Премини към съдържание

Проблем със минаването от бензин на газ


Gr1nGo

Препоръчано мнение

Добър ден или вечер на всички :)

 

Имам следния проблем. :huh:

Купих си една Каризма 1.6 16в 1996.

http://img121.imageshack.us/img121/9531/dsc01304h.jpg

Всичко и е на ред със газта, но като мина на бензин и гасне дори на пълна газ. :huh:

И така, прибрах се, махам маркучето дето подава бензин, един приятел върти ключа и няма никои - грам бензин няма. :nono:

 

Да свалям ли помпата - това ми е въпроса или може да е от нещо друго. :icon14:

 

Помагайте, моля ,не съм от тоя бранш майстор. :please:

 

И ако може, да ми обяснявате колкото се може по-просто, да ви разбирам.

 

Приятен ден или вечер :icon_bye: :icon_n_lamo:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...грам безнин нема. :nono:

 

Е, колега, не ти ли свети лампичката за бензина? Ако ти свети - може и да нямаш грам бензин. А като подадеш на контакт, чува ли се помпата да сработва и да качва бензин? Също така, не те разбрах на какво гориво палиш по принцип?!?! Ако направо палиш на газ и не си я пробвал на бензин, може и самата помпа да е изгоряла! Опиши по-подробно с какво ключе си и на какво гориво палиш по принцип и дали до сега си карал на бензин?!?! Също така, ако ти свети лампичката на бензина, по-добре сипи бензин докато не изгасне лампичката, защото не е препоръчително да караш на резерва - самата помпа се охлажда от бензина.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ти е изгоряла бензиновата помпа(често срещано явление при колите на "газ"). Освен ако наистина "нема" бензин в резервоара. Намери и релето, което спира/пуска бензина и виж дали не се е извадил кабела от него. Огледай "сичките" кабели дето са сложени покрай газовата дали не са извадени.

 

И "тка" :) Гледай да пишеш по-правилно, че тука модераторите дебнат и ще те е....т ;)

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....... Гледай да пишеш по-правописно, че тука модераторите дебнат и ще те е....т ;)

 

Пази се особено от единият мод - даже разправят, че вече посягал .... :icon_doh:

......................

А иначе, във всички постове на темата има правописни грешки. :mad:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ,колега, не ти ли свети лампичката за бензина?,Ако ти свети - може и да нямаш грам бензин.,

 

Ти ме разби. Разбира се, че имам бензин - не съм толкова зле. :lol:

 

Намери и релето, което спира/пуска бензина и виж дали не се е извадил кабела от него. Огледай "сичките" кабели дето са сложени покрай газовата дали не са извадени.

 

Това ще погледна. :tok:

 

А за правописа... Извинете ме, старая се! :icon_n_oops:

 

Като излезе нещо ново, ще пиша.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре и една диагностика да направиш, на един познат след какви ли не хипотези, диагностиката му показа, че има прецакан датчик, заради който не работеше на бензин колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега също така е по-добре да ти сложат реле и при преминаването от бензин на газ да ти изключва помпата и да не работи постоянно!Поне аз така си го направих за да не здаде багажа новата ми помпа!

Още един съвет мога да ти дам.Ако при подаване на контакт и не чуваш помпата да работи по-добре отиди в сервиз и да измерят налягането на помпата и да видят въобще работи ли, но най-напред виж дали не е проблем релето за нея както спомена колегата по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги погледнах бутона за Бензин Гас има само 2 кабела това нормално ли е аз си мислим поне 3 да има :tok:

 

И още нещто каде се намира бензиновата помпа ??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Железата по колата играят ролята на третия кабел. ;)

Мерси това го знаех ама щтом казвате че стигат 2 кабела ок :icon_thumbup: Мерси и за помпата

 

Начи бутона има 3 позиций а аз ина4е си мислех че той дава +-са а не минуса които е по цялата кола както и да е Мерси Мерси Пак щте пиша :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я му направи една снимка да го видим как е. Три позиции с два кабела може да стане само ако бутона е монтиран на ламарина през която да прави маса........Обаче ако е сложен на някоя пластмасова кора, няма как да работи, а е и безсмислено. Ако има само два кабела то е ясно че схемата ще има само две състояния (вкл. и изкл.) закакво са сложили копче с три позиции....... На мен ми се струва че на това копче някъде му липсва третия кабел и явно ще трябва да го намериш къде е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре се надявам да мога да ви прата снимки :) Аидй лека на всички :mitsu-smiley:

