Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Помпа съединител?


Препоръчано мнение

Здравейте!Напоследък постоянно ми потъва педала на съединителя и не мога да си включвам скоростите,навирам се отдолу обезвъздушавам карам и след някои друг ден или като застуди времето пак същата работа и като натискам съединителя ми скърца.Масло не ми тече в купето.Четох темата за амбриажни помпи и ремонтни комплекти.Искам да попитам ако взема ремонтен комплект(гледам че по каталог има в Euro07),ще се оправили работа или може и от друго да прави така.И ме интересува какво точно трябва да съдържа комплекта да не ме пуснат по пързалката.Почти съм изкарал горната помпа.Още не съм я раглобил и не знам какво има вътре.Всякакви съвети ще са ми от полза :help: .Както и имали някакви пинизи при разглобяването и сглобяването на помпата .Благодаря предварително!

Редактирано от niko_shyne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,точно тая четох.Тая пружинка и тая другата част,то ли е буталцето и трябва ли да го има в комплекта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо си смени ремонтния комплект на долната помпа, най вероятно е от нея .. , аз имах същия проблем и за 10-15 лв (не помня точно )и за 10 мин всичко си е ок вече втора година, а при мен даже леко сълзи и горната ..., и нейния ред скоро ще дойде. Та мисълта ми е да започнеш от по -евтиния вариант .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен същият проблем беше от горната помпа, с течение на времето пружинката на буталцето се смачква и си губи хода. Смених с друго (ремонтен комплект), а долната помпа не съм я пипал. За сега! Но скоро ще обслужа и нея. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени ремонтния комплект на горната помпа, а ако имаш желание и на долната и ще видиш,че ще се оправи колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо станах пишмян.Променили се времето от топло към студено и реша да се кача в колата педала долу :icon_censored: !А иначе има едно скърцане като натискам педала и се чува сякаш в горната помпа.Раглобих я няма видими увреждания,ходих гледах един комплект дето трябва да е за моята кола,но нищо общо!Моята е с желязно буталце,а комплекта с някакво пластмасово с пружинка и май ще пробвам от морга направо да сложа от някое мицубиши-стига захващането да е същото.Утре отивам в една морга и съм се разбрал с човека слагам някаква на място,тествам и тогава плащам.Ще видим какво ще стане и ще стане ли въобще нещо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да ремонтираш твойте помпи за да забравиш за проблема.При Галанта те са проблемни и има голяма вероятност "новата"помпа да се нуждае от ремонт скоро.Така работата ти ще стане двойна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,тази част не се купува втора употреба,защото е консуматив.На Галантите ЕА, сме с пластмасови бутала на горната помпа,може да ти предлагат такъв ремонтен комплект.Пиши на Мирослав да ти прати един комплект и да мирясаш,а не да си създаваш проблеми със стари части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес сглобих старите помпи всичко по място и почнах да обезвъздушавам за да мога да тръгна и евентуално първо тук във Варна да потърся комплект като моя(макар че се колебая с коя помпа да започна).Обаче така и не успях да тръгна,помпихме както преди съм го обезвъздушавал но нищо и педала все мек.По едно време се загледах в буталцето на долната помпа което влиза в онзи привод с гнездо,и при натискане нищо не реагира там за никъде,като го натиснах тоя привод към буталцето на помпата и натиснат съединителя едвам го избутва.Притесненията са ми следните преди да започна да купувам комплекти:Тоя привод който стои като в прозорче на скоростната кутия да не би да е износен от вътре нещо и да не заема правилна позиция;Тоя привод (гледах от дуго мицу)стои в такава позиция че буталцето е прибрано,при натискане на съединителя то го избутва и застава в другата посока докато превключиш и като го пуснеш се връща с привода.А при мен си стои тоя привод все едно е натиснат съединителя и мога да натисна привода към буталцето на ръка но от педала не става?

Това имали общо с помпите или проблема започва да става от друго естество?

Незнам по тези обеснения дали ми разбрахте нещо,но гледах да бъда изчерпателен тъй като днес цял ден лежа под мицубишита в тоя студ и изследвам но така и не стигнах до точна диагноза от кое точно ставам луд :icon_censored: .

