Премини към съдържание

Изгоряла крушка за стоп на Галант


Препоръчано мнение

Моля помогнете, как се сменя крушка на заден стоп на Mitsubishi Galant EA2A 4G63, че надникнах зад кората и ми стана лошичко. Не можах да повярвам, че японците ще ме накарат заради една крушка да сваля целия стоп. Предварително благодаря, ако има и снимки на реда, по който се извършва смяната ще съм благодарен. Лека седмица.

p.c. Прегледах каквото можах в раздела за Mitsubishi Galant, но не открих нищо, и през vin декодера не намерих подробности.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля помогнете, как се сменя крушка на заден стоп на Mitsubishi Galant EA2A 4G63, че надникнах зад кората и ми стана лошичко. Не можах да повярвам, че японците ще ме накарат заради една крушка да сваля целия стоп. Предварително благодаря, ако има и снимки на реда, по който се извършва смяната ще съм благодарен. Лека седмица.

p.c. Прегледах каквото можах в раздела за Mitsubishi Galant, но не открих нищо, и през vin декодера не намерих подробности

Не е драма, махаш кората, която се държи от три пластмасови винта - черни са и се виждат ясно. Има да отвиеш три 10-ки и стопът излиза. Трябва да имаш предвид 2 неща:

1. като вадиш стопа има една пластмасово мъжко, което влиза в пластмасова втулка вътре в багажника. Най-лесно стана, като дърпаш леко стопа, а буташ отвътре пластмасовата обувка.

2. преди да буташ и дърпаш откачаш буксата за светлините. Ще я видиш в голната част на стопа.

За да излезе целият стоп трябва да извадиш и гуменият маншон, в който влиза снопът с кабели. Кбрушката се сменя, като завъртиш по посока обрата на часовника съответната фасунга.

И да, така го е направил японенецът - сваляш стопа за крушка. Ако искаш пробвай на Ес класа да смениш крушка и тогава пак ще си говорим :icon_hmm:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен самата смяна е елементарна. Много по-сложно ми беше да открия такава крушка преди 3 години. Стигнах до официален дилър на Мицубиши в Бургас.

Сега обаче, благодарение на този форум, който свързва толкова много хора, нещата са доста по-лесни. Почти всичко можеш да си поръчаш оттук, при това по номера на рамата, за да няма грешки.

 

На всеки бих препоръчал да си слага оригинални японски крушки. Много са качествени и държат с години.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля помогнете, как се сменя крушка на заден стоп на Mitsubishi Galant EA2A 4G63, че надникнах зад кората и ми стана лошичко. Не можах да повярвам, че японците ще ме накарат заради една крушка да сваля целия стоп. Предварително благодаря, ако има и снимки на реда, по който се извършва смяната ще съм благодарен. Лека седмица.

p.c. Прегледах каквото можах в раздела за Mitsubishi Galant, но не открих нищо, и през vin декодера не намерих подробности

Както ти е обяснил СЛХ-а, с 10-ка ключе...........ако нямаш крушки, аз имам......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_rock: Господ да Ви поживи за отговорите. Много лека и спорна седмица.

 

P.S. Има няколко правописни грешки в заглавието на темата.

Извинете ме, моля. Писах я без очила.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 години ...

Какъв тип е крушката на стопа на Галант (2001) ? - да я купя преди да го извадя. (Ако може линк, благодаря !) (А тази на третият стоп ?)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

bluffer тази изгъзица от снимката по-долу ли е? - с цокъл W3x16q - http://www.220-volt.ru/catalog-145250/

При мен е най-стандартната 21W/5W крушка за стоп, но това май е до 1996-та.

Иначе търсете за "W3x16q" - има на Philips, на HELLA, на OSRAM - всякакви общо взето.

 

http://media.220-volt.ru/images/f/425x375/catalogue/145/145250.jpg

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази "изгъзица" дето си я пуснал си е бап W21/5W (US 7443) - стандартната крушка за всички японски автомобили.

Ето тука може да се провери за трети стоп: https://am-application.osram.info/en

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линка с каталога - опитах се да го намеря предишния път, ама не успях.

/- а и магазинът на Osram ми е съвсем наблизо./

 

А не, че имах предвид чак изгъзица, пак си е стандарт - но предпочитам разпространените части.

 

При мен всичките крушки са си като на европейските автомобили, с метален цокъл - байонет.

- от тези, дето ги има навсякъде. /става въпрос за предишния модел Галант./

 

Ако сравним цените, например от китайските най-евтини: - моите са от по 33 ст., а тези W3x16q - по 1.60 лв.

- Osram като моите комплект за 2 бр -- 3.60 лв.

- W3x16q пак на Осрам, комплект от 2 бр. -- колкото ви излъжат по различните магазини, ама от 9 до 19 лв. (примерно)

 

p.s. Не виждам някакво технологично предимство в другия цокъл (освен, дето се пести по 3 грама месинг на крушката без ламаринката)

Но пък от друга страна крушките са на тройни цени - значи самите производители и продавачи ги определят като изгъзица.. ;)

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...