miroman Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 Колко му дават заводски разход на 2800 ТДИ 96г. и до колко реално може да се диференцира разхода, без бъзикане по помпата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 8 февруари 2009 Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Колко му давад заводски разход на 2800 ТДИ 96г. и до колко реално може да се диферентцира разхода,без бъзикане по помпата...!!! По руските сайтове бях срещнал 12-13/100. Моето е със същият двигател и когато ходих да ми измерят разхода се оказа 15/100 , или по-точно с 1,5 литра 10 км. Това е без включен климатроник разбирасе. С климатроник 18-19/100 в София с леко състезателен стил на каране. Извън гадко с четирима човека и натоварена с багаж 90 км. по междуградските и 120 по магистралата 11/100. Това са мойте впечатления. От въпросите ти оставам с впечатление , че го имаш от скоро. И мен в началото ме притесняваше този разход , но все пак е тежък , мощен и със обикновена система TDI джип. Моят е същия , така ,че ако имаш някакви въпроси съм ти пратил съобщение на ЛС с координатите ми. Поздрави и много безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 февруари 2009 Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Колко му дават заводски разход на 2800 ТДИ 96г. и до колко реално може да се диференцира разхода, без бъзикане по помпата...!!!Дават го 12.3/100 - смесен цикъл......http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6965.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 8 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Мда, от скоро го имам. При всеки май различен разход дава, но е нормално според стила на шофиранеМерси за инфото и пожеланията. Ха, забравих да кажа-автоматик е) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 8 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Дават го 12.3/100 - смесен цикъл......http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6965.html Мерси за инфото, моя е късата база, но данните са подобни :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Здравей колега, моят с летните гуми и нормално каране гори извънградско 9,8л. Около 13 смесено, като повечето е градско. С офроуд гумите - зимата - 15-16 градско, приблизително толкова е и извънградско. В гората стигнах и до 21 на 100. Тази неделя ходих до Стара Загора. На отиване минах през Шипка и се върнах през Хаин Боаз. Разхода ми беше 10,2. Все още съм с таралежите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 12 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Хаха, а какви са ти точно гумите?На магистрала с колко караш, има значение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Хаха, а какви са ти точно гумите?На магистрала с колко караш, има значениеMALATESTA 235/75/15. На магистрала карам с 90/100км тъй като не е много стабилен, а и шумен. С летните обаче си поддържа 140/150. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 24 март 2009 Автор Сподели Публикувано 24 март 2009 Здравей колега, моят с летните гуми и нормално каране гори извънградско 9,8л. Около 13 смесено, като повечето е градско. С офроуд гумите - зимата - 15-16 градско, приблизително толкова е и извънградско. В гората стигнах и до 21 на 100. Тази неделя ходих до Стара Загора. На отиване минах през Шипка и се върнах през Хаин Боаз. Разхода ми беше 10,2. Все още съм с таралежите Усещаш ли двигателя да е по шумен, не мога да свикна още и преди да набере малко все едно събира сили... не тръгва веднага. Възможно ли е да е така наречената моментна турбо дупка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Усещаш ли двигателя да е по шумен, не мога да свикна още и преди да набере малко все едно събира сили... не тръгва веднага. Възможно ли е да е така наречената моментна турбо дупка?Да,така е. При това и автоматик и 2,2т. Натискаш газта и чакаш :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 26 април 2009 Автор Сподели Публикувано 26 април 2009 Да, така е. При това и автоматик и 2,2т. Натискаш газта и чакаш :rolleyes: Хаха незнам, сега само замервам разхода от резервоар на резервоар))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 5 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2009 По руските сайтове бях срещнал 12-13/100. Моето е със същият двигател и когато ходих да ми измерят разхода се оказа 15/100 , или по-точно с 1,5 литра 10 км. Това е без включен климатроник разбирасе. С климатроник 18-19/100 в София с леко състезателен стил на каране. Извън гадко с четирима човека и натоварена с багаж 90 км. по междуградските и 120 по магистралата 11/100. Това са мойте впечатления. От въпросите ти оставам с впечатление , че го имаш от скоро. И мен в началото ме притесняваше този разход , но все пак е тежък , мощен и със обикновена система TDI джип. Моят е същия , така ,че ако имаш някакви въпроси съм ти пратил съобщение на ЛС с координатите ми. Поздрави и много безаварийни километри. На мен 16л градско, като съм го карал супер леко((( много е зле