Gr1nGo Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 (редакция) Добър ден или вечер на всички Имам следния проблем. :huh: Купих си една Каризма 1.6 16в 1996.http://img121.imageshack.us/img121/9531/dsc01304h.jpgВсичко и е на ред със газта, но като мина на бензин и гасне дори на пълна газ. :huh: И така, прибрах се, махам маркучето дето подава бензин, един приятел върти ключа и няма никои - грам бензин няма. :nono: Да свалям ли помпата - това ми е въпроса или може да е от нещо друго. :icon14: Помагайте, моля ,не съм от тоя бранш майстор. :please: И ако може, да ми обяснявате колкото се може по-просто, да ви разбирам. Приятен ден или вечер :icon_bye: :icon_n_lamo: Редактирано 22 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stormi Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 (редакция) ...грам безнин нема. :nono: Е, колега, не ти ли свети лампичката за бензина? Ако ти свети - може и да нямаш грам бензин. А като подадеш на контакт, чува ли се помпата да сработва и да качва бензин? Също така, не те разбрах на какво гориво палиш по принцип?!?! Ако направо палиш на газ и не си я пробвал на бензин, може и самата помпа да е изгоряла! Опиши по-подробно с какво ключе си и на какво гориво палиш по принцип и дали до сега си карал на бензин?!?! Също така, ако ти свети лампичката на бензина, по-добре сипи бензин докато не изгасне лампичката, защото не е препоръчително да караш на резерва - самата помпа се охлажда от бензина. Редактирано 22 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 (редакция) Най-вероятно ти е изгоряла бензиновата помпа(често срещано явление при колите на "газ"). Освен ако наистина "нема" бензин в резервоара. Намери и релето, което спира/пуска бензина и виж дали не се е извадил кабела от него. Огледай "сичките" кабели дето са сложени покрай газовата дали не са извадени. И "тка" Гледай да пишеш по-правилно, че тука модераторите дебнат и ще те е....т ;) Редактирано 22 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) ....... Гледай да пишеш по-правописно, че тука модераторите дебнат и ще те е....т ;) Пази се особено от единият мод - даже разправят, че вече посягал .... :icon_doh: ......................А иначе, във всички постове на темата има правописни грешки. :mad: Редактирано 22 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 22 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) Е ,колега, не ти ли свети лампичката за бензина?,Ако ти свети - може и да нямаш грам бензин., Ти ме разби. Разбира се, че имам бензин - не съм толкова зле. :lol: Намери и релето, което спира/пуска бензина и виж дали не се е извадил кабела от него. Огледай "сичките" кабели дето са сложени покрай газовата дали не са извадени. Това ще погледна. А за правописа... Извинете ме, старая се! :icon_n_oops: Като излезе нещо ново, ще пиша. Редактирано 22 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Най-добре и една диагностика да направиш, на един познат след какви ли не хипотези, диагностиката му показа, че има прецакан датчик, заради който не работеше на бензин колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stormi Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Колега също така е по-добре да ти сложат реле и при преминаването от бензин на газ да ти изключва помпата и да не работи постоянно!Поне аз така си го направих за да не здаде багажа новата ми помпа!Още един съвет мога да ти дам.Ако при подаване на контакт и не чуваш помпата да работи по-добре отиди в сервиз и да измерят налягането на помпата и да видят въобще работи ли, но най-напред виж дали не е проблем релето за нея както спомена колегата по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 28 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2009 Колеги погледнах бутона за Бензин Гас има само 2 кабела това нормално ли е аз си мислим поне 3 да има И още нещто каде се намира бензиновата помпа ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 септември 2009 Сподели Публикувано 28 септември 2009 И два кабела стигат. Помпата е в резервоара, има капак под задната седалка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 28 септември 2009 Сподели Публикувано 28 септември 2009 Железата по колата играят ролята на третия кабел. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 28 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2009 Железата по колата играят ролята на третия кабел. ;)Мерси това го знаех ама щтом казвате че стигат 2 кабела ок :icon_thumbup: Мерси и за помпата Начи бутона има 3 позиций а аз ина4е си мислех че той дава +-са а не минуса които е по цялата кола както и да е Мерси Мерси Пак щте пиша :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 септември 2009 Сподели Публикувано 28 септември 2009 Я му направи една снимка да го видим как е. Три позиции с два кабела може да стане само ако бутона е монтиран на ламарина през която да прави маса........