Премини към съдържание

Мицубишито ми забива (гасне), помощ ?


good men

Препоръчано мнение

Колеги някой може ли да ми помогне.Притежавам Мицубиши Лансер мод.89-90 г. бензинов с дв. 4G15.От извесно време както си върви колата изведнъж "забива" изгасва.Това се получава между 1500 и 2500 оборота на двигателя.Като спаднат оборотите до 1000-1200 сама се оправя и започва да върви нормално.Това не винаги го прави но от скоро време започна да зачестяват тези моменти.Забелязал съм че това става като отнема малко газта когато си върви между тези обороти които посочих по горе. На какво се

дължи това може ли да се оправи. Ако някой е имал нещо подобно моля Ви нека сподели как е отстранил тази повреда.Аз съм регистриран във форум Мицубиши под името good men но съм си забравил паролата и не знам как да си я възстановя.Пробвах но

това не стана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да доста причини...

Първо, може да са за регулиране клапаните.

После, може бензиновият филтър да е за смяна.

Отделно, дюзите може да са за прочистване с ултразвук.

Допълнително си провери свещите/на колко км са?/, кабелите за напрежение и капачката/заедно с палеца/.

Аз залагам, че проблема е в клапаните или филтъра.

В пари - реглаж 20-30 лв и филтър/с труд/ пак там някъде...

Допълнително да питам - караш ли на газ?

........................

Паролата се сменя, като следваш стъпките за забравена такава. Трябва да имаш и активна поща.

........................

Я, колега, то твоят лансер като моят, бре...

ЕТО!

Я сподели от къде си, да те насоча към някой по-читав майстор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

valboss твоя лансър има ли светлина (стоп) за задна скорост?Моя няма голяма мъка толкоз години.Ако имаш един излишен :P дай насам.

Между другото какви са симптомите ако са за смяна кабелите и дистр. капачка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

valboss твоя лансър има ли светлина (стоп) за задна скорост?Моя няма голяма мъка толкоз години.Ако имаш един излишен :P дай насам.

Разтърси се в купува/продава. Виж и тази обява.

...............................

 

80327L LAMP KIT,FOG,RR

80327R LAMP KIT,FOG,RR

80332L LENS,RR FOG LAMP

80332R LENS,RR FOG LAMP

80483 SOCKET,BACKUP LAMP

80485 SCREW,BACKUP LAMP

80486 NUT,BACKUP LAMP

80487 GROMMET,BACKUP LAMP

80491 BULB,BACKUP LAMP

80515 GASKET,BACKUP LAMP

80543L LAMP KIT,BACKUP

80543R LAMP KIT,BACKUP

80550L LENS,BACKUP LAMP

80550R LENS,BACKUP LAMP

Можеш да пишеш и на Мирослав - ако ти се намират парички за нов чарк...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разтърси се в купува/продава. Виж и тази обява.

...............................

 

80327L LAMP KIT,FOG,RR

80327R LAMP KIT,FOG,RR

80332L LENS,RR FOG LAMP

80332R LENS,RR FOG LAMP

80483 SOCKET,BACKUP LAMP

80485 SCREW,BACKUP LAMP

80486 NUT,BACKUP LAMP

80487 GROMMET,BACKUP LAMP

80491 BULB,BACKUP LAMP

80515 GASKET,BACKUP LAMP

80543L LAMP KIT,BACKUP

80543R LAMP KIT,BACKUP

80550L LENS,BACKUP LAMP

80550R LENS,BACKUP LAMP

Можеш да пишеш и на Мирослав - ако ти се намират парички за нов чарк...

 

 

Благодаря ти колега.Извинявай ,че ти говоря на ти но смятам ,че това може само да ни сближава и да си помагаме.Аз съм от гр.Свищов.Тук ми изброяваш един куп неща.Това малко ме затруднява но ще се съобразя с твоите съвети.Миналата година колата ми

беше на ремонт и оттам нещата се объркаха.Но това са подробности.Много се страхувам за ел.блок.Да не би той да се е скапал.

Можеш ли да ми дадеш някакви по точни координати за да се срешнем и поговорим.Аз често пътувам до гр.Плевен и това може да стане.Можем да обменим опит по ремонта на колите.Моята кола е същата като твоята но е с цвят сив металик.

Чоа за сега и благодаря ти за съвета.Казвам се Веселин Игнатов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега.Извинявай ,че ти говоря на ти но смятам ,че това може само да ни сближава и да си помагаме.Аз съм от гр.Свищов.Тук ми изброяваш един куп неща.Това малко ме затруднява но ще се съобразя с твоите съвети.Миналата година колата ми

беше на ремонт и оттам нещата се объркаха.Но това са подробности.Много се страхувам за ел.блок.Да не би той да се е скапал.

