Премини към съдържание

гаранционно обслужване


go go go

Препоръчано мнение

аз си купих цяла количка с инструменти от гедоре и в гаража в офиса се организира малък сервиз, имам си всичко, писна ми от майстори и разбирачи, в крайна сметка, когато колата ми се е чупила винаги съм си я оправял сам.

 

 

иначе направих контакти с дилъра на мицубиши в гърция и ако има сериозни неща ще ходя там. независимо че не саъм си купил колата от тях гаранцията ми важи 3 години. все пак солун не е толкова далече. по тази причина си купих и плътформа за репатриране на коли. "безплатната" пътна помощ на дилъра за гаранциони коли не работи в почивните дни :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяко болтче в една кола ТРЯБВА да се затегне с определена сила.А някой да е виждал някъде динамометричен ключ по сервизите, щото аз не съм, или просто добре ги крият.

:mad:

 

Това и аз го констатирах, всеки Бг "майстор" стяга или като за световно, късайки резби и мачкайки пластмасови втулки, или оставя хлабаво, при това тенденцията е да се стягат маловажните и да се недостягат критичните възли. :D :icon_censored: :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително,че мисля малко наивно,но в тези наистина фрапантни случаи на некоректно отношение от страна на официални дилари и фирменни сервизи ,не е ли редно да се овидоми по някъкъв начин централата на самата фирма производител,в случая Митсубиши моторс.Било директно в Япония или поне в централното им представителство в Европа.Това са сериозни нарушения.Бъдете сигурни,че за да станат представители за дадена страна,те също са подписали някъкъв договор с фирмата и съм сигурен,че фирмата-майка ще изисква тяхното най-стриктно спазване.А и не забравяйте,че точно Митсубиши бяха замесени преди години в този скандал,за укриваните рекламации от клиенти.Така,че логично е сега да са особенно чувствителни на тази тема.

 

За някоя друга държава това е може би закон, но за БГ е трудно доказуемо и наистина е наивно, защото не мисля че някъде има контрол на ниво производител. Сигурен съм че това не се случва само със Mitsubishi, а е масова практика при почти всички марки. Контрола и изискванията към сервизите ги няма или са само на хартия, затова се получава така. Не съм запознат със законите в другите страни, но щом нещата стоят по друг начин, значи има изисквания поне от страна на държавата, или поне изискванията за упражняването на професията "механик" са съвсем други. Прост пример:в БГ за да продаваш лекарства-само за да ги продаваш, се изисква образование на ниво магистър. Въпреки че ти си търговец и не предписваш това което продаваш, понеже това го правят доктори с нужната тясна квалификация учили дълги години, се изисква това ниво. Няма да изброявам и държавните изисквания за площ, разрешителни и т.н за аптека. Всичко това и тези изисквания са само по презумция че влияеш на човешкото здраве. А какво е положението у нас със сервизите.......:Няма почти никакви изисквания относно квалификация, относно площ, или оборудване. Всеки втори "поправял" Лади, Москвичи и каквито и да са други соц. возила е кръстил гаража си СЕРВИЗ и се опитва да те убеди че е професионалист в тази област и че той е човека който може да борави с тази техника, на която на практика поверяваш не само собствения си живот, но и този на цялото ти семейство. Помислете за трагедията с автобуса погубил 12 деца в река Лим и какъв е извода, ако това е било грешка на тези поддържали техническото му състояние и какво искам да кажа ................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз за това си правя колите сам.............и не само моите, напоследък познати и приятели предпочитат аз да им ги правя, щото в сервизите явно нищо не правят........не че всичко сам мога да оправя, но поне едно 80% от случаите си ги прая сам, а останалите , просто нямам нужната апаратура , а тя пък скъпа да му се невиди............. :mad: Сега се мъча да се докопам до подробно инфо за ЕКУ-тата и електрониката на всички видове Митсута,ако имам необходимите данни, бих си направил тестер за чекване на електрониката и дачиците на мотора подобно на Нисана както си го направих.............. :D тогава и тези 20% бих ги оправял, а когато нещо не стане, си се сърдя сам на себе си............ :icon_blush:

