Премини към съдържание

На вниманието на всички, които хвалят сервиз Ратола в Пловдив


Препоръчано мнение

Здравейте колеги ,аз пиша много рядко във форума по -скоро съм наблюдател.НЕ исках да се стига до тук да пиша във форума ,обаче няма как да пренебрегна факта, че постоянно чета суперлативи за сервиз Ратола в Пловдив.Да си оставиш колата и да ти я оправят,да ти вземат парите проблеми няма,само че не седи така и въпроса с рекламацията!Та моят случай е следният :Сменям си аз ангренажен ремък,пистов,ролка ,масло,филтри,свещи и т.н. всичко закупено от прехваленият сервиз Ратола,за който прочетох от форума.До тук добре ,обаче ангренажният ремъкът ми се къса след пробег от 10хил.км.Свързах се с "майсторите "(имена умишлено не споменавам)от Ратола и след много уговорки накрая след 1 седмица дойдоха да видят дали не ги лъжа,защото не им се вярваше ,че ремъка е скъсан.Та установиха ,че ремъка наистина ми е скъсан.След още 1000 звънения и още 1 седм. благоволиха да ми вземат колата и да мине рекламация.И така приказката с лъжите, че нямали части ,чакаме части,утре,понеделник ,петък,пак чакаме части ,та до днес още чакат части.Сега най- интересната част-ремъка се скъса на 7 януари; днес е 10 март-7 януари=63 дни.Цяла зима "майсторите" от Ратола ме оставиха да мръзна по спирките и да дам сумати пари за таксита и коли под наем .Аз съм разговарял с консултант от комисията за защита на потребителите и от там ми предложиха да подам жалба. Последното обещание е утре да си взема колата ,ако и тогава ми кажат чакаме части, не само комисията за защита на потребителите, ами и на господари на ефира ще се обадя .Заслужават златен скункс за най- дълго ремонтиране на кола!Успех на всички,на които им се налага ремонт и рекламация в сервиз Ратола-Пловдив.Последно уточнение за членовете на клуба- направиха ми отстъпка с картата ми само на ролката ,на нищо друго. Дали наистина трябва да е така незнам ,но на фона на всичко отстъпка от някакви си 100лв вече ми изглежда смешна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

То може и там да е проблема, да са му сложили за друга кола :)))). Шегувам се разбира се, съчувствам на колегата, дано Мирослав ти помогне бързо да оправите нещата и да изчистите до колкото е възможно в случая името на Ралота ПЛД.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно уточнение за членовете на клуба- направиха ми отстъпка с картата ми само на ролката ,на нищо друго.

Явно само ролката е от Ратола, другите части майстора си ги е вкарал , щом и Миро не може да намери документ... :icon_hmm:

Няма да се плашиш, Миро е пич и ще разрови нещата и ще открие причината..

А историята помни и по тежки случаи с доставка на части..Аз за едни прословути втулки за ск. кутия чаках 75 дена и накрая ги взехме от Балкан Стар, че клиента трябваше да се учи на ново да кара кола, докато ги доставят.. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:Сменям си аз ангренажен ремък,пистов,ролка ,масло,филтри,свещи и т.н. всичко закупено от прехваленият сервиз ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да покажеш документ (номер на оферта и работна карта също ще са достатъчни за да проверя), с който си закупил частите и е извършен ремонта в нашия сервиз, защото съм запознат със случая, но не намерих покупка на такъв ремък, освен това такъв ремък не сме и внасяли до момента (като за твоя автомобил).

 

Лично аз ще следя темата с интерес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клиента достатъчно ясно е написал и тук какво точно е закупил от вас и какво му е сменено.

Какво са правили майсторите в Ратола, вече е отделен въпрос. И какви части са му поставили също явно е нещо съвсем друго.

Защото когато човек си оставя колата в сервиз, очаква да му сложат и подменят частите, за които е платил. Едва ли някой виси на главата на майсторите, за да ги гледа каква част, от каква кутия вадят и т.н.

 

Miroslav, мисля че ще е по-добре вместо да подлагаш думите на клиента на съмнение, да се трогнете малко и да проверите къде е проблема.

Дали не може да е във вашите майстори и сервиза случайно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мира, ако до сега не си ползвала услугите на Миро - не считам, че е коректно да го нападаш.

До днес, няма причини които да ни карат да се съмняваме в добронамереноста му.

При всички положения случаят ще се разнищи. Нека не избързваме с изводите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога естествено на бележката която ми разпечатаха като документ пише така:ангренажен ремък-MD176386,OFERTA NOM. 1440 от 13.02.2008г.лично съм дал на Л.П.(умишлено не споменавам имена, защото съм пич ти знаеш за кого говоря)всички документи и са ксерокопирани във вашият сервиз.Клубната ми карта е с ном.0134,давам ти и рама JMBLNCB4WRU501184.А ,за това което казваш ,че сте нямали такъв ремък поръчван говори само едно,което много ме притеснява!!!Надявам се след 2 месеца висене на подемника(кадето са я сложили за да не им пречи ,а не за ремонт) до петък да ми е готова защото това е крайният срок.След това отивам да си търся правата другаде.Давам ти и ном. на оптяжната ролка да провериш дане би и тя да не е поръчвана от вашият сервиз MD315265,oferta nom. 3897,поръчана на 30.1.2008.След евентуалният ремонт ще искам всички документи за извършен ремонт.Който обича да чака автобус при -8 градуса да върви пеш ,аз вече немога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не изчакате колегата да отговори на Миро,пък след това да си правите разни заключения?Иначе ми се струва малко некоректно!

