Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer 1.6-(9-то поколение)


tbt

Препоръчано мнение

От дълго време преглеждам този форум,но така и не се появи топик за малкия Lancer :( .Толкова ли няма хора собственици на този готин автомобил?А той определено заслужава внимание според мен.Защото не на всеки е по джоба Evolution VIII.Моля Ви,ако във форума има участник притежател на някой от малките модели на Lancer,да се обади в този топик!Понеже съм решил да взимам такова бих искал да споделим мнения.Благодаря!

post-396-1127321605_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Аз карам такъв но не е 1,6 а е 2,0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво на първия отзовал се!!!

Искам да те попитам как се държи Мицу-то?До кое ТО си стигнал?Колко горе-долу излиза първото ТО?

Ох,много неща бих те попитал,но няма да ми стигне мястото :).

Аз чета постоянно форума на руските фенове.Ти сигурно го знаеш-http://lancer.com.ru.От там колата може да се каже и "знам и кътните зъби",но не съм сигурен дали в България внасят същите серии.Затова ми трябват български притежатели на Лансър.От руснаците научих за всичките проблеми,които са се проявили досега,а те са:Дърпа надясно,разскърцва се отзад някъде,слагат шумоизолация под калниците,горивният филтър бил в помпата,скоро започвала да се напуква боята и т.н.Но въпреки това много си тачат Лансъра.Предимствата преобладават обаче.Вие какво ще кажете по въпроса?Заслужава ли си да се напъвам да го взимам,или да мисля друг вариант,въпреки,че Мицу-то ми е на душата?А,също ме интересува и отношението на хората от "Балканстар" към Вас и при продажбата,и при сервизното обслужване.Ти откъде си взел 2.0,щото тука не го внасят като ново?И аз исках такова,но отговора беше-"Не внасяме! 2.0!"

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На първата национална среща имаше представител от Балканстар, който беше дошъл с такъв Лансер, само че SW. Принципно колата е същата. Имаше и тест драйв за всеки който пожелаеше да се запознае отблизко с колата и да я пробва :rijden:

Искаш да си купуваш чисто нова ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в Щатите, тук няма 1,6, има 2,0 и 2,4

От колата съм доволен навъртях и 12 000 км за 5 месеца, гори сравнително малко, 7 на магистрала в градски условия се държи под 8 на 100

Докато ти се напука боята и докато е чуеш да ти проскърца вече ще си си купил Ево или по големия клас Галант

Много е удобна за пътуване на къси разстояния но за 100 - 150 км на ден направо те скапва, лекичка е и на магистралата като мине някой забързан тир с 100 мили в час направо трябва да я насочваш пак

За класа си е доста добра кола, но за тунинг се оказва доста по скъпа от колкото очаквах, и отгоре на всичко ти изгаря гаранцията която тук е 10 години и 160 000 км Не си заслужава

Колата е сравнително тромава като динамика, но ти гарантирам че не е нужно да се стараеш при превключване на предавките или да мислиш да сменяш на 3 от 5 защото караш с 50 км

Колата поема безпроблемно при всякакви наклони на всякакви предавки

Тук този модел го наричат Lazy Stick Почти като автоматик

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първата национална среща имаше представител от Балканстар, който беше дошъл с такъв Лансер, само че SW. Принципно колата е същата. Имаше и тест драйв за всеки който пожелаеше да се запознае отблизко с колата и да я пробва :rijden:

Искаш да си купуваш чисто нова ли?

 

 

 

 

Да,искаме да си вземем Лансър за семейна кола с жена ми.Много марки коли гледахме,пробвахме и какво ли не още.Руснаците са най-вече причината да заобичам толкова Митсубиши,без въобще да съм имал.Невероятни ентусиасти са тия хора.Само като видиш,колко топика имат във форума за Лансър....Но и Лансъра е 2-ра година подред кола нагодината там.И най купуваната от всички марки също.Просто си мисля,че няма нова кола без кусури.Исках да разбера впечатленията на хората в България за този Лансър,за Балканстар като обслужване и маниер и т.н.Чупи ли се често,как харчи,върви ли с нашия скапан бензин?

 

Благодаря ти,Топчиев за отзива!Вие в Щатите сте друга работа :)-10 години гаранция.Това не е човешко! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Руснаците са най-вече причината да заобичам толкова Митсубиши,без въобще да съм имал.Невероятни ентусиасти са тия хора.Само като видиш,колко топика имат във форума за Лансър....

