miroman Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Има ли смисъл да се слага такава джаджа на Паджеро 2800 TDI и какъв ще е ефекта, с колко ще се повиши мощноста и колко пари горе-долу излиза, и намалява ли живота му!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Питай първо, дали може... ;)И аз исках/искам да слагам на моето 2.5TDI, ама нъцки! Оказа се че след еди коя си година не може (2000-2001). Тук ако провериш, дори ще видиш, че твоят двигател го няма, което е странно...хмм. Доколкото: "дали има смисъл", има! Навсякъде пише, че хем мощността увеличават, хем и разхода пада, което си е песен за всяко ухо... Преди време и аз имах такава тема, но се оказа, че явно няма много компетентни хора по темата, специално за джиповете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Питай първо, дали може... ;)И аз исках/искам да слагам на моето 2.5TDI, ама нъцки! Оказа се че след еди коя си година не може(2000-2001). Тук ако провериш, дори ще видиш, че твоят двигател го няма, което е странно...хмм. До колкото: "дали има смисъл", има! Навсякъде пише, че хем мощността увеличават, хем и разхода пада, което си е песен за всяко ухо... Преди време и аз имах такава тема, но се оказа, че явно няма много компетентни хора по темата, специално за джиповете.Има, но за вашите почти нищо не може да се направи............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Колегата Митко се изрази много правилно , че трябваше да питаш първо да ли може. За съжаление на нашите двигатели не може. Аз също се бях замислил за такова нещо лятото, но не става. Единствения вариант е е да се промени характеристиката на ГНП-то, но с това ще си спестиш малко нафта и мощност. Само искам да направя едно уточнение, предполагам , че Митко се е объркал неволно, чип-тунинга е по-възможен след 2000-2001 година, а не преди това. Моя съвет е да не пипаш помпата, вярно харчи повече отколкото си очаквал, но удоволствието от това да издухваш другите с това животно (както се изразява малката ми дъщеря) е неописуем. А както знаеме, кефът цена няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Miroman , имам една молба към теб. Твоето Паджеро с два акумулатора ли е? И ако е така ще ти представлява ли трудност да погледнеш колко амперчаса са? На моите са им паднали лепенките, а са ми за смяна. Лошото е, че в каталозите за акумулатори го дават с един и незнам с колко амперчаса да си купя акумулатори. Благодаря ти предварително. Моля те да ми отговориш в тази тема, без значение колко на брой са ти, че сам заринат от работа и нямам време да преглеждам на друго място. Благодаря ти още един път. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Miroman , имам една молба към теб. Твоето Паджеро с два акумулатора ли е? И ако е така ще ти представлява ли трудност да погледнеш колко амперчаса са. На мойте са им паднали лепенките а са ми за смяна. Лошото е , че в каталозите за акумулатори го дават с един , и незнам с колко амперчаса да си купя акумулатори. Благодаря Ти предварително. Моля Те да ми отговориш в тази тема без значение колко на брой са ти , че сам заринат от работа и нямам време да преглеждам на друго място. Благодаря Ти още един път. Поздрави. колега никакви проблеми,ще ти кажа скоро,с 2 съм но помя трудно се виждаха но ще видя и колегата е със същия Колега, моля те, пиши по-грамотно и използвай главните букви! Не ме принуждавай да увеличвам предупредителното ти ниво.Модератор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 (редакция) Колегата Митко се изрази много правилно , че трябваше да питаш първо да ли може. За съжаление на нашите двигатели неможе. Аз също се бях замислил за такова нещо лятото , но не става. Единствения вариант е е да се промени характеристиката на ГНП-то , но с това ще си спестиш малко нафта и мощност. Само искам да направя едно уточнение , предполагам , че Митко се е объркал неволно, чип-тунинга е по-възможен след 2000-2001 година а не преди това. Но моя съвет е да не пипаш помпата , вярно харчи повече от колкото си очаквал, но удоволствието от това да издухваш другите с това животно ( както се изразява малката ми дъщеря) е неописуем. А както знаеме кефът цена няма. Хмм, да май дава доста разход, но пък ако я скопя, ще се задъхва...