bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Така и не намерих писано как се източва цялото масло от типтроника за да се смени.По точно маслото от торк-а.Защото винаги ще остане пълен до половината .Аз като гледам, единствения вариант за да се източи до последно е да се сваля цялата кутия,после да се свали торка.Ако е така, значи е супер недомислено при проектирането на тази кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Май всички кутии са така...Сменяш колкото може. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 А с онези "смукалки",които издърпват маслото през щеката не става ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Май всички кутии са така...Сменяш колкото може.Не всички са така.На повечето които знам си имат пробка на самия торк през която се пуща цялото масло.Обаче за тия на Галант-а си е пълно безумие.Не ми го побира ума как може да се конструира по този начин и толкова години да се вгражда в голям брой коли!С машината за точене на масло не става защото няма как да се навре шлауха до дъното на торка.Единствения вариант за който се сещам е да се свали кутията,след това и торка и тогава да се точи до край. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Моето като го сменях(а) изтече малко повече от 1/2 ...така и не можах да го сменя цялото. В Ратола като го сменяха се оказа, че моята кутия няма филтър на маслото а само вътрешен който се сменял само при ремонт :unsure: някой има ли категорична информация по този въпрос? VIN-а ми е в подписа...Пламен в една от темите беше споменал, че оставял колата за 24 часа и то се отичало цялото, ако има по-бърз вариант е добре да го знаем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Моето като го сменях(а) изтече малко повече от 1/2 ...така и не можах да го сменя цялото. В Ратола като го сменяха се оказа, че моята кутия няма филтър на маслото а само вътрешен който се сменял само при ремонт :unsure: някой има ли категорична информация по този въпрос? VIN-а ми е в подписа...Пламен в една от темите беше споменал, че оставял колата за 24 часа и то се отичало цялото, ако има по-бърз вариант е добре да го знаем.На всички типтроници които съм виждал на Галант няма външен филтър.Има само вътре в кутията и трябва да се разцепи за да се смени.А колата и 48 часа да се остави ,според мен няма как да изтече цялото масло от торка.По точно половината ще си остане в него.И така от 7.8 литра ,поне 2 литра ще е старо масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Пламен в една от темите беше споменал, че оставял колата за 24 часа и то се отичало цялото, ако има по-бърз вариант е добре да го знаем.Точно така,но до колкото знам,оставя колата вдигната на една страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Точно така,но до колкото знам,оставя колата вдигната на една страна.Трябва да я остави на вратите легнала за да се източи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Трябва да я остави на вратите легнала за да се източи.Не си ли виждал как се ремонтираха Ладите пред блока,едно време...С резервната гума на колонката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Точно това имах предвид :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 (редакция) При моята /Субару/ също е така, кутия която е в производство 15 години някъде и е много подобна на обикновената на Галант-а.В щатите практикуват - източване, наливане ново, работа малко на място и отново източване и наливане ново. Там е евтино маслото. Другия вариант е източване и наливане ново на 30-40 х.км.При автоматика не е такъв проблем, че остава старо масло - няма какво толкова да му стане. При двигателя е различно. Редактирано 26 декември 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 При моята /Субару/ също е така, кутия която е в производство 15 години някъде и е много подобна на обикновената на Галант-а.В щатите практикуват - източване, наливане ново, работа малко на място и отново източване и наливане ново. Там е евтино маслото. Другия вариант е източване и наливане ново на 30-40 х.км.При автоматика не е такъв проблем, че остава старо масло - няма какво толкова да му стане. При двигателя е различно.Как не е проблем ,като точно тия кутии са проблемни.Доста повече от ръчните на Галант.И ако не се смени на време стават поразии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Хванала те е параноята :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Хванала те е параноята :icon_thumbup:Вероятно ме е хванала :icon_blush: Просто искам като правя нещо да е както трябва.А като се замислих за това как е конструирана,не се учудвам вече от проблемите с тази кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Вероятно ме е хванала :icon_blush: Просто искам като правя нещо да е както трябва.А като се замислих за това как е конструирана,не се учудвам вече от проблемите с тази кутия. Мисля, че точно типтроника е най-надежната ск.кутия. При обикновенния автомат е друга работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Мисля, че точно типтроника е най-надежната ск.кутия. При обикновенния автомат е друга работа.Може да е най -надеждната ,но не и тази която се монтира на Галант след 2000 година . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 (редакция) Може да е най -надеждната ,но не и тази която се монтира на Галант след 2000 година . Каква е разликата между типтроник от 1999г. и този от 2003г? Според мен такава няма, затова не ги взимай много навътре тези неща. Редактирано 26 декември 2009 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 В Survice manual-a който колегата BAlexandrov е качил дават маслото да се смени без да се източва цялото количество, а да се налее новото и след няколко минутна работа на двигателя да преточи пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 Каква е разликата между типтроник от 1999г. и този от 2003г? Според мен такава няма, затова не ги взимай много навътре тези неща.Добре,след 1999 година.Аз казвам че точно този типтроник, който се монтира на Галант е доста недомислен.Как може само 40% от шлиците на вала на кутията да захапват шлиците на торка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 26 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2009 В Survice manual-a който колегата BAlexandrov е качил дават маслото да се смени без да се източва цялото количество, а да се налее новото и след няколко минутна работа на двигателя да преточи пак.Значи за една смяна ми трябват 10 литра,че и повече масло! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Значи за една смяна ми трябват 10 литра,че и повече масло!Да, така излиза. Мисля че ако Ди-джея се произнесе ще се изясни работата (ако желае разбира се). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 (редакция) Значи за една смяна ми трябват 10 литра,че и повече масло! Точно така... Но на практика не Редактирано 26 декември 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Ако се предполага,че при източване излиза половината масло,значи ще ти трябват точно толкова,колкото събира-7.8л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 (редакция) Ако се предполага,че при източване излиза половината масло,значи ще ти трябват точно толкова,колкото събира-7.8л.Не е точно така, при всяко доливане/смяна в кутията остава първо 1/2 от старото масло т.е. 3.9 след това 1.95; 0.975 и т.н.(теоретично е така). Трябват доста смени за да се отървеш изцяло от старото масло което е в кутията. Редактирано 26 декември 2009 от sirko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Маслото се точи по следния начин...........колата се вдига от дясната й страна около 50-60 см. височина, след което се развива пробката ,която е с номер 24 ключ...............в началото ще ливне сериозно количество масло, така че си подсигурете достатъно голям съд..........след това ще почне да изтича бавно - на струйка............и така го оставяте 24 часа с отворена пробка...........маслото ви е 7.8 литра, но винаги оставя вътре, последния "рекорд" беше 7.5 литра източено масло,но това беше така, защото запалих мотора да повърти торка/маховика и от центробежните сили маслото си излиза.........обаче НЕ правете това, тъй като тогава в кутията масло няма и тя работи на сухо........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.