sebulba Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Карам Митсубиши 1.5i 12v glx 4g15мотор .Днес голям проблем не ще да запали ??Карам го на гас и бензин.На газ върти и пали за момент, но веднага гасне, на бензин само върти без дори да има наченки за запалване. Извадих свещ, опрях на корпус - има искра, но не е достатъчна явно да подържа горенето и гасне. Извадиха делкото, но няма как да замерят комутатора, защото е залят и не знам какво да правя. Преди време ми се случи същото, но тогава нямах изобщо искра и се оказа проблем в платката. Смених я и вече изминах без проблем повече от 14 000 км. А сега вече не знам какво да правя??? Дайте съвет !!!! :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 От къде си , колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Ами пак смени платката.....Особенно ако си я взел от морга без да и се сменят някой карантий. А старата пазиш ли я.....Дай да я видя, дали ще се излекува с хапчета и сироп за кашлица. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 12 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2009 От къде си , колега? От Ямбол! Същото като твойто :mitsu-smiley: с малко по различен двигател което почнах да продавам но нещо се прецака!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 То и моето е с 4G15 мотор, но ти слушай какво ти дума Милен.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 12 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2009 Ами пак смени платката.....Особенно ако си я взел от морга без да и се сменят някой карантий. А старата пазиш ли я.....Дай да я видя, дали ще се излекува с хапчета и сироп за кашлица. :icon_blush: МD153010 E2T36673 1Z05 ----и пак ли от платката да е?Не е ли нещо друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Ако пазиш стария ми го прати.......Този старите компютри си имат проблеми, писано е много из форума...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Ако пазиш стария ми го прати.......Този старите компютри си имат проблеми, писано е много из форума......Пустите електролитни кондензатори...като има напредне ЕГН-то и почват да им омекват коленете... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Кондензаторите са проблемни да, докато не гръмнат......Тогава вече може да си сменяш кондензатори колкото искаш. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Кондензаторите са проблемни да, докато не гръмнат......Тогава вече може да си сменяш кондензатори колкото искаш. :icon_blush: :icon_thumbup: Съгласен - едно е да е поизтекъл или с изменен капацитет, а съвсем друго ако вече е закъсил...естествено зависи в коя верига е, но в начална фаза обикновено няма много странични щети...абе като цяло на 90% са поправими. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 13 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2009 Най-вероятно - не е от контролера!!!! Някой вадил ли е комутатор вън от делкото???? И изобщо възможно ли е това ???? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 Стъпковото моторче дали не е замесено? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 14 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2009 Стъпковото моторче дали не е замесено? Незнам!!! Днес открихме че няма ел.подаване към дюзите ! Голям маитап стана по едно време запали на бензин работи към 3-4минути такмо ми олекна И сама огасна иииииииии пак непали! :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 Ако изчезва захранването на дюзите защо и на газ не работи да запитам аз......Ама то е ясно че отвреме на време изчезва явно и искрата.....И май пак ще стигнем до платката. По простата причина че на тези стари коли да се развали нещо друго , си е направо истинско чудо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 14 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2009 Ако изчезва захранването на дюзите защо и на газ не работи да запитам аз......Ама то е ясно че отвреме на време изчезва явно и искрата.....И май пак ще стигнем до платката. По простата причина че на тези стари коли да се развали нещо друго , си е направо истинско чудо. Днес доиде еладжия .Тои постави един уред нещо като фенерче с два кабела на единия прекара кабела от свеща и при подаване на контакт започна да пресвятка.Каза че трябва да запали ,че искрата е добра .Веднага след това колата запали и работи 3-4мин. Но.......... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 Със стробоскопична лампа няма да се оправят нещата... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 14 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2009 Като подам контакт за момент запалва ,но прицъква едно двойно реле хванато на централната конзола долу вдясно и веднага гаси,дето се вика докато върна ключа ??? А може ли някои бушон да е издал багажа ,че тях не сам ги погледнал??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 15 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2009 Едно питане имат ли някакви производствени имобилаизери?????? Днес еладжията спомена ,че най вероятно е от нещо такова гледал някакви ел.