Можеш ли да ми дадеш някакви по точни координати за да се срешнем и поговорим.Аз често пътувам до гр.Плевен и това може да стане.Можем да обменим опит по ремонта на колите.Моята кола е същата като твоята но е с цвят сив металик.

Чоа за сега и благодаря ти за съвета.Казвам се Веселин Игнатов.

А забравих да ти кажа ,че колата ми върви само на бензин и никога не е вървяла на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Имаш ЛС. :good:

Измина доста време откакто си поставих проблема във форума но така и не получих някакъв смислен отгонор на моя проблем.Смених по нея сумати и неща но проблемът си остана.Няма оправяне.Смених делко с палеца,свещи,дюзите изпрах така да се каже ,смених двата филтъра (горивния и нъздушния),Остана само да сменя ел.блок и бобината.Но вече се уморих и започнах да

се замислям за автоморгата.Жалко за хубавата ми кола.Имах голямо очакване някой да ми помогне със съвет но явно колегите не са чували за моя проблем.Ако някой може да ми помогне нека прочете за моя проблем по-горе и ми се обади.Ще чакам с нетърпение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имал съм аналогичен проблем......погледни си бобината.При моя случай проблема се оказа точно от нея. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имал съм аналогичен проблем......погледни си бобината.При моя случай проблема се оказа точно от нея. :mitsu-smiley:

Колега много ти благодаря за съвета дано се окаже ,че е от нея.Ти как разбра че е от нея.Днес ходих до В.Търново и само два пъти ми заби.Когато се движа с 80 км в час.Като я подгоних със 100- 120 изобщо не и дойде наум да забие.Това се получава при

движение на средна скорост и като отнема малко газта веднага забива.Средна скорост имам в предвид 60-80 км.в час.Иначе съм много доволен от нея.Аз съм таксиметров шофьор и съм карал най-разлечне коли но моята много си я обичам.Ти как разбра ,че е от бобината.Като я смени ли или по някакъв друг признак.Пиши ми ще чакам за съвет.Благодаря ти предварително за съвета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,първо провери дали се загрява много,което ако е така ще рече,че е укасила.....първична или вторична намотка. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,първо провери дали се загрява много,което ако е така ще рече,че е укасила.....първична или вторична намотка. :)

Да наистина загрява доста но не знам на какво се дължи това.Аз си мисля ,че това загряване изва от двигателя.Имам

чувството чеу е паднал лака от намотките.Друга бобина от друг автомобил става ли ,мога ли да пробвам.Дали може ако

пробвам да ми скапе ел.блок.Какво трябва да направя. Според теб на какво се дължи това загряване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Да наистина загрява доста но не знам на какво се дължи това.Аз си мисля ,че това загряване изва от двигателя.Имам

чувството чеу е паднал лака от намотките.Друга бобина от друг автомобил става ли ,мога ли да пробвам.Дали може ако

пробвам да ми скапе ел.блок.Какво трябва да направя. Според теб на какво се дължи това загряване.

А може ли това "забиване" да е от потенциометъра и ако е от него той може ли да се ремонтира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги, аз имам същият проблем . Колата е 89-90г. 4g15 е моторът и на мен по същият начин започна да мй гасне , и много трудно пали като е истинала. Сега не иска да пали изобщо или ако запали и пробвам да я форсирам стига до 3000 оборотра и изгасва. Помпата(бенз) работи ток има кабели, свещи,дистрибуторна капачка и горивнйя филтър са сменени. Затова мисля , че проблема е в дюзите . Някои може лй да даде съвет? Ще съм му много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво става бе колеги някой има ли мнение по моя въпрос.Никой ли не се е сблъсквал с този мой проблем.Тук във форума гледам един куп свясни колеги запознати с проблемите на колите а по моя проблем никой нищо не може да каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах преди лансър 91 год с мотор 4G13.И при мен излезе от бобината/или комутатора/-майсторите не можаха да определят точно,защото проблема се проявяваше епизодично.

Купих от автоморгата цяло делко за 100лв. и като го смениха се оправи работата-чувал съм,че им е слабо място на лансърите от 90-92 година.

