good men Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Колеги някой може ли да ми помогне.Притежавам Мицубиши Лансер мод.89-90 г. бензинов с дв. 4G15.От извесно време както си върви колата изведнъж "забива" изгасва.Това се получава между 1500 и 2500 оборота на двигателя.Като спаднат оборотите до 1000-1200 сама се оправя и започва да върви нормално.Това не винаги го прави но от скоро време започна да зачестяват тези моменти.Забелязал съм че това става като отнема малко газта когато си върви между тези обороти които посочих по горе. На какво седължи това може ли да се оправи. Ако някой е имал нещо подобно моля Ви нека сподели как е отстранил тази повреда.Аз съм регистриран във форум Мицубиши под името good men но съм си забравил паролата и не знам как да си я възстановя.Пробвах нотова не стана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Може да доста причини...Първо, може да са за регулиране клапаните.После, може бензиновият филтър да е за смяна.Отделно, дюзите може да са за прочистване с ултразвук.Допълнително си провери свещите/на колко км са?/, кабелите за напрежение и капачката/заедно с палеца/.Аз залагам, че проблема е в клапаните или филтъра.В пари - реглаж 20-30 лв и филтър/с труд/ пак там някъде...Допълнително да питам - караш ли на газ?........................Паролата се сменя, като следваш стъпките за забравена такава. Трябва да имаш и активна поща.........................Я, колега, то твоят лансер като моят, бре...ЕТО!Я сподели от къде си, да те насоча към някой по-читав майстор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 valboss твоя лансър има ли светлина (стоп) за задна скорост?Моя няма голяма мъка толкоз години.Ако имаш един излишен :P дай насам.Между другото какви са симптомите ако са за смяна кабелите и дистр. капачка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 valboss твоя лансър има ли светлина (стоп) за задна скорост?Моя няма голяма мъка толкоз години.Ако имаш един излишен :P дай насам.Разтърси се в купува/продава. Виж и тази обява................................ 80327L LAMP KIT,FOG,RR 80327R LAMP KIT,FOG,RR 80332L LENS,RR FOG LAMP 80332R LENS,RR FOG LAMP 80483 SOCKET,BACKUP LAMP 80485 SCREW,BACKUP LAMP 80486 NUT,BACKUP LAMP 80487 GROMMET,BACKUP LAMP 80491 BULB,BACKUP LAMP 80515 GASKET,BACKUP LAMP 80543L LAMP KIT,BACKUP 80543R LAMP KIT,BACKUP 80550L LENS,BACKUP LAMP 80550R LENS,BACKUP LAMP Можеш да пишеш и на Мирослав - ако ти се намират парички за нов чарк... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 28 април 2009 Автор Сподели Публикувано 28 април 2009 Разтърси се в купува/продава. Виж и тази обява................................ 80327L LAMP KIT,FOG,RR 80327R LAMP KIT,FOG,RR 80332L LENS,RR FOG LAMP 80332R LENS,RR FOG LAMP 80483 SOCKET,BACKUP LAMP 80485 SCREW,BACKUP LAMP 80486 NUT,BACKUP LAMP 80487 GROMMET,BACKUP LAMP 80491 BULB,BACKUP LAMP 80515 GASKET,BACKUP LAMP 80543L LAMP KIT,BACKUP 80543R LAMP KIT,BACKUP 80550L LENS,BACKUP LAMP 80550R LENS,BACKUP LAMP Можеш да пишеш и на Мирослав - ако ти се намират парички за нов чарк... Благодаря ти колега.Извинявай ,че ти говоря на ти но смятам ,че това може само да ни сближава и да си помагаме.Аз съм от гр.Свищов.Тук ми изброяваш един куп неща.Това малко ме затруднява но ще се съобразя с твоите съвети.Миналата година колата мибеше на ремонт и оттам нещата се объркаха.Но това са подробности.Много се страхувам за ел.блок.Да не би той да се е скапал.Можеш ли да ми дадеш някакви по точни координати за да се срешнем и поговорим.Аз често пътувам до гр.Плевен и това може да стане.Можем да обменим опит по ремонта на колите.Моята кола е същата като твоята но е с цвят сив металик. Чоа за сега и благодаря ти за съвета.Казвам се Веселин Игнатов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 28 април 2009 Автор Сподели Публикувано 28 април 2009 Благодаря ти колега.Извинявай ,че ти говоря на ти но смятам ,че това може само да ни сближава и да си помагаме.Аз съм от гр.Свищов.Тук ми изброяваш един куп неща.Това малко ме затруднява но ще се съобразя с твоите съвети.Миналата година колата мибеше на ремонт и оттам нещата се объркаха.Но това са подробности.Много се страхувам за ел.блок.Да не би той да се е скапал.Можеш ли да ми дадеш някакви по точни координати за да се срешнем и поговорим.Аз често пътувам до гр.Плевен и това може да стане.Можем да обменим опит по ремонта на колите.Моята кола е същата като твоята но е с цвят сив металик. Чоа за сега и благодаря ти за съвета.Казвам се Веселин Игнатов. А забравих да ти кажа ,че колата ми върви само на бензин и никога не е вървяла на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Имаш ЛС. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 16 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2009 Имаш ЛС. :good:Измина доста време откакто си поставих проблема във форума но така и не получих някакъв смислен отгонор на моя проблем.