niko_shyne Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 (редакция) Здравейте!Напоследък постоянно ми потъва педала на съединителя и не мога да си включвам скоростите,навирам се отдолу обезвъздушавам карам и след някои друг ден или като застуди времето пак същата работа и като натискам съединителя ми скърца.Масло не ми тече в купето.Четох темата за амбриажни помпи и ремонтни комплекти.Искам да попитам ако взема ремонтен комплект(гледам че по каталог има в Euro07),ще се оправили работа или може и от друго да прави така.И ме интересува какво точно трябва да съдържа комплекта да не ме пуснат по пързалката.Почти съм изкарал горната помпа.Още не съм я раглобил и не знам какво има вътре.Всякакви съвети ще са ми от полза :help: .Както и имали някакви пинизи при разглобяването и сглобяването на помпата .Благодаря предварително! Редактирано 4 март 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 А тази тема чете ли?http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1257&st=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 март 2010 Автор Сподели Публикувано 4 март 2010 Да,точно тая четох.Тая пружинка и тая другата част,то ли е буталцето и трябва ли да го има в комплекта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Първо си смени ремонтния комплект на долната помпа, най вероятно е от нея .. , аз имах същия проблем и за 10-15 лв (не помня точно )и за 10 мин всичко си е ок вече втора година, а при мен даже леко сълзи и горната ..., и нейния ред скоро ще дойде. Та мисълта ми е да започнеш от по -евтиния вариант . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 При мен същият проблем беше от горната помпа, с течение на времето пружинката на буталцето се смачква и си губи хода. Смених с друго (ремонтен комплект), а долната помпа не съм я пипал. За сега! Но скоро ще обслужа и нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 март 2010 Сподели Публикувано 5 март 2010 Първо смени ремонтния комплект на горната помпа, а ако имаш желание и на долната и ще видиш,че ще се оправи колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 6 март 2010 Автор Сподели Публикувано 6 март 2010 Направо станах пишмян.Променили се времето от топло към студено и реша да се кача в колата педала долу :icon_censored: !А иначе има едно скърцане като натискам педала и се чува сякаш в горната помпа.Раглобих я няма видими увреждания,ходих гледах един комплект дето трябва да е за моята кола,но нищо общо!Моята е с желязно буталце,а комплекта с някакво пластмасово с пружинка и май ще пробвам от морга направо да сложа от някое мицубиши-стига захващането да е същото.Утре отивам в една морга и съм се разбрал с човека слагам някаква на място,тествам и тогава плащам.Ще видим какво ще стане и ще стане ли въобще нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 6 март 2010 Сподели Публикувано 6 март 2010 Съветвам те да ремонтираш твойте помпи за да забравиш за проблема.При Галанта те са проблемни и има голяма вероятност "новата"помпа да се нуждае от ремонт скоро.Така работата ти ще стане двойна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 март 2010 Сподели Публикувано 6 март 2010 Колега,тази част не се купува втора употреба,защото е консуматив.На Галантите ЕА, сме с пластмасови бутала на горната помпа,може да ти предлагат такъв ремонтен комплект.Пиши на Мирослав да ти прати един комплект и да мирясаш,а не да си създаваш проблеми със стари части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 6 март 2010 Автор Сподели Публикувано 6 март 2010 (редакция) Днес сглобих старите помпи всичко по място и почнах да обезвъздушавам за да мога да тръгна и евентуално първо тук във Варна да потърся комплект като моя(макар че се колебая с коя помпа да започна).Обаче така и не успях да тръгна,помпихме както преди съм го обезвъздушавал но нищо и педала все мек.По едно време се загледах в буталцето на долната помпа което влиза в онзи привод с гнездо,и при натискане нищо не реагира там за никъде,като го натиснах тоя привод към буталцето на помпата и натиснат съединителя едвам го избутва.Притесненията са ми следните преди да започна да купувам комплекти:Тоя привод който стои като в прозорче на скоростната кутия да не би да е износен от вътре нещо и да не заема правилна позиция;Тоя привод (гледах от дуго мицу)стои в такава позиция че буталцето е прибрано,при натискане на съединителя то го избутва и застава в другата посока докато превключиш и като го пуснеш се връща с привода.А при мен си стои тоя привод все едно е натиснат съединителя и мога да натисна привода към буталцето на ръка но от педала не става?Това имали общо с помпите или проблема започва да става от друго естество?