Премини към съдържание

izk

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

За izk

  • Рожден ден 06/21/1981

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://fsbo-bg.com
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

izk's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/C...n-226381518.htm
  2. Привет, лошото на въпросния арабин е, че имат уеб сайт, който поне външно изглежда прилично, имат разни глезотийки като онлайн контакт с тях през skype или icq и т.н. и човек, който си няма на идея за тях лесно се подвежда. Отделно на това - тези 14 години присъствие на пазара (според техния сайт пак), 2 магазина, склад и незнам си какво още (ако е истина) много лесно подвежда хората, особено тези, които не са от София и не могат да проверят на място. Добре, че маниера на писане човек се усеща, че има нещо гнило...това с парфюмите или приказките за доверието ме разбиха
  3. Здравейте, Искам да Ви предоставя кореспонденцията с магазин за японски авточасти - Катя ЕООД & Рамона ООД. Уеб страница: http://japanparts-bg.com/ Належащ ремонт на моето самолетче (Митсубиши Колт) ме накара да се обърна и към тях в проучването за части и цени, което си спретнах тези дни. Kакто ще видите от предоставената кореспондеция с тях, как мислите, може ли да им се има доверие? ———————————————————————————————– Писмо 1 - моето запитване: Здравейте, искам да направя запитване за някои части за Митсубиши Колт, номер на рама: JMBMNCJ1AWU000862 Интересуват ме: - списък на компонентите, които ме интересуват….. Марки - цени. Предварително благодаря! ************************ Техният отговор: gomitchki 40 leva- segmenti 140 leva- garnitoura za glava 45 leva . ramak i rolka 120 leva, nakrainik 35 leva ——————————————————————————————– Писмо 2 - моят отговор: Здравейте, бях Ви помолил да ми изпратите повече информация за марките на съответните компоненти, че са Японки ОК, но искам марките ако е възможно! Също така не ми отговорихте дали ги има в наличност и ако не, колко време е доставката? И последно, работите ли с куриери с наложен платеж? Предварително Благодаря. ************************* Техният отговор: rabotime c ekont . kourierski firma. imame iaponski avto tchasti . i ti znaie6 ako predlagam za teb segmenti na firma rik za 150 leva, vie chte namerite v bazara vik i piche made in japan za 70 leva , i vednaga chte pomisslite skippo , ima mnogo kitaiski i piche made in japan kato parfumi v iliansi boss za 15 leva i sichti koutia v vitochka za 150 leva triabva da ima6 doveria c koi raboti6 —————————————————————————————— Писмо 3 - моят отговор: Здравейте, Няма да коментирам това, че пишете на латиница, няма да коментирам, че няма елементарни обръщения във Вашите писма като “Здравейте” и т.н. Предполагам не сте Българин за да пишете и така неграмотно и с адски много правописни грешки! Имах елементарни въпроси към Вас! И исках елементарни отговори, а не разкази от пазара. За някои хора цената не е проблем! Обърнах се към Вас защото официалния вносител няма в наличност компонентите, които аз искам! Доставката им е 2 седмици, а на мен ремонта ми е належащ сега. Но определено към Вас не бих имал доверите след такива отговори! Поздрави. ************************* Техният отговор: kakvo rechi6 —————————————————————————————— Писмо 4 - ново писмо от тях, много скоро след Писмо 3: Здравей , явно не сте се разбрали за правописа с шефа ми , искате да знаете марките на частите : Гумички за клапани AIKON цената им е 40 лева ; Сегменти RIK 140 лева ; Гарнитура за глава VENTERS 45 лева ; Ролка GMB 60 лева ; Ремък MITSUBOSHI 60 лева ; Накрайник CTR 35 лева ----------------------------------------------------------------- Нямам думи!
  4. Здравейте, идеално тогава около 14.00 до към 14.30 среща на полигона на Каблешково (да за този до мината и с.Лъка става дума) среща на феновете от региона като гледам ще сме доста Колт собствениците Относно консумацията предполагам наистина всеки на място ще прецени какво желае да консумира, но въпреки това колега спокойно мисля може да кажеш на хората да подготвят поне една торта, както и сладолед Остана малко време и аз също се надявам то крайната дата да се активизират повече фенове и да се съберем повече хора. Поздрави на всички с пожелания за лека седмица
  5. Привет на всички И на мен ми допада много идеята за Ханска Шатра! Мястото наистина е по добро от централните части на Сл.Бряг по куп причини. Въпреки това ако за в бъдеще решим да се съберем в Сл.Бряг винаги може да разчитате на предложеното от мен място, е поне докато съм на работа там ) мястото наистина не е "лукс-а", както повечето си мислят и ако не е е големия трафик също става. Колеги от Бургас и региона, както каза колегата какво ще кажете да се съберем на полигона преди Каблешково? Примерно около 14.00 часа? Ще е приятно да се тръгне заедно.
