучквам клавишите.Имам две висши образованиа но за сажаление нямам машинопис.

Редактирано от poka
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така темата стана на нищо - защо нямаш кирилица? Бутона за смяна над полето за текста - En-BG-BP не го ли виждаш? За човек с 2 "виши образованиа" е недопустим такъв начин на писане и то в този форум!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересен резултата от проверката. За един ден и половина все трябва да се е разбрало нещо. Надявам се в най-скоро време Милен да влезе и да даде някакво инфо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ай колежке, защо Милен? Виж Мирослав може да даде инфо какво е станало... много се изписа и най-вече глупости. Не знам колко от взелите мнение в тази тема са ползвали услугите на Ратола-Пловдив но аз лично съм сменял ремъци и съм доволен - разбрахме се по телефона за час, бях точно на време и ми преха автомобила веднага, поразходих се малко из града, звъннаха ми да ме питат дали да сменят ремъка на динамото и климатика и след 3 часа си взех автомобила.

Не знам каква отговорност може да има сервиз, който и да е той за неща сменени преди 2 години...на стар автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, аз като си купувам НОВА КОЛА ми казват 100 000км или 3г. Тоест, ако Ратола дават гаранцията за определен брой км, изобщо не ме интересува дали колата ми ще си остане без ремък след 2-3 или 5г, ама съм изминал 5000 в тях. Това може само някой от Ратола обаче да го каже как е и каква гаранция покриват.

 

Видях, че Мирослав е писал :), ама не виждам нищо по темата :), това поне в мен буди разни мисли, че Ратола са сгафили :), разбира се, това е само мое и вътрешно чувство:).

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, аз като си купувам НОВА КОЛА ми казват 100 000км или 3г. Тоест, ако Ратола дават гаранцията за определен брой км, изобщо не ме интересува дали колата ми ще си остане без ремък след 2-3 или 5г, ама съм изминал 5000 в тях. Това може само някой от Ратола обаче да го каже как е и каква гаранция покриват.

Рангеле,не е така.Масло как сменяш,10000км. или 1година,нали?Същото е и с ремъка,той старее.Не можеш да го държиш 10г. на колата си(въпреки че не я караш)и да мислиш,че е в гаранция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз написах че Мирослав, ще каже каква е тяхната гаранция, освен това той е прав че не знам но и не ме интересува кой ми поема гаранцията и кой я прави :), нали я има. Аз съм потребител тези неща не ме бъркат, важното е за мен да я карам те да я оправят :). Щом вие сте се справили със случая, може автора да каже нещо и направо закл. че иначе съвсем зле ще стане темата.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро си е на мястото, но някои големи умове от форума са много демократични и са ограничили достъпа до форума на IP адресите на Ратола - от около два месеца. Поради което се налага достъп от други мрежи или когато не съм на работа.

 

Нали си взимат отстъпките от 15%. Доста демократично :)

Редактирано от jenien
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека колегата galahat,ако има нещо да разяснява-да разяснява и да приключваме темата,защото този"филм"сме го гледали многократно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали си взимат отстъпките от 15%. Доста демократично :)

Абе, колега, отстъпки отдавна не ползваме.............

 

И накрая - много шум - за нищо! Ако не я бяха приели колата - щяха да бъдат прави. Защото (както и някой от колегите по-горе писа) - дават гаранция 6 месеца, които са изминали отдавна. Сега да я оправят, от няма и къде, а колегата - да почерпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Ремъка е скъсан вследствие на повреда в двигателя, а не вследствие на некачествена част или ремон.