Редактирано от Dragon3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес разговарях с един електричар.Той ме посъветва да си проверя ел.блок.Някой разбира ли от ел.блокове.Има ли стъпало в ел.блок който да управлява оборотите на двигателя.Когато се движа по нагорнище това забиване го няма.Става дума когато колата набира обороти.Това (забиване) изгасване на двигателя се проявява когато колата се движи по равно или по надолнище.При отнемане на газта веднага забива.Проверявал съм бобината за високо напрежение ,като съм я заменял с друга но колата не се оправя.Имам чувството ,че е влязъл някакъв дявол в нея и си прави шега с мен.Другата седмица имам час за сервиз в гр.Плевен за диагностика и ще видим откъде ще излезе проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Комутатор или дистрибуторна капачка е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор или дистрибуторна капачка е проблема.

Къде се намира този комутатор колега.Забелязах ,че когато прекъсва го прави като че ли някакъв метален звук (чукане).Капачката на дистрибутора и палеца ги смених с нови но проблема си остана.Делкото ми е механично а не електронно.Токът идва на централната клема на делкото и през4-те крайни отива на свещите.Моляте обясни ми къде се намира този комутатор ,че да го изям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира този комутатор колега.Забелязах ,че когато прекъсва го прави като че ли някакъв метален звук (чукане).Капачката на дистрибутора и палеца ги смених с нови но проблема си остана.Делкото ми е механично а не електронно.Токът идва на централната клема на делкото и през4-те крайни отива на свещите.Моляте обясни ми къде се намира този комутатор ,че да го изям.

Ходих с колата на Плевен на сервиз но нищо не откриха.Колата продължава да не работи в сектора на средните обороти.За тези ваши коли от 90 - те години има ли някъде совтуер за диагностика на двигателя.Ходил съм в два сервиза в гр.Плевен където правят диагностика на двигателя единия от който е сервиза на Бош но не искат да ми правят диагностика.Почват да я човъркат оттук -оттам

но никаква диагностика.Все още не могат да открият причината за възникване на моя проблем.Няма кой да ми помогне.Просто се чудя какво да правя и какво да смевям по колата.Вчера ми казаха,че повредата може да бъде в датчика за температура на водата ,защото проблемът ми се показва след загряването на двигателя до нормална работна температура но проблемът след смяната си остана.Ако някой има идея по моя въпрос нека да го сподели.Остава да сменя само ел.блок на колата.Всичко останало е сменено или изпробвано с годно такова.Моля Ви ПОМОГНЕТЕМИИИИИИИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Ходих с колата на Плевен на сервиз но нищо не откриха.Колата продължава да не работи в сектора на средните обороти.За тези ваши коли от 90 - те години има ли някъде совтуер за диагностика на двигателя.Ходил съм в два сервиза в гр.Плевен където правят диагностика на двигателя единия от който е сервиза на Бош но не искат да ми правят диагностика.Почват да я човъркат оттук -оттам

но никаква диагностика.Все още не могат да открият причината за възникване на моя проблем.Няма кой да ми помогне.Просто се чудя какво да правя и какво да смевям по колата.Вчера ми казаха,че повредата може да бъде в датчика за температура на водата ,защото проблемът ми се показва след загряването на двигателя до нормална работна температура но проблемът след смяната си остана.Ако някой има идея по моя въпрос нека да го сподели.Остава да сменя само ел.блок на колата.Всичко останало е сменено или изпробвано с годно такова.Моля Ви ПОМОГНЕТЕМИИИИИИИ.

Най после проблемът ми се реши.Толкова тъпа работа се оказа.Цялата работа излезе в куплунга на дебитомера.Имало е окисилени клеми на дебитомера и оттам се прекъсва връзската.Само този дебитомер не бях сменял.Направи ми впечатление ,че клемите му са много черни (окисилени).Взех преобразовател на ръжда почистих ги и след това ги калайдисах с един поялник.Като го сложих на местото и колата промени звука на двигателя и заработи нормално .Чак не мога да повярвам.Цяла година се скъсах да ходя по сервизи и да сменям датчици и части по колата.Направо не мога да повярвам.Щастбив съм ,че се оправи.А бях я отписал.Така ,че проверявайте връзките (контактите) когато се съмнявате в някоя повреда ,ще си икономисате доста средства и нерви.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колега аз защо си мисля че нямам дебитомер. А колата ми е с 4G15 като твоята. Малко по-нова е 91г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е във въздушния филтър. Куплунга е отвън на капака на въздушния филтър - мисля че колегата има точно туй предвид

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не е това което влиза в кухината на въздушния филтър? Прилича малко на пчелена пита или нещо подобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същото :) Колега ти нали ме беше питал за белия фар(дето свети като даваш назад) отзад за нашия модел - както ти бях казал цената е 25 лв нов. Кажи координати на лични и дали имаш буксата за тока на колата (ако не да ти пратя и него).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...