Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте! От скоро имам възможноста да карам Pajero. Колата е произведена 91 година (с кръгли фарове), 2.5 ТД мотор с интеркулер, има си климатик, електрически стъкла, с торсиони е, седалките са нещо като на икаросите - реголират се колко да са меки, има си хидравлика, миене на фаровете, чупещ волан и тн.Къса база е.

Много бих се радвал ако някои от вас е имал съприкосн0овение с подобна машина да каже 2 3 мили думи за нея - как и поддръжката, намират ли се части, някоя и друга препоръка, това онова :drinks: :D

ще ви бъда доста благодарен и се надявам за в бъдеще ако възникне някои въпрос да ми помогнете с намирането на отговора му

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От скоро имам възможноста да карам Pajero. Колата е произведена 91 година (с кръгли фарове), 2.5 ТД мотор с интеркулер, има си климатик, електрически стъкла, с торсиони е, седалките са нещо като на икаросите - реголират се колко да са меки, има си хидравлика, миене на фаровете, чупещ волан и тн.Къса база е.

Много бих се радвал ако някои от вас е имал съприкосн0овение с подобна машина да каже 2 3 мили думи за нея - как и поддръжката, намират ли се части, някоя и друга препоръка, това онова :drinks: :D

ще ви бъда доста благодарен и се надявам за в бъдеще ако възникне някои въпрос да ми помогнете с намирането на отговора му

Части има, но са си скъпи, но все пак е джип.......... :icon_thumbup: Паджерото от тия години имат проблем с раздатъчнатаа кутия, трошат я......но мисля че се отнася само за бензиновите модификации, тъй като там са 2.8 и 3.5 литрови мотори и са много мощни, вероятно кутията не издържа на тези натоварвания и се чупи..............3 или 4 такива съм виждал с този проблем, но всички са с бензинови мотори, каде са над 150-180 коня, при теб този мотор е най слабия от гамата им, "само" 125 коня ако не се лъжа, и за това спи спокойно..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото нещо напоследък почнаха да хъркат 2 и 3та скорост при превключване. Необходимо е двоино амбриране . Може ли да кажете на какво се дължи това.

Между другото баща ми вчера ходи до Шумен. Сложил му един камък от зад на бронята (пред номера) Отиване връщане и снощи напред назад и камъка си седи (което е нетипично за голфчето например, за това ме впечатлява) :D :D Следващият път ще се изпробва с чаша ракия :D Иначе при скорост от 120+ 10 на сто разход му е дало, и градско пак толкова дава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, и аз съм с такъв(вж аватара) но с по-малко екстри. Запазен е и нямам никакви проблеми. Карам го от година. За двигателя има две най-важни неща - 1. Ремъците - ангренажен и този на балансиращите валове - трябва да си много сигурен в тях!!! 2. Прегряване - пази го от такова и ако е прегряван в миналото със сигурност ще имаш проблеми!

За скоростите - щом започват да хъркат със застудяването може маслото им да не е подходящо или да е слагана някоя тъпа добавка

Кажи от къде е внесен; с какви гуми/джанти е?

Ако ползвате руски мога да ви дам сайт с документация

Със здраве да си го карате! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата е внесена от италия, пролетта някаде . Купихме я от близък човек. Тои си я караше, абсолиутно я поддържаше и си е абсолиутно обслужена. Гаражна. Няма грам ръжда.

Джантите са ...... де да знам какви - лети (не са като тези дето приличат на ламарина), 15 цола с гуми Avon Ranger 235/75/15.Гумите като я взехме бяха на 5 6 хиляди километра. Такива джанти има масово на по новия модел.

Навъртяхме му около 10 12 хиляди. Единствено му направихме профилактика на нафтовата помпа и след това съвсем се успа. Преди да застудее по софия, по центъра в пиковите часове и на кратки разстояния даваше 8 максимум до 9 на сто разход. Сега зимата е малко повечко но е поносимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво :good: Звучи като много добър еземпляр :D

Документация за Пажеро може да намериш при мен тук

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вччра нещо му се скапа динамото :( :( :( :( Даите акъл каде да го караме да го правят.

Иначе вчера го нагазихме в дълбокия сняг - смесени чувства за мене.