 

Еее, и ние скоро ще станем като тях........ :D :first: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Браво на Клуб Лансер Русия :icon_clap:

Разглеждах с удоволствие форума им много часове. Невероятни фенове са тия хора. Имат много топици. Само в главния имат над 100 хиляди мнения, като духа на културните дискусии без лични негативи е факт. Вероятно е от манталитета и възпитанието на целия народ, но това е друга тема... :D

Прави ми силно впечатление, че имат силната подръжка от техния официален вносител Рольф Холдинг. Имат много стройна организация и градивна критика към тях. Въобще като цяло голяма работа им е клуба. И ние имаме градивна критика към официалния ни вносител, но кой да ни чуе...

Много има още да учиме от руснаците...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз му направих тест и ми хареса двигателя не се чува и не е толкова тромава абе колата си е супер :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Преди около 2 години когато за първи път този модел дебютира на българския пазар имах възможността да са запозная с него от близо. Беше ми любопитно, защото това трябваше да е заместникът на Каризма, която се оказа доста сполучлив модел с голям пазарен успех за компанията Мицубиши в Европа, а за крайните клиенти - добър автомобил от средния клас. Но най-много ме заинтригува какво предлагат от Мицубиши като цяло, за да попълнят пазарната ниша в този среден сигмент. Всички знаеме, че Каризма е по-висок клас от Лансер и в отсъствието на пазара на този модел трябваше да има достоен заместник.

Първото впечатление естествено беше външната визия на колата, която признавам, че не ме впечатли особенно и очакванията ми бяха за нов - далеч по-екстравагантен и агресивен дизайн присъщ за Мицубиши като цяло.

 

http://img373.imageshack.us/img373/1263/mitsubishilancer75696sm.jpg

 

Модата на големите биоформи на предните фарове беше вече задължителна за всички автомобилни фирми, и естествено Лансер-а беше една от многото коли на пазара с тази линия. Особенно много не ми допадна предната решетка, която и до ден днешен трудно възприемам.

 

http://img373.imageshack.us/img373/2170/lancer029tm.jpg

 

От друга страна задните стопове бяха модерни, но някък си изнесени много надолу, а леко острата им форма по никъкъв начин не се връзва на предните овални фарове и цялостната линията на колата.

 

http://img373.imageshack.us/img373/7150/lancer032ij.jpg

 

Именно те според мен придават незавършеност на задната част на "кавалериста". Ако отсъства задният спойлер и страничните червени допълнителни стопове за мъгла Лансера би изглеждал доста скучен. Добрата линия се допълва от фабричните 16 цолови джанти, които са избрани доста сполучливо, въпреки че формата им е обикновенна.

 

http://img373.imageshack.us/img373/4471/mitsubishilancer7569010ld.jpg

 

Трябва да се има в предвид, че този модел се произвежда в Япония в град Мацушима - един от най-големите заводи на Мицубиши с традиции за високо качество. Това веднага личеше по външната изработка на колата, въпреки че в последствие се получиха някои оплаквания при покривният лак на боята, но това си останаха дребните проблеми, които по никъкъв начин не се отразиха на цялостната качествена изработка.

Интериорът предлага същото високо качество и грамотна сглобка без никъкви "прискърцвания" и "потрования" в купето. Материалите използвани в интериора далеч превъзхождат по този покзател салона на Каризма, в която има солидно европейско присъствие. Японският прагматизъм присъства навсякъде и всички копчета са си на мястото, без да е необходимо да се свиква с тях много време.

 

http://img373.imageshack.us/img373/5239/lancer080uj.jpghttp://img373.imageshack.us/img373/4762/lancer100nh.jpg

 

Особено удобни са пердните седалки, които при продължително пътуване не изморяват. На задните седалки има достатъчно място за хора не по-високи от 180-185 см., което е нормално за този клас. Интериора разполага с всичко необходимо, но е малко скучен.

Добро впечатление прави големият багажник, като нивото му на височина е идеално. Все пак малко отстъпва на Каризма, която е еталон в този клас по този показател.

 

http://img373.imageshack.us/img373/1342/lancer042wi.jpg Багажникът има добър обем.

 

Голям интерес представлява 1.6 SOHC ECI-MULTI 16V двигател 4G18, който разполага с 98.к.с.

По-добрият вариант за Лансер е именно този двигател, защото иделано хармонизира на купето. По-слабият двигател 1.3 SOHC ECI-MULTI 16V, също е добър и изпитан във времето.

 

http://img373.imageshack.us/img373/1583/lancer052ew.jpg 1.6 SOHC ECI-MULTI 16V двигател 4G18 е за предпочитане.

 

Тест дравйв.

