Премини към съдържание

От 4g13 (75 Hp) към 4g92 Mivec (175 Hp)


Препоръчано мнение

Фен от Германия си е суапнал мотора. :link:

 

http://www.pictureupload.de/originals/10808/110908192935_sonstige_8303.jpeg

 

P.S. И кристалните фарове на колта са много добри, не съм виждал такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук има цели генерации за 4Г13 и 4Г92 :link:

 

4G92

http://www.go-performance.de/Media/Shop/dsc01729.jpghttp://www.go-performance.de/Media/Shop/dsc01719.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя суап е доста подходящ за модела, макар и малко труден (като гледам англичаните как се озорват, представям си тук кво ще е с левия волан). Обаче би станал още по-подходящ ако има как да се регистрира тоя двигател като се изпусне подробността че е мивек... За толкова малко над лимита да плащаш акциз (или евентуалната еко-такса от догодина) е криво. За такъв клас кола не си струва. Но ако има как да се регне като нормален 1.6 би било доста популярно.

 

Ясно ми е че сега ще има морални включвания, но у нас, където данъчната система за автомобилите е изкривена по този начин, това е положението.

 

Иначе май най-лесния мод свързан със суап, се оказва на 1.6 да се смени мотора с 4G93 от каризма... Директно ставал и се закачал на компа на 4G92. Без смяна на скорости и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото колеги, ще се радвам ако някой по на ТИ с английския от мен, се наеме да преведе ТОВА и да го сложа като важна темичка в раздела :)

 

Мисля, че и ТУК става дума за подобен суап, но уви хабер си нямам от руски :D

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А фен от Русия си е преправил мотора от SOHC към DOHC : http://www.colt-club.ru/forum/index.php?showtopic=11208

 

Хубавото в цялата работа е, че не се заменя целия двигател, а само главата (+ разни други части). Така по документи колата си остава легална. Не изглежда някаква непослилна задача, стига да има донори за части :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко е притеснително че клапаните се търкат в блока... Освен ако не съм разбрал правилно статията... Пича казва че 5000 км няма грижа вече, амааааа....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, на 4G92 SOHC 90 hp мотора, до колкото разбрах може да се сложи двувалова глава от 4G92 DOHC, барабар с електрониката, но филма си е голям :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P.S. И кристалните фарове на колта са много добри, не съм виждал такива.

 

Фаровете наподобяват на фейслифта, изглежда са преправяни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро са тунинг за преди фейслифта - мигача и фара са си отделни :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро са тунинг за преди фейслифта - мигача и фара са си отделни :)

 

Именно! За фейса сме виждали тунинг фарове, но сефте виждам за преди фейса :) И седят много добре ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно! За фейса сме виждали тунинг фарове, но сефте виждам за преди фейса :) И седят много добре ;)

 

Бе за мен най-добре седят фейслифт фарове на колт преди лифта... И според англо-саксонците също :) Ама мноо пари и рязане с ъглошлайфа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...