zaro Публикувано 15 декември 2005 Сподели Публикувано 15 декември 2005 Здравейте! От скоро имам възможноста да карам Pajero. Колата е произведена 91 година (с кръгли фарове), 2.5 ТД мотор с интеркулер, има си климатик, електрически стъкла, с торсиони е, седалките са нещо като на икаросите - реголират се колко да са меки, има си хидравлика, миене на фаровете, чупещ волан и тн.Къса база е.Много бих се радвал ако някои от вас е имал съприкосн0овение с подобна машина да каже 2 3 мили думи за нея - как и поддръжката, намират ли се части, някоя и друга препоръка, това онова :drinks: :D ще ви бъда доста благодарен и се надявам за в бъдеще ако възникне някои въпрос да ми помогнете с намирането на отговора му Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2005 Сподели Публикувано 16 декември 2005 Здравейте! От скоро имам възможноста да карам Pajero. Колата е произведена 91 година (с кръгли фарове), 2.5 ТД мотор с интеркулер, има си климатик, електрически стъкла, с торсиони е, седалките са нещо като на икаросите - реголират се колко да са меки, има си хидравлика, миене на фаровете, чупещ волан и тн.Къса база е.Много бих се радвал ако някои от вас е имал съприкосн0овение с подобна машина да каже 2 3 мили думи за нея - как и поддръжката, намират ли се части, някоя и друга препоръка, това онова :drinks: :D ще ви бъда доста благодарен и се надявам за в бъдеще ако възникне някои въпрос да ми помогнете с намирането на отговора муЧасти има, но са си скъпи, но все пак е джип.......... :icon_thumbup: Паджерото от тия години имат проблем с раздатъчнатаа кутия, трошат я......но мисля че се отнася само за бензиновите модификации, тъй като там са 2.8 и 3.5 литрови мотори и са много мощни, вероятно кутията не издържа на тези натоварвания и се чупи..............3 или 4 такива съм виждал с този проблем, но всички са с бензинови мотори, каде са над 150-180 коня, при теб този мотор е най слабия от гамата им, "само" 125 коня ако не се лъжа, и за това спи спокойно..... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaro Публикувано 16 декември 2005 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2005 Между другото нещо напоследък почнаха да хъркат 2 и 3та скорост при превключване. Необходимо е двоино амбриране . Може ли да кажете на какво се дължи това.Между другото баща ми вчера ходи до Шумен. Сложил му един камък от зад на бронята (пред номера) Отиване връщане и снощи напред назад и камъка си седи (което е нетипично за голфчето например, за това ме впечатлява) :D :D Следващият път ще се изпробва с чаша ракия :D Иначе при скорост от 120+ 10 на сто разход му е дало, и градско пак толкова дава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 16 декември 2005 Сподели Публикувано 16 декември 2005 Здравей, и аз съм с такъв(вж аватара) но с по-малко екстри. Запазен е и нямам никакви проблеми. Карам го от година. За двигателя има две най-важни неща - 1. Ремъците - ангренажен и този на балансиращите валове - трябва да си много сигурен в тях!!! 2. Прегряване - пази го от такова и ако е прегряван в миналото със сигурност ще имаш проблеми!За скоростите - щом започват да хъркат със застудяването може маслото им да не е подходящо или да е слагана някоя тъпа добавкаКажи от къде е внесен; с какви гуми/джанти е?Ако ползвате руски мога да ви дам сайт с документацияСъс здраве да си го карате! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaro Публикувано 16 декември 2005 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2005 Значи колата е внесена от италия, пролетта някаде . Купихме я от близък човек. Тои си я караше, абсолиутно я поддържаше и си е абсолиутно обслужена. Гаражна. Няма грам ръжда.Джантите са ...... де да знам какви - лети (не са като тези дето приличат на ламарина), 15 цола с гуми Avon Ranger 235/75/15.Гумите като я взехме бяха на 5 6 хиляди километра. Такива джанти има масово на по новия модел. Навъртяхме му около 10 12 хиляди. Единствено му направихме профилактика на нафтовата помпа и след това съвсем се успа. Преди да застудее по софия, по центъра в пиковите часове и на кратки разстояния даваше 8 максимум до 9 на сто разход. Сега зимата е малко повечко но е поносимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 декември 2005 Сподели Публикувано 17 декември 2005 Браво :good: Звучи като много добър еземпляр :D Документация за Пажеро може да намериш при мен тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaro Публикувано 18 декември 2005 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2005 Вччра нещо му се скапа динамото :( :( :( :( Даите акъл каде да го караме да го правят.Иначе вчера го нагазихме в дълбокия сняг - смесени чувства за мене.