Botzata Публикувано 13 Май 2009 Сподели Публикувано 13 Май 2009 Здравейте, отварям тази тема за да изясни какви са възможностите за монтиране на тази система на подобни автомобили, които нямат оригинална.Няма да коментирам предимствата и особено за дълго извънградско шофиране, защото е разбираемо.Например на автомобилите от VAG групата, които са с електрическа дроселова клапа и тези с TDI имат вграден модул в централата. При тях става лесноинсталирането на Cruise Control, като се заменя лостчето на мигачите или се поставят превключватели тип направи си сам /каквито си избереш от магазините за електронни елементи/ и се активира функцията с VAG COM.Не коментирам универсалните темпомати, които се предлагат в сайтовете за електронна търговия.Ще се радвам ако някой е запознат с тази тема и даде полезна информация :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 13 Май 2009 Сподели Публикувано 13 Май 2009 И аз съм се замислял доста за темпомата, но дали е възможно да кажат спецовете. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 Май 2009 Сподели Публикувано 13 Май 2009 Те хората на обикновен 2.5 немогат да го прехвърлят от една кола на друга и да заработи.....Това че има електрически дросел не е кой знае какво предимство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 Май 2009 Сподели Публикувано 13 Май 2009 На всички автомобили с електронен дросел или електронно управление на горивото при дизелите, круиз контролът е чисто софтуерна функция. Факт е, че въпреки това тя често липсва. Обяснението се нарича "маркетинг"- едни гейчета, дето в един момент решават, че даден автомобил е от твърде нисък клас, за да има КК, въпреки, че е практически безплатна функция - трябват само няколко ключета. Ако искаш КК - купи си кола от по-висок клас, или цакай $$$ за "екстрата". Като цяло, КК на GDI е реално решима задача. Едва ли е възможно "отключването" на тази функционалност с диагностичен уред - ЕКУ-тата на мицубишитата са прилично затворени.От тук следва "направи си сам". За съжаление, не е добра идея да се управлява директно дросела - има опасност да се наруши lean burn процеса. За това, единственото разумно решение е да се симулира датчика за положението на педала на газта с цифров потенциометър или ЦАП. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 13 Май 2009 Сподели Публикувано 13 Май 2009 Милене, ще коментираш ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 Май 2009 Сподели Публикувано 13 Май 2009 Какво да коментирам.....НАПРАВИ СИ САМ е единственния вариант. Реконструктор може да го направи........да прави сметката , удря чертата и ги почва сериино.....Аз няма да си сложа понеже не съм с електрически дросел......пък и ако имам такава система какво да си правя краката, не ми пречи да си натискам педалите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 На моята кола има КК но универсален...........представлява един стъпков мотор който дърпа едно жило а това жило е вързано за банана на дросела..........тарикадското е че на волана копчетата са с дистанционно и не се налага да се пробива по таблото/ волана.............разбира се има и ел. модул ,скрит под кората на волана..........Ще пратя линк по късно ,в който се продават такива неща и няма проблем да е същото ,тъй като и при теб дросела се управлява донякъде с жило,а потенциалометъра е изведен отпред в дясно в/у ботуша и реално не е проблем да се монтира за разлика от Галантите, къде потенциалометъра седо непосредствено до педала вътре в купето........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 Ти оправи ли го твойто? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Възможно е да се направи, може да се вземе от някоя кола на части с такава екстра. Аз повече имам мерак за Traction Control. Порблема е че вероятно, ако се слагат оригинални ще се наложи да се вземат компа и дросела и става доста сложно и скъпо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Ти правил ли си го това??.....Ако си го правил да ти пратя едни хора да им го подкараш....Че те освен комп и дросел прехвърлиха половината кола и цялата ел. инсталация и пак си карат по стария начин....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Аха, ще си първият революционер.А ти Vladimirov знаеш ли какво точно представява тракшън контрола на мицуто? Твърде, твърде условна е тая екстра, да не кажа съвсем безполезна. Два датчика и един вакуум на дросела които понякога (но съвсем не когато трябва и съвсем не колкото трябва) отнемат подаването на газ... Екстра, колкото да я пишеш някъде... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Ти правил ли си го това??.....Ако си го правил да ти пратя едни хора да им го подкараш....Че те освен комп и дросел прехвърлиха половината кола и цялата ел. инсталация и пак си карат по стария начин....... :tooth: :haha: Ти оправи ли го твойто? Още не.......нема време......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Два датчика и един вакуум на дросела които понякога (но съвсем не когато трябва и съвсем не колкото трябва) отнемат подаването на газ... Екстра, колкото да я пишеш някъде... С две думи полза почти няма така ли? Имам предвид тоя тракшън следи ли колата да не хвръкне от пътя или следи само сцеплението на предните колела? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 С две думи полза почти няма така ли? Имам предвид тоя тракшън следи ли колата да не хвръкне от пътя или следи само сцеплението на предните колела? Следи сцеплението на предните колела и когато го загуби, през вакуума на дросела отнема газта. Моите уважения, но това е твърде смешно... На моя шестак, ако реша да се будалкам, като му дам много газ, ТЛС-то изобщо не може да му насмогне... Изобщо за мен тази екстра е гарантирано ненужна във вида, който се предлага в галант. Карал съм 3 такива и всичките са така.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.