За тест драйва имах удоволствието да изпробвам за няколко часа модификацията Instyle, разполагаща с всички екстри за модела. Направи ме впечатление приличната динамика на 1.6 литровия двигател, като максимална мощност достигаше в по-високите обороти след 4200 об/мин, но може да се желае още. Вътрешното пространство е доста добро - може би най-голямото от този клас, като по нищо не отстъпва на Каризма. Тих и еластичен двигател, като при високи обороти има лек "стържещ" звук. Идеална "возия" за нашите пътища - ями. Много по-добро абсорбиране в неравностите от Каризма.

При висока скорост няма и малък шум в купето, като нямах ясна представа за разхода на гориво, но предполагам е доста нисък за класа си.

Общите впечатления - крайно положителни. Слеващия път се надявам да има повече време за тест, като обещавам, че ще направя и повече снимки...този път с личния си фотоапарат... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ейии,браво,Биг Бос!Да ще се радваме да видим тук едно драйвче,направено от наш човек.Щото,като погледнеш в Аутобилд примерно винаги на първите места са все Голф,Шкода и Форд.Само шовинизъм там.Японските коли винаги са след 3-тото място в теста.

Извинете ме,ако това,което ще попитам не е за този топик.Аз да си призная в момента се триумя м/у следните варианти:Lancer 1.6,Civic 1.6 ES,Mazda 3 1,6.Ако имах пари бих си ги взел и трите :) .Всички те си имат предимства и недостатъци естествено.Но защо нашите вносители на японки не правят никакви промоции?Е това не мога да си обясня.Все има изгодни предложения на коли,които не ме блазнят хич като Цитроен,Пежо,Опел и т.н.В момента руснаците примерно разпродават модела на Civic с 2000$ надолу,заради това,че идва новият модел.Да си призная не съм карал нито един от по горе споменатите автомобили,но от четене ги познавам до крайност,естествено това не е достатъчно и скоро възнамерявам да направя по един тест на всички.Като цяло впечатленията ми от многото изчетени тестове са:

-Лансъра-мъжкарска комфортна кола,сигурна в управление,никога не те предава стига да можеш да я караш добре,но за сметка на това-бедно оборудване,лоши резултати на краш-тестове,скъпа поддръжка.

-Сивика-също сигурно и точно се държи на пътя,най-нисък разход от трите,с най-много свободно пространство,добри краш-тест резултати,но най-големият и недостатък е цената-с около 5000лв. по-скъпа от Ланси и по-лоши лизингови условия.

-Маздата-по-спортен автомобил от другите два,с ярко изразен младежки характер,най-качествено и богато оборудване на интериора.Също те кара да се чувстваш сигурен на пътя.Но като недостатък всички споделят по-високата цена,силният рев на двигателя в купето на по-високи обороти и много твърдото и окачване.

Моля,ви ако имате впечатления за някоя от харесваните от мен коли,споделете ги.И нека да преобладават тези,които биха ме накарали и убедили,че Лансъра наистина е най-добрият избор.Благодаря ви предварително! Искрено ваш:Тодор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Сравненията за японските коли, коя е по-добра, много прилича на това, да сравниш кой цвят дреха повече ти харесва :)

Аз така мисля, защото съм имал много японски коли от почти всички марки и класове. В семейството ми в момента има четири японски автомобила от различни марки и ние сме си нещо като японофили http://www.mitsubishibg.com/forum/style_emoticons/default/japan.gif

Но аз си харесвам най-много Мицубиши :mitsu-smiley: :first:

Сега отивам да пробвам една Мазда 3, защото за късмет един съсед си я е купил и ще го помоля да ми даде да я покарам малко :D Имаме уговорка да се видиме след малко, тъкмо да си побъбрим за това колко са добри японските коли :D

Хондата я слагам последна в класацията, но не като кола , а като цена. Все пак е много по-скъпа от другите, а не предлага нищо в повече.

За намаленията и отстъпките в България - политиката на официалните вносители е такава, за което ние потребителите практически нямаме пряко отношение.

Според мен най-вярната политика за клиентите и намирането на пътя към тях е руския Рольф. Доколкото разбрах от много източници цяла Москва е в реклами на Мицубиши и навсякъде има различни промоции, изгодни лизингови схеми за потенциалните купувачи, игри по телевизииите, томболи и т.н..., нещо като Тойота в България, но в много по-голям мащаб.

...отивам да пробвам Маздата и после ще пиша какво ми е мнението за нея...

Обаче да знаете, че :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А така де!Резни я тая Мазда и казвай струва ли си!