Смених по нея сумати и неща но проблемът си остана.Няма оправяне.Смених делко с палеца,свещи,дюзите изпрах така да се каже ,смених двата филтъра (горивния и нъздушния),Остана само да сменя ел.блок и бобината.Но вече се уморих и започнах да се замислям за автоморгата.Жалко за хубавата ми кола.Имах голямо очакване някой да ми помогне със съвет но явно колегите не са чували за моя проблем.Ако някой може да ми помогне нека прочете за моя проблем по-горе и ми се обади.Ще чакам с нетърпение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Колега,имал съм аналогичен проблем......погледни си бобината.При моя случай проблема се оказа точно от нея. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 17 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2009 Колега,имал съм аналогичен проблем......погледни си бобината.При моя случай проблема се оказа точно от нея. :mitsu-smiley: Колега много ти благодаря за съвета дано се окаже ,че е от нея.Ти как разбра че е от нея.Днес ходих до В.Търново и само два пъти ми заби.Когато се движа с 80 км в час.Като я подгоних със 100- 120 изобщо не и дойде наум да забие.Това се получава придвижение на средна скорост и като отнема малко газта веднага забива.Средна скорост имам в предвид 60-80 км.в час.Иначе съм много доволен от нея.Аз съм таксиметров шофьор и съм карал най-разлечне коли но моята много си я обичам.Ти как разбра ,че е от бобината.Като я смени ли или по някакъв друг признак.Пиши ми ще чакам за съвет.Благодаря ти предварително за съвета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 17 юли 2009 Сподели Публикувано 17 юли 2009 Колега,първо провери дали се загрява много,което ако е така ще рече,че е укасила.....първична или вторична намотка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 18 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2009 Колега,първо провери дали се загрява много,което ако е така ще рече,че е укасила.....първична или вторична намотка. Да наистина загрява доста но не знам на какво се дължи това.Аз си мисля ,че това загряване изва от двигателя.Имамчувството чеу е паднал лака от намотките.Друга бобина от друг автомобил става ли ,мога ли да пробвам.Дали може акопробвам да ми скапе ел.блок.Какво трябва да направя. Според теб на какво се дължи това загряване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 5 август 2009 Автор Сподели Публикувано 5 август 2009 Да наистина загрява доста но не знам на какво се дължи това.Аз си мисля ,че това загряване изва от двигателя.Имамчувството чеу е паднал лака от намотките.Друга бобина от друг автомобил става ли ,мога ли да пробвам.Дали може акопробвам да ми скапе ел.блок.Какво трябва да направя. Според теб на какво се дължи това загряване. А може ли това "забиване" да е от потенциометъра и ако е от него той може ли да се ремонтира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Колеги, аз имам същият проблем . Колата е 89-90г. 4g15 е моторът и на мен по същият начин започна да мй гасне , и много трудно пали като е истинала. Сега не иска да пали изобщо или ако запали и пробвам да я форсирам стига до 3000 оборотра и изгасва. Помпата(бенз) работи ток има кабели, свещи,дистрибуторна капачка и горивнйя филтър са сменени. Затова мисля , че проблема е в дюзите . Някои може лй да даде съвет? Ще съм му много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 17 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2009 Какво става бе колеги някой има ли мнение по моя въпрос.Никой ли не се е сблъсквал с този мой проблем.Тук във форума гледам един куп свясни колеги запознати с проблемите на колите а по моя проблем никой нищо не може да каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 (редакция) Имах преди лансър 91 год с мотор 4G13.И при мен излезе от бобината/или комутатора/-майсторите не можаха да определят точно,защото проблема се проявяваше епизодично.Купих от автоморгата цяло делко за 100лв. и като го смениха се оправи работата-чувал съм,че им е слабо място на лансърите от 90-92 година. Редактирано 17 септември 2009 от Dragon3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 18 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2009 Днес разговарях с един електричар.Той ме посъветва да си проверя ел.блок.Някой разбира ли от ел.блокове.Има ли стъпало в ел.блок който да управлява оборотите на двигателя.Когато се движа по нагорнище това забиване го няма.Става дума когато колата набира обороти.Това (забиване) изгасване на двигателя се проявява когато колата се движи по равно или по надолнище.При отнемане на газта веднага забива.Проверявал съм бобината за високо напрежение ,като съм я заменял с друга но колата не се оправя.Имам чувството ,че е влязъл някакъв дявол в нея и си прави шега с мен.