Премини към съдържание

Има ли галант 2000 Gdi 150 коня


pa4oni

Препоръчано мнение

Още на 150 000 почва да издава багажа и пълни въздуховодите с масло..............

Мисля че темата върви пред "заключ" :icon_angel:

Аз пък се интересувам от всякакви автомобили и това ,че :mitsu-smiley: ми е любимата марка, не виждам защо трябва да означава, че по дефолт другите нямат никакви достойнства или че не трябва да се споделят или човек да се интересува от тях. Това за турбините не е вярно , но за съжаление при Мицубиши няма как да разберем на колко хиляди хвърлят турбини, просто защото нямат масово такива мотори. :) Както нямат и дизели..., а скоро няма да има и такава марка... :mad:

Съжалявам , но не виждам дори една причина, заради която да се заключва темата. В случая говорим за мотори, а не за марки или автомобили :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се интересувам от всякакви автомобили и това ,че :mitsu-smiley: ми е любимата марка, не виждам защо трябва да означава, че по дефолт другите нямат никакви достойнства или че не трябва да се споделят или човек да се интересува от тях. Това за турбините не е вярно , но за съжаление при Мицубиши няма как да разберем на колко хиляди хвърлят турбини, просто защото нямат масово такива мотори. :) Както нямат и дизели..., а скоро няма да има и такава марка... :mad:

Съжалявам , но не виждам дори една причина, заради която да се заключва темата. В случая говорим за мотори, а не за марки или автомобили :D

Само ще вметна че една турбина на :mitsu-smiley: изкарва много повече от някоя друга такава..........личния ми опит го показва.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още на 150 000 почва да издава багажа и пълни въздуховодите с масло..............

Мисля че темата върви пред "заключ" :icon_angel:

а дали ще сменя турбинката на фалве или маслени повдигачи и ск.кутия на :mitsu-smiley: гали има ли разлика се набутвация вие кажете
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а дали ще сменя турбинката на фалве или маслени повдигачи и ск.кутия на :mitsu-smiley: гали има ли разлика се набутвация вие кажете

 

Абе май не се сменят толкова често кутии и повдигачи на Галанта :mitsu-smiley: за VW мога да говоря много ама нема нужда ( хубавия Пасат в Германия е над 6К EUR ) .

което ще рече в България на поне 14К лева !!!

 

п.с. Набутвация няма само със рейса, метрото или служебната кола :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да си пишем глупости. Почти всеки втори дизелов или 2.5 Галант е с ремонт на скоростите. За повдигачите е същата история. Просто всяка марка си има слаби места. Както е с цената на Пасата, така е и с Галанта, но рано или късно проблема скорости при Галант се появява, това е вече факт. Регистриран съм и в Ауди форума и имам около 3000 мнения. Мога да твърдя съвсем отговорно, че турбините не са толкова проблемни колкото някой хора тук си мислят. Нека не изкарваме Мицубиши супер здрави по този начин. Не е правилно. Всяка марка си има достойнства и недостатъци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да си пишем глупости. Почти всеки втори дизелов или 2.5 Галант е с ремонт на скоростите. За повдигачите е същата история. Просто всяка марка си има слаби места. Както е с цената на Пасата, така е и с Галанта, но рано или късно проблема скорости при Галант се появява, това е вече факт. Регистриран съм и в Ауди форума и имам около 3000 мнения. Мога да твърдя съвсем отговорно, че турбините не са толкова проблемни колкото някой хора тук си мислят. Нека не изкарваме Мицубиши супер здрави по този начин. Не е правилно. Всяка марка си има достойнства и недостатъци.

Наистина няма смисъл да пишем глупости, но твоя пост е в другата крайност. Нека да не изкарваме европейските автомобили по-здрави от японските, защото това просто не е така.

Надявам се поне с това да се съгласиш - че японските коли са по-здрави от европейските такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слави няма смисъл да слагаме всички Европейски и Японски коли под общ знаменател. Това отива повече на безделници на пейките пред блока. Мисля , че тук сме достатъчно грамотни технически и запознати, за да сме наясно с конкретни модели и мотори, за да си спестим толкова лаишки мнения. Не съм в никоя крайност, просто изказах мнение за конкретен мотор и не лансирам и не се опитвам да изкарам някого нещо повече , както и не считам обратното за правилно.

Аз лично не съм фен на Японските автомобили, фен съм на Мицубиши :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слави няма смисъл да слагаме всички Европейски и Японски коли под общ знаменател. Това отива повече на безделници на пейките пред блока. Мисля , че тук сме достатъчно грамотни технически и запознати, за да сме наясно с конкретни модели и мотори, за да си спестим толкова лаишки мнения. Не съм в никоя крайност, просто изказах мнение за конкретен мотор и не лансирам и не се опитвам да изкарам някого нещо повече , както и не считам обратното за правилно.