не знам по-натам ще реша... Редактирано 9 февруари 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 колега никакви проблеми,ще ти кажа скоро,с 2 съм но помя трудно се виждаха но ще видя и колегата е със същия :icon_thumbup: :icon_drunk: Имаш от мен , че от няколко дни седи като паметник пред нас. Благодаря Ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 хмм да май дава доста разход,но пък ако я скопя,ще се задъхва...незнам по натам ще реша...Ами какво да ти кажа, нормално е. Два тона животно, 126 коня, голяма кубатура и автоматик. Няма как да е по-малко, но пък върви като изоглавено. Кажи ми честно, не ти ли прескача сърцето като го изръчкаш и в първата секунда подскача, а после се снишава и се изстрелва. Лудница, направо настръхвам. Колкото и да ти харчи, сигурен съм, че можеш да отделиш 50 лв. на седмица и да се изкефиш 100-на километра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ами какво да ти кажа , нормално е. Два тона животно , 126 коня , голяма кубатура и автоматик. Няма как да е по-малко. Но пък върви като изоглавено. Кажи ми честно , не ти ли прескача сърцето като го изръчкаш и в първата секунда подскача а посла се снишава и се изстрелва. Лудница , направо настръхвам. Колкото и да ти харчи , сигурен съм , че можеш да отделиш 50 лв. на седмица и да се изкефиш 100-на километра. Ха-ха-ха,кефи ме как се кефиш Маниак го даваш, така погледнато си прав и е наистина добре да имаме ластик когато се наложи да изпреварваш... не е толкова мощно, но бива Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ха-ха-ха,кефи ме как се кефиш Маниак го даваш, така погледнато си прав и е наистина добре да имаме ластик когато се наложи да изпреварваш... не е толкова мощно, но бива Ами ако използваш копчето за Оувър драйв ще се очудиш колко мощно може да бъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ами ако изпилзваш копчето за Оувър драйв ще се очудиш колко мощно може да бъде.Колкото и мощно да е 0-100 прави за 17 сек. Хайде да не се залъгваме каква 'фурия' е. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 ... Само искам да направя едно уточнение, предполагам , че Митко се е объркал неволно, чип-тунинга е по-възможен след 2000-2001 година, а не преди това...Възможно е и да греша, но отоговорът го давам въз основа на разпитване от моя страна. Преди няколко месеца имах разговор с един пич от off-road форум-а, който се занимава с такива неща и само като му казах коя година ми е джипа, той веднага ме отряза :D (мноо кофти)/Машината е 2002-ра/. ...с 2,5 TDI мотор и максималната скорост на магистрала беше 135 км/час. На Спорт-а предполагам е малко повече, но едва ли може да вдигне над 150км, докато Галанта вдига толкова, колкото пише на километража - 240!...Аз лично, като гледам вече съм се примирил с разходът ми от 12-13 градско и ще си го карам така. Чувствам се сигурно на високо и макар да не мога да хвърча с 240км/ч по магистралата ми е повече от идеално в коженият салон. Бонус към всичко, е че винаги има "свободни паркоместа" :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Колкото и мощно да е 0-100 прави за 17 сек. Хайде да не се залъгваме каква 'фурия' е. :icon_thumbup:Прав си , ако го сравняваме с Х5 , ML , Туарег , Кайен и т.н. е доста назад. Но ако го сравним с основните играчи в автомобилният ни парк , хм... мисля си, че спокойно влиза в горните 50% успеваемост. Мое мнение, разбира се, но подплатено с около 1900-2000 литра нафта за 5 месеца. Искам да ти благодаря, че ме подсети да го засека от място до 100 за колко прави. Отдавна се канех и все забравям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Питай първо, дали може... ;)И аз исках/искам да слагам на моето 2.5TDI, ама нъцки! Оказа се че след еди коя си година не може (2000-2001). Тук ако провериш, дори ще видиш, че твоят двигател го няма, което е странно...хмм. Доколкото: "дали има смисъл", има! Навсякъде пише, че хем мощността увеличават, хем и разхода пада, което си е песен за всяко ухо... Преди време и аз имах такава тема, но се оказа, че явно няма много компетентни хора по темата, специално за джиповете. Как така да не може? Твоето не е ли 2.5 115коня? Я виж ние какво можем да предложим:http://www.piasiniengineering.it/file/t_tu...849&lang=It Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 10 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Как така да не може? Твоето не е ли 2.5 115коня? Я виж ние какво можем да предложим:http://www.piasiniengineering.it/file/t_tu...849&lang=It Хммм, а моя е 2.8 тди има ли решение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Хммм, а моя е 2.8 тди има ли решение? Ако не беше с механична помпа нямаше да има проблеми. И аз питах , но колегата ме подсети с един въпрос , че помпата ми е механична. Колега а ти ако не ми кажеш в най-скоро време колко амперчаса са ти акумулаторите .....