GATO 084 Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 Първо привет на всички във форума,защото аз съм от скоро тук.Момчета, имам еклипс 1г и от скоро забелязах, че колицата ми погорява масло!Моля всеки, който има някаква идея, да я сподели. Мисля, че това нещо започна след като правих ремонт на главата - смяна на гумички и клапани в резултат на скъсан ангренажен ремък. Все още не съм измерил компресията и не съм сигурен дали е от сегментите. Мисля да се обърна за помощ към Пламен, защото слушам че е най-добрият, а и в моят град няма компетентни майстори за тези двигатели. Благодаря предварително. :worthy: Модераторски контрол: колега, пиши по-грамотно. Адски много грешки ти поправих в съобщението. Прояви повече старание! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 Най вероятно, при късането на ремъка, някой клапан е сцепил водач, или си пренабил гумичките и си скъсал някоя......Ако преди това колата ти не е дърпала масло, сегментите сигурно са ти добре, но не е лошо да се проверят..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 Първо привет на всички във форума,заштото аз съм от скоро тук.Момчета имам еклипс 1г и от скоро забелиазах, че колицата ми погоржа масло!Моля всеки които има някаква идея,да я сподели.Мисля че това нешто започна след като правих ремонт на главата,смяна на гумички и клапани в резултат на скъсан ангенажен ремък.Все оште не съм измерил компресията и не сам сигурен дали е от сегментите.Мислия да се обърна за помощ към Пламен, защото слушам че е наи добрият, а и в моят град няма компетентни маистори за тези двигатели.Благодаря предварително. :worthy:Че то Стамболийски ти е по близо, бре...Има-няма, на 60-70 км.Я се свържи с този бабин убавец, дето си е пуснал мнението между твоят и моят пост. Доволен ша останеш :icon_dance: ...................Само че внимавай, щот бат Маринчо си пада малко гамен - за да те приеме, започни изказа си така:"-Здравей, колега. Имам едно превъзходно винце, мавруд, което ми се ще, да споделя с теб. Та въпроса ми е, кога ще ти бъде удобно да ти го донеса, хем и докато го дегустираме, да видиш - що автомобила ми погорва масълце....."Та така. Към :mitsu-smiley: майсторите трябва да подхождаш с уважение...и нещата се управят!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 започни изказа си така:"-Здравей, колега. Имам едно превъзходно винце, мавруд, което ми се ще, да споделя с теб. Та въпроса ми е, кога ще ти бъде удобно да ти го донеса, хем и докато го дегустираме, да видиш - що автомобила ми погорва масълце....Недей така стресира човека бре......Те по Панагюрище нямат мавруд.....Ама ние и каберне и мерло жулим...... :lol: :lol: :lol: А относно автомобила, той не ще гледане, а трябва да се прави на ново..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 А попринцип нормално ли е да пипа маслото ? Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 А попринцип нормално ли е да пипа маслото ? Поздрави :mitsu-smiley:Не знам дали е нормално,но и моята си гори.Скоро ще я отвориме с едно приятелче да видиме какво е положението,че не знам дали е само от гумички... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eclipse87 Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 И моята леко гори :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 31 март 2009 Автор Сподели Публикувано 31 март 2009 Колеги благодаря ви за мненията и помоща която ми оказвате!Много ще съм благодарен ако мога да разбера как да се свържа с колегата Марио64.Имам доста познати от Стамболиски и мислия,че ще го открия лесно. :wine: Вярно е че в Панагюрище нямаме хубав мавруд, но мога да предложа много хубаво мерло по каберне от Брестовица, както и хубаво винце от Първенец.Много ще съм благодарен ако може да ме приеме и да ми погледне еклипса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Колеги благодаря ви за мненията и помоща която ми оказвате!Много ще съм благодарен ако мога да разбера как да се свържа с колегата Марио64.Като идеш в Стамболийски, и питаш къде има най много Мицубишита и си готов.... :lol: :lol: :lol: ...Ето ти и тел.№ 0889410450-ако случайно объркаш винпрома, да звъннеш..