Аз лично не съм фен на Японските автомобили, фен съм на Мицубиши :icon_rock:

Съгласен съм с горното мнение. Аз също съм фен на Митсубиши. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да си пишем глупости. Почти всеки втори дизелов или 2.5 Галант е с ремонт на скоростите. За повдигачите е същата история. Просто всяка марка си има слаби места. Както е с цената на Пасата, така е и с Галанта, но рано или късно проблема скорости при Галант се появява, това е вече факт. Регистриран съм и в Ауди форума и имам около 3000 мнения. Мога да твърдя съвсем отговорно, че турбините не са толкова проблемни колкото някой хора тук си мислят. Нека не изкарваме Мицубиши супер здрави по този начин. Не е правилно. Всяка марка си има достойнства и недостатъци.

Само да вметна - до сега истинска турбина на Мицубиши не съм виждал счупена ,нито пък да се е наложило да я отремонтирам............но честитчко ми се налага да ремонтирам или сменям европейски турбини...............

Имайте на предвид че ММС си имат цяло поделение за разработване на турбини и това са едни от най яките турбини, някои от тях достигат от по 200 000 об./мин............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това не спорим...Не ми се търси сайта на подразделението в момента. Но съм наясно. За мен проблема е , че колкото и яки турбини да имат, нещо им се свиди да ги слагат по моторите за Европа... :) За това, може би не ти се е налагало да им правиш ремонти.

В крайна сметка каквото и да си говорим ММ решават нещата и това си е политика на компанията. Лошото е , че само с атмосферни мотори и без дизели, отдавна една марка трудно може да бъде конкурентно способна в Европа. Това също е факт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това не спорим...Не ми се търси сайта на подразделението в момента. Но съм наясно. За мен проблема е , че колкото и яки турбини да имат, нещо им се свиди да ги слагат по моторите за Европа... :) За това, може би не ти се е налагало да им правиш ремонти.

В крайна сметка каквото и да си говорим ММ решават нещата и това си е политика на компанията. Лошото е , че само с атмосферни мотори и без дизели, отдавна една марка трудно може да бъде конкурентно способна в Европа. Това също е факт.

Ами първо Европа не е света..........защо всеки си мисли че щом в Европа е така, то значи е така навсякъде.........мога да ти кажа че само в Европа ползват тракторното гориво в леките си автомобили, в Япония дори не знаят какво е дизел ( най общо е така )

Второ , в Япония а и в САЩ ,да не говорим и за Канада,ЮАР,Аржентина и т.н. японските коли са много по високотехнологични пред тези,които продават в Европа............защото един мотор 1.6 МИВЕК за Европа е 176 коня ,но за Япония е 212 коня.............или пък мотора на Интеграта ( Хонда ) за европа са го скосили яко на "заветните" 192 коня ,а същия мотор в Япония е 250 коня............

В Европа на японските коли им се налага яко сектански правила и простотии ( като мита, такси и т.н. ) за да могат да си продават европейските пластмасови черупки иначе са загазили яко във фалити и т.н.

Колко японски коли има в щатите и колко са европейските - ще видиш огромна разлика в броя им.........

Колко японски коли има примерно в Египет и колко са европейските ? Съотношението е поне 1 към 5 в полза на японските .........лично аз съм ги броил на поне 10 улици в Кайро .............акситата са Лансери, и са повече от всички европейски коли ,взети заедно а дилърите на ММС правят колосални обороти от продажбите на ММС ,да не говорим и за другите японски марки............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Дубай карат само японски коли и главната причина за това била, че само на японските коли климатиците можели да работят при +50 градуса. Да не говорим, че при тези атмосферни условия, евро-колите ще хвърлят водите през улица :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При равно тегло на купето Галанта няма никакъв шанс пред турбо мотора. Подобен 1.8Т съм виждал над 200к.с. само с софтуерни промени и сменена турбина КО3 с КО4. Все пак този мотор е вече пословично творение на ВАГ и много харесван в тунинг средите. Страда от своите си проблеми киато N75 клапан, честа смяна на бобини и др, но пък е доста издържлив и с приличен разход. Комбинацията с 4Х4 изобщо не е за подценяване, но истинско такова има чак при 5-5.5 моделите на Пасат.

 

Напълно съм съгласен с колегата. 4motion на vw passat е едно от най-големите удоволствия които съм изпитвал на пътя. Баща ми има 1.8 125к.с. Доста по-муден е от моят :plane: , но на дъжд, сняг и в завой няма равен на пътя.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата. 4motion на vw passat е едно от най-големите удоволствия които съм изпитвал на пътя. Баща ми има 1.8 125к.с. Доста по-муден е от моят :plane: , но на дъщ, сняг и в завой няма равен на пътя.