А що се отнася до Ролф,няма стигане!Тия хора хем продават по 15000 коли нагодина, хем правят реклама постоянно.А наште продават 100-ци пъти по-малко и за сметка на това никакъв маркетинг :( ,та да продадат нещо повече поне.Ама те си знаят защо е така де!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

tbt, взимай Лансера. Цена - качество - това е колата :good:

Ела на някоя наша среща да си побъбрим за Мицубиши :icon_n_gathering:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за поканата,ма май последната среща я пропуснах,ама нищо нали пак ще има.Много ще се радвам да ви опозная. :).Сигурно ще е Лансъра.Исках да питам случайно попита ли твоя приятел колко време е чакал Маздата,щото в Русия я чакат по една година за доставка.А за Лансър да знаете случайно,колко се чака?И най-тъпото е,че не внасят у нас с двигател 2.0,а заЩо?И дали може да се поръча?Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не съм го питал колко време е чакал, но знам, че много време избираше и сега не е особено радостен. Купи я с много емоция заради визията, която според мен е страхотна и много модерна, но....всеки си знае.

А относно различните видове двигатели в България пазара е много различен от Русия. Ето например тук не се предлага Лансер 2.0 като на Топчиев в САЩ :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Каза, че неможе да я кара над 4000 об/мин, защото е нова и трябвало да я разработва. Освен това единия ключ не е при него, защото е на изплащане, но това са бели кахъри.

Тази кола бръмчи като трактор и просто по никъкъв начин не се нагажда на нашите неревности, а за дупки да не говориме :icon_doh:

После карахме Каризмата в която не се чува никъкъв звук :first:

Освен това леко твърдата возия на Каризмата след неговата ми се стори като лодка.

Това са коли, които са направени и калибрирани за хубави пътища за развитите страни. В София пътищата са кошмарни. Напълно го разбирам човека - радвал се два дена на новата си кола, но след друсане по дуките радоста му бързо се изпарила. Така ги правят новите модели - твърдо окачване - за хубави пътища. В България незнам да има такива, освен някои малки участъци по магистралата.

Виж, на Лансера окачването е друго. Вероятно специлано са го направили за лоши пътища, като например за някои страни от източния блок и Русия. Възможно е и това да е причината толкова много да го харесват в тази страна. Спомням си, че в първите години на производството към Каризма имаше точно такива оплаквания, и то идваха предимно от източните страни на Европа - след това малко "омекотиха" окачването, и всичко си дойде на мястото :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз предполагах,че точно този факт го e разочаровал.А да си чувал някакви отзиви за Civic 1.6 2003г. модела?

 

Биг Бос,да имаш ICQ случайно?Ако го дадеш де:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Има инсталиран бутон Чат в форума. Намира се под банера на клуба. Работи през Java. Предполагам, в скоро време ще имаме пробен директно през платформата на Инвижън :icon_clap:

Опитай се да влезнеш в него. Ще ти иска юзер и парола. Там съм :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има инсталиран бутон Чат в форума. Намира се под банера на клуба. Работи през Java. Предполагам, в скоро време ще имаме пробен директно през платформата на Инвижън :icon_clap:

Опитай се да влезнеш в него. Ще ти иска юзер и парола. Там съм :icon_bye:

 

То хубаво,ама аз от офиса не мога да се вържа,но нищо от нас ще стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Хммм и аз съм решил есента да си взема нов Lancer Invite 16V 98 k.c.

Предварително се извинявам, че ъп-вам толкова стара тема, но това е единствената такава, посветена на точно този модел и искам да благодаря на всички за мненията и информацията, която са споделили :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
От дълго време преглеждам този форум,но така и не се появи топик за малкия Lancer :( .Толкова ли няма хора собственици на този готин автомобил?А той определено заслужава внимание според мен.Защото не на всеки е по джоба Evolution VIII.Моля Ви,ако във форума има участник притежател на някой от малките модели на Lancer,да се обади в този топик!Понеже съм решил да взимам такова бих искал да споделим мнения.Благодаря!

 

Аз имам Лансър 2006 година, 1.6 автомат

Колата е страхотна, има само един единствен проблем - на всеки 10-12 000 км трябва да се заточват спирачните дискове.

Но това е нищо, в сравнение с удоволствието, което доставя карането на тази кола!

Между другото - кога в България ще се появи новият Лансър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Лансър 2006 година, 1.6 автомат

Колата е страхотна, има само един единствен проблем - на всеки 10-12 000 км трябва да се заточват спирачните дискове.

Но това е нищо, в сравнение с удоволствието, което доставя карането на тази кола!

Между другото - кога в България ще се появи новият Лансър?

Колега, какво означава това "да се заточват спирачните дискове"? Аз имам Лансер от 1995-та и досега не съм правил нищо по спирачките, просто са си перфектни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че му се кривят и ги дава да му ги запилват.Наскоро с един от маисторите си говорихме че новите модели на :mitsu-smiley: доста страдат от изкривени спирачни дискове :icon_blush: При него имаше поне 50бр сменени някои гаранционно други не :icon_blush: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...