Значи ситуацията е следната - действието се развива в стара планина при доста сняг. До оказаното място се стига по черен гаден път които често е непроходим и през лятото. Накрая завършва с един много гаден баир , които като е малко кално не може да се вземе. Та паджерото е минало от там при доста сняг и е качило баира дори без да му се включват бавните. забележително. Обаче другия път минава през един двор и аз ползвам него 6тото все пак карам Голф та влезнах аз, слезнах до при джипа ( там е едно малко нанадолнище, което съответно на другата посока е нанагорнище) Видях че е много снега и обърнах и се върнах и си оставих колата до пътя. В@ерно побоксувах бая обаче излезнах. а баща ми с джипа не можа да излезне. Значи джипа копае на кал няма ядове, обаче там от долу е тревица и краи. Боксува, блокажи тва онова но не можа да издрапа. И отново мина по гадния кален път, кадето за мене е немислимо да мина, обаче на тревата неможа да тръгне. Та идеята на разказа ми е да ви попитам какво мислите за гумите. Дали това е от гумите те са M+S , но според мене са по летни и ми се виждат широчки. Какво е вашето мнение? а и за динамото споделете ако мо0жеПоздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 18 декември 2005 Сподели Публикувано 18 декември 2005 Правилните гуми за такава ситуация са с едри шарки с големи празнини между тях и подходящ ъгъл за самопочистване. Като пример вземи тракторните. Марки и модели няма да казвам да не им правя реклама защото някои от вносителите им не заслужават. M+S както знаеш означава кал и сняг и следователно те са си свършили работата подобаващо.За динамото(правилната дума е алтернатора) важното е че то е сложен възел от генератор + вакуумпомпа на общ вал и освен проводниците от него се откачват и маслопроводи и въздухопроводи. При неправилна работа С него може да останеш без спирачки или да почне да гони маслото от картера. Странно изглежда но е така. Наистина майстора трябва да си знае работатаИ аз днес яко копах из снега, откога го чакам! :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaro Публикувано 18 декември 2005 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2005 Дам, проблема ще трядва да бъде разрешен, за да може машината на времето отново да изгриба асфалта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 декември 2005 Сподели Публикувано 19 декември 2005 Аз имах Паджеро, но от междинния модел (1993) с двигател като твоя. Мощността му е 99 коня, а не 125 както предполага DJ-а. Като цяло колата и двигателя са перфектни с малкото уточнение, че 99-те коня са малко за това купе. Максималната скорост е 135-140 км, която е недостатъчна, особено когато се кара по магистрала. Аз също имах проблем с алтернатора, по-точно с вакуумната помпа, която е закачена в задния край на оста му (течеше масло от там). Неудобното в случая беше това, че дефекта се появи когато бях на гости за няколко дни в Германия и ми предстоеше пътуване и до Испания. Намерих сервиз на Митсубиши (там ги има много), но за ремонта (смяна на алтернатора с нов и пълен преглед на колата) ми поискаха към 6000 марки, което си е много, затова реших сам да си ремонтирам колата. Намерих друг сервиз, в който се съгласиха да ми вземат стария алтернатор и да ми дадат нов срещу 700 марки (за справка новия струваше 1200). Нямах друг избор и се съгласих на тази оферта. Задния лагер на моя алтернатор не само беше повреден, но и беше разбил гнездото, в което лежи. Смяната на стария с новия алтернатор не беше сложна задача, с която се справих съвсем сам. След това нямах никакви проблеми по пътя до Испания и обратно до БГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaro Публикувано 19 декември 2005 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2005 Аз имах Паджеро, но от междинния модел (1993) с двигател като твоя. Мощността му е 99 коня, а не 125 както предполага DJ-а. Като цяло колата и двигателя са перфектни с малкото уточнение, че 99-те коня са малко за това купе. Максималната скорост е 135-140 км, която е недостатъчна, особено когато се кара по магистрала. Аз също имах проблем с алтернатора, по-точно с вакуумната помпа, която е закачена в задния край на оста му (течеше масло от там). Неудобното в случая беше това, че дефекта се появи когато бях на гости за няколко дни в Германия и ми предстоеше пътуване и до Испания. Намерих сервиз на Митсубиши (там ги има много), но за ремонта (смяна на алтернатора с нов и пълен преглед на колата) ми поискаха към 6000 марки, което си е много, затова реших сам да си ремонтирам колата. Намерих друг сервиз, в който се съгласиха да ми вземат стария алтернатор и да ми дадат нов срещу 700 марки (за справка новия струваше 1200). Нямах друг избор и се съгласих на тази оферта. Задния лагер на моя алтернатор не само беше повреден, но и беше разбил гнездото, в което лежи. Смяната на стария с новия алтернатор не беше сложна задача, с която се справих съвсем сам. След това нямах никакви проблеми по пътя до Испания и обратно до БГ. Точно така - не е 125 коня ами 99 или 100 или нещо такова и наистина ми се виждат малко , струва ми се слабичка. Но пък удивително за тази тежка кола разхода е съвсем приличен, такаче мисля че си заслужава. пък и не е много стабилна за високи скорости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.