Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Да се похваля и аз... :)


tasenov

Препоръчано мнение

Снощи се сдобих и аз с нов Лансер Интенс 1.8 Автомат - черен.

Уникален автомобил. Сам се кара. Последните 4 години бях с Корса 93 и разликите няма и да се хабя да ги коментирам.

 

Четох, че има доста негативни отзиви относно шума на двигателя, но за бога ако е пуснато радиото не мога и да чуя кога съм запалил а при каране е по тих и приятен звука отколкото при новия Авенсис бензин. Колебаех се между Лансер, Корола и Мазда 3 но визията на Лансера спрямо другите го праща с 10 години пред тях.

 

За сега ми дава доста голям разход и силно се надявам да падне. Сутринта до работа - 10км. - при средна скорост 14км./час ми отчете 19/100, а това е предимно карането ми до работа и обратно. Единия колега спомена че може да ми падне разхода и ако изключа климатроника и да оставя на духалка когато ми трябва само затопляне.

 

Скоро ще го кача на магистралата да видим как ще се държи при 180-200.

 

И най-абсурдното - до сега не успях да открия как се наглася часовника. Кво ли не ръчках. Явно ще се чете тухлата с инструкциите.

 

Имам един въпрос към собствениците на Интенс. В сайта пише че е със 9 говорителя но моя е със 6 и ссуббуфер в багажника като от БС ми обясниха че Интенс лансерите са така. Не ми се разправяше защото и така звука е повече от достатъчен, но все пак ми е интересно дали при всички е така или мен ме прекараха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи се сдобих и аз с нов Лансер Интенс 1.8 Автомат - черен.

Уникален автомобил. Сам се кара. Последните 4 години бях с Корса 93 и разликите няма и да се хабя да ги коментирам.

 

Четох, че има доста негативни отзиви относно шума на двигателя, но за бога ако е пуснато радиото не мога и да чуя кога съм запалил а при каране е по тих и приятен звука отколкото при новия Авенсис бензин. Колебаех се между Лансер, Корола и Мазда 3 но визията на Лансера спрямо другите го праща с 10 години пред тях.

 

За сега ми дава доста голям разход и силно се надявам да падне. Сутринта до работа - 10км. - при средна скорост 14км./час ми отчете 19/100, а това е предимно карането ми до работа и обратно. Единия колега спомена че може да ми падне разхода и ако изключа климатроника и да оставя на духалка когато ми трябва само затопляне.

 

Скоро ще го кача на магистралата да видим как ще се държи при 180-200.

 

И най-абсурдното - до сега не успях да открия как се наглася часовника. Кво ли не ръчках. Явно ще се чете тухлата с инструкциите.

 

Имам един въпрос към собствениците на Интенс. В сайта пише че е със 9 говорителя но моя е със 6 и ссуббуфер в багажника като от БС ми обясниха че Интенс лансерите са така. Не ми се разправяше защото и така звука е повече от достатъчен, но все пак ми е интересно дали при всички е така или мен ме прекараха...

Честито за колата. Разхода ще се оправи, но не какъвто ти се иска. :icon_thumbup:

За часовника:погледни реда с бутони под дисплея, над първия(от ляво на дясно)над самия бутон пише "clock", над третия "h" а над следващия "m". Задържаш бутона над който пише clock, а после в дясно от него с "час" и "минути" го нагласяш.

За музиката: майната им на Б.С. Имаш 8 високоговорителя в купето, усилвател под седалката на водача и SUB-BASS в багажника. На предните врати са на различни места и за това ги виждаш, че са 4бр. На задните врати обаче са един в друг, доло във вратата и за това никой от онея умници не може да ти даде смислен отговор. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй да изключиш RDS опцията на радиото, защото и да го свериш ще вземе от първата радиостанция часа и минутите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй да изключиш RDS опцията на радиото, защото и да го свериш ще вземе от първата радиостанция часа и минутите.

Абе то не е RDSа, ами е една друга негова функция, дето ся не се сещам как се казваше. Ама трябва да се изключи, че иначе Ники е прав за грешните показания на часовника.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и от мен.Разхода ти е нормален ще свикнеш с него,имай в предвид ,че караш 10 км. в задръстване и не гледай моментния разход защото не е верен.Напълни резервоара два пъти до горе и ще видиш колко харчи.Аз градско разход под 13 не съм имал,а имам колата 1год.,а часовника ми писна да го настройвам и не го гледам въобще

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее браво.Честито.Със здраве да я караш :)Преди 10 дена и аз си купих същата.