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Малееее, Батко, те повече за вино пишат, отколкото за масло, бре! :hysterical: Ей, Вальо се шегува! Не казвам, че Батко не пие вино, напротив, ама е много сериозен и истинска работа върши! И без вино да отидете - доволни Ша Устанити! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ne6toto Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 то май е обща болест.взел съм си едни гумички,дано излезе от тях.и мойта гори масло,но някой слънчев ден ще и дойде и на нея ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 то май е обща болест.взел съм си едни гумички,дано излезе от тях.и мойта гори масло,но някой слънчев ден ще и дойде и на нея ред.В повечето случаи, само с гумички не става.....Иска си и сегменти....100 лв. са комплекта/колкото 4л. хубаво масло/... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 Може ли горенето на масло да е обща болест? Когато първия път правих ремонт на двигателя/атмосферния/,смених сегменти и гумички на клапаните,но продължи да си гори масло.Шлайф не бях правил.Сега ми гори,но съм с големи хлабини заради кованите бутала.Абе свиква се. :D За пет години съм налял що нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 Може ли горенето на масло да е обща болест? Когато първия път правих ремонт на двигателя/атмосферния/,смених сегменти и гумички на клапаните,но продължи да си гори масло.Шлайф не бях правил.Сега ми гори,но съм с големи хлабини заради кованите бутала.Абе свиква се. :D За пет години съм налял що нещо.Ако не си правил хонинг на цилиндрите ,то е възможно да гори масло, още нещо - новите сегменти имат "време на улягане" и през това време ще гори масло............ако продължи да гори след 1-2 000 км. тогава не е нормално и нещо не е направено както трябва............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
builder Публикувано 21 април 2009 Сподели Публикувано 21 април 2009 Първо привет на всички във форума,защото аз съм от скоро тук.Момчета, имам еклипс 1г и от скоро забелязах, че колицата ми погорява масло!Моля всеки, който има някаква идея, да я сподели. Мисля, че това нещо започна след като правих ремонт на главата - смяна на гумички и клапани в резултат на скъсан ангренажен ремък. Все още не съм измерил компресията и не съм сигурен дали е от сегментите. Мисля да се обърна за помощ към Пламен, защото слушам че е най-добрият, а и в моят град няма компетентни майстори за тези двигатели. Благодаря предварително. :worthy: Модераторски контрол: колега, пиши по-грамотно. Адски много грешки ти поправих в съобщението. Прояви повече старание! И моята гори масълце,горе-долу половин литър на 6 месеца....Чел съм англоезични форуми,и там пишат че това е общ проблем за тези двигатели,след 200 000км започват да си горят масло и това е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 21 април 2009 Сподели Публикувано 21 април 2009 Ако не си правил хонинг на цилиндрите ,то е възможно да гори масло, още нещо - новите сегменти имат "време на улягане" и през това време ще гори масло............ако продължи да гори след 1-2 000 км. тогава не е нормално и нещо не е направено както трябва............А не е ли нормално при хлабини около една десета да понагорява масло. Като пиша понагорява,имам в предвид около 200-250мл/1000км извънградско нормално каране/100-130км/ч/.Струва ми се,че при градско понагорява повече,щото буталата са студени и хлабината е по-голяма/говорим за ковани бутала-JE Pistons+rings/.A хонинг има,не знам колко е качествен обаче.Гумичките на клапаните са нови,турбото е рециклирано в USA/Garrett/.Tечовете са несъществени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 1 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2009 Здравеите, колеги! Вече мога да кажа, че проблемът с моят еклипс е почти решен.Тези дни :mitsu-smiley: -то ще е готово.Искрени благодарности на човека които се зае с моята колица. :worthy: :worthy: :worthy: Бате Маринчо е пич и истинска работа върши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Е, аз ти го рекох още от началото...Ма важен беше подхода, нали ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.