Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kenykirilov

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Радомир

kenykirilov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Дам добър съвет, колега! Ок това означава ли че дизеловите мотори по малко се чупят от бензиновите? Аз доста теми изчетох в раздела ГАЛАНТ и много хора казват че са правили повдигачи да речем... това май им е слабост... освен това нямаше човек който да я е взел и в рамките на година-две да не му е стъпило с 3 хилки отгоре .. може би сте прави че има спекулации леко с цена на части и ремонти, но да речем за един Голф 3 такива неща не се говорят .. просто защото наистина не е скъп за поддръжка ( като изключим моя двигател, който има един куп вакуумни карантийки които струват пари, както и турбо пътищата, ок може би и скоростите на моята и на VR6 ) все пак ми се кара бензин на газ... все си мисля че ще излезе по евтино от дизела
  2. Колеги, благодаря за адекватните мнения! Истина е, че по принцип от кола до кола разликата е от тук до китай! Истина е също, че и всичко опира до късмета да уцелиш що годе нормална колица. Обаче третата истина ме плаши - връщане на километражи, миене на двигатели, изчукване и изпръскване, добавки в двигателя... и всичко това трикове на пичагите по борсата! Колата мърка днес, а утре ръмжи за части :( .. Моя голф беше пушка в автокъщата и след 2-3 седмици... намали вървеж.. пушеше.. и какво... ремонт на помпата 230 лева, турбо- 300 лева, маркучи за вакуум около 20 лева, 2 вакуумни клапанчета- 75 лева... ( ролки, ремъци и динамо още при покупката) ... страшно е.. разбира се сега колата е наред но е на 6 бона вече. Как бих могъл да позная нормалната кола, нуждаеща се от 2-3 дреболийки пред тая, която днес върви добре, а утре иска клапани и гарнитури едва ли не. На мен ГАЛАНТА ми хареса щото е злоба.. вида е уникален... падам си по спротен тип коли но цените на горивата са страшни! Разглеждах Тойота Селика ( с кръглите фарове) 1.8 мотора, разглеждах юбилейния Опел Астра 100... какво ли не разгледах и за всяко ми изредиха толкова много проблеми които разбираш ли при тоя модел ВИНАГИ се били проявявали.. че се отказах от всякакви коли яки на вид... единствената от която не са се оплакали е Хонда Сивик 1.6 Витек 125 коня купе двувратка, но тя пък била супер несигурна кола откъм ламарини... е няма угода явно.
  3. А бе, пичове, точно се бях надъхал за следващата кола да бъде Галант... и вие ми убихте желанието.. карах Пежо 205 1.4 моно ... карам в момента Голф 3 1.9 тди 110 коня, който мисля да оставя на баща ми и Галант-а беше вариант за мен ама нещо тая поддръжка ми стъпва на поддръжката на Алфа 156...дори повече.. щото там по двигателя на моя приятел не сме пипнали ( както и по двигателя на братчет ми) съответно 1.9jtd и 2.4 jtd . По удачния избор откъм харчлък и части кой ще бъде... бях се насочил към Галант 90 коня дизел, но сега заглеждам един Меган Коч който с лети джанти 16ски , чип, k&n филтър, генерация без грам ръжда и с перфектно окачване ( почти всичко е правено пред мен по тая кола ) се продава за 2.500 с коментар по цената! Да се пренасочвам ли към тоя тип Рренде или към вектри ... астри.. и ауди а3, имайки в предвид цените за поддръжка на Галанта в сравнение с изброените... струва ми се скъпичко?
×
×
  • Създаване...