Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

topchieff

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За topchieff

  • Рожден ден 05/02/1981

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    173350715
  • Yahoo
    topchieff

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubishi Lancer 2.0,05'
  • Интереси
    Всичко свързано с изпомпване на повече мощ от всеки 4 цилиндров автомобил

topchieff's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. това е Монтеро Лимитед, поне Щатите е такова
  2. Ако направят в Китай май скоро ще имаме достъпен за всички Ево не мислите ли. Или пък Китайците ще направят точно копия и ще го нарекът Революшън
  3. Митсубиши не се оттегля от Американския пазар и такова нещо поне в следващите 20 години нямал Напротив направили са инвестиция която надвишава 5,5 милярда долара. Очаква се с моделите на 2006 да дадът началото на новата Митсу вълна, имам в предвид не Ево а Митсубиши от всякакъв стил и най вече SUV, truck V8 Mitsubishi Raider и така нататък.
  4. Моят Лансър е с такъв мотор и се интересувам какви са отзивите за него. Като цяло колата е добра, но искам да по изхарча малко пари по мотора и ме интересува след като си изгубя гаранцията за двигатела дали ще изкарам дълго с този мотор или да не си правя труд :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: а ако е някой не сполучлив на :mitsu-smiley:
  5. topchieff

    Lancer 1.6-(9-то поколение)

    Аз съм в Щатите, тук няма 1,6, има 2,0 и 2,4 От колата съм доволен навъртях и 12 000 км за 5 месеца, гори сравнително малко, 7 на магистрала в градски условия се държи под 8 на 100 Докато ти се напука боята и докато е чуеш да ти проскърца вече ще си си купил Ево или по големия клас Галант Много е удобна за пътуване на къси разстояния но за 100 - 150 км на ден направо те скапва, лекичка е и на магистралата като мине някой забързан тир с 100 мили в час направо трябва да я насочваш пак За класа си е доста добра кола, но за тунинг се оказва доста по скъпа от колкото очаквах, и отгоре на всичко ти изгаря гаранцията която тук е 10 години и 160 000 км Не си заслужава Колата е сравнително тромава като динамика, но ти гарантирам че не е нужно да се стараеш при превключване на предавките или да мислиш да сменяш на 3 от 5 защото караш с 50 км Колата поема безпроблемно при всякакви наклони на всякакви предавки Тук този модел го наричат Lazy Stick Почти като автоматик
  6. topchieff

    Lancer 1.6-(9-то поколение)

