Малко ще опресня темата.След като пуснах темата отидох да сваля дросела.Имаше около 1,5мм нагар от вътрешната страна.Изчистих до блясък с препарат.Изчистих и клапана за празен ход.Неприятното,което открих е,че гайката на болтчето за крайното положение на клапата беше замазана значи е въртяна и вероятно не е в заводското си положение.Друг регулиращ пластмасов болт точно от другата страна навътре в дросела също е въртян.Той бе оставен на положение половин оборот преди да затегне докрай.Него го оставих така. Замерих TPS и видях че работи без прекъсване но ключето за затворен дросел се задействаше преди да се е затворила клапата докрай.Понеже не знам как трябва да бъде настроен дросела го направих така:Развъртях рег.болтче до край и го навих половин оборот колкото клапата да не чука по ръбовете си като се пусне рязко газта.Преди това беше навъртяно 2,5 оборота.Настроих суича за затворен дросел така,че още като се отвори клапата с 0,2-0,3мм от 20ома да показва безкрайност. Оставих мотора за всеки случай да поработи на празен ход.Намали оборотите после ги вдигна и си остана така докато птръгна да карам.Нямаше никакви драми с играене на обороти или гаснене.Сложих широколентова сонда в ауспуха да следя смесите.На празен ход и загрял мотор 22,3:1.Уреда ми не мери повече от това.На пълна газ дава от 13,2 до 12,2:1 .При каране с малко газ ако задържа примерно на 3000 об/мин още в момента ,в който спре да ускорява и застопори оборотите сместа отива на 16,5:1. Това е около ламбда 1,10.Кажете ми моля ви,това ли е нормалната работа на този мотор.Забелязах още нещо неприятно:много силно мирише покрай колата на изгорели газове на празен ход.Ламбдатасондата я мерих на празен ход и показва 0,1v,което е вярно според тази в ауспуха.Отоплението и също е здраво и захранващото напрежение е ОК. Всичко това го пиша за да насоча знаещите към симптомите и ако може да преборим проблема заедно:Как да премине на прегледа за изгорели газове успешно? PS. Няма ОБД букса или аз не я намирам.Диагностиката е невъзможна.