taz_the_devil Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Здравейте колеги, днес акумулаторът ми ме остави...пред вкъщи. Кажете какъв да си взема - колко амперчаса и т.н.Зная само, че трябва да е с обратен +. Като го гледаммоят е доста малък по габарит и е 55Аh. Всъщност, привас как е монтиран самият акумулатор? При мен седи в нещо като пластмасова кутия, която не позволява поста-вянето на по-голям по размери... сега като гледам каталога на Бош ми трябва доста по-мощен от този, който имам: 2.0 i 16V [D2/3] 01.90-03.94 70 630 S4 026 Мерси предварително! П.С. Ако ме упътите и към магазин в София, ще сте направочудесни. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Ако вземеш Варта няма да сбъркаш. Също и бош са добри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taz_the_devil Публикувано 22 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2010 (редакция) А колко трябва да е стартовият ток, защото според Варта и Бош трябва да е 630А? Редактирано 22 февруари 2010 от taz_the_devil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reny Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Аз на моя си сложих VARTA 63 АМ динамик и се държи много добре, няколко пъти се опитах да го изтощя до дупка и неуспях :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 (редакция) Плюса да сочи към предните светлини, ,минуса към задните, а двата /+,-/ да са към шофьорската страна. Аз съм с 55Ан Монбат и не знаеш колко съм псувал ,една вечер да оставя вратата отворена ,пада акумулатора от лампичката в купето. Но по-мощните май идваха по-големи като размер, поне тези на Монбат и бях принуден да взема 55, така че виж си размерите и по тях си търси някой мощен акумулатор. Редактирано 23 февруари 2010 от Phantomaz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Тази Варта 63ам влиза точно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminempire Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Преди месец колата започна да пали трудно. До момента в който три дена след последното каране не можех да я запаля. В акумулатора трябвало да се долее дестилирана вода. Един професор ме съветва, че може и минерална. Налива той, всичко ок, чак и датчика в акумулатора си свети в зелено. Браво, оправихме проблема си викам, хубаво е да се довериш на знаещи хора! След няколко дена разбрах, че акумулатора се е пре*бал напълно. Ексайд, гаранционния му срок е до 08. Както ме бъзика едно приятелче от близкия сервиз е било по-добре чешмяна водя да му налея. Но така е при хората, които не се учат от грешките на другите... Сега Еклипса не може да поддържа 900 оборота. Голям смях е на светофара, докато се науча с левия крак да натискам спирачка, а с десния да внимавам да не изгасне колата. Мисля, че заради акумулатора цялата система се напряга и всичко може да се пре*бе. Някои лампи в купето не светят, dvd-то си изгасва, когато поиска... Моя съвет като на нищо-неразбирач е да слагате най-големия и скъп акумулатор, който може да се побере! А след това да внимавате мангалите да ни ви го харесат!И все пак, ако имате други идеи защо, колата може да гасне - споделяйте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 1 март 2010 Сподели Публикувано 1 март 2010 Мне защо пък най-големия?!?! Аз съм си харесал НАЙ-МАЛКИЯ http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JM-Fabrications-1G-DSM-Small-Battery-Kit-W-Battery_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3ca04db010QQitemZ260387483664QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Важно е качеството, марката и правилната експлоатация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 март 2010 Сподели Публикувано 1 март 2010 В този набор трябва да влиза и манивела в случай, че си оставиш радиото повече от 10 мин на изгасен двигател :icon_thumbup: Браво! Това е за ентусиасти :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 1 март 2010 Сподели Публикувано 1 март 2010 В този набор трябва да влиза и манивела в случай, че си оставиш радиото повече от 10 мин на изгасен двигател :icon_thumbup: Браво! Това е за ентусиасти :icon_rock: Ами не, доста повече ще издържи Има зверски стартов ток!!Просто ако си си изместил акумулатора отзад (като мен например) това е много добър вариянт.Аз сериозно се замислям за този, а и тежи само 6-7 килца http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680t.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Стартовия ток е за стартиране, а капацитета му от 17 Амперчаса е... доста малък. Ако пък става студено при теб... При -20 имаш 20% от капацитета. Въпрос на приоритети, за теб вероятно теглото е най-важното, за да олекотиш колата..... http://www.engineersedge.com/battery/images/discha7.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 E, във Варна -20 градуса става 1 път на хиляда години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Ако приемем, че няма да ходи зимно време по планините :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Ами при нас е малко по-различно. Напомпаните еклипси и не само те, обикновено не се карат зимата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Хората са си написали че е за мотоциклети: http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680series.htm Ами да, по принцип са за мотоциклети. Но също така се ползват и за коли. Според зависи...Относно олекотяването и местенето отзад, определено няма смисъл ако караш кола с предно предаване.А не виждам какво значение има кубатурата на двигателя с ампер-часовете. Освен когато палиш, но според таблицата имаш 500 амп за първите 20сек., което е прекалено достатъчно. Не караме все пак издухани дизели, а бензинови коли, които палят на четвърт оборот Акумулаторите са доказани, доста хора от ДСМ-гилдията карат с такива в Америка. Не че аз съм си ги измислил отнякъде...Според мен ако нямаш мощно аудио и не живееш на -40 градуса, този акумулатор е достатъчен. И определено мога да поспоря с всеки, който твърди обратното Лично аз чакам само моя да сдаде багажа и да си купя такъв. Що се отнася до акумулаторите на нашия пазар, искам да изкажа добро впечатление от AcDelco. Освен Еклипса, имам и дизелов автомобил. Когато го купих преди 3 години (лятото) си купих нов акумулатор "Монбат". Дойде зимата и акумулатора клекна. Че и ме остави насред планината. Естествено изхвърлих го и си купих АцДелко. Вярно дадох малко повече пари, но не съм имал никакви проблеми. Оттогава се зарекох - български акумулатор слагам само ако е подарък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Да, така е. Има ги и тук, само че не са предвидени за използване в автомобил, и имат клейми от тези като за мотоциклет.http://www.boschautoparts.co.uk/pcBatt4.asp?c=2&d=1 Предимството на онези другите е, че е предвидено и могат да им се навиват от кръглите клейми за автомобил, които разбира се се продават допълнително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.