Kitov Публикувано 25 ноември 2009 Сподели Публикувано 25 ноември 2009 Имам отскоро Колт 6-а генерация - 2006 год. Какъв модел ксенон мога да си сложа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Китайски за възможно най малко пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 И как изглежда и колко парички е? Има ли смисъл въобше ... като гледам моите как светят си мисля , че не си заслужава парите да ги пипам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 И как изглежда и колко парички е? Има ли смисъл въобше ... като гледам моите как светят си мисля , че не си заслужава парите да ги пипам. Това към кой беше питане, че нещо не разбирам поста ти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Ами към теб , защото ти явно заеш за какво става въпрос. Аз не съм особено запознат с ксеноните и като стана въпрос за нашите модели реших да попитам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Ако фаровете ти са с лупи, 35 W 4300K .Ако си с рефлектор, ксенон за фар с рефлектор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Общо взето, не можеш да се ориентираш по цената кой продукт колко е качествен. Всичко се прави в Китай, затова казвам китайски за възможно най малко пари. Търговците на ксенон си слагат надценки между 60 и 300 процента отгоре. Лошото е че примерно един който вкарва ксенон, чиято себестойност е е увеличена с 60% излиза че го продава по-евтино от някой, който е взел по-евтин, но е сложил 200% надценка. И хората си казват: Тоз много евтин, значи е боклук и практически взима боклука на по-висока цена отколкото ще му излезе по-хубавия. Не можеш да се ориентираш и по кутията. Правят ги каквио им кажеш. Дават 5 6 избора като някои наистина изглеждат долнопробни а други много хубави. Срещу сума от 2 до 4 долара ти ги слагат в метални кутии и когато купувачът види нещо по-масивно и ахва. А същия продукт може да се продава в друга кутия със 2-30 лв надолу. Всички имат дефектни бройки и всички китайци дават процент на лоши продукти 1-3% за баластите и 0.1-0.3% за крушките. От това, което имам като опит единственото близко до истината е съотношението между проблемните баласти и проблемните крушки наистина е близо до 1:10. Има си разбира се ксенони, които още като отвориш кутията си личи, че са пълен боклук (криви крушки, некачествени кабели, дрънкащи баласти и т.н.) С една дума вижте отзивите за продавача преди да си купите от него. Но не четете само доволен съм, не съм доволен а мненията, които дават повече информация от това. Едни са доволни на синята/бяла/лилава/зелена/... светлина, други са доволни, че фаровете им са токова силни, че постоянно им мигат(без да осъзнават че са за реглаж). @todor ксенон за фар с рефлектор??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Да питам нещо - когато изключа ксенона на запален двигател, оборотите падат изведнъж на около 500 и след 1-2 секунди се стабилизират пак на 800-900. Нормално ли е това, при вас също ли е така? Инъче съм с биксенон купен от човек във форума и съм доволен - не съм ги регулирал все още, но съм ги забил малко надолу. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 @todor ксенон за фар с рефлектор???Има да ...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...14230&st=40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 (редакция) Е от това което си постнал излиза че на фара с рефлектор му слагаш лупа. Това един вид не е ксенон за фар с рефлектор. Като цяло е доста глупаво на изграден рефлекторен фар да му се слага допълнително лупа, която самото й правилно поставяне, така че да свети, където трябва, ще си е приключение. В тази тема, която си постнал беше писано (по спомени), че изключително лесно се чупят тези лупи. Общо взето вграждането на лупа във фар с рефлектор вече не прави фара рефлекторен а такъв с лупа (рефлектора не играе никаква роля). Мисля че на новите типове крушки D2R беше за рефлектор, но това си е оригинален(заводски) тип ксенон, който за афтърмаркет не е приложим. Редактирано 7 декември 2009 от kalio088 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Да питам нещо - когато изключа ксенона на запален двигател, оборотите падат изведнъж на около 500 и след 1-2 секунди се стабилизират пак на 800-900. Нормално ли е това, при вас също ли е така? Инъче съм с биксенон купен от човек във форума и съм доволен - не съм ги регулирал все още, но съм ги забил малко надолу. :icon_rock: В никакъв случай не е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.