Другата седмица имам час за сервиз в гр.Плевен за диагностика и ще видим откъде ще излезе проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 19 септември 2009 Комутатор или дистрибуторна капачка е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 19 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2009 Комутатор или дистрибуторна капачка е проблема. Къде се намира този комутатор колега.Забелязах ,че когато прекъсва го прави като че ли някакъв метален звук (чукане).Капачката на дистрибутора и палеца ги смених с нови но проблема си остана.Делкото ми е механично а не електронно.Токът идва на централната клема на делкото и през4-те крайни отива на свещите.Моляте обясни ми къде се намира този комутатор ,че да го изям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 25 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2009 Къде се намира този комутатор колега.Забелязах ,че когато прекъсва го прави като че ли някакъв метален звук (чукане).Капачката на дистрибутора и палеца ги смених с нови но проблема си остана.Делкото ми е механично а не електронно.Токът идва на централната клема на делкото и през4-те крайни отива на свещите.Моляте обясни ми къде се намира този комутатор ,че да го изям. Ходих с колата на Плевен на сервиз но нищо не откриха.Колата продължава да не работи в сектора на средните обороти.За тези ваши коли от 90 - те години има ли някъде совтуер за диагностика на двигателя.Ходил съм в два сервиза в гр.Плевен където правят диагностика на двигателя единия от който е сервиза на Бош но не искат да ми правят диагностика.Почват да я човъркат оттук -оттамно никаква диагностика.Все още не могат да открият причината за възникване на моя проблем.Няма кой да ми помогне.Просто се чудя какво да правя и какво да смевям по колата.Вчера ми казаха,че повредата може да бъде в датчика за температура на водата ,защото проблемът ми се показва след загряването на двигателя до нормална работна температура но проблемът след смяната си остана.Ако някой има идея по моя въпрос нека да го сподели.Остава да сменя само ел.блок на колата.Всичко останало е сменено или изпробвано с годно такова.Моля Ви ПОМОГНЕТЕМИИИИИИИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 19 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2009 (редакция) Ходих с колата на Плевен на сервиз но нищо не откриха.Колата продължава да не работи в сектора на средните обороти.За тези ваши коли от 90 - те години има ли някъде совтуер за диагностика на двигателя.Ходил съм в два сервиза в гр.Плевен където правят диагностика на двигателя единия от който е сервиза на Бош но не искат да ми правят диагностика.Почват да я човъркат оттук -оттамно никаква диагностика.Все още не могат да открият причината за възникване на моя проблем.Няма кой да ми помогне.Просто се чудя какво да правя и какво да смевям по колата.Вчера ми казаха,че повредата може да бъде в датчика за температура на водата ,защото проблемът ми се показва след загряването на двигателя до нормална работна температура но проблемът след смяната си остана.Ако някой има идея по моя въпрос нека да го сподели.Остава да сменя само ел.блок на колата.Всичко останало е сменено или изпробвано с годно такова.Моля Ви ПОМОГНЕТЕМИИИИИИИ. Най после проблемът ми се реши.Толкова тъпа работа се оказа.Цялата работа излезе в куплунга на дебитомера.Имало е окисилени клеми на дебитомера и оттам се прекъсва връзската.Само този дебитомер не бях сменял.Направи ми впечатление ,че клемите му са много черни (окисилени).Взех преобразовател на ръжда почистих ги и след това ги калайдисах с един поялник.Като го сложих на местото и колата промени звука на двигателя и заработи нормално .Чак не мога да повярвам.Цяла година се скъсах да ходя по сервизи и да сменям датчици и части по колата.Направо не мога да повярвам.Щастбив съм ,че се оправи.А бях я отписал.Така ,че проверявайте връзките (контактите) когато се съмнявате в някоя повреда ,ще си икономисате доста средства и нерви. Редактирано 19 октомври 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Колега аз защо си мисля че нямам дебитомер. А колата ми е с 4G15 като твоята. Малко по-нова е 91г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Колега това е във въздушния филтър. Куплунга е отвън на капака на въздушния филтър - мисля че колегата има точно туй предвид Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Да не е това което влиза в кухината на въздушния филтър? Прилича малко на пчелена пита или нещо подобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Същото Колега ти нали ме беше питал за белия фар(дето свети като даваш назад) отзад за нашия модел - както ти бях казал цената е 25 лв нов. Кажи координати на лични и дали имаш буксата за тока на колата (ако не да ти пратя и него). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.