в петък ще му изнасям девет дни, че от шест дни е мъртвец.Днес в поредният магазин ми казаха, че е с един акумулатор по каталог. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 За твоя предлагаха от Mitsubishi (разработва им ги Ralliart), по-скъпи са от масовите които се предлагат на пазара, но пък имат ефект, така че ако ми дадеш годината на производство мога да проверя. http://www.mitsubishi-motors.de/services/z...kit/pajerosportТова е някакъв вид пауърбокс пак.Не върши работа като софтуера.За механичните помпи няма никакъв вариант да се направи каквото и да било -просто няма на кое. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 За твоя предлагаха от Mitsubishi (разработва им ги Ralliart), по-скъпи са от масовите които се предлагат на пазара, но пък имат ефект, така че ако ми дадеш годината на производство мога да проверя. http://www.mitsubishi-motors.de/services/z...kit/pajerosportЗначи, номера на рамата ми е: JMB0NK9402J004159. Произведен е на: 05.07.2002(по талон) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Значи за твоя става.За какви пари говорим и какви ще са промените(от сайта не можах да се ориентирам)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 marca MITSUBISHI modello PAJERO SPORTtipo motore 2.5 TDi - 115CVcilindrata 2477 cm3originale personalizzazionepotenza CV/KW a 4000 min-1 115 potenza CV/KW a 4000 min-1 145coppia Nm a 2000 min-1 240Nm coppia Nm a 1800 min-1 300Nmvelocità max. [km/h] 150 velocità max. [km/h] 159 prezzo (euro):590 Пауърбокса по нито един критерий не доближава тази оферта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Цена, около 2500лв с ДДС и включен монтаж (при интерес мога да проверя точната цена). Данните след чип-тунинг са следните: Мощност - (115к.с)* - 133к.сВъртящ момент - (240Нм)* - 278НмЕластичност, ускорение от 60 до 140km/h на 5-та предавка - (33,5s)* - 23,6s *Данните в скобите са на стандартно оборудван автомобил (без чип тунинг).Уха! Цената е доста "добра". Ако беше в рамките на, 800-900лв., щях да помисля! Тези пари ще ги избия от нафта, тамън след близо 10 години...! Такова нещо бих сложил, само и единствено, за да ми падне разхода в градски условия. За мен тези 115к.с. стигат напълно! 130-40км/ч по магистрала са ми достатъчни, а когато искам да дръпна, да изпреваря някой, тяга има!Благодаря за предложението, но това са страшно много пари за мен!Поздрави, Митко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Поне това което предлага Мирослав е нещо оригинално и тествано........За разлика от другите оферти :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Поне това което предлага Мирослав е нещо оригинално и тествано........За разлика от другите оферти :icon_dance:Не оспорвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 (редакция) Поне това което предлага Мирослав е нещо оригинално и тествано........За разлика от другите оферти :icon_dance:Другите оферти са се доказали в европата :icon_thumbup: .Пиасини му е майката. Навит съм срещу какъвто и да е пауърбокс на Дино, там си пише всичко....Цената е 2500, понеже не са масовка..powerbox=low budget Тия "резистор тунинг" са ясни. Не че не върши работа, но дали е както трябва?Не се натискам да я правя аз. Въобще даже - всеки сам решава как да си чупи колата. Ако реши да е както трябва - друг няма кой да го направи в България - няма и да може докато сам не се откажа.....Понеже съм новобранец тук може и да ме понакажете - все пак се опъвам на ветеран. Но съм сигурен, че Милен знае кой е по-правилния начин, дори и да изразява тук мнение със симпатия..Няма да пиша повече в тази тема, че я окалпазанихме.На новите коли с ДПФ ми е интересно как ще се "нагласи' тоя бокс - тия сажди дали няма да пречат? Редактирано 11 февруари 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.