Колеги, благодаря за адекватните мнения! Истина е, че по принцип от кола до кола разликата е от тук до китай! Истина е също, че и всичко опира до късмета да уцелиш що годе нормална колица. Обаче третата истина ме плаши - връщане на километражи, миене на двигатели, изчукване и изпръскване, добавки в двигателя... и всичко това трикове на пичагите по борсата! Колата мърка днес, а утре ръмжи за части :( .. Моя голф беше пушка в автокъщата и след 2-3 седмици... намали вървеж.. пушеше.. и какво... ремонт на помпата 230 лева, турбо- 300 лева, маркучи за вакуум около 20 лева, 2 вакуумни клапанчета- 75 лева... ( ролки, ремъци и динамо още при покупката) ... страшно е.. разбира се сега колата е наред но е на 6 бона вече. Как бих могъл да позная нормалната кола, нуждаеща се от 2-3 дреболийки пред тая, която днес върви добре, а утре иска клапани и гарнитури едва ли не. На мен ГАЛАНТА ми хареса щото е злоба.. вида е уникален... падам си по спротен тип коли но цените на горивата са страшни! Разглеждах Тойота Селика ( с кръглите фарове) 1.8 мотора, разглеждах юбилейния Опел Астра 100... какво ли не разгледах и за всяко ми изредиха толкова много проблеми които разбираш ли при тоя модел ВИНАГИ се били проявявали.. че се отказах от всякакви коли яки на вид... единствената от която не са се оплакали е Хонда Сивик 1.6 Витек 125 коня купе двувратка, но тя пък била супер несигурна кола откъм ламарини... е няма угода явно.