Ихаааааааааааааааааааа, браво, честито, със здраве да ги карате автоматите. "CVT" ставаме все повече. Трябва една анкета да пуснем, да видим какъв е баланса. :icon_thumbup:

Само не разбрах, кой от новите собственици ми се обажда да си поговорим за колата, че щял да си копува нова, ама се чудеше CVT или ръчна???? :icon_hmm:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

CVT-то е уникално. Докато проучвах дали автомат или ръчка повечето мнения бяха на страната на ръчката. Най-често ми споменаваха че CVT-то се чупи адски бързо. Силно се надявам при правилна експлоатация да издържи доста след гаранцията. Ще видим.

 

Оправих се с часовника. Остана ми само телефона да го вържа с блутута.

 

Още едно оплакване от БС. Задната лява крушка за заден ход видях, че е изгоряла. Предполагам, че така са ми дали колата защото до сега 4-5 пъти съм давал заден. Не си струва обаче да ходя да се разправям за тази глупост...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

CVT-то е уникално. Докато проучвах дали автомат или ръчка повечето мнения бяха на страната на ръчката. Най-често ми споменаваха че CVT-то се чупи адски бързо. Силно се надявам при правилна експлоатация да издържи доста след гаранцията. Ще видим.

 

Оправих се с часовника. Остана ми само телефона да го вържа с блутута.

 

Още едно оплакване от БС. Задната лява крушка за заден ход видях, че е изгоряла. Предполагам, че така са ми дали колата защото до сега 4-5 пъти съм давал заден. Не си струва обаче да ходя да се разправям за тази глупост...

Изобщо не е вярно, че CVT-то се чупи бързо. Това са поредните изцепки на хора, които просто трябва да отричат и осъждат всичко и когато нямат кво да кажат, говорят глупости :) Единствения зор е, че става малко по-мудна колата, ама в днешния трафик и аз бих искал да съм с два педала :)

Честито за придобивката.

п.п Един съвет....отдели една вечер и прочети цялото упътване. Много интересни неща ше откриеш. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

CVT-то е уникално. Докато проучвах дали автомат или ръчка повечето мнения бяха на страната на ръчката. Най-често ми споменаваха че CVT-то се чупи адски бързо. Силно се надявам при правилна експлоатация да издържи доста след гаранцията. Ще видим.

 

Оправих се с часовника. Остана ми само телефона да го вържа с блутута.

 

Още едно оплакване от БС. Задната лява крушка за заден ход видях, че е изгоряла. Предполагам, че така са ми дали колата защото до сега 4-5 пъти съм давал заден. Не си струва обаче да ходя да се разправям за тази глупост...

Отзад в лявата секция на светлините, няма крушка за заден ход ! Там е по-яркият габарит, който е за мъгла. Включва се от врътката за халогените, като последователно включваш халогените и после с още едно връткане включваш и него.

Пък CVTто според мене е здраво. Щом почна 3та година при мене без проблеми, значи е ОК!

 

Павка, Аз исках да взема дизел, но произхода на двигателя и липсата на автомат ме насочиха към настоящият ми избор, за който обаче не съжалявам и грам.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи се сдобих и аз с нов Лансер Интенс 1.8 Автомат - черен....

 

Четох, че има доста негативни отзиви относно шума на двигателя, но за бога ако е пуснато радиото не мога и да чуя кога съм запалил а при каране е по тих и приятен звука отколкото при новия Авенсис бензин. Колебаех се между Лансер, Корола и Мазда 3 но визията на Лансера спрямо другите го праща с 10 години пред тях....

 

Честито колега и от мен. Да ти кажа честно и аз много се чудех на оплакванията относно шума на двигателя, защото смея да твърдя че не само с пуснато радио но и без него, нивото е толкова ниско, че се заглеждам в оборотомера. :icon_thumbup:

Колкото до разхода и при мен не е много китка (моята е 2.0 GTS), но постепенно оляга. Все пак няма да стане като на корсата де ;) Но пък както се казва "кеф цена няма".

А за визията си толкова прав че няма на къде. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направих 120км по Хемус със средна 120к/ч (почти през цялото време бях около 3000 оборота) и ми отчете 12/100. В сайта и в спиецификациите пише 6.1. Като гледам май доста са си ги измислили тия цифри. Съмнява ме разхода да падне двойно, а по-икономичен начин за каране по магистрала не виждам...

