Премини към съдържание

Cruise Control за Space Wagon Gdi


Препоръчано мнение

Здравейте, отварям тази тема за да изясни какви са възможностите за монтиране на тази система на подобни автомобили, които нямат оригинална.

Няма да коментирам предимствата и особено за дълго извънградско шофиране, защото е разбираемо.

Например на автомобилите от VAG групата, които са с електрическа дроселова клапа и тези с TDI имат вграден модул в централата. При тях става лесно

инсталирането на Cruise Control, като се заменя лостчето на мигачите или се поставят превключватели тип направи си сам /каквито си избереш от магазините за

електронни елементи/ и се активира функцията с VAG COM.

Не коментирам универсалните темпомати, които се предлагат в сайтовете за електронна търговия.

Ще се радвам ако някой е запознат с тази тема и даде полезна информация :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те хората на обикновен 2.5 немогат да го прехвърлят от една кола на друга и да заработи.....

Това че има електрически дросел не е кой знае какво предимство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На всички автомобили с електронен дросел или електронно управление на горивото при дизелите, круиз контролът е чисто софтуерна функция. Факт е, че въпреки това тя често липсва. Обяснението се нарича "маркетинг"- едни гейчета, дето в един момент решават, че даден автомобил е от твърде нисък клас, за да има КК, въпреки, че е практически безплатна функция - трябват само няколко ключета. Ако искаш КК - купи си кола от по-висок клас, или цакай $$$ за "екстрата".

 

Като цяло, КК на GDI е реално решима задача. Едва ли е възможно "отключването" на тази функционалност с диагностичен уред - ЕКУ-тата на мицубишитата са прилично затворени.

От тук следва "направи си сам". За съжаление, не е добра идея да се управлява директно дросела - има опасност да се наруши lean burn процеса. За това, единственото разумно решение е да се симулира датчика за положението на педала на газта с цифров потенциометър или ЦАП.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да коментирам.....НАПРАВИ СИ САМ е единственния вариант. Реконструктор може да го направи........да прави сметката , удря чертата и ги почва сериино.....Аз няма да си сложа понеже не съм с електрически дросел......пък и ако имам такава система какво да си правя краката, не ми пречи да си натискам педалите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моята кола има КК но универсален...........представлява един стъпков мотор който дърпа едно жило а това жило е вързано за банана на дросела..........тарикадското е че на волана копчетата са с дистанционно и не се налага да се пробива по таблото/ волана.............разбира се има и ел. модул ,скрит под кората на волана..........

Ще пратя линк по късно ,в който се продават такива неща и няма проблем да е същото ,тъй като и при теб дросела се управлява донякъде с жило,а потенциалометъра е изведен отпред в дясно в/у ботуша и реално не е проблем да се монтира за разлика от Галантите, къде потенциалометъра седо непосредствено до педала вътре в купето........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да се направи, може да се вземе от някоя кола на части с такава екстра. Аз повече имам мерак за Traction Control. Порблема е че вероятно, ако се слагат оригинални ще се наложи да се вземат компа и дросела и става доста сложно и скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти правил ли си го това??.....Ако си го правил да ти пратя едни хора да им го подкараш....Че те освен комп и дросел прехвърлиха половината кола и цялата ел. инсталация и пак си карат по стария начин.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ще си първият революционер.А ти Vladimirov знаеш ли какво точно представява тракшън контрола на мицуто? Твърде, твърде условна е тая екстра, да не кажа съвсем безполезна. Два датчика и един вакуум на дросела които понякога (но съвсем не когато трябва и съвсем не колкото трябва) отнемат подаването на газ... Екстра, колкото да я пишеш някъде...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти правил ли си го това??.....Ако си го правил да ти пратя едни хора да им го подкараш....Че те освен комп и дросел прехвърлиха половината кола и цялата ел. инсталация и пак си карат по стария начин.......

:tooth: :haha:

 

Ти оправи ли го твойто? :)

 

Още не.......нема време......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Два датчика и един вакуум на дросела които понякога (но съвсем не когато трябва и съвсем не колкото трябва) отнемат подаването на газ... Екстра, колкото да я пишеш някъде...

 

С две думи полза почти няма така ли? Имам предвид тоя тракшън следи ли колата да не хвръкне от пътя или следи само сцеплението на предните колела?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С две думи полза почти няма така ли? Имам предвид тоя тракшън следи ли колата да не хвръкне от пътя или следи само сцеплението на предните колела?

 

Следи сцеплението на предните колела и когато го загуби, през вакуума на дросела отнема газта. Моите уважения, но това е твърде смешно... На моя шестак, ако реша да се будалкам, като му дам много газ, ТЛС-то изобщо не може да му насмогне... Изобщо за мен тази екстра е гарантирано ненужна във вида, който се предлага в галант. Карал съм 3 такива и всичките са така....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...