Емил Димитров Публикувано 13 септември 2009 Сподели Публикувано 13 септември 2009 Фен от Германия си е суапнал мотора. http://www.pictureupload.de/originals/10808/110908192935_sonstige_8303.jpeg P.S. И кристалните фарове на колта са много добри, не съм виждал такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2009 Тук има цели генерации за 4Г13 и 4Г92 4G92http://www.go-performance.de/Media/Shop/dsc01729.jpghttp://www.go-performance.de/Media/Shop/dsc01719.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 13 септември 2009 Сподели Публикувано 13 септември 2009 Тоя суап е доста подходящ за модела, макар и малко труден (като гледам англичаните как се озорват, представям си тук кво ще е с левия волан). Обаче би станал още по-подходящ ако има как да се регистрира тоя двигател като се изпусне подробността че е мивек... За толкова малко над лимита да плащаш акциз (или евентуалната еко-такса от догодина) е криво. За такъв клас кола не си струва. Но ако има как да се регне като нормален 1.6 би било доста популярно. Ясно ми е че сега ще има морални включвания, но у нас, където данъчната система за автомобилите е изкривена по този начин, това е положението. Иначе май най-лесния мод свързан със суап, се оказва на 1.6 да се смени мотора с 4G93 от каризма... Директно ставал и се закачал на компа на 4G92. Без смяна на скорости и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2009 (редакция) Между другото колеги, ще се радвам ако някой по на ТИ с английския от мен, се наеме да преведе ТОВА и да го сложа като важна темичка в раздела Мисля, че и ТУК става дума за подобен суап, но уви хабер си нямам от руски :D Редактирано 13 септември 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 А фен от Русия си е преправил мотора от SOHC към DOHC : http://www.colt-club.ru/forum/index.php?showtopic=11208 Хубавото в цялата работа е, че не се заменя целия двигател, а само главата (+ разни други части). Така по документи колата си остава легална. Не изглежда някаква непослилна задача, стига да има донори за части :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 Малко е притеснително че клапаните се търкат в блока... Освен ако не съм разбрал правилно статията... Пича казва че 5000 км няма грижа вече, амааааа.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2009 По принцип, на 4G92 SOHC 90 hp мотора, до колкото разбрах може да се сложи двувалова глава от 4G92 DOHC, барабар с електрониката, но филма си е голям Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 P.S. И кристалните фарове на колта са много добри, не съм виждал такива. Фаровете наподобяват на фейслифта, изглежда са преправяни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 По-скоро са тунинг за преди фейслифта - мигача и фара са си отделни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2009 По-скоро са тунинг за преди фейслифта - мигача и фара са си отделни Именно! За фейса сме виждали тунинг фарове, но сефте виждам за преди фейса И седят много добре ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 Именно! За фейса сме виждали тунинг фарове, но сефте виждам за преди фейса И седят много добре ;) Бе за мен най-добре седят фейслифт фарове на колт преди лифта... И според англо-саксонците също Ама мноо пари и рязане с ъглошлайфа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.