Премини към съдържание

Чип тунинг-Паджеро


Препоръчано мнение

Има ли смисъл да се слага такава джаджа на Паджеро 2800 TDI и какъв ще е ефекта, с колко ще се повиши мощноста и колко пари горе-долу излиза, и намалява ли живота му!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай първо, дали може... ;)

И аз исках/искам да слагам на моето 2.5TDI, ама нъцки! Оказа се че след еди коя си година не може (2000-2001). Тук ако провериш, дори ще видиш, че твоят двигател го няма, което е странно...хмм. Доколкото: "дали има смисъл", има! Навсякъде пише, че хем мощността увеличават, хем и разхода пада, което си е песен за всяко ухо... Преди време и аз имах такава тема, но се оказа, че явно няма много компетентни хора по темата, специално за джиповете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай първо, дали може... ;)

И аз исках/искам да слагам на моето 2.5TDI, ама нъцки! Оказа се че след еди коя си година не може(2000-2001). Тук ако провериш, дори ще видиш, че твоят двигател го няма, което е странно...хмм. До колкото: "дали има смисъл", има! Навсякъде пише, че хем мощността увеличават, хем и разхода пада, което си е песен за всяко ухо... Преди време и аз имах такава тема, но се оказа, че явно няма много компетентни хора по темата, специално за джиповете.

Има, но за вашите почти нищо не може да се направи.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Митко се изрази много правилно , че трябваше да питаш първо да ли може. За съжаление на нашите двигатели не може. Аз също се бях замислил за такова нещо лятото, но не става. Единствения вариант е е да се промени характеристиката на ГНП-то, но с това ще си спестиш малко нафта и мощност. Само искам да направя едно уточнение, предполагам , че Митко се е объркал неволно, чип-тунинга е по-възможен след 2000-2001 година, а не преди това. Моя съвет е да не пипаш помпата, вярно харчи повече отколкото си очаквал, но удоволствието от това да издухваш другите с това животно (както се изразява малката ми дъщеря) е неописуем. А както знаеме, кефът цена няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Miroman , имам една молба към теб. Твоето Паджеро с два акумулатора ли е? И ако е така ще ти представлява ли трудност да погледнеш колко амперчаса са? На моите са им паднали лепенките, а са ми за смяна. Лошото е, че в каталозите за акумулатори го дават с един и незнам с колко амперчаса да си купя акумулатори. Благодаря ти предварително. Моля те да ми отговориш в тази тема, без значение колко на брой са ти, че сам заринат от работа и нямам време да преглеждам на друго място. Благодаря ти още един път. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Miroman , имам една молба към теб. Твоето Паджеро с два акумулатора ли е? И ако е така ще ти представлява ли трудност да погледнеш колко амперчаса са. На мойте са им паднали лепенките а са ми за смяна. Лошото е , че в каталозите за акумулатори го дават с един , и незнам с колко амперчаса да си купя акумулатори. Благодаря Ти предварително. Моля Те да ми отговориш в тази тема без значение колко на брой са ти , че сам заринат от работа и нямам време да преглеждам на друго място. Благодаря Ти още един път. Поздрави.

колега никакви проблеми,ще ти кажа скоро,с 2 съм но помя трудно се виждаха но ще видя и колегата е със същия:)

 

Колега, моля те, пиши по-грамотно и използвай главните букви! Не ме принуждавай да увеличвам предупредителното ти ниво.

Модератор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Митко се изрази много правилно , че трябваше да питаш първо да ли може. За съжаление на нашите двигатели неможе. Аз също се бях замислил за такова нещо лятото , но не става. Единствения вариант е е да се промени характеристиката на ГНП-то , но с това ще си спестиш малко нафта и мощност. Само искам да направя едно уточнение , предполагам , че Митко се е объркал неволно, чип-тунинга е по-възможен след 2000-2001 година а не преди това. Но моя съвет е да не пипаш помпата , вярно харчи повече от колкото си очаквал, но удоволствието от това да издухваш другите с това животно ( както се изразява малката ми дъщеря) е неописуем. А както знаеме кефът цена няма.

