ivailo ivanov Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Здравейте колеги, днес докато се прибирах от Белоградчик установих следния странен проблем: колата гасне като я изключа от скорост, това го прави само на газ. Или пък падат оборотите рязко до 200 и после бавно се нормализират. Също така на място играят постоянно между 780-850 оборота, на бензин няма проблеми. Колата е с ГИ и досега съм нямал такива проблеми. Моля за съвети, ако някои е имал такъв проблем и го е решил, да сподели. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Провери си кабелите при стъпковото моторче, да не са се откачили... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Провери си кабелите при стъпковото моторче, да не са се откачили...Щеше да е така и на бензин, ако беше степ моторчето. Търси проблема в газовата уредба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 26 април 2009 Автор Сподели Публикувано 26 април 2009 Степ мотора днес след като се показа проблема го разглобих и почистих. Имаше доста нагар и мислех че ще се оправи, но уви - същата работа. Явно причината не е в него. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Степ мотора днес след като се показа проблема го разглобих и почистих. Имаше доста нагар и мислех че ще се оправи, но уви - същата работа. Явно причината не е в него. Поздрави!Според мен се е променило налягането в редуктора и от там колата ти работи на празен ход с много богата смес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Колега, горивната смес ти се обеднява рязко при движение по инерция. Причините могат да бъдат много, но ги търси в газовата уредба. Във въздушния филтър при по-висока скорост над 60-70км/ч, влиза много въздух и сместа обеднява при изключване от скорост. При движение на газ, хубаво е въздушната струя да не влиза директно във филтърната кутия. Варианти имаш много с които да спреш директното навлизане на въздушната струя. Това ти го казвам от опит. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meto-di Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Здравейте колеги, днес докато се прибирах от Белоградчик установих следния странен проблем: колата гасне като я изключа от скорост, това го прави само на газ. Или пък падат оборотите рязко до 200 и после бавно се нормализират. Също така на място играят постоянно между 780-850 оборота, на бензин няма проблеми. Колата е с ГИ и досега съм нямал такива проблеми. Моля за съвети, ако някои е имал такъв проблем и го е решил, да сподели. Благодаря предварително!Колега, при положение че на бензин си работи нормално колата, проблема ще да е в газовата уредба! Ако си я слагал в България, иди там дето са ти я слагали да й направят диагностика и ще ти кажат дали е там проблема. Аз съм имал Пежо със ГИ и правеше същото, проблема беше в ГИ. Поздрави и успех! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 ...колата гасне като я изключа от скорост, това го прави само на газ. Или пък падат оборотите рязко до 200 и после бавно се нормализират.....При мен така се получава, когато не е читава газта. Свърши тази, която си заредил и смени бензино/газостанцията... И сподели, дали пак се наблюдава проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 27 април 2009 Автор Сподели Публикувано 27 април 2009 Благодаря за съветите колеги. Днес ходих на газаджия и той каза, че имало някакъв датчик или нещо такова под степ мотора, който отваря въздух като колата е студена и като загрее затваря въздуха и там било възможно някакво буталце да е клеясало и като отвори да не затваря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Благодаря за съветите колеги. Днес ходих на газаджия и той каза, че имало някакъв датчик или нещо такова под степ мотора, който отваря въздух като колата е студена и като загрее затваря въздуха и там било възможно някакво буталце да е клеясало и като отвори да не затваря!Хммм, ако е от "серво-моторчето" - проблема ще е и на бензин, а не само на газ!Ти сигурен ли си, че всички кабеляци по ГИ са ти наред? Много ми мяза на "кабелен" проблем! Газаджията, дето си ходил при него, огледа ли дали колата го прави само на ГАЗ това или си е говорил наизуст?Всъщност защо не отидеш там, където са ти слагали газовата - колегите по-горе те посъветваха да го направиш! Аз не бих отишъл при някой самозван "гаражен" газаджия! Я си огледай хубаво да няма някоя извадила се букса: това тук е само за информация къде да гледаш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 28 април 2009 Автор Сподели Публикувано 28 април 2009 Не мога да отида при газаджията, дето е монтирал ГИ, защото той е някъде в Холандия. Колата така я купих, а вчера ходих в оторизиран сервиз на ''Ланди Ренцо'' и там ми казаха, че може да е от някакъв датчик. А между другото днес врътнаха едно болтче около дросела и оборотите малко се вдигнаха и стабилизираха и сега работи на газ на 950 об/мин., но не знам дали това е правилно решение на проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Едва ли е решение на проблема... мисля че на бензин сега ще ти държи на 1200-300 оборота. Определено проблема е в газта или газовата. Имах подобен проблем, но при мен се оказаха кабелите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 28 април 2009 Автор Сподели Публикувано 28 април 2009 Едва ли е решение на проблема... мисля че на бензин сега ще ти държи на 1200-300 оборота. Определено проблема е в газта или газовата. Имах подобен проблем, но при мен се оказаха кабелите.И на двата вида гориво държи еднакви обороти, но не знам дали това е правилното решение? Или да откача акумулатора и да рестартирам компа на колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Колега, горивната смес ти се обеднява рязко при движение по инерция. Причините могат да бъдат много, но ги търси в газовата уредба. Във въздушния филтър при по-висока скорост над 60-70км/ч, влиза много въздух и сместа обеднява при изключване от скорост. При движение на газ, хубаво е въздушната струя да не влиза директно във филтърната кутия. Варианти имаш много с които да спреш директното навлизане на въздушната струя. Това ти го казвам от опит. Успех. Напълно съм съгласен с колегата, намери начин да не влиза директно въздуха и всичко ще си дойде на място (макар че и сега е така). Няма повод за притеснения. Не си само ти, на който при работа на газ по инерция е гаснела колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.