Значи ситуацията е следната - действието се развива в стара планина при доста сняг. До оказаното място се стига по черен гаден път които често е непроходим и през лятото. Накрая завършва с един много гаден баир , които като е малко кално не може да се вземе. Та паджерото е минало от там при доста сняг и е качило баира дори без да му се включват бавните. забележително. Обаче другия път минава през един двор и аз ползвам него 6тото все пак карам Голф:) та влезнах аз, слезнах до при джипа ( там е едно малко нанадолнище, което съответно на другата посока е нанагорнище) Видях че е много снега и обърнах и се върнах и си оставих колата до пътя. В@ерно побоксувах бая обаче излезнах. а баща ми с джипа не можа да излезне. Значи джипа копае на кал няма ядове, обаче там от долу е тревица и краи. Боксува, блокажи тва онова но не можа да издрапа. И отново мина по гадния кален път, кадето за мене е немислимо да мина, обаче на тревата неможа да тръгне. Та идеята на разказа ми е да ви попитам какво мислите за гумите. Дали това е от гумите те са M+S , но според мене са по летни и ми се виждат широчки. Какво е вашето мнение? а и за динамото споделете ако мо0же:)

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилните гуми за такава ситуация са с едри шарки с големи празнини между тях и подходящ ъгъл за самопочистване. Като пример вземи тракторните. Марки и модели няма да казвам да не им правя реклама защото някои от вносителите им не заслужават. M+S както знаеш означава кал и сняг и следователно те са си свършили работата подобаващо.

За динамото(правилната дума е алтернатора) важното е че то е сложен възел от генератор + вакуумпомпа на общ вал и освен проводниците от него се откачват и маслопроводи и въздухопроводи. При неправилна работа С него може да останеш без спирачки или да почне да гони маслото от картера. Странно изглежда но е така. Наистина майстора трябва да си знае работата

И аз днес яко копах из снега, откога го чакам! :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Паджеро, но от междинния модел (1993) с двигател като твоя. Мощността му е 99 коня, а не 125 както предполага DJ-а. Като цяло колата и двигателя са перфектни с малкото уточнение, че 99-те коня са малко за това купе. Максималната скорост е 135-140 км, която е недостатъчна, особено когато се кара по магистрала.

Аз също имах проблем с алтернатора, по-точно с вакуумната помпа, която е закачена в задния край на оста му (течеше масло от там). Неудобното в случая беше това, че дефекта се появи когато бях на гости за няколко дни в Германия и ми предстоеше пътуване и до Испания. Намерих сервиз на Митсубиши (там ги има много), но за ремонта (смяна на алтернатора с нов и пълен преглед на колата) ми поискаха към 6000 марки, което си е много, затова реших сам да си ремонтирам колата. Намерих друг сервиз, в който се съгласиха да ми вземат стария алтернатор и да ми дадат нов срещу 700 марки (за справка новия струваше 1200). Нямах друг избор и се съгласих на тази оферта. Задния лагер на моя алтернатор не само беше повреден, но и беше разбил гнездото, в което лежи. Смяната на стария с новия алтернатор не беше сложна задача, с която се справих съвсем сам. След това нямах никакви проблеми по пътя до Испания и обратно до БГ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Паджеро, но от междинния модел (1993) с двигател като твоя. Мощността му е 99 коня, а не 125 както предполага DJ-а. Като цяло колата и двигателя са перфектни с малкото уточнение, че 99-те коня са малко за това купе. Максималната скорост е 135-140 км, която е недостатъчна, особено когато се кара по магистрала.

Аз също имах проблем с алтернатора, по-точно с вакуумната помпа, която е закачена в задния край на оста му (течеше масло от там). Неудобното в случая беше това, че дефекта се появи когато бях на гости за няколко дни в Германия и ми предстоеше пътуване и до Испания. Намерих сервиз на Митсубиши (там ги има много), но за ремонта (смяна на алтернатора с нов и пълен преглед на колата) ми поискаха към 6000 марки, което си е много, затова реших сам да си ремонтирам колата. Намерих друг сервиз, в който се съгласиха да ми вземат стария алтернатор и да ми дадат нов срещу 700 марки (за справка новия струваше 1200). Нямах друг избор и се съгласих на тази оферта. Задния лагер на моя алтернатор не само беше повреден, но и беше разбил гнездото, в което лежи. Смяната на стария с новия алтернатор не беше сложна задача, с която се справих съвсем сам. След това нямах никакви проблеми по пътя до Испания и обратно до БГ.

 

 

Точно така - не е 125 коня ами 99 или 100 или нещо такова и наистина ми се виждат малко , струва ми се слабичка. Но пък удивително за тази тежка кола разхода е съвсем приличен, такаче мисля че си заслужава. пък и не е много стабилна за високи скорости

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...