Maranello Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Здравейте, дами и господа! Дори не съм и подозирал, че има такава общност от запалени фенове на Мицубиши. Прелистих форума и грам не се поколебах да се регистрирам. В резюме: от близо два месеца съм собственик на Lancer Sportback 1.8 MIVEC M/T Intense - купих колата без да съм имал грам идея да си вземам точно Мицубиши, просто Ленсера и особено хечбека ме "грабна" от раз и дотук като впечатления мога да кажа следното: 1. Уникален дизайн на екстериора - може би това е първото и най-важното, което ме спечели идеята да си купя Лансер;2. Сякаш с една идея е по-тромава при ускорение, отколкото очаквах, макар че това определено се променя с навъртените километри - сега е на 7000 и предполагам, че двигателят все още има какво да каже по темата;3. Видях, че някои колеги са получили писмо от БС свързано с подмяна на клапана на спирачния усилвател - аз усетих същото, от което се оплакват някои колеги, че при запалване усилвателят не сработва на секундата и педала е прекалено твърд, което носи своите рискове, но такова писмо от БС не съм получавал. Каква ли може да е причината?4. Също мога да отбележа, че разходът на гориво е относително висок (не чак колкото при CVT, разбира се), но пък колата е да ми доставя удоволствие, а не да и правя сметка колко ми харчи, пък и предполагам, че след обслужването на 15 000 км. ще се подобри още;5. И две неща, които мога да кажа, че определено не ми харесват - пластмасата, използвана за изработката на интериорните елементи ми изглежда прекалено cheap и се притеснявам с течение на времето да не се разхлопа тук-таме и по-конкретно ми бъркат в здравето двете дръжки за сваляне на задните седалки - от бас рефлектора в багажника при определени честоти и сила на звука от вибрирането опират в гнездата си и се чува едно много неприятно браждене сякаш е скъсана мембраната на говорителя (когато за първи път го чух реших, че съм издънил баса :icon_rock: ). Ако някой има същия проблем и е намерил решението му, моля да сподели. Та това е засега. Определено след като прелистих писанията ви по диагонал ще се кача в колата си след малко една идея по-ентусиазиран. ;) Поздрави! Редактирано 9 юни 2009 от Maranello Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Infinity Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Е, колко ти харчи Лансера, та ти се вижда много. То си трябва разработване на колата, та да влезне в норма. За тракането пробвай с подлагане на тънка гума - от вътрешната на велосипед например, тя е малко по-тънка. Просто трябва да се помисли как да се минимизират тия вибрации. Редактирано 9 юни 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Привет и добре дошъл! Има доста изписано за новия лансер, точно за разхода ставше въпрос. Според мен, най-вече се определя от начина на кормуване и от това в кой град караш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiraBel Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 Добре дошъл, колега!Карай си Бижуто и му се кефи!За тия пари...Е перфектно...Аз нямам бас в багажника, но като надуя музиката и ми вибрира огледалото.....Относно ускорението, и аз очаквах повече. Но аз съм на 6 хил и нещо км. Незнам...А като пусна климата и става още по тромава колата :( Гледам да не се заслушвам и дъня музиката..Иначе ми се струва, че ще ходя на профилактичен преглед преди 15 000. А и като се сетя, че БЛАГОДАРЕНИЕ на Добри шофьори цялата кола ми е чукната и ожулена тук там...Направо...Но и се кефя максимално! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marat Публикувано 25 септември 2009 Сподели Публикувано 25 септември 2009 Здравейте уважаеми почитатели на :mitsu-smiley: ! За мен е удоволствие да бъда сред Вас, като бъдещ собственик на "Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Invite" надявам се през следващия месец. За сега запълвам времето си с Вашите мнения и както се казва попивам всякаква информация, тъй като за пръв път се "срещнах" с марката. Предполагам разбирате вълнението ми , което расте със всеки ден. Покрай тези "Радини" преживявания обаче възникнаха и някои мисли за обуването на колата през зимата. Имам достатъчно насоки благодарение на Вашия опит, но се разрових за секретни болтове и попаднах на продукцията на McGard. Оставам с впечатленията, че производителя предлага автомобила с джанти, които се закрепват с гайки с равно чело , а другите джанти ползват конусовидни гайки. Как стоят на практика нещата? До колкото гайките се предлагат с ключове 19 и 21 какъв вариант следва да се избере? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 септември 2009 Сподели Публикувано 25 септември 2009 Честито колега, и да го доведеш на някоя от Варненските срещи да му се порадваме Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 25 септември 2009 Сподели Публикувано 25 септември 2009 Честито за колата първо :mitsu-smiley: Проблема с баса и дръжките е доста дразнещ наистина. Добрата новина е че това лесно се оправя – с гума или дунапрен между дръжката и пластмасата покрай нея.Лошото е че това съвсем не е достатъчно! След това се чуват и тропането на пластмасата която е над баса (има вибрации между нея и кората на самия бас) + все си мисля че и дрънчи нещо по механизма на колана. Ще потрая още малко и ще разкова май цялата задница – не е нормално да ни дават бас като екстра а той после да ни къса нервите! Ако не се намери някакво решение – отивам към Тояга Поздрави на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimy Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 Здравейте уважаеми почитатели на :mitsu-smiley: ! За мен е удоволствие да бъда сред Вас, като бъдещ собственик на "Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Invite" надявам се през следващия месец. За сега запълвам времето си с Вашите мнения и както се казва попивам всякаква информация, тъй като за пръв път се "срещнах" с марката. Предполагам разбирате вълнението ми , което расте със всеки ден. Покрай тези "Радини" преживявания обаче възникнаха и някои мисли за обуването на колата през зимата. Имам достатъчно насоки благодарение на Вашия опит, но се разрових за секретни болтове и попаднах на продукцията на McGard. Оставам с впечатленията, че производителя предлага автомобила с джанти, които се закрепват с гайки с равно чело , а другите джанти ползват конусовидни гайки. Как стоят на практика нещата? До колкото гайките се предлагат с ключове 19 и 21 какъв вариант следва да се избере? Честито колега, със здраве да си е караш и много кеф , на нас ни казаха да сложим железни 16-ки за зимата от БС и , че БС взима гумите и джантите от "Диана" - говоря за железните. А и аз да попитам от БС ни споменаха между другото , че имало някакав преглед на 1000 км но в сервизната книжка нищо не пише за него колата е на 800км и не е светнал ключа за сервиза , а 1 -ва смяна на консумативите е на 20 000км според книжката ??? И още нещо , трябва ли да запазвам , час за прегледа или мога да отида без запазен час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 Прегледа на 1000км е препоръчителен , а не е задължителен!Аз отидох без час и за около 1/2 час свършиха!Джанти 16' с нови болтове +секретен ключ ги взех от МАРГЕЛ. Тогава имаха промоция на алуминиеви джанти и цената им беше около 150 лв за брой(стоманените струваха 128),но задължително и нов ключ за гуми–тънкостен . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.