Има обаче нещо друго............вие казвате "всяко винтче се завива с опр. сила" .....това е така, всеки един детаил се поставя по определен начин, но за да имаш тези знания, трябва най малкото да си се специализирал в дадена марка автомобили.............това значи да четеш специализираната литература и после да положиш изпит върху тези знания.........аз например съм държал такъв изпит по моята си специалност при Държавната инспекция по технически надзор, там учиш точно такива работи....но това разбира се няма нищо общо с автомобилите....... :icon_blush: Другото което е, вие казвате "пълни некадърници са тия от еди кой си сервиз......" да така е, но защо??? Защото никой няма да ти работи на 400 лв. заплата.................още повече ако този човек е специалист............тези хора които саучили и са се специаллизирали , вече са напуснали страната или пък работят там каде дават много повече пари............това са малкото сервизи , каде са читави и могат да ти помогнат........иначе нещата са такива както ние си ги знаем...............освен товаммисля че за по специалните коли ,като ЕВО-тата, ГТ-тата Еклипсите и т.н. трябва да има отделни кадри които да се занимават с тях, това важи само за официалните сервизи...............защото при тях нещаа са маллко по различни ............но докато БГ шфовете търсят начини за бърза печалба и бързо избиване на вложените пари, така ще е в БГ по сервизите......... :mad: :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дааа!!!

Всичко е както трябва... Проблема е на лице!

Започва неистова нетърпимост на положението от народа!

Скоро ще дойде времето и на квалифицираните сервизи и като ни кипне още малко наистина ще направим най-добрия сервиз в БГ за :mitsu-smiley: !

 

И понеже и аз съм един най-обикновен човек, като вас, който има абсолютно същите проблеми и тревоги, също не ходя по сервизи да си оставям колата и за сметка на това - вървя пеша!

И чувствам как ще ми омръзне, (а и започвам да свиквам да вървя пеша) и ще продам що коли имам и ще си живея спокойно без нерви по майстори - живота и ще се наслаждавам без "допълнителни екстри" , докато не дойде времето за което сме чували и виждали в цивилизованите страни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Приятелю ако 200лв. ти се струва много какво ще кажеш 356.10? Това съм задължен да плащам в Ратола за смяна на масло и филтър иначе няма гаранция. И моето L200 висне цял ден за тая елементарна манипулация.

 

Но явно всички вносители в България действат на тоя принцип - ти купи колата, пък после се оплаквай и :icon_censored: колкото искаш..............Нас нали ни дава корееца награда за най много продадени автомобили, кво ни дреме?

 

Интересно ми е дали за тази крупна сума от 356,10лв. ти сипват масло "Мицубиши"...?! И ако , не, с какво заслужават тези суми за смяна на маслото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали за тази крупна сума от 356,10лв. ти сипват масло "Мицубиши"...?! И ако , не, с какво заслужават тези суми за смяна на маслото?

Че има толкова скъпи масла има, че и по скъпи, но доколкото знам това е вид "гаранция" от тяхна страна, ако стане нещо по мотора , после те не могат да кажат нищо и съотетно разходите ги поемат те....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

роблема с маслата е много сериозен. в балкан стар сипват кастрол ТХТ на евото, а в гърция хората казаха, че това е противопоказно защото това масло е за по - бавнооборотни двигатели и дебеллината на масления фим не била достатъчна и тн. масло митсубиши не се внася тук, както и в гърция. там сипват някакво масло на мотул и съм си поръчал да ми пратят известно количество зада има какво да сипвам :good:

 

но не е там най - големия зор. лошото е, че гърците бяха адски неприятно изненадани, че съм карал 15000 км без да сменя маслото на скоростите и дифовете. според тях то трябвало да се смени с първото обслужване на двигателя, с друго по - хубаво, което се сипва след като агрегатите са разработени. и наистина източихме всички масла, хората сипаха каквото трябва и вълшебство :D цялото силово предаване утихна, скоростите почнаха да влизат леко, друга кола ... :D

 

оставяме на страна въпроса че 90% от маслата, които човек може да си купи от българия са турски. единственото качествено, което съм намерил е маслото мопар /американско/ продава се в ограничени количества от балакан стар, но май ще му спират вноса, а за американските коли, като моя джип няма алтернатива за други масла .... тъпа работа :icon_censored: . затова съм си поръчал няколко десетки галона от САЩ, за двигател скорости и тн., но и това е сложна работа защото неможе със самолет, само с контейнер, по морето .... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали за тази крупна сума от 356,10лв. ти сипват масло "Мицубиши"...?! И ако , не, с какво заслужават тези суми за смяна на маслото?

