Okay Dervishev Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Здравейте колеги.Имам странен проблем с моя Галант - 1995 2.0TD. Проблема е, че губи страшно много вода. Когато съм градско губи по-малко, но когато изляза извън града за 80 км по 2-3 литра вода. Ходих в 2 сервиза, гледаха, тестваха и не можаха да установят. Казаха ми след проба, че не е износил гарнитура. На място като работи, няма видим теч нито някъде под капака, нито на земята. Оставяли сме го в гараж да работи и по земята няма вода. Няма вода и в краката ми, имам си парно... Идея си нямам какъв е проблема. Надявам се някой да може да ми даде някакъв съвет. Поздрави от Плевен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 А от ауспуха излиза ли бял дим? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Okay Dervishev Публикувано 10 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Ами не съм обръщал внимание, утре по светло ще го направя и ще пиша. Ако е бял дима какво значи това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 ако е бял дима какво значи това?Че колата ти гори вода... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Страшен дефект... водата от никъде не тече, а изчезва. Това е като с горивото в резервоара, от никъде не тече пък изчезва. Отговора е само един. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Колега, дядо ми имаше Галант 1.8 TD и неговия правеше така.Оказа се, че от един маркуч на охладителната система има много малка дупка. И от там като загрее, водата излиза във вид на пара и нито течове, нищо. Но при тебе не знам дали ще е това :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 3л вода на извънградско... каква пара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Ами да колега. От Хасково до Пловдив - това е около 70 км, 4 литра вода. Много лошо. Колега, внимавай да не прегрееш зверчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Okay Dervishev Публикувано 10 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Благодаря на всички, дали мнение по въпроса. Ще се ходи пак на диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Благодаря на всички дали мнение по въпроса.Ще се ходи пак на диагностика.Колегите полу на шега се опитват да ти кажат, че е много вероятно дизелчето да е хвърлило гарнитурата на главата, не е изключено и основен ремонт да се наложи. Това изисква незабавно внимание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 Колегите полу на шега се опитват да ти кажат, че е много вероятно дизелчето да е хвърлило гарнитурата на главата, не е изключено и основен ремонт да се наложи. Това изисква незабавно внимание.На мен ми прилича на пукната глава, а не на гарнитура, понеже в сервиза където са я надували, са щели да го установят. По-скоро пукната зад клапан. Дано не съм прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 28 август 2017 Сподели Публикувано 28 август 2017 (редакция) И аз имам подобен проблем,само че при мен е малко по различно полужението.Смених главата надуваха я шлайфаха я нова гарнитура нов термостат, и всичко както си му е реда.Но минах 3000 км.и почна да губи вода.за 900 км съм сипал 4 литра вода.Надявам се да не е пак същия проблем с главата че отива направо по дяволите.Но за мои късмет (поне така се успокоявам)пода при пасажера е подгизнал,и си мисля че може и да е казанчето на парното.Лошото е че незнам може ли да се смени без да се маха цялото табло.и сега седи горката и аз си пиша у форума и карам колело http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifP.S. 900 км минати на веднъж забравих да спомена Редактирано 28 август 2017 от Nico Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogomen Публикувано 29 август 2017 Сподели Публикувано 29 август 2017 Колега, дядо ми имаше Галант 1.8 TD и неговия правеше така.Оказа се, че от един маркуч на охладителната система има много малка дупка. И от там като загрее, водата излиза във вид на пара и нито течове, нищо. Но при тебе не знам дали ще е това :mitsu-smiley: +1 Почти същото но с друга марка кола.Струйката биеше в блока и на земята нямаше нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 август 2017 Сподели Публикувано 29 август 2017 И аз имам подобен проблем,само че при мен е малко по различно полужението.Смених главата надуваха я шлайфаха я нова гарнитура нов термостат, и всичко както си му е реда.Но минах 3000 км.и почна да губи вода.за 900 км съм сипал 4 литра вода.Надявам се да не е пак същия проблем с главата че отива направо по дяволите.Но за мои късмет (поне така се успокоявам)пода при пасажера е подгизнал,и си мисля че може и да е казанчето на парното.Лошото е че незнам може ли да се смени без да се маха цялото табло.и сега седи горката и аз си пиша у форума и карам колело http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifP.S. 900 км минати на веднъж забравих да споменаЩом е подгизнал пода проблема е в радиаторчето на парното, но смяната му не става без сваляне на таблото и още куп други работи . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 29 август 2017 Сподели Публикувано 29 август 2017 (редакция) Здравейте колеги.Имам странен проблем с моя Галант - 1995 2.0TD. Проблема е, че губи страшно много вода. Когато съм градско губи по-малко, но когато изляза извън града за 80 км по 2-3 литра вода. Ходих в 2 сервиза, гледаха, тестваха и не можаха да установят. Казаха ми след проба, че не е износил гарнитура. На място като работи, няма видим теч нито някъде под капака, нито на земята. Оставяли сме го в гараж да работи и по земята няма вода. Няма вода и в краката ми, имам си парно... Идея си нямам какъв е проблема. Надявам се някой да може да ми даде някакъв съвет. Поздрави от Плевен Щом е подгизнал пода проблема е в радиаторчето на парното, но смяната му не става без сваляне на таблото и още куп други работи . Тайничко се надявах да стане.Лошото е че не съм в БГ,и ако я там тук да го направят по добре да си взема нова кола http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif Редактирано 29 август 2017 от Nico Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 август 2017 Сподели Публикувано 30 август 2017 Тайничко се надявах да стане. Сигурно преди Галанта си карал Рено или Опел и от там са надеждите .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 1 септември 2017 Сподели Публикувано 1 септември 2017 (редакция) Ниикога не сам карал нещо по различно от японска кола.Два нисана и сега Мастурбишитоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifИ то само Дизели Редактирано 1 септември 2017 от Nico Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.