 

Хмм, да май дава доста разход, но пък ако я скопя, ще се задъхва...не знам по-натам ще реша...:)

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега никакви проблеми,ще ти кажа скоро,с 2 съм но помя трудно се виждаха но ще видя и колегата е със същия:)
:icon_thumbup: :icon_drunk: Имаш от мен , че от няколко дни седи като паметник пред нас. Благодаря Ти.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хмм да май дава доста разход,но пък ако я скопя,ще се задъхва...незнам по натам ще реша...:)
Ами какво да ти кажа, нормално е. Два тона животно, 126 коня, голяма кубатура и автоматик. Няма как да е по-малко, но пък върви като изоглавено. Кажи ми честно, не ти ли прескача сърцето като го изръчкаш и в първата секунда подскача, а после се снишава и се изстрелва. Лудница, направо настръхвам. Колкото и да ти харчи, сигурен съм, че можеш да отделиш 50 лв. на седмица и да се изкефиш 100-на километра.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа , нормално е. Два тона животно , 126 коня , голяма кубатура и автоматик. Няма как да е по-малко. Но пък върви като изоглавено. Кажи ми честно , не ти ли прескача сърцето като го изръчкаш и в първата секунда подскача а посла се снишава и се изстрелва. Лудница , направо настръхвам. Колкото и да ти харчи , сигурен съм , че можеш да отделиш 50 лв. на седмица и да се изкефиш 100-на километра.

Ха-ха-ха,

кефи ме как се кефиш:) Маниак го даваш, така погледнато си прав и е наистина добре да имаме ластик когато се наложи да изпреварваш... не е толкова мощно, но бива:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха-ха,

кефи ме как се кефиш:) Маниак го даваш, така погледнато си прав и е наистина добре да имаме ластик когато се наложи да изпреварваш... не е толкова мощно, но бива:)

Ами ако използваш копчето за Оувър драйв ще се очудиш колко мощно може да бъде.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако изпилзваш копчето за Оувър драйв ще се очудиш колко мощно може да бъде.
Колкото и мощно да е 0-100 прави за 17 сек. Хайде да не се залъгваме каква 'фурия' е. :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Само искам да направя едно уточнение, предполагам , че Митко се е объркал неволно, чип-тунинга е по-възможен след 2000-2001 година, а не преди това...

Възможно е и да греша, но отоговорът го давам въз основа на разпитване от моя страна. Преди няколко месеца имах разговор с един пич от off-road форум-а, който се занимава с такива неща и само като му казах коя година ми е джипа, той веднага ме отряза :D (мноо кофти)/Машината е 2002-ра/.

 

...с 2,5 TDI мотор и максималната скорост на магистрала беше 135 км/час. На Спорт-а предполагам е малко повече, но едва ли може да вдигне над 150км, докато Галанта вдига толкова, колкото пише на километража - 240!...

Аз лично, като гледам вече съм се примирил с разходът ми от 12-13 градско и ще си го карам така. Чувствам се сигурно на високо и макар да не мога да хвърча с 240км/ч по магистралата ми е повече от идеално в коженият салон. :yes3: Бонус към всичко, е че винаги има "свободни паркоместа" :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и мощно да е 0-100 прави за 17 сек. Хайде да не се залъгваме каква 'фурия' е. :icon_thumbup:

Прав си , ако го сравняваме с Х5 , ML , Туарег , Кайен и т.н. е доста назад. Но ако го сравним с основните играчи в автомобилният ни парк , хм... мисля си, че спокойно влиза в горните 50% успеваемост. Мое мнение, разбира се, но подплатено с около 1900-2000 литра нафта за 5 месеца. Искам да ти благодаря, че ме подсети да го засека от място до 100 за колко прави. Отдавна се канех и все забравям. :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай първо, дали може... ;)

И аз исках/искам да слагам на моето 2.5TDI, ама нъцки! Оказа се че след еди коя си година не може (2000-2001). Тук ако провериш, дори ще видиш, че твоят двигател го няма, което е странно...хмм. Доколкото: "дали има смисъл", има! Навсякъде пише, че хем мощността увеличават, хем и разхода пада, което си е песен за всяко ухо... Преди време и аз имах такава тема, но се оказа, че явно няма много компетентни хора по темата, специално за джиповете.

