Премини към съдържание

Lancer 4g15 12v Glxi непали?


Препоръчано мнение

Открихме ,че докато съм на контакт (на въртящ се стартер) има искра и съответно пали ,но след като върна ключа искрата изчезва и съответно гасне мотора. интересното е че вчера докато я местихме от единия маистор към другия колата запали на гас и я придвижихме на собствен ход.След като я угасихме пробвахме да я зяпалим на контакт но пак същата картинка !!! При опит за палене на бензин изкарва гориво чак през колекторите-съответно се вадят свещи .....и т.н. ?????????? :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Ами проблема така като гледам е в главното реле, което се намира на централната конзола зад касетофона малко по надолу от него.........почти зад пепелника..........махнете касетофона и около него малката жабка и ще го видите, то представлява двойно реле( две релета отделни) свързани по определен начин вътре..........едното реле подава 12 волта на бенз. помпа и е със закъснение при отпускане на позиция "старт" откъм контактния ключ, а другото захранва ЕКУ-то и Релето на инжекторите.............според мен трябва да проверите - дали при подаден контакт ОН идват 12 волта на дюзите и дали при завъртане на стартер се появява комутираща маса на тях( инжекторите)

 

 

 

Сега прочетох още веднъж написаното и май проблема ще е наистина в контактния ключ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема така като гледам е в главното реле, което се намира на централната конзола зад касетофона малко по надолу от него.........почти зад пепелника..........махнете касетофона и около него малката жабка и ще го видите, то представлява двойно реле( две релета отделни) свързани по определен начин вътре..........едното реле подава 12 волта на бенз. помпа и е със закъснение при отпускане на позиция "старт" откъм контактния ключ, а другото захранва ЕКУ-то и Релето на инжекторите.............според мен трябва да проверите - дали при подаден контакт ОН идват 12 волта на дюзите и дали при завъртане на стартер се появява комутираща маса на тях( инжекторите)

 

 

 

Сега прочетох още веднъж написаното и май проблема ще е наистина в контактния ключ..........

 

 

Даи един телефон да се чуем!!! :worthy: :worthy: :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема така като гледам е в главното реле, което се намира на централната конзола зад касетофона малко по надолу от него.........почти зад пепелника..........махнете касетофона и около него малката жабка и ще го видите, то представлява двойно реле( две релета отделни) свързани по определен начин вътре..........едното реле подава 12 волта на бенз. помпа и е със закъснение при отпускане на позиция "старт" откъм контактния ключ, а другото захранва ЕКУ-то и Релето на инжекторите.............според мен трябва да проверите - дали при подаден контакт ОН идват 12 волта на дюзите и дали при завъртане на стартер се появява комутираща маса на тях( инжекторите)

 

 

 

Сега прочетох още веднъж написаното и май проблема ще е наистина в контактния ключ..........

 

Така де, така- чети по-внимателно! :rolleyes: Все пак добре си го насочил колегата - общо взето трябва да се проследи веригата...при проблеми с "тоците" има един закон: както при строителство се почва от добри основи, така и тук тръгваме от основата, т.е. от захранващият източник(при колата акумулатора) и така наред по веригата докато стигнем до проблема...в случая контактния ключ се явява веднага след това като основна "гара разпределителна" и е хубаво първо той да бъде проверен и след това да се продължи по веригата...другото е работа на сляпо и губене на време, нерви и пари евентуално... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми казаха че на дюзите имам постоянен ток, а не накъсан и през цялото време впръсква бензин чак до ауспуха стигал съответно колата се давела !Според тях проблема е в контролера !!!!! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми казаха че на дюзите имам постоянен ток, а не накъсан и през цялото време впръсква бензин чак до ауспуха стигал съответно колата се давела !Според тях проблема е в контролера !!!!! :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying:

Ми ако нямаш "импулсна маса" а е постоянно подадена, означава че дюзата ще седи непрекъснато отворена.......ЕКУ-то комутира масата на дюзата ,а +12 Волта е постоянен на тях и се появява при подаден на "контакт " ключ.........

Според мен в този слуай също е ЕКУ-то проблемно, но за всеки случай прозвънете проводниците от дюзите към куплунга на ЕКУ-то,защото може да се е протрил някой от тях и да даде на маса ,в този случай може да изпатка ЕКУ-то........трябва да прозвъните 4 кабела, т.е. 4 -те комутиращи маси ,идващи от ЕКУ-то...........Само едната дюза ли държи пълно отворено или и 4-те?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако нямаш "импулсна маса" а е постоянно подадена, означава че дюзата ще седи непрекъснато отворена.......ЕКУ-то комутира масата на дюзата ,а +12 Волта е постоянен на тях и се появява при подаден на "контакт " ключ.........

Според мен в този слуай също е ЕКУ-то проблемно, но за всеки случай прозвънете проводниците от дюзите към куплунга на ЕКУ-то,защото може да се е протрил някой от тях и да даде на маса ,в този случай може да изпатка ЕКУ-то........трябва да прозвъните 4 кабела, т.е. 4 -те комутиращи маси ,идващи от ЕКУ-то...........Само едната дюза ли държи пълно отворено или и 4-те?

Мисля и четирите! Щом хвърля толкова много бензин!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...