Незнам по тези обеснения дали ми разбрахте нещо,но гледах да бъда изчерпателен тъй като днес цял ден лежа под мицубишита в тоя студ и изследвам но така и не стигнах до точна диагноза от кое точно ставам луд :icon_censored: . Редактирано 6 март 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 6 март 2010 Сподели Публикувано 6 март 2010 (редакция) Ами пробвай да го натиснеш с нещо и да видиш колко му е хода. Възможно е както казваш просто да не може да го натисне достатъчно. Виж го лостчето в какво положение е, ако е върнато но буталцето не може да го натисне хубаво може да е сложено някакво друго, не за тази кутия или да има проблем с планката, която го държи. По-добре си купи оригинален ремонтен комплект, ако проблема е в някоя от помпите. Даже се сетих как да тестваш - запушваш тръбичката към долната помпа и по някакъв начин обезвъздушаваш, до колкото може, ако не се втвърди педала изводите са ясни. Долната може да и подадеш налягане от помпа за гуми/компресор или нещо такова, би трябвало да си проличи дали работи. И при мен има някакъв проблем - сутрин като е студено и първия път като включа на втора леко понякога леко изхърква. Най-вероятно някоя от помпите, предполагам горната. Долната би трябвало да протече или да блокира ако не е наред. Течността беше заприличала на грес преди да я сменя миналата година, за сега е добре. Проблема явно е в във филтъра на капачката, че пропуска прах, или че се забравя да се сменя тая течност. Едно от двете. Редактирано 6 март 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 10 март 2010 Автор Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) Vladimirov,интересното е че нито горната нито долната тече.Още не съм решил проблема,тъй като хванаха големи студове и колата е на открито,обаче последния по топъл ден го докарах до някакво ниво-като го напомпя няколко пъти се втвърдява и превключвам на някоя скорост и на следващата като трябва да превключа пак трябва да го напомпя 3-4 пъти.Долен ремонтен комплект или горен? Редактирано 10 март 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 (редакция) Аз залагам на долната помпа. Моята кола я взех в такова състояние - някак си закрепена, обаче само пипнахме буталцето на долната помпа да смажем там и повече нямаше обезвъздушаване. Като свалихме долната помпа се видя че е толкова зле, че нямаше как да стане с ремонтен комплект. Явно от скъсан гумен маншон отпред и не сменяна редовно сп. течност беше хванала ръжда и навътре в цилиндъра. За това я смених цялата с някаква тайванска за 50лв (май NTP беше марката или нещо подобно). Знам че някой ще кажат менте, обаче външно никаква разлика нямаше с оригиналната нито в тялото, нито в буталцето вътре. А 350 лв за оригинална не давам квото ще да става за едно цилиндърче с една пружинка. За сега (~2000км) няма никакви проблеми или признаци за подобни. При положение че оригинален ремонтен комплект е 37лв мисля че добре съм се справил. Колега, ако опреш до цяла помпа и не успееш да намериш във Варна за подобни пари, може да ми пишеш ЛС да видим дали имат все още тея арабели и да ти я пратя. Поздрави. Редактирано 10 март 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 Смени си и двата ремонтни комплекта на помпичките и ще се оправи.Стига си питал едно и също,ами действай по въпросът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 11 март 2010 Автор Сподели Публикувано 11 март 2010 |Luybo,благодаря за предложението но ще пробвам първо с комплек и ако не стане тогава ще му мисля за цяла! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 (редакция) То много добре се вижда дали ще стане с комплект още щом свалиш помпата и махнеш буталцето - вътрешността на цилиндъра трябва да е *идеално* гладка (огледална). Ако има покарала ръжда/шуплички/язвички в зависимост колко навътре е стигнала може и да не стане с комплект. Само че аз сега чак погледнах какъв ти е галанта точно и май тая помпа дето аз ти говоря няма да стане, тя е за ЕА5x. Редактирано 11 март 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tosho74 Публикувано 29 август 2018 Сподели Публикувано 29 август 2018 Здравейте виждам че е стара тема но и аз стигнах до момента в който педала на съединителя пропадна . След обезвъздушаване на долната помпа нещата се оправиха но теноста в казанчето започна да намалява помпата е омаслена , течноста изтича от от мястото показано на снимката , маншона си е абсолютно сух.Мисля си че съм за нова помпа , ако някой е имал такъв случай моля , да сподели :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 август 2018 Сподели Публикувано 29 август 2018 Хич да не ти пука, взимай нова за 20-тина лева,сменя се много лесно. Хубаво е и горната да я смениш, ама там сам малко повече левовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.