nicky Публикувано 27 февруари 2009 Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Здравейте ,Снощи в Люлин, както си карах, изключих от скорост и колата угасна. И повече не запали. Отворих капака, беше паднал кабел на свещите. Закачих го, но повче не искаше да запали. Дръпнахме я в гаража на един приятел, има искри от свещите, мокри ги с бензин, ангренажа е здрав, компютъра си гасне нормално. От дроселната клапа се чува едно припукване като от искри, ама не се вижда нищо. Някои идеи за помощ? Дистрибуторната капачка е нова! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ti6o_20 Публикувано 27 февруари 2009 Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Здравейте ,Снощи в Люлин, както си карах, изключих от скорост и колата угасна. И повече не запали. Отворих капака, беше паднал кабел на свещите. Закачих го, но повче не искаше да запали. Дръпнахме я в гаража на един приятел, има искри от свещите, мокри ги с бензин, ангренажа е здрав, компютъра си гасне нормално. От дроселната клапа се чува едно припукване като от искри, ама не се вижда нищо. Някои идеи за помощ? Дистрибуторната капачка е нова! Аз имах подобен проблем. Като махнах акумулатора и допрях клемите една до друга и дадох на контакт. След това поставих акумулатора отново и пробвах да запаля и всичко си беше наред. Запали и тръгна.Незнам дали е било съвпадение или се е ресетнал компа на колата, ама трагна.Ако искаш пробвай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 27 февруари 2009 Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Обърни се към DJ_Tymbi, но според мен има вероятност бобината да не е в изправност... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 27 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Обърни се към DJ_Tymbi, но според мен има вероятност бобината да не е в изправност... хвърля искра, както и 4 те свещи, дистибуторната капачка беше пукната, но я сменихме. Алармата е нулирана.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 28 февруари 2009 Сподели Публикувано 28 февруари 2009 Искра може и да хвърля но ако е слаба сигурно е бобина-най добре на стенд B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Искра може и да хвърля но ако е слаба сигурно е бобина-най добре на стенд B) :good: Премерете съпротивлението на бобината, и двете намотки, това че виждаш искра на вън , когат освеща е извън цилиндъра, не значи че вътре има искра........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 :good: Премерете съпротивлението на бобината, и двете намотки, това че виждаш искра на вън , когат освеща е извън цилиндъра, не значи че вътре има искра...........ок, ще го направим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 6 март 2009 Автор Сподели Публикувано 6 март 2009 Здравейте, проблема е в бобината, трябва да се смени. Къде може да се намери, защото намирането и май е трудно. Четох че някъде правили български Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Колега, аз бях сполетян от същата повреда през есента на миналата година. Тогава си намерих втора употреба от автоморга. Взимай утрешния брой на в. Автопазар или както му е там точното име и на първите страници има обяви за продажба на авточасти. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 6 март 2009 Автор Сподели Публикувано 6 март 2009 утре ще обикалям по симеон в софия, някой да препоръча няква морга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 В темата за Магазини и сервизи има координатите на Миша - арабин, колегите споделят добри впечатления от него. Можеш да му се обадиш и да се подготви - ако той няма - знае къде да търси. И утре направо да се разберете да минеш през него. Носи си старата и сравнете номера, всичко...... Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 6 март 2009 Автор Сподели Публикувано 6 март 2009 В темата за Магазини и сервизи има координатите на Миша - арабин, колегите споделят добри впечатления от него. Можеш да му се обадиш и да се подготви - ако той няма - знае къде да търси. И утре направо да се разберете да минеш през него. Носи си старата и сравнете номера, всичко...... УспехЗа жалост няма. В Ратола ми искат 1200 лв. Тя колата не струва толкоз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 За цените там сме чували всички.... Имаш няколко начина - пусни си най-добре обява в Купува/продава, защото не всеки ще ти прочете поста тук. Търси по мобиле-то за ударени колтчета - не може да няма. Разгледай обявите в купува/продава също, скоро се чу за колт на части във Варна..... Какво друго да те посъветвам.... Сетих се. Пак в същата тема за Магазини намери координатите на фирма Фуго. Намират се на Сливница. Вносители са на всякакви електронни джаджи... За сверка - бобина за моята кола е към 55-60 лв, комутатор - мах 150 и ги има. Но и там със свалената бобина и намясто сверки и това е. Не разчитай да ти дадат инфо по телефона - направо намясто, че продавачът им малко заспал ми се стори. Няма смисъл нито ВИН да им диктуваш, чарка на тезгяха и това е! Търпение и късмет си трябват за тази работа!