Редактирано от Gr1nGo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :icon_blush:

 

Ето каде е клуча :

http://img28.imageshack.us/img28/8895/dsc01306.jpg

 

Ето какъв е клу4а :

http://img88.imageshack.us/img88/5548/dsc01307c.jpg

 

Това са некакви кабели под клуча и не знам за какво са ?!?!?

http://img225.imageshack.us/img225/4640/dsc01309n.jpg

http://img57.imageshack.us/img57/3637/dsc01308l.jpg

 

Снимките не са много хубави с телефона ги направих. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :icon_blush:

 

Снимките не са много хубави с телефона ги направих. :icon_blush:

Така ,както се вижда ,бутона може да е с три позиции ,но се ползват само една..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ,както се вижда ,бутона може да е с три позиции ,но се ползват само една..........

Да бутона е с 3 позиций

да кежем

1-ва ГАС

2-ра Незнам

3-та Бензин

 

Бензина не ми работи търся проблема. :icon_crying:

Неска разглеждах кабела който идва до помпата, има 4ри кабела на средни те 2 ми показва 7.58 Волта това нормално ли е ??? Акумулатор е малко паднал ама малко 11.21 мисля?

Поприцип колко ток треа да идва до тая помпа ?

 

Можете ли да ми кажете горе долу от каде минават кабелите на помпата?

 

Мерси до скоро :icon_angel:

Редактирано от Gr1nGo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, бутона е с 3 позициИ

да кАжем

1-ва ГАЗ

2-ра Не знам

3-та Бензин

Едната позиция е само за газ, другата само за бензин, средното положение е да запалиш на бензин и при достигане на определени обороти - автоматично да прехвърли на газ. Но това зависи от този, който е монтирал газовата... Все пак бръкни навътре да видиш има ли и трети кабел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак бръкни навътре да видиш има ли и трети кабел.

Няма 3ти кабел :huh: отворих целия панел при ръчната, или там както се нарича ништо като трети кабел само некви 2 жака и на тех има лепенки и пише HR i HL те за какво са незнам сигурно за климатика (аз нямам ) не успях да направа снимки много тъмно беше.

 

А тия 2 кабела отиват при двигатела поне тка мисля и там има 2 релета те да не би да вършат работата на 3тия кабел.

 

Егати сложнотията е това за мене :icon_crying:

 

Приятен ден/вечер и ако имате идеий казвайте :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ключ май е само с две положения - само бензин и само газ. Стои ли лесно по средата? (и да изцъква). Две релета ли има или два клапана? (има ли тръби да минават през тях - въпроса е малко глупав); Ако са релета едното сигурно прекъсва бензиновата помпа, но не му пречи да е сдало багажа. Би трябвало до помпата да ходят 12 волта... Добре е да се консултираш и с ръководството по въпроса: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...rical%20Wiring/

 

А сега и моя въпрос: Преди правих безуспешен опит да сваля помпата и да почистя резервоара и фълтъра/цедката на помпата. Имаше един пласмасов фланец отгоре, но не намерих информация как се сваля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,холанците за да им е гадно се чудят как да направят АГУ-то по сложно.Според мен цялото управление на газ.уредба е скрито някъде под таблото,естствено кабелите са само един цвят-сигурно черен.Предполагам,че помпата ти е здала багажа, със сигурност не се прекъсва захранването към нея и е оставена да работи на сухо докато колата върви на газ.Така че се готви за нова помпа,че зимата идва.Дано съм бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ключ май е само с две положения - само бензин и само газ. Стои ли лесно по средата? (и да изцъква).

 

Да цъква и лесно стои сигурен сум че има 3 полужения.

 

Две релета ли има или два клапана? (има ли тръби да минават през тях - въпроса е малко глупав);

Не разбирам за какви клапани говориш и няма тръби а само кабели по тия релета.

 

Би трябвало до помпата да ходят 12 волта... Добре е да се консултираш и с ръководството по въпроса: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...rical%20Wiring/

Това се опитвам да права. 1 во го гледам умно умно и после пиша защтото не ги разбирам много много.

А сега и моя въпрос: Преди правих безуспешен опит да сваля помпата и да почистя резервоара и фълтъра/цедката на помпата. Имаше един пласмасов фланец отгоре, но не намерих информация как се сваля.

