Премини към съдържание

go go go

Потребител
  • От него общо

    47
  • Регистрация

  • Беше тук

Посетили профила

701 посетили

go go go's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. go go go

    А Митсу бг едишан

    поли от каде намери тази сглобка, задната броня е от ево 8, джантите от 9, предната броня от 8, а решетката от 9, да не е сглобявана в събота през нощта :icon_drunk:
  2. go go go

    Защо?

    добре, че японците не ровят в нашите сайтове иначе до дни ще си имаме нов представител, който може да е по зле :icon_n_lamo:
  3. go go go

    Sos

    вижте дали клапана работи, дали след него има ната. огледайте горивната помпа, дюзите, и най вече всички аларми имобилайзери и други такива устройства срещу открадване :good:
  4. гумите на вид са си съвсем нови, ясно е, че не съм карал с 20 км/ч но не съм правил глупости. не съм ги карал на топло, дори и в гърция температурите бяха под 10С. произведени са през 2004г. но това небеше нещо, за което можех да се оплаквам след, като едвам навих тия от диана да ми направят индивидуална заявка за модел, който те не внасяли :mad: иначе оригиналните гуми на евото /летните/ са супер. продават ги в диана, купих си от тях 5та гума още като взех колата. дори и да ги няма могат да ги доставят до месец по поръчка. не ви препоръчвам да карате гуми направени за САЩ, там има доста драстични ограничения на скоростта и гумите са за не повече от 180 км/ч :icon_hmm: най - добрия вариант е да се доставят от германия, а това не е много трудно, но е доста скъпо, вероятно защото не са правени в турция :icon_dance:
  5. go go go

    А Митсу бг едишан

    от германия около 30000 - 35000 евро, скъпи са :no2:
  6. в началото на зимата като съвестен гражданин отидох в центъра за гуми диана и си поръчах зимни гуми бриджстоун от новия модел с усилени бордове, специално разработени за ево :icon_hmm: в неделя реших да отида да покарам малко за кеф и да не губя форма. подкарах по пътя от софия за самоков по завоите и с ужас установих, че колата неможе да се държи на пътя :rijden: . реших, че с времето аз съм се размекнал и ми е шубе да настъпвам и дадох още газ, резултата беше много неприятно занасяне по посока на един икарус :bang: . тогава настигнах едно ауди А6 2.7 турбо/куатро и го изпреварих. той прие лично цялата работа и се залепи за мен. СРАМ аудито влизаше в завоите с по - голяма скорост от мен :icon_censored: . с 300 зора го одържах зад мен до следващото ханче, където се направих на разсеян и отбих от пътя. слезнах от колата и почнах да се чудя какво става :confused1: и след като нищо не измислих се върнх съвсем бавничко до софия. след консултации с приятели отидох на гумаджия и той ми каза да си взема други гуми :icon_drive: защото тия се били изпекли, щото много бързо съм карал :icon_censored: . аз съм минал с тях около 7000км като съм карал сравнително бавно заради огромните дупки и огромното количество сняг. та въпроса ми е дали някаде в българия човек може да си купи свестни гуми или и това трябва да си носим от чужбина :icon_hmm:
  7. go go go

    Защо?

    ами значи ITто е дремало и е проспало някоя друга година :icon_hmm: зъррррррррррр, сабуди се :hysterical:
  8. go go go

    Защо?