 

Но пък кеф цена няма както каза колегата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да отправя един апел към колегите :)

Моля ви по-кротко с това "кефа цена няма" щото лафа доста се разводни от както беше казан за първи път тук и меко казано се изтърка от ползването му за щяло и нещяло...

Той Лансъра, че е готин готин е, че е супер за каране, супер е ама да караш със 120 и да гориш 12л/100 това не е кеф (или пък да стоиш в задръстване и пак кефа цена да няма )....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направих 120км по Хемус със средна 120к/ч (почти през цялото време бях около 3000 оборота) и ми отчете 12/100. В сайта и в спиецификациите пише 6.1. Като гледам май доста са си ги измислили тия цифри. Съмнява ме разхода да падне двойно, а по-икономичен начин за каране по магистрала не виждам...

 

Но пък кеф цена няма както каза колегата

Колега не може да ти дава такъв разход.Първо не гледай бордкомпютъра,защото може да ти показва моментен разход или разход за изминато разтояние.Ако изкаш да го засечеш го напълни догоре покарай и пак го напълни до горе,аз разход извънградско с ръчка повече от 9л. нямам.Второ при 120 км. оборотите ти са 2400 на равно

Редактирано от lancer j
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

По въпроса за разхода. Моята вече стана на 20хил.кв. Магистралата - 100-110км. и 7 литра разход. Градско - 11 литра; при повече ръчкане - 12 литра. Което си мисля, че за тези коне си е нормално. Разбира се, има и по-големи разходи, но примерно караш два километра градско в задръствания, дремеш на светофари и т.н.

Та, като цяло, колата продължава да ме изпълва с удоволствие, все едно вчера съм я купил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да отправя един апел към колегите :)

Моля ви по-кротко с това "кефа цена няма" щото лафа доста се разводни от както беше казан за първи път тук и меко казано се изтърка от ползването му за щяло и нещяло...

Той Лансъра, че е готин готин е, че е супер за каране, супер е ама да караш със 120 и да гориш 12л/100 това не е кеф (или пък да стоиш в задръстване и пак кефа цена да няма )....

Павка, средната скорост му е била 120км/ч, а не че е карал със 120км/ч!

Аз съм си правил експерименти извънградско и по магистралата.

Ето и резултатите!

Придвижение извън града, но не по магистрала:

при 70км/ч 6.1, при 80км/ч 6.7, при 90км/ч 7.1 и при 100км/ч 7.3.

Това съм пробвал по пътя от Елените до Приморско.

В Смолянския регион крака ми натежава от завоите и разхода ми е между 8 и 13/100 или средно 10.5л/100км.

По магистралата както следва:

при 115км/ч ми дава разход 7.5, при 125км/ч 8.0, при 135км/ч 8.7, при 150км/ч 9.2, при 180км/ч 12.5 и при 200км/ч 14.8.

Достигал съм и 220км/ч при 6100 оборота, но не може да се кара повече от 2 минути с тази скорост, защото на дисплея светва едно голяма зъбно колело с удивителна в средата, а под него мига надпис "SLOW DOWN". Ако не послушаш мозъка на колата, той автоматично ти отнема газта и колата започва да намаля скороста. Докато оборотомера не падне под 2000 оборота не може да подадеш газ, колкото и да натискаш педала!

Да кажа само, че колата беше вече на над 45 000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези цифри доста ме обнадеждават :)

Надявам се градско ( Софийско градско ) да падне разхода на 14-15 при средна скорост 13км/ч с много висене по светофари и задръстване и всичко ще е както си трябва.

 

Сега възникна друг проблем свързан с bluetooth-a. Всеки път като дам на контакт ми се включва "любезната женица" и почва да ме занимава с pair-ване на телефона. Това става откакто нагласих телефона си и този на приятелката. Днес даже след като дадох контакт и "женицата" почна да ми говори глупости и и казах cancel се изключи, пусна се радиото и след 10 сек. пак почна. Без да и казвам нищо ми каза да и продиктувам 4-ри цифрен код. Казах Cancel, а тя ми отговори кодът който избрахте е 4 7 2 1, правилен ли е кода. WTF. Попорочетох книжката с инструкции и нещо не открих решение. Ще пробвам да ресетна системата и ако не се оправи ще изчакам да навъртя 1000те километра за първи преглед ( остават 500 ) и да отида в БС да видят за какво иде реч...

