Премини към съдържание

4х4 при Спейс Рънър


klimt

Препоръчано мнение

Здравейте колеги! В най-скоро време ще стана собственик на Рънър. Не държа да е 4х4, но е много вероятно да попадна на такъв екземпляр.

 

Искам да попитам как стои въпроса с двойното предаване при този модел на Мицубиши - доколкото знам е постоянно включено и няма възможност да се изключва от купето? Какво се случва, ако се махне карданния вал, какви са плюсовете и минусите за колата и сигурността в този случай? През повечето време няма да имам нужда от двойно предаване и искам да си спестя излишния разход на гориво, излишния шум от ходовата част и т.н.

 

Предварително благодаря за разбирането към дилетант в тази област като мен, надявам се на коректното ви мнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с изключването е като да махнеш и климатика, понеже и той означава "излишен" разход...Явно не си имал 4Х4 автомобил, след като не си осъзнал, че това е най-добрата и най-важна система, която един автомобил може да притежава. Осигурява допълнително сцепление, стабилност и сигурност, които нито един друг автомобил със задвижване само на единия мост не може да ти даде. Винаги е по-добре да го имаш , въпреки, че може конкретно да не ти се налага, отколкото да ти потрябва а да нямаш. Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев . При Рънъра 4Х4 системата е с виско-съединител, който автоматично зацепва другия мост при загуба на сцеплението на основния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с изключването е като да махнеш и климатика, понеже и той означава "излишен" разход...Явно не си имал 4Х4 автомобил, след като не си осъзнал, че това е най-добрата и най-важна система, която един автомобил може да притежава. Осигурява допълнително сцепление, стабилност и сигурност, които нито един друг автомобил със задвижване само на единия мост не може да ти даде. Винаги е по-добре да го имаш , въпреки, че може конкретно да не ти се налага, отколкото да ти потрябва а да нямаш. Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев . При Рънъра 4Х4 системата е с виско-съединител, който автоматично зацепва другия мост при загуба на сцеплението на основния.

 

Прав си, никога не съм карал 4х4 кола. Много е вероятно да ми хареса и да не искам да променям нищо. Все пак бих искал да знам как стоят нещата по въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с изключването е като да махнеш и климатика, понеже и той означава "излишен" разход...Явно не си имал 4Х4 автомобил, след като не си осъзнал, че това е най-добрата и най-важна система, която един автомобил може да притежава. Осигурява допълнително сцепление, стабилност и сигурност, които нито един друг автомобил със задвижване само на единия мост не може да ти даде. Винаги е по-добре да го имаш , въпреки, че може конкретно да не ти се налага, отколкото да ти потрябва а да нямаш. Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев . При Рънъра 4Х4 системата е с виско-съединител, който автоматично зацепва другия мост при загуба на сцеплението на основния.

Колегата ти е отговорил, но дали с предно или задно предаване си постоянно,незнам.

Редактирано от rousefff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори ако погледнеш на 4Х4 системата като допълнителна система за пасивна безопасност, повярвай ми струва си всеки един лев .

Това е система за активна безопасност :icon_thumbup: за това е и фразата "Въздушните възглавници спасяват живот, 4х4 спасява въздушни възглавници" :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! В най-скоро време ще стана собственик на Рънър. Не държа да е 4х4, но е много вероятно да попадна на такъв екземпляр.

 

Искам да попитам как стои въпроса с двойното предаване при този модел на Мицубиши - доколкото знам е постоянно включено и няма възможност да се изключва от купето? Какво се случва, ако се махне карданния вал, какви са плюсовете и минусите за колата и сигурността в този случай? През повечето време няма да имам нужда от двойно предаване и искам да си спестя излишния разход на гориво, излишния шум от ходовата част и т.н.

 

Предварително благодаря за разбирането към дилетант в тази област като мен, надявам се на коректното ви мнение

Не ти трябва да сваляш кардани , а ти трябват хъбове с ключалки ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е система за активна безопасност :icon_thumbup: за това е и фразата "Въздушните възглавници спасяват живот, 4х4 спасява въздушни възглавници" :icon_rock:

Със сигурност е така, за мен, а предполагам и за всеки, разбрал какви са реалните предимства на 4Х4 системите, особено при перманентно зацепените. В момента и двете ми коли са 4Х4 и повече трудно бих се качил в кола само с един задвижващ мост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...