Milen_z Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 Не съм казал нищо конкретно за Мивека......Казах че това е най-добрия бензин на нашия пазар. Произведен си е като 100 октанов чист бензин. За разлика от ОМВ-то които е зареден с доволно количество добавки.....От които на практика няма кои знае какъв ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 2 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2009 Не съм казал нищо конкретно за Мивека......Казах че това е най-добрия бензин на нашия пазар. Произведен си е като 100 октанов чист бензин. За разлика от ОМВ-то които е зареден с доволно количество добавки.....От които на практика няма кои знае какъв ефект. Тоест ти казваш че ЕКО 100 е истински 100 октанов бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Тоест ти казваш че ЕКО 100 е истински 100 октанов бензин? В страната ни няма истински качествени горива Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bg20010 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 В страната ни няма истински качествени горива Верен отговор.Смених ЕКО с Лукойл преди 3 седмици и разхода падна с около 1 литър на 100,лампата все си свети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 И до този извод стигнахте въз основа на карането на колите си с тези горива ли. Или разполагате с малко по специфична информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Днес изминах около 500 км. и почти към края лампата chek engine светна. Не ми се беше случвало от пролетта. Този път не обърнах кой знае какво внимание и продължих да си карам със светната лампа. След 2-3 км. сама си угасна, но това, което ми направи впечатление беше, че колата като, че ли се "отпуши". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 PS... Преди да тръгна заредих от "Лукойл", където винаги си зареждам, така, че предполагам не е толкова от горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 16 септември 2009 Днес изминах около 500 км. и почти към края лампата chek engine светна. Не ми се беше случвало от пролетта. Този път не обърнах кой знае какво внимание и продължих да си карам със светната лампа. След 2-3 км. сама си угасна, но това, което ми направи впечатление беше, че колата като, че ли се "отпуши". Отиди да видиш какво става в сервиза с Chek Engine. Предполагам, че ламбда сонда може да е проблема.Също така може да е някой от сензорите, който да нагрява. Имал съм такъв случай преди години с Camshaft Position Sensor. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 На 99% няма начин при светването на тази лампа да няма записана грешка..........И преди посъветвах колегите да идат някъде другаде на диагностика, не в Балканстар, това няма да им наруши гаранцията. Съдеики по това колко хора се оплакват явно става въпрос за заводски бъг, които май по някаква причина не е удобен за дистрибутора...... Та затова като идеш свиват рамене и викат "ми никакъв проблем няма, ама защо свети :icon_n_dunno: " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 16 септември 2009 Има записана грешка, разбира се. Трябва да се види това от къде идва. След, като в Балкан Стар не намират грешка, тогава да се види на друго място. Може да е тенденциозно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Отиди да видиш какво става в сервиза с Chek Engine. Предполагам, че ламбда сонда може да е проблема.Също така може да е някой от сензорите, който да нагрява. Имал съм такъв случай преди години с Camshaft Position Sensor. Може би си прав. Не съм ходил в сервиз да проверя, ама един познат, дето уж е експерт, без да му казвам кой знае колко като информация ми каза директно, че е тя. Каза ми също, че сондата си имала пробег и той е от 40 хил. до 60 хил. км. Истина е, че моята не знам на колко е, но от както имам колата, само аз съм и навъртял тези километри :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 (редакция) С тези 40-60 х. изглежда приятеля ти кара някоя европейка и от ремонтирането и е станал "експерт" Редактирано 21 септември 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 С тези 40-60 х. изглежда приятеля ти кара някоя европейка и от ремонтирането и е станал "експерт" Това, че кара европейка е вярно. А иначе колко пробег би трябвало да изкарва сондата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 (редакция) 150-200... и повече. Редактирано 27 септември 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bg20010 Публикувано 12 октомври 2009 Сподели Публикувано 12 октомври 2009 При мен пък се оакза катализатор.Изтрих грешката и ето ,че 2 седмици я няма проклетата. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.