    те си имат техен сайт, който го актуализират отвреме навреме и нещата са горе долу наред. това са снимки в свободното пространство и никои не се занимава с тях вероятно
  9. аз принципно се състезавам с 4х4 и имам някаква идея за лебедките :good: това, коеото ти трябва е лебедка warn 9.5 si въпроса е дали ти се дават толкова пари, по - евтиния вариант е същата марка но модела XD9000i. моя съвет от опит и от това, което съм видял е да не купуваш друга марка лебедки, ако нямаш достатъчно пари за такава просто събирай още малко и тогава купи. за цените мога да ти дам само общи насоки. вариантите са няколко. единия е официалния вносител на warn фирмата зундерт, там цените са ужасни и не ти го препоръчвам. другия вариант е фирма гладиатор в пловдив или мотоексперт в софия, но там цените са подобни и пак не ти го препоръчвам/става дума за над 5000лв/. добрия вариант е доставка от америка като за първия модел, който ти предлагам цената е 1500 - 1800 $, за втория вариант 1000 - 1200$ но доставката отнема месеци. мога да ти съдействам да се свържеш с хората, които могат да направят доставката. това е можеби най - добрия вариант откъм цена, но е подходящ ако не бързаш. четвъртия вариант е фирма макс драйв в лицето на поли, който пише тук в форума. той може да достави лебедката от гърция за много кратко време, но цената е, като горната но в евро и можеби даже малко повече. заедно с лебедката ти препоръчвам да си купиш металната стойка на която се монтира, малката чанта с аксесоари /колан, верига, шегел и полиспаст/ и акомулатор оптима или подобен с повече от 500ССА за справки ето сайта на warn: link
  10. това е за двигатели с карбуратор или за такива с инжекция, които се правят с карбуратор. все още не е измислено нищо по - добро за най, по и още по - мощните двигатели. освен това този тунинг е доста евтин и дава зашеметяващи резултати.
  11. ами за всички такива неща те препращат към сервизната книжка и инструкциите за поддръжка, а там пише да питаш сервиза :icon_hmm:
  12. :icon_hmm: ами битрябвало, но не се е случило. явно тукашните и тамошните дилъри черпят инфо от различни източници
  13. в двигателя първото масло може да се кара нормално около 5000км въпроса е какво ще сипеш след това. но това, което исках да кажа е, че на тези коли се сменят всички масла, най - много 7000км след покупката, за съжаление разбрах това чак след 15000км :icon_crying: иначе за американския кастрол, според мен няма смисъл, там има марки като редлайн, които правят качествени масла много преди кастрол :icon_bye:
  14. роблема с маслата е много сериозен. в балкан стар сипват кастрол ТХТ на евото, а в гърция хората казаха, че това е противопоказно защото това масло е за по - бавнооборотни двигатели и дебеллината на масления фим не била достатъчна и тн. масло митсубиши не се внася тук, както и в гърция. там сипват някакво масло на мотул и съм си поръчал да ми пратят известно количество зада има какво да сипвам :good: но не е там най - големия зор. лошото е, че гърците бяха адски неприятно изненадани, че съм карал 15000 км без да сменя маслото на скоростите и дифовете. според тях то трябвало да се смени с първото обслужване на двигателя, с друго по - хубаво, което се сипва след като агрегатите са разработени. и наистина източихме всички масла, хората сипаха каквото трябва и вълшебство :D цялото силово предаване утихна, скоростите почнаха да влизат леко, друга кола ... :D оставяме на страна въпроса че 90% от маслата, които човек може да си купи от българия са турски. единственото качествено, което съм намерил е маслото мопар /американско/ продава се в ограничени количества от балакан стар, но май ще му спират вноса, а за американските коли, като моя джип няма алтернатива за други масла .... тъпа работа :icon_censored: . затова съм си поръчал няколко десетки галона от САЩ, за двигател скорости и тн., но и това е сложна работа защото неможе със самолет, само с контейнер, по морето .... :icon_hmm:
  15. аз си купих цяла количка с инструменти от гедоре и в гаража в офиса се организира малък сервиз, имам си всичко, писна ми от майстори и разбирачи, в крайна сметка, когато колата ми се е чупила винаги съм си я оправял сам. иначе направих контакти с дилъра на мицубиши в гърция и ако има сериозни неща ще ходя там. независимо че не саъм си купил колата от тях гаранцията ми важи 3 години. все пак солун не е толкова далече. по тази причина си купих и плътформа за репатриране на коли. "безплатната" пътна помощ на дилъра за гаранциони коли не работи в почивните дни :icon_censored:
×
×
  • Създаване...