Обаче ако е сложен на някоя пластмасова кора, няма как да работи, а е и безсмислено. Ако има само два кабела то е ясно че схемата ще има само две състояния (вкл. и изкл.) закакво са сложили копче с три позиции....... На мен ми се струва че на това копче някъде му липсва третия кабел и явно ще трябва да го намериш къде е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 28 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2009 (редакция) Утре се надявам да мога да ви прата снимки Аидй лека на всички :mitsu-smiley: Редактирано 28 септември 2009 от Gr1nGo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 2 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2009 Здравейте :icon_blush: Ето каде е клуча :http://img28.imageshack.us/img28/8895/dsc01306.jpg Ето какъв е клу4а :http://img88.imageshack.us/img88/5548/dsc01307c.jpg Това са некакви кабели под клуча и не знам за какво са ?!?!?http://img225.imageshack.us/img225/4640/dsc01309n.jpghttp://img57.imageshack.us/img57/3637/dsc01308l.jpg Снимките не са много хубави с телефона ги направих. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2009 Сподели Публикувано 3 октомври 2009 Здравейте :icon_blush: Снимките не са много хубави с телефона ги направих. :icon_blush:Така ,както се вижда ,бутона може да е с три позиции ,но се ползват само една.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 3 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2009 (редакция) Така ,както се вижда ,бутона може да е с три позиции ,но се ползват само една..........Да бутона е с 3 позиций да кежем1-ва ГАС2-ра Незнам3-та Бензин Бензина не ми работи търся проблема. :icon_crying: Неска разглеждах кабела който идва до помпата, има 4ри кабела на средни те 2 ми показва 7.58 Волта това нормално ли е ??? Акумулатор е малко паднал ама малко 11.21 мисля?Поприцип колко ток треа да идва до тая помпа ? Можете ли да ми кажете горе долу от каде минават кабелите на помпата? Мерси до скоро :icon_angel: Редактирано 3 октомври 2009 от Gr1nGo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 октомври 2009 Сподели Публикувано 4 октомври 2009 Да, бутона е с 3 позициИ да кАжем1-ва ГАЗ2-ра Не знам3-та Бензин Едната позиция е само за газ, другата само за бензин, средното положение е да запалиш на бензин и при достигане на определени обороти - автоматично да прехвърли на газ. Но това зависи от този, който е монтирал газовата... Все пак бръкни навътре да видиш има ли и трети кабел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 4 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2009 Все пак бръкни навътре да видиш има ли и трети кабел.Няма 3ти кабел :huh: отворих целия панел при ръчната, или там както се нарича ништо като трети кабел само некви 2 жака и на тех има лепенки и пише HR i HL те за какво са незнам сигурно за климатика (аз нямам ) не успях да направа снимки много тъмно беше. А тия 2 кабела отиват при двигатела поне тка мисля и там има 2 релета те да не би да вършат работата на 3тия кабел. Егати сложнотията е това за мене :icon_crying: Приятен ден/вечер и ако имате идеий казвайте :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 октомври 2009 Сподели Публикувано 4 октомври 2009 Тоя ключ май е само с две положения - само бензин и само газ. Стои ли лесно по средата? (и да изцъква). Две релета ли има или два клапана? (има ли тръби да минават през тях - въпроса е малко глупав); Ако са релета едното сигурно прекъсва бензиновата помпа, но не му пречи да е сдало багажа. Би трябвало до помпата да ходят 12 волта... Добре е да се консултираш и с ръководството по въпроса: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...rical%20Wiring/ А сега и моя въпрос: Преди правих безуспешен опит да сваля помпата и да почистя резервоара и фълтъра/цедката на помпата. Имаше един пласмасов фланец отгоре, но не намерих информация как се сваля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 4 октомври 2009 Сподели Публикувано 4 октомври 2009 Колега,холанците за да им е гадно се чудят как да направят АГУ-то по сложно.Според мен цялото управление на газ.уредба е скрито някъде под таблото,естствено кабелите са само един цвят-сигурно черен.Предполагам,че помпата ти е здала багажа, със сигурност не се прекъсва захранването към нея и е оставена да работи на сухо докато колата върви на газ.Така че се готви за нова помпа,че зимата идва.Дано съм бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 4 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2009 Тоя ключ май е само с две положения - само бензин и само газ. Стои ли лесно по средата? (и да изцъква). Да цъква и лесно стои сигурен сум че има 3 полужения. Две релета ли има или два клапана? (има ли тръби да минават през тях - въпроса е малко глупав);Не разбирам за какви клапани говориш и няма тръби а само кабели по тия релета. Би трябвало до помпата да ходят 12 волта... Добре е да се консултираш и с ръководството по въпроса: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...rical%20Wiring/Това се опитвам да права. 