Премини към съдържание

zafa

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

За zafa

  • Рожден ден 12/11/1987

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mitsubishi Lancer

zafa's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги, аз имам същият проблем . Колата е 89-90г. 4g15 е моторът и на мен по същият начин започна да мй гасне , и много трудно пали като е истинала. Сега не иска да пали изобщо или ако запали и пробвам да я форсирам стига до 3000 оборотра и изгасва. Помпата(бенз) работи ток има кабели, свещи,дистрибуторна капачка и горивнйя филтър са сменени. Затова мисля , че проблема е в дюзите . Някои може лй да даде съвет? Ще съм му много благодарен.
  2. Възможно ли е да се сложи такъв филтър?
  3. zafa

    Проблем с катализатора

    Момчета, май сте прави за компютъра!!! Изглежда, че не е изгорял, но ми дава грешка и не ще да пали. Изчистихме катализатора, но още свети тази лампа и както казах - не ще да пали . Как да изчистя грешките на компютъра? И може ли да се намери такъв компютър?
  4. zafa

    Проблем с катализатора

    Ще го прегледам.
  5. zafa

    Проблем с катализатора

    Грозна гледка . А къде се намира компютъра. На лесно място ли е? Да му хвърля едно око, или е нахакан някъде?
  6. zafa

    Проблем с катализатора

    Лампата пак свети. Мен това ме навежда на мисълта, за катализатора, че пуши от към колекторите. А на самите колектори има някакъв датчик (ламбда сонда), поне така ми казаха, че било. Но да ти кажа както си вървеше и светна лампата, но си продължи да върви. Паднаха и оборотите все едно работи на 2 цилиндъра и не може повече от 3500 оборота. На скорост не може да влезе, но като я форсирам на място си се развинтва нормално. Говорих с един познат и той манияк на :mitsu-smiley: има сервиз човека и ми каза, че било така, защото ми бил запушен катализатора и двигателя не можел да се вентилира. Ето номера ма рамата: JMBSNCG2AKU480222 Затова си мисля, че е от катализатора.
  7. zafa

    Проблем с катализатора

    Ще пробвам първо с катализатора и ще видя какво ще стане! Ако няма промяна, ще се уговаряме тогава. Благодаря за сьдействието. :thx:
  8. zafa

    Проблем с катализатора

    Oт Бургас съм.
  9. zafa

    Проблем с катализатора

    Ще пробвам с катализатора и силно се надявам да е от него! А за диагностика разпитвах по сервизи, никъде нямат програма за Lancer 1990г. Имат, но за по-новите. Звънях и в представителството на Мицубиши - но и там нямат. Колега, ако е от ЕКУ-то, какво е решението?
  10. Привет от мен! Mоже ли някой да ми помогне - Лансер 1990 не ще да върви. Свети му лампата CHECK ENGINE, не държи обороти и пуши от към колекторите, а сега вече и не пали. Казаха ми, че било от катализатора. Бил запушен и неможело да се вентилира двигатела. Ако може някакав съвет ще съм много благодарен!!! :icon_blush:
×
×
  • Създаване...