klimt Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Здравейте колеги! В най-скоро време ще стана собственик на Рънър. Не държа да е 4х4, но е много вероятно да попадна на такъв екземпляр. Искам да попитам как стои въпроса с двойното предаване при този модел на Мицубиши - доколкото знам е постоянно включено и няма възможност да се изключва от купето? Какво се случва, ако се махне карданния вал, какви са плюсовете и минусите за колата и сигурността в този случай? През повечето време няма да имам нужда от двойно предаване и искам да си спестя излишния разход на гориво, излишния шум от ходовата част и т.н. Предварително благодаря за разбирането към дилетант в тази област като мен, надявам се на коректното ви мнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Това с изключването е като да махнеш и климатика, понеже и той означава "излишен" разход...Явно не си имал 4Х4 автомобил, след като не си осъзнал, че това е най-добрата и най-важна система, която един автомобил може да притежава. Осигурява допълнително сцепление, стабилност и сигурност, които нито един друг автомобил със задвижване само на единия мост не може да ти даде. Винаги е по-добре да го имаш , въпреки, че може конкретно да не ти се налага, отколкото да ти потрябва а да нямаш. Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев . При Рънъра 4Х4 системата е с виско-съединител, който автоматично зацепва другия мост при загуба на сцеплението на основния. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klimt Публикувано 16 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Това с изключването е като да махнеш и климатика, понеже и той означава "излишен" разход...Явно не си имал 4Х4 автомобил, след като не си осъзнал, че това е най-добрата и най-важна система, която един автомобил може да притежава. Осигурява допълнително сцепление, стабилност и сигурност, които нито един друг автомобил със задвижване само на единия мост не може да ти даде. Винаги е по-добре да го имаш , въпреки, че може конкретно да не ти се налага, отколкото да ти потрябва а да нямаш. Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев . При Рънъра 4Х4 системата е с виско-съединител, който автоматично зацепва другия мост при загуба на сцеплението на основния. Прав си, никога не съм карал 4х4 кола. Много е вероятно да ми хареса и да не искам да променям нищо. Все пак бих искал да знам как стоят нещата по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 17 октомври 2009 Сподели Публикувано 17 октомври 2009 (редакция) Това с изключването е като да махнеш и климатика, понеже и той означава "излишен" разход...Явно не си имал 4Х4 автомобил, след като не си осъзнал, че това е най-добрата и най-важна система, която един автомобил може да притежава. Осигурява допълнително сцепление, стабилност и сигурност, които нито един друг автомобил със задвижване само на единия мост не може да ти даде. Винаги е по-добре да го имаш , въпреки, че може конкретно да не ти се налага, отколкото да ти потрябва а да нямаш. Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев . При Рънъра 4Х4 системата е с виско-съединител, който автоматично зацепва другия мост при загуба на сцеплението на основния.Колегата ти е отговорил, но дали с предно или задно предаване си постоянно,незнам. Редактирано 17 октомври 2009 от rousefff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 октомври 2009 Сподели Публикувано 17 октомври 2009 Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев .Това е система за активна безопасност :icon_thumbup: за това е и фразата "Въздушните възглавници спасяват живот, 4х4 спасява въздушни възглавници" :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 октомври 2009 Сподели Публикувано 17 октомври 2009 Здравейте колеги! В най-скоро време ще стана собственик на Рънър. Не държа да е 4х4, но е много вероятно да попадна на такъв екземпляр. Искам да попитам как стои въпроса с двойното предаване при този модел на Мицубиши - доколкото знам е постоянно включено и няма възможност да се изключва от купето? Какво се случва, ако се махне карданния вал, какви са плюсовете и минусите за колата и сигурността в този случай? През повечето време няма да имам нужда от двойно предаване и искам да си спестя излишния разход на гориво, излишния шум от ходовата част и т.н. Предварително благодаря за разбирането към дилетант в тази област като мен, надявам се на коректното ви мнениеНе ти трябва да сваляш кардани , а ти трябват хъбове с ключалки .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 октомври 2009 Сподели Публикувано 17 октомври 2009 Това е система за активна безопасност :icon_thumbup: за това е и фразата "Въздушните възглавници спасяват живот, 4х4 спасява въздушни възглавници" :icon_rock:Със сигурност е така, за мен, а предполагам и за всеки, разбрал какви са реалните предимства на 4Х4 системите, особено при перманентно зацепените. В момента и двете ми коли са 4Х4 и повече трудно бих се качил в кола само с един задвижващ мост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.