    Аз карам такъв но не е 1,6 а е 2,0
  7. Колата ми е застрахована, но има сума която ти плащаш независимо какви са щетите на инцидента В моя случай 1000 долара А инцидента е със оценка 1280 долара Значи в този случай аз плащам 1000 а застрахователната компания плаща 280 Жена ми има инцидент който беше около 7000 и пак платихме 1000 Много тъпо нали В случай, че колата е претърпяла инцидент стойността и пада Инцидента влиза в досието на колата в КАРФАКС до 2 месеца след инцидента Ако я ремонтирам и я продам преди тези 2 месеца си и вземам парите За това предпочитам да си взема друга може би същата или Рали Арт модела и ще доплатя 2000 - 3000 Не знам Първо ще видя как ще изглежда след ремонта Лошото е, че вече съм поръчал доста от частите иначе бих заложил на Нисан По евтин е за ъпгрейд и идва с 6 степенна кутия, но и рали арта не е лош Не съм решил още Лансър Rally Art или Нисан Сентра SE - R Помогнете http://www.nissanusa.com/vehicles/ModelHom...odelName=sentra това е Нисана http://www1.mitsubishicars.com/MMSA/ModelC...f&1125794007484 И Митсубишито Ако ме посъветвате ще ви бъда благодарен
  8. Със сигурност волана е от Лансър
  9. Да за Еклипс, на Американския пазар може да се говори много Несъмнено най продавария модел след Монтеро или Паджеро в Европа, не съм наясно дали има някаква разлика между двата модела, но според мен са еднакви Еклипс е и ще бъде мечтата на всеки американски студент с богати родители Проблема идва от това че е мечта, а е мечта защото е много скъп за застраховане Тук ако си под 21 години и караш червена кола, купе вариант и ВИН номера и показва, че двигателя е рейсинг стил просто застраховката ти е нещо от рода на 350 - 400 долара на месец, а за самата кола плащаш по 250 което е трудно за приемане от американците При положение, че в същия клас са Красавците на Дженеръл Мотърс Шевролет Кевълиър, а от скоро и Кобалт който се предлага и суперчардж мотор и е около 250 кончета за цената от 15 000 долара надолу за разлика от Еклипса който вече се сглобява в Щатите и славата за надеждна японска сглобка отидоха по дяволите Общо взето американците са консуматорска нация, обичат да използват кола за 2 - 3 години и да се оттърват от нея, а кола като Митсу излиза доста по скъпо за поддръжка, застраховка а и е по трудна за финансиране от банките Мен лично ме финансира Митсубиши Моторс Кредит Юниън и нямах проблем, но човек който си купува за пръв път кола не може да си го позволи, той или тя си купува Шевролет или Понтиак който ще ги финансират и ще им направят отстъпка защото и техните родители карат такива, а те карат със сигурност :icon_clap: Сложно е, но има и още нещо Аз когато си купувах Лансъра работих с един дилър който е доста наблизо, предложи ми доста добра цена и почти я купих колата, но броени часове преди да подпиша договора за лизинг намерих във Чикаго Трибюн същата кола с 1500 долара по евтина на 20 мили по далеч Казах на дилъра с който работех за тази оферта и той на вместо да ми даде по добра цена ми отказа сделка Това беше върха, ето за това те губят позиции защото дилърите са им смотани американци който работят за Митсу само за да могат да си купят Ево с отстъпка като работещи във фирмата Повярвайте ми това ако беше във Форд или в Додж те щяха да ми дадът колата на цената на която е предлагаше другия дилър което е политиката на всички дилъри на Американски коли И така малко по малко се на събират много дребни неща и Шевролет и Понтиак вземат дяла на Митсу на американския пазар СРАМ И ПОЗОР :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Ужас преди няколоко дена имах инцидент с Лансъра, може би чухте за Скапания ураган който мина близо до Охайо и Илинойс и в Чикаго имаше буря и един клон от дърво ми падна върху колата Последиците са предно стъкло и изкривен таван Парите за ъпгрейд на мотора отиват за ремонт на купето :icon_clap: :icon_clap: Здраве да е, май ще я продам преди Коледа тази кола Май се улях :help: :help: :help: А току що се връщам от БГ бар в Чикаго Поне 6-7 Ево 8 на паркинга и една камара Еклипси, луди фенове на всякъде по света :first:
  10. Да мисля, че ви разбрах напълно добре Това за което се извиних беше, че по принцип не пиша такива глупости Бос тва не мога да го повярвам за Митсу на американския пазар Аз съм един от малкото каращти нещо различно от Ево тук и се чувствах малко или много уникален, но ако спрат да ги продават ще трябва да карам Хонда, представяш ли си Хонда Няма значение, може да се оттеглят но Евото даде началото на нещо ново на американския пазар коло която е AWD а не е SUV това не е нещо много популярно Съжалявам само за едно, че Митсубиши отвори пазара на 4 по 4 колите със спортен дух а Субаро отвориха завод с 8000 работни места на 15 мили от моята къща Субаро ще обере аплодисментите Аз принципно харесвам Пежо като дизайн и не знам защо тия Французи не си продават колите в Щатите
