Премини към съдържание

Lancer 4g15 12v Glxi непали?


Препоръчано мнение

Карам Митсубиши 1.5i 12v glx 4g15мотор .Днес голям проблем не ще да запали ??Карам го на гас и бензин.На газ върти и пали за момент, но веднага гасне, на бензин само върти без дори да има наченки за запалване. Извадих свещ, опрях на корпус - има искра, но не е достатъчна явно да подържа горенето и гасне. Извадиха делкото, но няма как да замерят комутатора, защото е залят и не знам какво да правя. Преди време ми се случи същото, но тогава нямах изобщо искра и се оказа проблем в платката. Смених я и вече изминах без проблем повече от 14 000 км. А сега вече не знам какво да правя??? Дайте съвет !!!! :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пак смени платката.....Особенно ако си я взел от морга без да и се сменят някой карантий. А старата пазиш ли я.....Дай да я видя, дали ще се излекува с хапчета и сироп за кашлица. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пак смени платката.....Особенно ако си я взел от морга без да и се сменят някой карантий. А старата пазиш ли я.....Дай да я видя, дали ще се излекува с хапчета и сироп за кашлица. :icon_blush:

МD153010 E2T36673 1Z05 ----и пак ли от платката да е?Не е ли нещо друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако пазиш стария ми го прати.......Този старите компютри си имат проблеми, писано е много из форума......

Пустите електролитни кондензатори...като има напредне ЕГН-то и почват да им омекват коленете... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кондензаторите са проблемни да, докато не гръмнат......Тогава вече може да си сменяш кондензатори колкото искаш. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кондензаторите са проблемни да, докато не гръмнат......Тогава вече може да си сменяш кондензатори колкото искаш. :icon_blush:

:icon_thumbup: Съгласен - едно е да е поизтекъл или с изменен капацитет, а съвсем друго ако вече е закъсил...естествено зависи в коя верига е, но в начална фаза обикновено няма много странични щети...абе като цяло на 90% са поправими.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стъпковото моторче дали не е замесено?

Незнам!!! Днес открихме че няма ел.подаване към дюзите ! Голям маитап стана по едно време запали на бензин работи към 3-4минути такмо ми олекна И сама огасна иииииииии пак непали! :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако изчезва захранването на дюзите защо и на газ не работи да запитам аз......Ама то е ясно че отвреме на време изчезва явно и искрата.....И май пак ще стигнем до платката. По простата причина че на тези стари коли да се развали нещо друго , си е направо истинско чудо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако изчезва захранването на дюзите защо и на газ не работи да запитам аз......Ама то е ясно че отвреме на време изчезва явно и искрата.....И май пак ще стигнем до платката. По простата причина че на тези стари коли да се развали нещо друго , си е направо истинско чудо.

Днес доиде еладжия .Тои постави един уред нещо като фенерче с два кабела на единия прекара кабела от свеща и при подаване на контакт започна да пресвятка.Каза че трябва да запали ,че искрата е добра .Веднага след това колата запали и работи 3-4мин. Но.......... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като подам контакт за момент запалва ,но прицъква едно двойно реле хванато на централната конзола долу вдясно и веднага гаси,дето се вика докато върна ключа ??? А може ли някои бушон да е издал багажа ,че тях не сам ги погледнал???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане имат ли някакви производствени имобилаизери?????? Днес еладжията спомена ,че най вероятно е от нещо такова гледал някакви ел.схеми ! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане имат ли някакви производствени имобилаизери?????? Днес еладжията спомена ,че най вероятно е от нещо такова гледал някакви ел.схеми ! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Колега, вземи най накрая и свали ЕКУ-то, отвори го и го дай на някой тел. техник поне да види има ли или не филтриращи вериги или са изпаткали, другото което трябва да види ,е дали бачка стабилизатора по ток и ценера.............ако бачкат те , тогава вземете и премерете сигнала който управлява комутатора от ЕКУ-то към делкото, това е бялото кабелче на големия куплунг на делкото и се води шести пин............ако там има импулси при завъртане на стартер , значи всичко свързано с ЕКУ-то откъм запалителната му част е наред.........в този случай проверете дали комутатора бачка, замерете бобината и тогава предприемете нещо..............ако няма сигнал на пин шести ,то тогава има два варианта: 1. причината е ЕКУ-то вътре в него, я интеграл ,я нещо друго.............и втория вариант е да не ти работи някой от двата датчика в делкото - те са за коляновия вал и за разпр. вал по един - това значи че трябва да се замерят импулсите на пин 3 и 4 от големия куплунг на делкото...........трябва да са правоъгълни импулси с напрежение до 5 волта ..........включително и пин 6 който също е правоъгълен с 5 волта напрежение ( може да е с положителен или отрицателен баланс - и двете схеми се ползват ) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи най накрая и свали ЕКУ-то, отвори го и го дай на някой тел. техник поне да види има ли или не филтриращи вериги или са изпаткали, другото което трябва да види ,е дали бачка стабилизатора по ток и ценера.............ако бачкат те , тогава вземете и премерете сигнала който управлява комутатора от ЕКУ-то към делкото, това е бялото кабелче на големия куплунг на делкото и се води шести пин............ако там има импулси при завъртане на стартер , значи всичко свързано с ЕКУ-то откъм запалителната му част е наред.........в този случай проверете дали комутатора бачка, замерете бобината и тогава предприемете нещо..............ако няма сигнал на пин шести ,то тогава има два варианта: 1. причината е ЕКУ-то вътре в него, я интеграл ,я нещо друго.............и втория вариант е да не ти работи някой от двата датчика в делкото - те са за коляновия вал и за разпр. вал по един - това значи че трябва да се замерят импулсите на пин 3 и 4 от големия куплунг на делкото...........трябва да са правоъгълни импулси с напрежение до 5 волта ..........включително и пин 6 който също е правоъгълен с 5 волта напрежение ( може да е с положителен или отрицателен баланс - и двете схеми се ползват ) :)

 

Открихме ,че докато съм на контакт (на въртящ се стартер) има искра и съответно пали ,но след като върна ключа искрата изчезва и съответно гасне мотора. интересното е че вчера докато я местихме от единия маистор към другия колата запали на гас и я придвижихме на собствен ход.След като я угасихме пробвахме да я зяпалим на контакт но пак същата картинка !!! При опит за палене на бензин изкарва гориво чак през колекторите-съответно се вадят свещи .....и т.н. ?????????? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Открихме ,че докато съм на контакт (на въртящ се стартер) има искра и съответно пали ,но след като върна ключа искрата изчезва и съответно гасне мотора. интересното е че вчера докато я местихме от единия маистор към другия колата запали на гас и я придвижихме на собствен ход.След като я угасихме пробвахме да я зяпалим на контакт но пак същата картинка !!! При опит за палене на бензин изкарва гориво чак през колекторите-съответно се вадят свещи .....и т.н. ?????????? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

 

Имаш предвид докато е на позиция "Старт" контактният ключ, предполагам?

Ако е така наистина отговора се налага сам- сваляйте контактния ключ и търсете там проблема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид докато е на позиция "Старт" контактният ключ, предполагам?

Ако е така наистина отговора се налага сам- сваляйте контактния ключ и търсете там проблема!

 

Да но напрежението в дюзите си остава,така че не е от контактния ключ !!! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да но напрежението в дюзите си остава,така че не е от контактния ключ !!! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

 

Хммм- нямам време в момента да потърся и погледна ел. схемата, но това, че на дюзите има ток не изключва проблем в контактният ключ. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...