  6. Здравейте колеги, извинявам се забавянето с комуникацията тук, но от тази работа едвам се смогва Така, както казва колегата просто обсъждаме къде може да се съберем. Не е нужно да е пред въпросния хотел, аз просто работя там като системен администратор и предлагам мястото, а и е на централно място, т.е лесно място. Освен сивото софийско колтче, което е на една фирма, които извършват ремонтни дейности из хотела, там редовно е и едно друго жълто колтче - моето Относно възможността да се съберем там - вече говорих и имаме положителен отговор дори обещаха да се постараят да ни осигурят поне 20 места. Сега ще пиша малко повече детайли за ситуацията - хотела изобщо въпреки мястото не е от въпросния "крещящ лукс" тип, който и мене ме дразни по принцип. Работата е там, че за да се осигури събитието, както се досещате те се позаинтересуваха дали ще консумираме нещо. Не става дума за обеди, вечери и т.н може просто и по кафе да е Цените не са прекалено високи, нормалното кафе е 2 лева, т.е дори и много по евтино от разни други места с по малко звезди. Хотела има няколко заведения така, че има избор. Ако мислите, че офертата си заслужава, пишете и ще пратя мейла на човека от хотела, който ще ни помогне в това начинание на Емил, за да може той директно да комуникира с него и да се разберат по конкретно относно консумация, а мога да направя това и аз директно ако желаете. Но един вид ако Емил като организатор го направи е по добре. Ще очаквам Вашите коментари за да може да се реагира на време. Единственото друго условие от към наша страна е да не се вдига много шум с колите имам предвид, заради гостите на хотела, но колегите сме достатъчно интелигентни за да не се излагаме.
  7. Привет, Утре сутрин ще говоря за паркоместата. Хотела е ОАЗИС (без това да се счита за реклама), казвам го за да може да се ориентирате на картата къде е, отсреща Поликлиниката е. Ще пиша утре дали може да разчитаме на 20+ места Поздравления за хубавата инициатива!
  8. Здравейте колеги, Идеята е страхотна! Единствено в Слънчев Бряг сега е наистина малко натоварено въпреки ранния етап на сезона там. Отделно на паяците все още тук там има ремонти и по пътя. Аз работя в един хотел там, който има сравнително голям паркинг и е на главния път. Ако можем да направим груба сметка, колко коли ще се съберем мога да опитам да запазя места там. Поздрави.
  9. Привет на всички, съжалявам че чак сега пиша... Още на другия ден налях дестилирана вода и заредих акумулатора на токоизправител. Сега акумулатора е ОК, все още продължава да ми свири - дали от ремък дали от лагери динамо, сам не мога да преценя и ще я закарам да я погледнат. Свири при старт и после понякога на ниски обороти... един ми казва че ремъка ми е хлабав, друг че ремъка е стегнат достатъчно, аз се бях насочил към динамото и все оше ми се струва че е от там но ще се разбере скоро. За лампата - след като ревизирах акумулатора тя продължи да пресветва по същия начин. И след като погледнах какво сте ми написали, отново започнах да проверявам маслото. Приятел ми каза, че от най горната резка до най долната има около 600 мл масло. По книжка, поне долкото се ориентирам (понеже е на немски) дават че този двигател събира 3 литра масло. Като мерих маслото, още като почна да пресвятка за пръв път лампата, беше малко над минимума. Но тогава колата стоя 2-3 дни по почивните дни без да я карам. След това започнах да проверявам нивото на маслото всеки ден преди работа (колата е стояла цяла нощ) и какво да гледам маслото съвсем малко под минимума, няколко дена така и всеки ден под минимума на същото място. Та реших да сменя маслото (не беше сменяно по моя грешка) около 9 000 км. Смених го, обаче забелязахме че изтече много малко масло. Наляхме почти 2,5 литра но не повече. Нивото на маслото беше на макс резката. Карах колата един ден, после пак се случи така че колата стоя 2 дни без да я карам и на третата сутрин отивам да погледна нивото и беше почти един см над макс резката. Което ме навявам на мисълта че се задържа масло и не се стича в картера цялото... мисля че подобно нещо пишеше и тук в форума. Та като се сипа масълце вече всичко е ОК няма проблеми с лампата. Колата е на около 159 000 км, гумички още не съм сменял...но сега ще го следя и ще се види дали похапва масълце отнякъде. Поздрави на всички и Благодаря за помоща.