1 во го гледам умно умно и после пиша защтото не ги разбирам много много.А сега и моя въпрос: Преди правих безуспешен опит да сваля помпата и да почистя резервоара и фълтъра/цедката на помпата. Имаше един пласмасов фланец отгоре, но не намерих информация как се сваля. Ако става дума за капака.Ето ти 1 ПДФ там има разглобен резервоар заедно със помпата горе долу разбира се PDF погледни странца 119 ;) И тук има 2ма колеги дето вече са опсъдили това.Цитат(каризмич @ 30.09.2009 - 00:35) *Вдигам темата за да попитам с какъв ключ или самоделно подобие на ключ мога да развия капачката към резервоара под седалката? Щото пробвах на ръка(само една ръка можах да подпъхна в тесния отвор), после блъсках и с отвертка странично по ръба на капачката ама не става..Мисля да огъна някаква шина по размера на диаметъра на капачката и да напъна, има ли обаче вариант, който изисква по-малко блъскане и повечко акъл? smile.gif По принцип се развива с голяма плоска отверка или с малък тъп секач и чук, но ако не стане, тогава трябва да се обърнеш към някой майстор на ВиК ,те имат големи водопроводни клюове като големи клещи, тип "гарга" които се разпъват и отварят до 220мм което ти е достатъчно да се хване капачката на резервоара...........аз имам такъв ключ и няма проблеми , отваря се ............ Ако съм те разбрал погрешно съжалявам :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 октомври 2009 Сподели Публикувано 4 октомври 2009 (редакция) Значи трябва ключ MB996009, това за тръбния ключ хубаво ама май неможеше да се бръкне или нямам подходящ такъв. Иначе ще трябват доста повече от 49Nm, да се овърти. По принцип се развива с голяма плоска отверка или с малък тъп секач и чукИ варварския начин съм пробвал - за сега съм се откзал да се мъча повече. Дано ако се наложи тоя капак да го имат като резервна част.Неска разглеждах кабела който идва до помпата, има 4ри кабела на средни те 2 ми показва 7.58 Волта това нормално ли е ??? Акумулатор е малко паднал ама малко 11.21 мисля?За твоя случай е добре да разбереш модела и модификацията на газаовата уредба, да и намериш упътването ако можеш. Възможно е уредбата да няма автоматично превключване и да има само две положения. Да дам предположения за релетата - едното е от контакта, през този ключ подава ток на клапаните за газта и на газовата, другото сигурно прекъсва помпата. Тези 7V вероятно са за нивомера. Трябва на буксата на 2 и 4 да има 12 волта поне според схемата.http://img237.imageshack.us/img237/4331/screenshotir.png http://img237.imageshack.us/img237/screenshotir.png/1/w1400.png http://img237.imageshack.us/img237/6261/screenshot1a.png http://img237.imageshack.us/img237/screenshot1a.png/1/w609.png Редактирано 4 октомври 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 5 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2009 (редакция) За твоя случай е добре да разбереш модела и модификацията на газаовата уредба, да и намериш упътването ако можеш. Възможно е уредбата да няма автоматично превключване и да има само две положения.Да дам предположения за релетата - едното е от контакта, през този ключ подава ток на клапаните за газта и на газовата, другото сигурно прекъсва помпата. Тези 7V вероятно са за нивомера. Трябва на буксата на 2 и 4 да има 12 волта поне според схемата. Аз не търся да ми работи атоматично.А защо не ми работи бензиновата помпа. Упътване няма да намеря - аз сега я купих тая кола и само ми дадоха документите на колата. Май не идва ток до помпата, някаде е прекъсната връзката. Усещам как ще си направа 1 копче само за помпата и ще и подам директно ток. Мерси, много ми помогна с това. :icon_thumbup: Защото аз въобще не ги разбирам тия електрони схеми, не съм толква учен :icon_hmm: Трябва на буксата на 2 и 4 да има 12 волта, поне според схемата. Ще пиша как стои работата при мен. Колеги, супер сте ;) Редактирано 5 октомври 2009 от valboss Правописни грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 11 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2009 (редакция) Добър вечер Оправих си количката :icon_n_king: :icon_thumbup: Проблема е бил в помпата.Така, че я смених. Сега обаче,когато колата работи на бензин > са много малки оборотите > после мисля, че работят само 3 цилиндъра > и после гасне :icon_crying: А когато си работи на газ - всичко е ок. Някакви идеи? Аз си мисля, че е от бензиновия филтър, така или иначе, трябва да го сменям - не знам кога за последно е сменяван, но ако не е от него, пак ще пиша. Много ви благодаря за отделеното за мен време :icon_dance: Пожелавам на всички безаварийно каране :icon_angel: :mitsu-smiley: Редактирано 12 октомври 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.