положението)) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 19 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2009 По руските сайтове бях срещнал 12-13/100. Моето е със същият двигател и когато ходих да ми измерят разхода се оказа 15/100 , или по-точно с 1,5 литра 10 км. Това е без включен климатроник разбирасе. С климатроник 18-19/100 в София с леко състезателен стил на каране. Извън гадко с четирима човека и натоварена с багаж 90 км. по междуградските и 120 по магистралата 11/100. Това са мойте впечатления. От въпросите ти оставам с впечатление , че го имаш от скоро. И мен в началото ме притесняваше този разход , но все пак е тежък , мощен и със обикновена система TDI джип. Моят е същия , така ,че ако имаш някакви въпроси съм ти пратил съобщение на ЛС с координатите ми. Поздрави и много безаварийни километри. Хмм, колега, днес го замерих и с климатроника не е добре положението - отива към 20-22/100. Карал съм го доста леко и с не постояно включен климатик, е с доста задръствания, но пак е много според мен... Не знам как да го намалям тоя разход((( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 20 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2009 Къде ме съветвате да го закарам, да го погледнат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 2 август 2009 Автор Сподели Публикувано 2 август 2009 (редакция) Харчи си много кочината и това си е((46км-10л. от туба при това(((Не знам къде да го карам вече и какво е - инжектор ли, запушен ЕГР ли е, но и колата ми беше така, а разхода не мръдна!!! Редактирано 13 август 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) Харчи си много кочината и това си е((46км-10л.от туба при това(((Незнам къде да го карам вече и какво е - инжектор ли, запушен ЕГР ли е, но и колата ми беше така, а разхода не мръдна!!!Здравей колега. Провери ли компресията? Да не би да имаш износени сегменти? Пуши ли? Не знам и дали може да се регулира ГНП-то. Ако искаш звънни на този телефон и попитай за съвет - 0889320993-Здравко. Аз имах проблем с ГНП-то и той го отремонтира, при това не е скъпчия. Човека е от Севлиево, но може и да ти помогне дистанционно - дано. Успех! Редактирано 13 август 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
canada Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 (редакция) Здравейте колеги, аз искам да попитам дали тези разходи който сте написали важат и за 2,5TDI ? Редактирано 6 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 (редакция) Здравейте колеги, аз искам да попитам дали тези разходи който сте написали важат и за 2,5TDI ? Паджеро с 2.5 TDI двигател предполагам гори с около 0.5-0.7 литра повече от 2.8 мотора. Редактирано 6 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
canada Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Паджеро с 2.5 TDI двигател предполагам гори с около 0.5-0.7 литра повече от 2.8 мотора. WOW по малкият двигател не е ли по икономичен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 WOW по малкият двигател не е ли по икономичен?Не ,по големия е 4М41 мотора който е един от 10-те най добри дизела в света по онова време ,и конструктивно е доста по високотехнологичен от 4Д56Т............от там идва освен по голямата мощ и динамика, и разхода е по малък......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Не ,по големия е 4М41 мотора който е един от 10-те най добри дизела в света по онова време ,и конструктивно е доста по високотехнологичен от 4Д56Т............от там идва освен по голямата мощ и динамика, и разхода е по малък......... Пламене, 2.8 TDI мотора на Паджерото не беше ли 4М40 ? Моето Паджеро е точно с този мотор и по документи е 4М40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Пламене, 2.8 TDI мотора на Паджерото не беше ли 4М40 ? Моето Паджеро е точно с този мотор и по документи е 4М40.Беше, и продължава да си е така.... :D Със 4М41 е 3.2 дизела на Паджеро... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 8 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2009 (редакция) Беше, и продължава да си е така.... :D Със 4М41 е 3.2 дизела на Паджеро... Вървят доста, мощен мотор,но висок разход Редактирано 8 септември 2009 от miroman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Пламене, 2.8 TDI мотора на Паджерото не беше ли 4М40 ? Моето Паджеро е точно с този мотор и по документи е 4М40.Да ,пак съм в грешка...............бе снощи нещо ми е станало,пих ли ,ядох ли нещо гадно.............. :D :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifcho Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Maлко сте се отклонили от темата, та да я върна пак В началото, преди да му свикна - на магистралата 14-15/100, в града 15-16. След като се примирих, че няма как да съм бърз с камиончето, разхода в града ми падна до 10-12, а извънградско, около 11. Дори когато тегля платформата с колата, разхода не се качва над 12-13. Това е при скорости до 110км/ч. Става дума за дълга база, 2.8 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.