 

Слагат Castrol RS 5литра. и филтър и това е. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

роблема с маслата е много сериозен. в балкан стар сипват кастрол ТХТ на евото, а в гърция хората казаха, че това е противопоказно защото това масло е за по - бавнооборотни двигатели и дебеллината на масления фим не била достатъчна и тн. масло митсубиши не се внася тук, както и в гърция. там сипват някакво масло на мотул и съм си поръчал да ми пратят известно количество зада има какво да сипвам :good:

 

но не е там най - големия зор. лошото е, че гърците бяха адски неприятно изненадани, че съм карал 15000 км без да сменя маслото на скоростите и дифовете. според тях то трябвало да се смени с първото обслужване на двигателя, с друго по - хубаво, което се сипва след като агрегатите са разработени. и наистина източихме всички масла, хората сипаха каквото трябва и вълшебство :D цялото силово предаване утихна, скоростите почнаха да влизат леко, друга кола ... :D

 

оставяме на страна въпроса че 90% от маслата, които човек може да си купи от българия са турски. единственото качествено, което съм намерил е маслото мопар /американско/ продава се в ограничени количества от балакан стар, но май ще му спират вноса, а за американските коли, като моя джип няма алтернатива за други масла .... тъпа работа :icon_censored: . затова съм си поръчал няколко десетки галона от САЩ, за двигател скорости и тн., но и това е сложна работа защото неможе със самолет, само с контейнер, по морето .... :icon_hmm:

Вярно е това за маслата на новите коли...........първото масло се сменя на 1500 км. след това - според предписанията............тези масла са по летливи по меки са....... :icon_blush:

Иначе американския Кастрол не ти ли харесва??? Или Мобила....... :icon_hmm: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в двигателя първото масло може да се кара нормално около 5000км въпроса е какво ще сипеш след това.

 

но това, което исках да кажа е, че на тези коли се сменят всички масла, най - много 7000км след покупката, за съжаление разбрах това чак след 15000км :icon_crying:

 

иначе за американския кастрол, според мен няма смисъл, там има марки като редлайн, които правят качествени масла много преди кастрол :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами за всички такива неща те препращат към сервизната книжка и инструкциите за поддръжка, а там пише да питаш сервиза :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че първото масло се кара 5-6 хиляди км и тогава се сменя чак не на 1500! :icon_blush:

Може и така да е, вече има доста добри масла , спомням си че до преди 10 години бяха така , първо 1500-2000 км. с новото масло и след това по предписанията..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дилърите не те ли уведомяват предварително за смяната на масло?
:icon_hmm: ами битрябвало, но не се е случило. явно тукашните и тамошните дилъри черпят инфо от различни източници
Странно. Ти като купува колата не попита ли на колко хиляди се сменя това масло?
ами за всички такива неща те препращат към сервизната книжка и инструкциите за поддръжка, а там пише да питаш сервиза :icon_hmm:

 

Системата е перфектна - типично българска - прехвърлят си топката и отговорността един на друг! :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Системата е перфектна - типично българска - прехвърлят си топката и отговорността един на друг! :mad:

 

Мда типично българска ситуация , но и аз неразбрах на колко километра се сменя първото масло на чисто ново EVO ? Не всеки кара такава кола и въпроса ми е от чисто любопитство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

(Omega @ 21.02.2006 - 01:12)

Дилърите не те ли уведомяват предварително за смяната на масло?

(go go go @ 21.02.2006 - 01:14)

ами битрябвало, но не се е случило. явно тукашните и тамошните дилъри черпят инфо от различни източници

(Omega @ 21.02.2006 - 01:16)

Странно. Ти като купува колата не попита ли на колко хиляди се сменя това масло?

(go go go @ 21.02.2006 - 01:21)

ами за всички такива неща те препращат към сервизната книжка и инструкциите за поддръжка, а там пише да питаш сервиза

 

 

Системата е перфектна - типично българска - прехвърлят си топката и отговорността един на друг!

 

 

И като ти се развали нещо по колата те изкарват теб виновен защото не си прочел в книжката :ph34r:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...