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Лошо е че за колта бобината не я продават отделно а върви комплект цялото делко-затова в Ратола е такава цената :icon_crying: мисля че и арабите я продават така :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Колегата Sphinx си купи за 50 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Здравейте, проблема е в бобината, трябва да се смени. Къде може да се намери, защото намирането и май е трудно. Четох че някъде правили български :good: Български бобини за първи път чувам.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Ами тази която колегата си купи за 1.6 113 коня беше 50 лв. от лучиано във Варна. Била пловдивско изпълнение мисля. Факт е, е че още джитка с нея, иначе му бяха обявили и на него цифра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Лошо е че за колта бобината не я продават отделно а върви комплект цялото делко-затова в Ратола е такава цената :icon_crying: мисля че и арабите я продават така :icon_censored:Продават се отделно във Фуго, иначе - цяло делко може да се търси втора ръка, там вече е от зависи, но нормалната цена е 200 до 350 лв. Като 200 е супер изгорно, а 350 е да си много на зор...... За Ратола - какво да кажа, на мен ми поискаха към 850 лв за долната част на делкото - бубина и комутатор, с лагера, зацепването и отливката. Без палец и дистрибуторна капачка. А аз си намерих напълно оборудвано за 250. (намерих си аз.... добре, че е Батко.......)Всичко е късмет, търсене и въпрос на време и зор. ...... П.П. Емо, за моята струва и тя там някъде - 50-60 лв... да не е българско изпълнение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Ми казвам ти до колкото си спомням, колегата каза че били правени в Пловдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Ами преди време в Автоелектроника на Кукленско шосе правиха разни такива експерименти.......За комутаторите им знам че са железни , но за бобините нямам впечатления. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 6 март 2009 Автор Сподели Публикувано 6 март 2009 Купих комплект с делкото от арабите за 300лв, с уговорката ако не стане да ми върнат парите. Дано да работи. Не можаха да ми го докажат, а вторник заминавам и трябва да изкарам колта от срвиза или да ми приспособят някаква друга бобина за временно. Фуго не го предлагат още, казаха че в момента я разработват и до месец - 2 ще имат самата бобина на Мобилтрон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Може да се наложи да ползвате само бобината като сложите твоя комутатор защото ако не отговарят номерата няма да ти работи колата като хората :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Лошо е че за колта бобината не я продават отделно а върви комплект цялото делко-затова в Ратола е такава цената :icon_crying: мисля че и арабите я продават така :icon_censored: И аз обиколих навсякъде за делко и цената беше оше по-ужасяваща 450лв. Намерих си делко от един магазин на Симеон където собственика дойде с мен до колата, монтира го и чак когато запали се разплатихме с него. Цената беше много по-прилична сравнение с арабските а и това че го монтира сам си беше един вид гаранция. Не мога да си спомня точния адрес и фирмата, но магазинчето е малко и се намира веднага след пресечката на Симеон и Софроний Врачански от дясно по посока към Опълченска. Съжалявам но съм загубил точните координати и телефона и не мога да ги намеря. Другата възможност е да си поръчаш от Англия, но с доставката излиза много скъпо. Там се предлагат нови с три години гаранция. Сайта за поръчки е:http://www.mitsubishidistributors.co.uk/Mo...?Man=MITSUBISHIМоят съвет е - разрови се хубаво в интернет и проверявай всяка обява. Успех! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 9 март 2009 Автор Сподели Публикувано 9 март 2009 Здравейте отново, оправи се баракудата. Запали, малко станно се държи. Делкото, което взех се оказа на 180 градуса спрямо оригиналното т.е. било се слагало от ляво, а не от дясно на двигателя. Човека явно е час и е разменил кабелите заъртял делкото и сега пали без проблем, предупреди ме за евентуален висок разход и ако има да отида да го погледне пак. Малко високи обороти ми държи на празен ход и на обяд не падаха до 850 - 900, вечерта обаче стрелката почна да си пада на нормалните. Но пък може и от някъде въздух да смуче, ще я поразгледам в неделя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.