схеми ! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 Щом компютъра ти е MD153010, 200% няма имобилаизер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 15 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2009 :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 Май 2009 Сподели Публикувано 15 Май 2009 Едно питане имат ли някакви производствени имобилаизери?????? Днес еладжията спомена ,че най вероятно е от нещо такова гледал някакви ел.схеми ! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:Колега, вземи най накрая и свали ЕКУ-то, отвори го и го дай на някой тел. техник поне да види има ли или не филтриращи вериги или са изпаткали, другото което трябва да види ,е дали бачка стабилизатора по ток и ценера.............ако бачкат те , тогава вземете и премерете сигнала който управлява комутатора от ЕКУ-то към делкото, това е бялото кабелче на големия куплунг на делкото и се води шести пин............ако там има импулси при завъртане на стартер , значи всичко свързано с ЕКУ-то откъм запалителната му част е наред.........в този случай проверете дали комутатора бачка, замерете бобината и тогава предприемете нещо..............ако няма сигнал на пин шести ,то тогава има два варианта: 1. причината е ЕКУ-то вътре в него, я интеграл ,я нещо друго.............и втория вариант е да не ти работи някой от двата датчика в делкото - те са за коляновия вал и за разпр. вал по един - това значи че трябва да се замерят импулсите на пин 3 и 4 от големия куплунг на делкото...........трябва да са правоъгълни импулси с напрежение до 5 волта ..........включително и пин 6 който също е правоъгълен с 5 волта напрежение ( може да е с положителен или отрицателен баланс - и двете схеми се ползват ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 18 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2009 Колега, вземи най накрая и свали ЕКУ-то, отвори го и го дай на някой тел. техник поне да види има ли или не филтриращи вериги или са изпаткали, другото което трябва да види ,е дали бачка стабилизатора по ток и ценера.............ако бачкат те , тогава вземете и премерете сигнала който управлява комутатора от ЕКУ-то към делкото, това е бялото кабелче на големия куплунг на делкото и се води шести пин............ако там има импулси при завъртане на стартер , значи всичко свързано с ЕКУ-то откъм запалителната му част е наред.........в този случай проверете дали комутатора бачка, замерете бобината и тогава предприемете нещо..............ако няма сигнал на пин шести ,то тогава има два варианта: 1. причината е ЕКУ-то вътре в него, я интеграл ,я нещо друго.............и втория вариант е да не ти работи някой от двата датчика в делкото - те са за коляновия вал и за разпр. вал по един - това значи че трябва да се замерят импулсите на пин 3 и 4 от големия куплунг на делкото...........трябва да са правоъгълни импулси с напрежение до 5 волта ..........включително и пин 6 който също е правоъгълен с 5 волта напрежение ( може да е с положителен или отрицателен баланс - и двете схеми се ползват ) Открихме ,че докато съм на контакт (на въртящ се стартер) има искра и съответно пали ,но след като върна ключа искрата изчезва и съответно гасне мотора. интересното е че вчера докато я местихме от единия маистор към другия колата запали на гас и я придвижихме на собствен ход.След като я угасихме пробвахме да я зяпалим на контакт но пак същата картинка !!! При опит за палене на бензин изкарва гориво чак през колекторите-съответно се вадят свещи .....и т.н. ?????????? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Открихме ,че докато съм на контакт (на въртящ се стартер) има искра и съответно пали ,но след като върна ключа искрата изчезва и съответно гасне мотора. интересното е че вчера докато я местихме от единия маистор към другия колата запали на гас и я придвижихме на собствен ход.След като я угасихме пробвахме да я зяпалим на контакт но пак същата картинка !!! При опит за палене на бензин изкарва гориво чак през колекторите-съответно се вадят свещи .....и т.н. ?????????? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Имаш предвид докато е на позиция "Старт" контактният ключ, предполагам?Ако е така наистина отговора се налага сам- сваляйте контактния ключ и търсете там проблема! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 18 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2009 Имаш предвид докато е на позиция "Старт" контактният ключ, предполагам?Ако е така наистина отговора се налага сам- сваляйте контактния ключ и търсете там проблема! Да но напрежението в дюзите си остава,така че не е от контактния ключ !!! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Да но напрежението в дюзите си остава,така че не е от контактния ключ !!! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Хммм- нямам време в момента да потърся и погледна ел. схемата, но това, че на дюзите има ток не изключва проблем в контактният ключ. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.