  10. Здравейте колеги, от скоро (от една седмица) ми се появи един странен "проблем". При старт на автомобила всички диагностични лампи си изгасват нормално. Потеглям и само първите 1-3 километра (може би докато загрее колата) ми пресветва за по много малко (няколко секунди - обикновенно 2-4 секунди) лампата за маслото. След това не свети/не пресвятка изобщо както и да я карам колата. Забелязах, че като че ли лапмата на маслото светва когато подам газ и след това натисна по рязко спирачките. Проверих за теч на масло - няма. Маслото не е мръднало. Помислих си да не е от студеното време - но сега времето не е толкова студено, поне тук а и преди в по големите студове нямаше подобно нещо. Друго което може евентуално да има връзка (съжалявам не разбирам) - е че акумулатора ми е почти празен. Все се каня да долея малко дестилирана вода и да го заредя. От проблемния акумулатор забелязах, че започнаха да "свирят" лагерите на динамото при старт. Първоначално помислих че свири от ремъка. Но стигнах до извода, че не е той по следния начин - като запаля колата имам навика много бързо след това да пускам и светлините. Не съм специалист но разсъждавам, че се получава по голям товар, акумулатора ми не е "изправен" и се товари системата динамо - акумулатор ... направих си тестове, като паля без да пускам веднага светлините, че колата много рядко ще изсвири. Като паля с пускане и на светлините свири винаги почти. Паля и пускам светлините - свири, загасям ги веднага - спира да свири. Та това с акумулатора дали може да оказва някакво значение за премигването на лампата на маслото? Предварително благодаря на всички отзовали се! П.С Дали не е добре да я заведа на диагностика?
  11. Bлагодаря за мненията колеги, ще е наистина най добре да махна кората и погледна вътре (най вероятно някой друг ще дам да го направи защото аз си нямам идея как е и наистина ще изпочупя щипките). А през това време ще проверим кабелите във вратата....според моя познат, ако минават през един гумен маншон/уплътнение ще може да се погледат дали не са много прегънати поне и евентуално там да прави проблем. Но според мен наистина е от замръзване на влага.
  12. Здравейте, опитах се да намеря информация за моя проблем във форума но не успях да намеря конкретна информация. Съжалявам ако има вече подобна тема. Може би и не описвам правилно проблема в заглавието за което съжалявам. А проблема е именно следният: Забелязах, че при по студено време (вече за 2-ри път) едната врата (шофьорската) не иска да се отключи. Другата врата се отваря без проблеми. Колата е Колт 1.3 98 год. с централно заключване. Когато се опитам да отворя вратата с ключа, се отваря без проблем. Макар, че първият път не успях да я отворя и с ключа. Механизма отвътре на вратата за ръчно заключване/отключване не може да се движи, когато се опитам да го натисна с ръка отново не може. Когато запаля колата и парното загрее, колата след известно време като я покарам, и механизма отвътре вече успявам да го натисна и задвижа и след това сработва и от централното заключване без проблеми. Аз си мислех, че проблема е от студеното време, нещо замръзва и т.н., понеже имаше описани подобни проблеми тук във форума, когато времето е студено (влага която влиза отнякъде и т.н, за което е нужно да се разглоби вратата и да се види откъде идва тази влага и уплътни). Обаче днес един познат изказа мнение, че проблема може да е от кабелите. При студеното време се "свивали" (може и да не описвам правилно), и понеже тези кабели се прегъват при отваряне/затваряне на вратата и може би правят проблем. Как мислите, дали може да е от кабелите във вратата? При включване на централното, се чува механизма (когато отключва) само на едната врата (тази която се отваря), на другата изобщо не "изщраква". Не ми е ясен механизма вътре, а сега нямам възможност за разглобяване на вратата затова ще съм Ви благодарен за помоща и съвети. Поздрави.
  13. Страхотно! Ще се радвам ако мога да присъствам, защото ще ми е за пръв път и отдавна имам желание да се запозная с всички страхотни хора тук. Ще очаквам повече детайли за дата и място. Поздрави и Весело посрещане на новата година на всички!
  14. Благодаря на Мирослав и останалите за бързият отговор Все пак това са дребни детайли но ако човек не знае може да направи разни бели.
  15. Привет на всички Искам да попитам следното - как е правилно (ако изобщо има значение) да се нулира километража, този който мери "временния" (не ми идва в момента правилната дума, съжалявам) пробег? Защото чувам две мнения - едното е, че нулирването трябва да се прави задължително при спрял автомобил, а другото че няма значение как и може и при автомобил в движение. Поздрави и предварително благодаря.
×
×
  • Създаване...