Премини към съдържание

AlexBe

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

AlexBe's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Начален Разговор
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Също забелязах, че прави и вакум в горивната система. Пробих капачката
  2. Здравейте. След смяна на масата която е хваната за скоростна кутия(автомат) и купето джипа започна да пали много трудно. Смених акумолатора няма промяна. След диагностика дава следните грешки 18 NE SNRS (SUB) 31 Can Comm 52VGT cont. press 51 egr
  3. Привет група, нов съм във форума затова пускам нова тема с цел помощ и да не ходя по мъките.. защото имам горчив опит с това в миналото. Закупих си Паджеро III 3.2DiD къса база, автоматик. Джипката върви добре (незнам какво трябва да е ускорението й, понеже никога не съм карал подобен джип, но на магистралата си лепи 160 без никакви проблеми), няма пушеци отзад, освен когато настъпиш педала до ламарина изпушва малко, като обикновен дизел (мисля, че е нормално за 23 годишен автомобил) След диагностика в сервиз ми показва следните 6 грешки.. единственият проблем който усещам аз като шофьор е, че колата когат е студена пали от половин оборот, но когато загрее пали малко по трудно 3-4 оборота прави и тогава пали моля ако някои се е сблъсквал с тези неща да даде някакви напътствия или човек който прави такива джипки и разбира от работата си.
  4. Здравейте. Аз имам сходен проблем с паджеро 3 3.2 DiD - 165 k.c колата когато е студена пали нормално ( не знам точно как палят тези коли) върти 2-3 сек. И пали, но когато загрее пали малко по трудно. Някои има ли идея къде да търся проблема. същите грешки и при мене ги изкарва, но нямам проблем с вървежа. Джипа си ускорява добре, не пуши. има мощност
×
×
  • Създаване...