Редактирано от niko_shyne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пробвай да го натиснеш с нещо и да видиш колко му е хода. Възможно е както казваш просто да не може да го натисне достатъчно. Виж го лостчето в какво положение е, ако е върнато но буталцето не може да го натисне хубаво може да е сложено някакво друго, не за тази кутия или да има проблем с планката, която го държи. По-добре си купи оригинален ремонтен комплект, ако проблема е в някоя от помпите. Даже се сетих как да тестваш - запушваш тръбичката към долната помпа и по някакъв начин обезвъздушаваш, до колкото може, ако не се втвърди педала изводите са ясни. Долната може да и подадеш налягане от помпа за гуми/компресор или нещо такова, би трябвало да си проличи дали работи.

 

И при мен има някакъв проблем - сутрин като е студено и първия път като включа на втора леко понякога леко изхърква. Най-вероятно някоя от помпите, предполагам горната. Долната би трябвало да протече или да блокира ако не е наред. Течността беше заприличала на грес преди да я сменя миналата година, за сега е добре. Проблема явно е в във филтъра на капачката, че пропуска прах, или че се забравя да се сменя тая течност. Едно от двете.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Vladimirov,интересното е че нито горната нито долната тече.

Още не съм решил проблема,тъй като хванаха големи студове и колата е на открито,обаче последния по топъл ден го докарах до някакво ниво-като го напомпя няколко пъти се втвърдява и превключвам на някоя скорост и на следващата като трябва да превключа пак трябва да го напомпя 3-4 пъти.Долен ремонтен комплект или горен?

Редактирано от niko_shyne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на долната помпа. Моята кола я взех в такова състояние - някак си закрепена, обаче само пипнахме буталцето на долната помпа да смажем там и повече нямаше обезвъздушаване. Като свалихме долната помпа се видя че е толкова зле, че нямаше как да стане с ремонтен комплект. Явно от скъсан гумен маншон отпред и не сменяна редовно сп. течност беше хванала ръжда и навътре в цилиндъра. За това я смених цялата с някаква тайванска за 50лв (май NTP беше марката или нещо подобно). Знам че някой ще кажат менте, обаче външно никаква разлика нямаше с оригиналната нито в тялото, нито в буталцето вътре. А 350 лв за оригинална не давам квото ще да става за едно цилиндърче с една пружинка. За сега (~2000км) няма никакви проблеми или признаци за подобни. При положение че оригинален ремонтен комплект е 37лв мисля че добре съм се справил. Колега, ако опреш до цяла помпа и не успееш да намериш във Варна за подобни пари, може да ми пишеш ЛС да видим дали имат все още тея арабели и да ти я пратя.

 

 

Поздрави.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени си и двата ремонтни комплекта на помпичките и ще се оправи.Стига си питал едно и също,ами действай по въпросът.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

|Luybo,благодаря за предложението но ще пробвам първо с комплек и ако не стане тогава ще му мисля за цяла!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То много добре се вижда дали ще стане с комплект още щом свалиш помпата и махнеш буталцето - вътрешността на цилиндъра трябва да е *идеално* гладка (огледална). Ако има покарала ръжда/шуплички/язвички в зависимост колко навътре е стигнала може и да не стане с комплект. Само че аз сега чак погледнах какъв ти е галанта точно и май тая помпа дето аз ти говоря няма да стане, тя е за ЕА5x.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 години ...

Здравейте виждам че е стара тема но и аз стигнах до момента в който педала на съединителя пропадна . След обезвъздушаване на долната помпа нещата се оправиха но теноста в казанчето започна да намалява помпата е омаслена , течноста изтича от от мястото показано на снимката , маншона си е абсолютно сух.Мисля си че съм за нова помпа , ако някой е имал такъв случай моля , да сподели :mitsu-smiley:

post-22736-052230200 1535532438_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич да не ти пука, взимай нова за 20-тина лева,сменя се много лесно. Хубаво е и горната да я смениш, ама там сам малко повече левовете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...