Ремъка не е закупен от Ратола, има оферта за ремъка но това е само оферта, за ремонта клиента е получил фактура в нея са описани, масло, маслен филтър, свещи, ролка и пистови ремъци. Ако някой си е направил далавера, няма как клиента да не е знаел - има официална фактура. Вчера съм изпратил фактурата на клиента, защото твърдеше, че няма такъв документ за да си сравни документите. Причините за скъсване на ремъка е възможно да са няколко, моето мнение е че автомобила е теглен в опит да запали, а водната помпа е била замръзнала (охладителната течност не е в нормите). Тъй като това е само хипотеза и има и други варианти, не ми се разсъждава върху дали е така или не. Гаранция за смяна на ангренажен ремък в Ратола е 6 месеца. Тъй като колегите в Пловдив не са спазили правилата за работа - приемане, издаване на автомобила и съответно приемането или отказа на рекламацията от страна на клиента по установения ред, ще поемат за своя сметка ремонта на автомобила. Остава да разбера точно как и от къде се е появил ремъка, защото със сигурност не е от Ратола, след което ако има служител на Ратола замесен в случая ще бъде наказан. Фактурата мога да прикача във форума, но тъй като съм я изпратил на клиента, оставам той да реши дали да я покаже. За мен този случай е приключен и не мисля да продължавам да го коментирам.

Отговарям на всички въпроси и мнения възможно най кратко:1На въпроса дали съм теглен-никога(пък който иска да вярва);2на въпроса за ремонт по двигателя или повреда:никога не съм правил какъвто и да е ремонт(не ми се е налагало и да чукам на дърво) освен смяна на маншони на рейката,пожелавам на всички колеги да имат толкова здрав автомобил като моя.3 Относно въпроса на колегата от форума SLR дали колата е ръчкана:ремъка се скъса когато жена ми шофираше,а повярвайте ми тя няма как да кара бързо.4.Относно въпроса с фактурата:с ръка на сърцето продължавам да твърдя,че на мен фактура не ми е давана след ремонта.5.Относно въпроса дали съм знаел за някакви далавери:Колкото и да не разбирам от коли не съм толкова прос да сменя оптяжна ролка,масло,филтър,пистов ремък,а да не сменя ангренажен ремък,за да спестя пари или да си го закупя от другаде да спестя 10 лв.. Мисля че е смешно и безмислено нали! .Никога не съм бил"евтин на брашното ,скъп на триците"няма и да бъда.

Благодаря все пак за бързата реакция и адекватно решение на Мирослав.Надявам се в най -скоро време правдата да протържествува и отново да карам колата си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цено,нека не омазваме и тази тема,тя е за друго! :please:

 

А! Ама това моето приятелче ли е бре? От кога го чакам да го сурвакам. Мисля, че имаше достатъчно отправени молби, затова отправям предупреждение - от тук на сетне всеки излишен коментар ще бъде изтриван, и всеки опит за създаване на интрига - наказван. Темата отива към заключване. Колегата който я пусна, получи своето - показност и действие по въпроса. Благодаря за вниманието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро си е на мястото, но някои големи умове от форума са много демократични и са ограничили достъпа до форума на IP адресите на Ратола - от около два месеца. Поради което се налага достъп от други мрежи или когато не съм на работа.

Миро, сега пък форума ли ти стана виновен ? ..

Много добре знаеш защо е отраничен достъпа на Софийската Ратола, те така си решиха, но лично твоят достъп- никой не го е ограничавал, точно защото "големите умове" те ценят и уважават...

Не си трийте задника със форума, специално на теб не ти подхожда.. :good:

 

Сега по темата...

Не знам каква гаранция сте обещавали на човека, след като никой не дава гаранции за консумативи, но щом сте си вкарали този таралеж в гащите, сега е редно да му оправите колата, а не да търсите под вола теле..

Това със замръзналата водна помпа, преди да го напишеш- консултира ли се с някой от майсторите си ? ..

Ако да, дай го този майстор да обясни, как след скъсването на ремъка, разпределителният вал е продължил да се върти, та да удари всичките 16 клапана ..

Това няма как да стане, освен ако ремъка не се скъса в движение, та вала да продължи да се върти от инерционните сили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, сега пък форума ли ти стана виновен ? ..

Много добре знаеш защо е отраничен достъпа на Софийската Ратола, те така си решиха....

 

Така ли си решиха ? Я ми покажи това решение , че нещо не го намирам ? Като дойдете знаете да размахвате карти и да искате отстъпки , а слагате банове ? Май така не е много честно или се лъжа ? Когато не ви изнася , всичко е извън темата.

Редактирано от jenien
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цено, защо сега пишеш, а когато трябваше - мълча? А защо има БАН - мисля, че би трябвало ти най-добре да го знаеш!

 

Моля колегите да заключат темата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...