Това е така, защото не си карал японска машина 4х4, примерно Ево6,7,8 и т.н. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз на скоро си взех 2,0 136 коня и съм много доволен. Сложих му газова инжекция и ми дава смесен разход 10/100л.Старата ми кола гореше толкова пък беше 82 коня.... Просто недей да се чудиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

субару :)

 

За 4х4 на Субаро съм чувал много. И то все хубави работи, а и Субаро произвеждат само 4х4 автомобили, но там задвижването е перманентно нещо като

"синхро" на Пасат и "куатро" на Ауди. 4motion се включва само при нужда. Предполагам че Ево 6, 7 и т.н. са доста по-приятни за каране имайки предвид кончетата под капака, но на каквото е способен този автомобил на дали Евото го може. Имам доста интересни случки с този автомобил, става въпрос в изключително неприятни зимни условия сняг и поледица. в интерес на истината много ми се иска да покарам VR4:)

Редактирано от ibakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 4х4 на Субаро съм чувал много. И то все хубави работи, а и Субаро произвеждат само 4х4 автомобили, но там задвижването е перманентно нещо като

"синхро" на Пасат и "куатро" на Ауди. 4motion се включва само при нужда. Предполагам че Ево 6, 7 и т.н. са доста по-приятни за каране имайки предвид кончетата под капака, но на каквото е способен този автомобил на дали Евото го може. Имам доста интересни случки с този автомобил, става въпрос в изключително неприятни зимни условия сняг и поледица. в интерес на истината много ми се иска да покарам VR4:)

Бъркаш много, на каквото и да е способен 4 мошън ,ще е нещо нормално за Субару или Лансера..........бъди сигурен......

Сега гледам във ВРЦ шампионата се подвизават Цитроен, Форд и Пежо ,но това е само до време и до малко повече пари.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека бъдем толерантни. Всеки от нас е имал моменти в живота, когато се е чудел каква кола да вземе и дали няма да сбърка.

 

В темата се получи интересен дебат.

Двигателят 1.8Т е наистина интересен от гледна точка на високия въртящ момент (210Nm) наличен в широк диапазон от обороти.

Но както казаха колегите има си кусури и нереално висок разход. 6 цилиндров Галант с газов инжекцион гори градско ~ 11-14 литра.

 

Не на последно място - от Слави можеш да се вземе много добър Галант. За парите, които ще дадеш, от Галанта ще си по-доволен.

По-удобен е, по-комфортен, ще върви повече и ще гори по-малко!

За скоростите на Галанта - да приемем, че ръчните имат кусури (от "навременна" смяна на масло най-често), но новият автомат със типтроник е отличен вариант.

 

Имайки предвид, че колегата е от Стражица може би по-най добър вариант е да вземе автомобил, който може да обслужва при местните (или ВТ) майстори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 4х4 на Субаро съм чувал много. И то все хубави работи, а и Субаро произвеждат само 4х4 автомобили, но там задвижването е перманентно нещо като

"синхро" на Пасат и "куатро" на Ауди. 4motion се включва само при нужда. Предполагам че Ево 6, 7 и т.н. са доста по-приятни за каране имайки предвид кончетата под капака, но на каквото е способен този автомобил на дали Евото го може. Имам доста интересни случки с този автомобил, става въпрос в изключително неприятни зимни условия сняг и поледица. в интерес на истината много ми се иска да покарам VR4:)

Малко ги бъркаш понятията, но...4motion при Passat 5-5.5 е с quattro диференциал точно както на Ауди и това е най-добрия вариант. Предните модели заради напречното разположение на мотора са с Халдекс, който се използва при всички ФВ и Ауди А3. Това което говориш,че се включва само при нужда отдавна не се използва от ФВ и е една от първите версии на 4Х4 при ФВ със виско-съединител, както е при ранните модели на Мицубиши също.

 

Бъркаш много, на каквото и да е способен 4 мошън ,ще е нещо нормално за Субару или Лансера..........бъди сигурен......

 

Нормално едва ли, понеже при автомобилите за всекидневна употреба и с малка кубатура, където тези производители имат 4х4 системи , почти няма Японски еквивалент освен Субару. Тоест това , което го има нормално при Ауди и Субару при другите автомобили го има чак при спортните версии.

 

 

Имайки предвид, че колегата е от Стражица може би по-най добър вариант е да вземе автомобил, който може да обслужва при местните (или ВТ) майстори.

То от тук май трябва да се почне ми се струва, понеже най-близкото място ще е май В.Търново , където ще може да си прави колата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Колега аз на скоро си взех 2,0 136 коня и съм много доволен. Сложих му газова инжекция и ми дава смесен разход 10/100л.Старата ми кола гореше толкова пък беше 82 коня.... Просто недей да се чудиш

колеги 4естита ви нова година относно темата, купих си мазда кседокс v6 144 коня не намерих 4итав галант дано маздата се окаже 4итава за сега съм доволен с газов инжекцион е гори около 12газ модераторитен могат да затварят темата ако преценят аиде живи и здрави :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...