 

Ако става дума за капака.Ето ти 1 ПДФ там има разглобен резервоар заедно със помпата горе долу разбира се :)

 

PDF погледни странца 119 ;)

 

И тук има 2ма колеги дето вече са опсъдили това.

Цитат(каризмич @ 30.09.2009 - 00:35) *

Вдигам темата за да попитам с какъв ключ или самоделно подобие на ключ мога да развия капачката към резервоара под седалката? Щото пробвах на ръка(само една ръка можах да подпъхна в тесния отвор), после блъсках и с отвертка странично по ръба на капачката ама не става..

Мисля да огъна някаква шина по размера на диаметъра на капачката и да напъна, има ли обаче вариант, който изисква по-малко блъскане и повечко акъл? smile.gif

 

По принцип се развива с голяма плоска отверка или с малък тъп секач и чук, но ако не стане, тогава трябва да се обърнеш към някой майстор на ВиК ,те имат големи водопроводни клюове като големи клещи, тип "гарга" които се разпъват и отварят до 220мм което ти е достатъчно да се хване капачката на резервоара...........аз имам такъв ключ и няма проблеми , отваря се ............

 

Ако съм те разбрал погрешно съжалявам :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва ключ MB996009, това за тръбния ключ хубаво ама май неможеше да се бръкне или нямам подходящ такъв. Иначе ще трябват доста повече от 49Nm, да се овърти.

По принцип се развива с голяма плоска отверка или с малък тъп секач и чук

И варварския начин съм пробвал - за сега съм се откзал да се мъча повече. Дано ако се наложи тоя капак да го имат като резервна част.

Неска разглеждах кабела който идва до помпата, има 4ри кабела на средни те 2 ми показва 7.58 Волта това нормално ли е ??? Акумулатор е малко паднал ама малко 11.21 мисля?

За твоя случай е добре да разбереш модела и модификацията на газаовата уредба, да и намериш упътването ако можеш. Възможно е уредбата да няма автоматично превключване и да има само две положения.

Да дам предположения за релетата - едното е от контакта, през този ключ подава ток на клапаните за газта и на газовата, другото сигурно прекъсва помпата. Тези 7V вероятно са за нивомера. Трябва на буксата на 2 и 4 да има 12 волта поне според схемата.

http://img237.imageshack.us/img237/4331/screenshotir.png http://img237.imageshack.us/img237/screenshotir.png/1/w1400.png

 

http://img237.imageshack.us/img237/6261/screenshot1a.png http://img237.imageshack.us/img237/screenshot1a.png/1/w609.png

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За твоя случай е добре да разбереш модела и модификацията на газаовата уредба, да и намериш упътването ако можеш. Възможно е уредбата да няма автоматично превключване и да има само две положения.

Да дам предположения за релетата - едното е от контакта, през този ключ подава ток на клапаните за газта и на газовата, другото сигурно прекъсва помпата. Тези 7V вероятно са за нивомера. Трябва на буксата на 2 и 4 да има 12 волта поне според схемата.

 

Аз не търся да ми работи атоматично.А защо не ми работи бензиновата помпа.

 

Упътване няма да намеря - аз сега я купих тая кола и само ми дадоха документите на колата. Май не идва ток до помпата, някаде е прекъсната връзката. Усещам как ще си направа 1 копче само за помпата и ще и подам директно ток.

 

Мерси, много ми помогна с това. :icon_thumbup:

Защото аз въобще не ги разбирам тия електрони схеми, не съм толква учен :icon_hmm:

 

Трябва на буксата на 2 и 4 да има 12 волта, поне според схемата.

 

Ще пиша как стои работата при мен. Колеги, супер сте ;)

Редактирано от valboss
Правописни грешки.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер

 

Оправих си количката :icon_n_king: :icon_thumbup:

 

Проблема е бил в помпата.

Така, че я смених.

 

Сега обаче,когато колата работи на бензин > са много малки оборотите > после мисля, че работят само 3 цилиндъра > и после гасне :icon_crying:

А когато си работи на газ - всичко е ок.

Някакви идеи?

 

Аз си мисля, че е от бензиновия филтър, така или иначе, трябва да го сменям - не знам кога за последно е сменяван, но ако не е от него, пак ще пиша.

 

Много ви благодаря за отделеното за мен време :icon_dance:

 

Пожелавам на всички безаварийно каране :icon_angel:

 

:mitsu-smiley:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...