 

П.П. Опс,той го е направил вече.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След конкретно изнесените данни и аз очаквам с интерес отговор от проучването на Миро за случая!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

valboss, не мисля че нападам колегата. Но и не смятам, че колегата с проблема с колата е виновен за това, че една обикновена смяна на консумативи се бави 3месеца.

Това нормално ли е според вас?

Или тези части са им ги носили на крака от Япония?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

valboss, не мисля че нападам колегата. Но и не смятам, че колегата с проблема с колата е виновен за това, че една обикновена смяна на консумативи се бави 3месеца.

Това нормално ли е според вас?

Или тези части са им ги носили на крака от Япония?

 

Е, разбира се, че не е нормално!!!:icon_censored:

В случая разбирай забележката ми така - Миро е коректен и не би трябвало упреците да са конкретно към него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, разбира се, че не е нормално!!!:icon_censored:

В случая разбирай забележката ми така - Миро е коректен и не би трябвало упреците да са конкретно към него.

 

Е, ок, разбрахме се тогава кой, какво има предвид. :)

Упреците ми не са директно към него естествено. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на коя дата е извършена смяната на ремъците и ролките? Защото когато аз ходих да сменям моите в Ратола ми казаха, че гаранцията им била 6 месеца. :icon_hmm: Това също е добре да се спомене, понеже мисля, че касае много хора тук, какво покрива гаранцията на Ратола при смяна на консумативи и части. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

valboss, не мисля че нападам колегата. Но и не смятам, че колегата с проблема с колата е виновен за това, че една обикновена смяна на консумативи се бави 3месеца.

Това нормално ли е според вас?

Или тези части са им ги носили на крака от Япония?

Колежке,като се скъса ангр.ремък частите които трябва да се сменят не са консумативи(дано ремонта на колегата не е много тежък),като пишеш нещо поне си направи труда да проучиш за какво става въпрос.Не защитавам или оплювам Ратола Пловдив,защото нямам наблюдения за сервиза,но като изказваме мнения нека да сме обективни,а не да си чешаме езиците и ако можем да помогнем с нещо.Съжалявам за колегата дано си вземе колата възможно най-бързо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко полезна информация от агенцията за закрила на потребителя

 

Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.

(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

 

Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

 

Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.

(2) Рекламацията се подава устно или писмено.

 

(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията.

 

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви Раздел IV.

Отговорност за вреди, причинени от дефект на стока.

Раздел IV.

Отговорност за вреди, причинени от дефект на стока.

Чл. 130. (1) Този раздел се прилага за отговорността на производителите, дистрибуторите и търговците за вреди, причинени от дефект на произведена или доставена от тях стока.

(2) Стока е всяка движима вещ, независимо дали е част от друга движима или недвижима вещ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

lancer j, колегата пише, че първо за самата смяна на ремъци, ролки, свещи е чакал доста време.

А след изминати 10хил км. ангренажният ремък се къса, и той прави рекламация.

Колкото и да е сложен един ремонт, не смятам, че този е чак такъв, че да отнеме време от 3месеца, в които да му обясняват как чакат части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не коментираме неизяснени обстоятелства. Щом Миро се е заел нещата ще си дойдат на място, всички знаем как работи и на колко хора от форума е помогнал. Надявам се че скоро колегата ще е с любимия си автомобил :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой не е разбрал пояснявам ,че съм сменил всичко наведнъж ,всички части и консумативи закупени и поставени от сервиз Ратола-Пловдив. А за ремонта на скъсаният ремък чакам повече от 2 месеца.Забравих да добавя щетите от скъсването ,поне такива каквито ми ги изложиха "майсторите" от Ратола,освен скъсаният ремък ,16 изкривени клапана,2 счупени кобилици,крива глава и другите неща ,които забравих и неразбирам, защото аз съм икономист, а не автомонтьор

Редактирано от galahat
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

lancer j, колегата пише, че първо за самата смяна на ремъци, ролки, свещи е чакал доста време.

А след изминати 10хил км. ангренажният ремък се къса, и той прави рекламация.

Колкото и да е сложен един ремонт, не смятам, че този е чак такъв, че да отнеме време от 3месеца, в които да му обясняват как чакат части.

Мира, прочети внимателно 1-ви и 24-ти пост на колегата и спри да пишеш по темата... :please:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мира, прочети внимателно 1-ви и 24-ти пост на колегата и спри да пишеш по темата... :please:

 

Аз не бих писал още след 4-ти пост. Поздрави. И дано всичко се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Редактирам се, тъй като видях, че много от постовете са изтрити, а други променени.

И въпросът тук е принципен, а не технически.

Редактирано от Mirama
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Редактирам се, тъй като видях, че много от постовете са изтрити, а други променени.

И въпросът тук е принципен, а не технически.

Сега пък постове били изтрити и променени...

Днес не си в кондиция нещо.. :icon_hmm:

Има само един изтрит пост днес, и той не е от тази тема.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...