Премини към съдържание

Щайнбауер ПиБокс (steinbauer Pbox) ?


Препоръчано мнение

Колеги, попаднах на сайта на Steinbauer, които произвеждат PBox или нещо за което преди това съм чувал като Power Box.

Предлагат този PBox за 2.0 Di-D и за 2.2 Di-D. Има и за Паджеро и L200.

 

Твърдят, че PBox-а се слага и сваля за 2 мин, и се свързва без допълнителни кабели и без промяна на софтуера на колата.

 

Има ли някой, който е изпробвал подобно нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се прави + снимки:

 

http://cement1000.hit.bg/

 

 

STEINBAUER модула за увеличаване на мощността влияе върху системата за впръскване на гориво чрез фино регулиране на продължителността на впръскване. Това се постига чрез точно възпроизвеждане на оригиналните параметри и улавяне на електронните сигнали, изпращани от управляващия блок към системата за впръскване. Количеството впръскано гориво и скоростта се запаметяват, след което се преизчисляват за оптимални резултати.

 

Демек усилва сиганала на дюзите, да вкарват повече и променя малко времената.

За тая нечовешка цена може да се направи 2-3 пъти "чиптунинг". Резултата ще е по-добър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по-спокойно с изявленията. Тая работа не е като оная работа... и това с "усилването" на сигнала няма да коментирам :icon_angel:

 

Сериозна фирма са, бях чел някъде добри отзиви, но общо взето си струва си като вариант на фабрично предлагания тунинг или ако няма такъв, но разликата не е голяма в цената, за дизели предимно, ако е в гаранция автомобила или се търси нещо лесно и сравнително безопасно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работата е че за тея пари ти дават една черна кутийка, където не се знае какво има вътре и със сигурност е 10 пъти по-евтино, ако има нещо вътре. Варианта с допълнителна "черна кутия" има известен смисъл, ако се търси гаранцията. Нямам идея как ще се отрази каквато и да е подобна интервенция върху филтъра за частици например...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

чрез фино регулиране на продължителността на впръскване. Това се постига чрез точно възпроизвеждане на оригиналните параметри

 

Не. Не вярвам и тук да има някой с преки наблюдения върху въпросното устройство. До някъде, като идея ми напомня на тези които ги слагат на газовите, както и да е...

 

Става на въпрос, че изкарват че компютъра по default не работи изобщо както трябва, и че това нещо по някакъв начин е по-прецизно ползващо неговия сигнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро се оптимизира работата на ЕКУ-то без да се мапва заводския софтуер и има възможност за деинсталация. Добър вариант е и доказано повишава КПД за сметка на еко нормите. Имам поглед върху нещата, но при други двигатели .Има информация по въпроса, просто не ми се постват линкове към други форуми...за справка Google, а ето и нещо за :mitsu-smiley: http://www.powerbox.pstuning.net/powerbox1.php

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да направя едно уточнение - информацията от тази статия в Actualno.com, където пише "Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност." не се припокрива с информацията от сайта на Щайнбауер. Също така в една друга тема, колега писа, че е звънял в сервиза им и от там са казали, че не знаят за такава гаранция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...