Редактирано от tasenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Павка, средната скорост му е била 120км/ч, а не че е карал със 120км/ч!

Аз съм си правил експерименти извънградско и по магистралата.

Ето и резултатите!

Придвижение извън града, но не по магистрала:

при 70км/ч 6.1, при 80км/ч 6.7, при 90км/ч 7.1 и при 100км/ч 7.3.

Това съм пробвал по пътя от Елените до Приморско.

В Смолянския регион крака ми натежава от завоите и разхода ми е между 8 и 13/100 или средно 10.5л/100км.

По магистралата както следва:

при 115км/ч ми дава разход 7.5, при 125км/ч 8.0, при 135км/ч 8.7, при 150км/ч 9.2, при 180км/ч 12.5 и при 200км/ч 14.8.

Достигал съм и 220км/ч при 6100 оборота, но не може да се кара повече от 2 минути с тази скорост, защото на дисплея светва едно голяма зъбно колело с удивителна в средата, а под него мига надпис "SLOW DOWN".......

Да 120 си е доста добра средна скорост :) така става. Аз рядко гледам моята колко гори по борд, но съм страшно доволен като я засека на бензиностанцията :)

А това за зъбното колело като караш много бързо, защо става??? Няква защита или какво?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези цифри доста ме обнадеждават :)

Надявам се градско ( Софийско градско ) да падне разхода на 14-15 при средна скорост 13км/ч с много висене по светофари и задръстване и всичко ще е както си трябва.

 

Сега възникна друг проблем свързан с bluetooth-a. Всеки път като дам на контакт ми се включва "любезната женица" и почва да ме занимава с pair-ване на телефона. Това става откакто нагласих телефона си и този на приятелката. Днес даже след като дадох контакт и "женицата" почна да ми говори глупости и и казах cancel се изключи, пусна се радиото и след 10 сек. пак почна. Без да и казвам нищо ми каза да и продиктувам 4-ри цифрен код. Казах Cancel, а тя ми отговори кодът който избрахте е 4 7 2 1, правилен ли е кода. WTF. Попорочетох книжката с инструкции и нещо не открих решение. Ще пробвам да ресетна системата и ако не се оправи ще изчакам да навъртя 1000те километра за първи преглед ( остават 500 ) и да отида в БС да видят за какво иде реч...

Колко телефона си вързал в системата? Щото много странно го описваш проблема...., а по-принцип се работи много лесно с каката :) Инъче като и кажеш нещо и ако не те разбере не ти казва "повторете" ами си чува каквото и отърва :D обаче като цяло е супер удобна и добра системата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вързах 2 телефона. Моя на 1ва позиция и този на гаджето на 7ма позиция. Наистина много лесно и забавно се работи с каката. Пробвахме я на английски, френски и испански и се справя идеално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи заредих за пръв път. Разбира се бяхте прави, че борд компютъра доста си измисля. За 380км ( от които 120 по магистрала, а другите в софийските задръствания предимно ) са отишли 50 литра (+-1). Това си е 13/100, което хич не е фрапиращо :):):) :icon_thumbup:

 

Колкото до блутута - останових, че циганията не става само при даване на контакт, а когато аз (респективно телефона ми който е с включен блутут) се доближа до колата. Вчера гаджето беше с колата и дойде да ми я даде. В момента в който се приближих на 2 метра почна с пеирването... Най-лесния начин да се отърва от "женицата" е да тръгна и тя да ми каже по време на движение не е безопасно и да се изключи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това за зъбното колело като караш много бързо, защо става??? Няква защита или какво?

Ами сигурно, ба ли го в Японския болен мозък! :)

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше писал за този случай. Ако не му обърнеш внимание след няколко минути ти отнема газта и като падне скоростта под 100 км/ч, тогава ти позволява отново да ускоряваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...А това за зъбното колело като караш много бързо, защо става??? Няква защита или какво?

 

Туй кОлОло ти играе презерватив на двигателя....:D

Сиреч, предпазва Хавтомобила от действията на задкормилното устройство - когато са неразумни....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше писал за този случай. Ако не му обърнеш внимание след няколко минути ти отнема газта и като падне скоростта под 100 км/ч, тогава ти позволява отново да ускоряваш.

E то освен на мене, май на никой друг не му се е явявало това видение на дисплея. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...