Премини към съдържание

Lord_options

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt, Colt, Space Star,
  • Интереси
    Безброй

Интернет контакт

  • Skype
    lord_options

Lord_options's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Привет на всички! Предстои ми смяна на амортисьори (предни и задни). Та на въпроса, амортисьорите и пружините на Colt CZT същите ли са като на Colt CZ3. Моля ако някои знае цени да сподели ориенторовъчно ка се връзва комплект 4 амортисьора. ПС: Имам опция да взема спортен комплект амортисьори и пружини за около 1400 лв и се двоумя как биха излезнали спрямо компект обикновенни.
  2. Да не отварям нова тема, някой знае ли как се обучава ел. стъкло на колт 6 (Z30). Имам колт цзт и десния прозорец отказа, смених ключа за стъклото намиращ се на вратата. След смяната стъклото слиза до долу но при вдигане се качва на пресекулки.
  3. Привт! Искам да благодаря на всичи отзовали се. Най-накрая получих осцилоскопчето което бях поръчал, резутата е бобина (пробила е към корпус). ПС: За момента съм присадил една външна бобина. Остана само да сменя съединителя (от тестовете тези дни пробуксува ).
  4. Налягането на горивото съм го мерил при различни режими на работа. Колата пали нормално.
  5. Нямам оборотомер но когато като влезе във високи обороти започва да глъхне (както при карбуратор когато не му стига горивото) и след това гърми в изпускателния колектор. Но по показания на ламбда сонда не е бедна, че да гърми. ПС: Поръчх си осцилоскоп, че нямам. Ще сваля делкото да премеря бубината в Autodata видях какви стойности трябва да има (лошо е че при този метод да мерене с омметър не може да установи наличие на късо между навивките).
  6. Налягането на горивото е ок. Колата след като изгасна, мой приятел ме изтегли до вкъщи. На другия ден свалих свещите и установих че са мокри. Подсуших ги с газова горелка (газов поялник) и колата запали, но почна да прекъсва. В последствие смених свещите с нови но резултата е един и същ. ПС: Сензор за положението на разпределителния вал се намира в делкото заедно с бубина и комутатор. Живите данни прочетени с evoscan и проверени паралелно със стробоскоп изглеждат нормални. При по-високи обороти ъгъла на запалване се мени от нормални 9-11 BTDC до 30-40 BTDC което си е ок. Всички сензори отчетени с evoscan изглежда, че работят нормално (Ламбда сонда, сензор за температура, сензор за положението на дросела, и МАП-сензор). Как мога да проверя бубината за късо между навивките?
  7. Все още не. За сега се разчита на големите дюзи и 0.5 bar boost. Всичко друго без генерацията си е заводско. Проблема го има с откачена турбина и вече при всичко проверено незнам на къде да копая за да реша този проблем. ПС: Клоня към скрит проблем със запалителната система (бубина, комутатор, ECU). Комутатора до колкото разбирам е някъв mosfeet транзистор работещ в ключов режим. Поправете ме ако греша!!!
  8. Тествах и налягането на горивото 3.2 bar. Изглежда е ОК. Някой може ли да каже как да тествам комутатор? Какво представлява и как работи комутатора? При четене на живи данни с evoscan всичко изглежда наред. Възможно ли е да има проблем с ECU-то?
  9. Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем ?
  10. Забравих да спомена, че колата е с по-големи инжектори от 160 cc на 210 cc. Причината за смяната е че колата е с принудително пълнене. ПС: поиграх си с аванса, въртейки делкото, но рвзултата е един и същ. Как мога да тествам налягането на горивото в бензиновата рейка?
  11. И със мокри кабели положението е същото. Моля помагайте
  12. Кабелите нямат видим проблем (Не светят на тъмно). Иначе са си стари
  13. Привет на всички фенове! Моля за малко помощ. Имам колт V 1998г. с 4g13 това е двигателя с делко и 75hp. Проблема е че се появи едно прекъсване/гърмене във високи обороти (при потегляне от място върви до около 4000 rpm след това забива муцуна и почва да гърми в изпускателният колектор) Сменени: Свещи; Горивен филтър; Дистрибуторна капачка, палец; Смених кондензатор на делкото. Компресията е 11 на всеки цилиндър, ъгъла на запалване се държи около 9-11 BTDC (отчетено с evoscan и стробоскоп). Интересно е че при по-високи обороти ъгъла на запалване се мени доста, отчитал съм данни до около 30-40 BTDC. Свещите имат еднакъв вид на всеки цилиндър. Колата има стабилни обороти на празен ход. Пали лесно. Проверено е зацепването на ангренажа. Проблема се появи през студеното време. Един ден си тръгвах от работа, запалих, потеглих и минах около 100м. Колата изгасна (без да изтропва) и повече не запали. Установих че е намокрила свещите. От тогава колата почна да прекъсва. Откачих клапана за за регулиране на горивото с идеята, че може да не и стига гориво, но и това не помага. Моля за някакви насоки. Благодаря на всички отзовали се!!!
  14. Пак благодарности Опитвам се да разбера защо когато турбото пренадуе ми светва чека. След като пусна газта чека изгасва и така до следващото надуване. Случва се при около 0.5 bar boost
  15. Благодаря, а кои сензор мери входящия въздух (няма дебитомер)? Мери маса или температура или ?
×
×
  • Създаване...