Как така да не може? Твоето не е ли 2.5 115коня? Я виж ние какво можем да предложим:

http://www.piasiniengineering.it/file/t_tu...849&lang=It

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така да не може? Твоето не е ли 2.5 115коня? Я виж ние какво можем да предложим:

http://www.piasiniengineering.it/file/t_tu...849&lang=It

 

Хммм, а моя е 2.8 тди има ли решение? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, а моя е 2.8 тди има ли решение? :)
Ако не беше с механична помпа нямаше да има проблеми. И аз питах , но колегата ме подсети с един въпрос , че помпата ми е механична. Колега а ти ако не ми кажеш в най-скоро време колко амперчаса са ти акумулаторите .....в петък ще му изнасям девет дни, че от шест дни е мъртвец.

Днес в поредният магазин ми казаха, че е с един акумулатор по каталог.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За твоя предлагаха от Mitsubishi (разработва им ги Ralliart), по-скъпи са от масовите които се предлагат на пазара, но пък имат ефект, така че ако ми дадеш годината на производство мога да проверя.

 

http://www.mitsubishi-motors.de/services/z...kit/pajerosport

Това е някакъв вид пауърбокс пак.Не върши работа като софтуера.За механичните помпи няма никакъв вариант да се направи каквото и да било -просто няма на кое.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За твоя предлагаха от Mitsubishi (разработва им ги Ralliart), по-скъпи са от масовите които се предлагат на пазара, но пък имат ефект, така че ако ми дадеш годината на производство мога да проверя.

 

http://www.mitsubishi-motors.de/services/z...kit/pajerosport

Значи, номера на рамата ми е: JMB0NK9402J004159. Произведен е на: 05.07.2002(по талон)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи за твоя става.

За какви пари говорим и какви ще са промените(от сайта не можах да се ориентирам)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

marca MITSUBISHI

modello PAJERO SPORT

tipo motore 2.5 TDi - 115CV

cilindrata 2477 cm3

originale

 

personalizzazione

potenza CV/KW a 4000 min-1 115 potenza CV/KW a 4000 min-1 145

coppia Nm a 2000 min-1 240Nm coppia Nm a 1800 min-1 300Nm

velocità max. [km/h] 150 velocità max. [km/h] 159

 

 

prezzo (euro):

590

 

Пауърбокса по нито един критерий не доближава тази оферта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цена, около 2500лв с ДДС и включен монтаж (при интерес мога да проверя точната цена). Данните след чип-тунинг са следните:

 

Мощност - (115к.с)* - 133к.с

Въртящ момент - (240Нм)* - 278Нм

Еластичност, ускорение от 60 до 140km/h на 5-та предавка - (33,5s)* - 23,6s

 

*Данните в скобите са на стандартно оборудван автомобил (без чип тунинг).

Уха! Цената е доста "добра". Ако беше в рамките на, 800-900лв., щях да помисля! Тези пари ще ги избия от нафта, тамън след близо 10 години...! Такова нещо бих сложил, само и единствено, за да ми падне разхода в градски условия. За мен тези 115к.с. стигат напълно! 130-40км/ч по магистрала са ми достатъчни, а когато искам да дръпна, да изпреваря някой, тяга има!

Благодаря за предложението, но това са страшно много пари за мен!

Поздрави, Митко!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне това което предлага Мирослав е нещо оригинално и тествано........За разлика от другите оферти :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне това което предлага Мирослав е нещо оригинално и тествано........За разлика от другите оферти :icon_dance:

Не оспорвам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне това което предлага Мирослав е нещо оригинално и тествано........За разлика от другите оферти :icon_dance:

Другите оферти са се доказали в европата :icon_thumbup: .

Пиасини му е майката. Навит съм срещу какъвто и да е пауърбокс на Дино, там си пише всичко....

Цената е 2500, понеже не са масовка..powerbox=low budget

Тия "резистор тунинг" са ясни. Не че не върши работа, но дали е както трябва?

Не се натискам да я правя аз. Въобще даже - всеки сам решава как да си чупи колата. Ако реши да е както трябва - друг няма кой да го направи в България - няма и да може докато сам не се откажа.....

Понеже съм новобранец тук може и да ме понакажете - все пак се опъвам на ветеран. Но съм сигурен, че Милен знае кой е по-правилния начин, дори и да изразява тук мнение със симпатия..

Няма да пиша повече в тази тема, че я окалпазанихме.

На новите коли с ДПФ ми е интересно как ще се "нагласи' тоя бокс - тия сажди дали няма да пречат?

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...