  11. Makaveli, Хубаво бе Разбирам те Може би си прав, но дори и да си това си е твое лично мнение Не знам какав 1,6 си карал, но моя е 2 литра И си прав не върви, но колкото толкова, за не професионални шофьори е достатъчно, колкото до устоичивоста на колата не съм имал възможност да я изпробвам, но след твоя задълбочен анализ на Лансър 2005 с 1,6 л двигател съм склонен да вярвам, че и 2 литровия е все така на пътя Благодаря за изразеното ти мнение и за план - проекта за Ево със купе на стандартен Лансер, мисля, че не съм толкова глупав Колкото до карането на Ево то което подразбирам ти караш явно извинявай за изказването кой къде го кара Не смятам да сядам да пиша повече под въздействие на алкохол Съжалявам Лек Ден
  12. Смятам да ви покажа по късно тази година За сега сменям инжекторите с по ефективни, подменям ауспусите и цялата изпускателна система С АрЕмАр такава, ще качи едно 10-12% от мощноста и незнам дали е толкоз нужно, но и студения въздух ще го прекарама през един air intake пак на RMR. По данни на вече извършили тази замяна колата от 120 кс трябва да бъде около 142-145 в зависимост от модела на ауспуха. Колкото до инжекторите не съм много много в час какви да взема за тва все още проучвам Следващия етап е смяна на колелата с доста по широко стъпващи, монтирах някъква допълнителна стабилизираща щанга или греда не знам как се нарича точно, която си се предлага от Митсу в САЩ слага се на върха на амортисьорите над двигатела Това мисля значително стабилизира колата при вземане на резки завой, не на висока скорост, но при рязък 90 градусов завой, не се усеща такова натоварване в управлението както предил Етап 1 турбо е най скъпия около 900 долара без диагностиката но това фактически ще удвои мощноста и тягята на колата И смятам да спра до там, проекта ми струва 3800 долара, но правиш автомобил който, спокойно бие Мустанг ГТ, който до скоро карах и изключително ме дразни Ами това са ми плановете за сега, удоволствието е голямо да гледаш как кола която изглежда като евтин семеен седан, не се дава на доста по добре изглеждащи Прелюд на Хонда, Мазда 6 с 6 цилиндровия агрегат 4 цилиндровия просто не успава да се класира Ако успея да мина 200 кс без проблемно догодина Март 12 има аматьорско състезание в Милуоки с награден фонд бих желал да се пробвам там Ех мечти мечти!
  13. Е добре де грозен е :good: Но мога да кажа само едно, в региона в който живея има 10-15 от този модел защото тази марка все още пробива на пазара тук, ако изключим Ево и Еклипс и то само и единствено Спайдъра други :mitsu-smiley: почти не се срещат по пътищата, Скапаната Хонда им е изпила мозъците Моята е с 10 години и 100 000 мили гаранция и имам безплатна поддръжка на колата за 3 години която включва всичко ама всичко Може би за това 2006 Малко ще бъде видоизменен отпред защото не само на вас не ви харесва предницата Може би сте виждали снимките на Дeвятката с купе 2006 според мен изглежда доста по спретната Колкото до тунинг разработка, инвестирам пари в моята кола, реших вместо да плащам за Ево още 19 000 долара да вложа 10 в тунинг До декември трябва да съм приключил с двигателя, обещават се добри данни от Драйвърс Имидж, това е местна тунинг компания Мисля, че ще бъде интересно ако ви кажа какво става с моето Грозно Пате :icon_crying:
  14. Е добре де грозен е :good: Но мога да кажа само едно, в региона в който живея има 10-15 от този модел защото тази марка все още пробива на пазара тук, ако изключим Ево и Еклипс и то само и единствено Спайдъра други :mitsu-smiley: почти не се срещат по пътищата, Скапаната Хонда им е изпила мозъците Моята е с 10 години и 100 000 мили гаранция и имам безплатна поддръжка на колата за 3 години която включва всичко ама всичко Може би за това 2006 Малко ще бъде видоизменен отпред защото не само на вас не ви харесва предницата Може би сте виждали снимките на Дeвятката с купе 2006 според мен изглежда доста по спретната Колкото до тунинг разработка, инвестирам пари в моята кола, реших вместо да плащам за Ево още 19 000 долара да вложа 10 в тунинг До декември трябва да съм приключил с двигателя, обещават се добри данни от Драйвърс Имидж, това е местна тунинг компания Мисля, че ще бъде интересно ако ви кажа какво става с моето Грозно Пате :icon_crying:
×
×
  • Създаване...