Премини към съдържание

mr_mr2008

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

mr_mr2008's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да ви кажа ABS-а си работи. Вчера брат ми набил рязко спирачките и педала му приритал. Сигурно има проблем в някое от колелата. Като правя ремонта и проверката ще приложа снимки!
  2. Да ви кажа колеги ще пробвам първо да си регулирам притискателния диск. Ще проверя дали ми е наред феродото и може само той да е за смяна. Ако огедалната повърхност на притискателния е добре няма да го сменям. А това за пробата на колко кг. отваря - казаха ми че ще се регулира. Ще пиша пак!
  3. Мерси за поканата, Любо! Когато имам възможност с удоволствие ще дойда Благодаря ти и за полезната информация за цените. Точно това ме интересуваше да знам какво да очаквам. Като я закарам на моя познат да ми каже какво точно има (макар че вече май е ясно) ще пиша как е протекъл ремонта. Благодаря на всички, които се отзоваха!!!
  4. Не знам дали във ф1 я няма системата, защото не работи при високи скорости (силно ме съмнява), но там много системи ги забраниха с новите правила, за да бъде по-атрактивен спорта. Иначе на твоя приятел можеш да кажеш, че много от системите за сигурност, които познаваме днес в автомобилната индустрия са измислени и проектирани от екипите във ф1 и други автомобилни спортове. И една малка вметка - мое лично мнение е, че всички страдаме от тези маркетингови стратегии - спирането на развитието на технологиите във ф1 е в ущърб на цялата автомобилна индустрия Поздрави !
  5. А колко ли ще струва един нов съединител със притискателен диск и всичко? Сменят ли се синхронизатори или вече вредите са непоправими?
  6. Не че съм много компетентен, но ABS отпуска спирачното напрежение върху тези колела, които са зацепили като веднага след това го връща и така пречи на колелата да спрат да се въртят и от там увеличава сцеплението и управляемостта на автомобила, намалява спирачния път. Не съм чувал да има крайна скорост, до която работи ABS. Това означава, че след определена скорост ( доста висока, сигурно ), когато рязко се натиснат спирачките до край, при хлъзгав път примерно, колелата ще зацепят и е много възможно колата да поднесе и т.н. Не ми се вярва ABS да не действа при високи скорости. Мисля, че системата действа при всяко зацепване на колелата, вследствие на натискане на спирачката. Ако не съм прав, нека някой да каже
  7. Аз си мислех, че ще изкара още известно време, но май ще трябва да я спирам от движение, докато събера парите да я и сменя съединителя и може би притискателния диск. Дано да няма друго за смяна. Имам един приятел, на който баща му има сервиз и си предложи услугите. Поне за диагностика, но ако знаете някой добър и проверен сервиз във Варна, няма да е лошо да мина и от там. Ако някой е сменял подобни части, моля, кажете какви пари е нормално да се дадат за такъв ремонт. Това е първата ми кола и не съм ходил до сега по сервизи. Няма да ми е излишно да ме ориентирате какво да очаквам и какво да търся. Страшно съм впечатлен от хората във този форум - компетентни и готови да помагат. Мерси!
  8. Ей това се казва полезна информация. Мерси много Николов. Ще направя проверката, както си я описал. Имам уредите и желането, а времето ще го жертвам - трябва да се оправят такива неща ВЕДНАГА при откирването им. Това със светването и изгасването го правеше в началото, но не съм забеляза дали е при завой или не. Както разбрах от теб тогава се проявяват проблеми в кабелите, които са под голямо натоварване. Като правя проверката ще направя и няколко снимки и ще продължа да ви държа в течение. Може инфото да е полезно за някой друг. Една молба към модераторите, ако може да преименуват темата :please: на нещо като "Въпрос за лампа на таблото, Mitsubishi Colt '93 - проблеми с ABS-a" или нещо такова. Или може би да разделят двете теми - не знам.
  9. Да де то е ясно, че последиците ще са лоши Просто ми беше интересно да науча повечко от техническа гледна точка. Ако някой му се занимава нека драсне някой друг ред. А не знам дали е станало ясно от обяснението ми за проблема, но това "празно" форсиране на включена предавка (само от 2-ра нагоре ) се получава само като се даде рязко газ. Иначе колата си въври нормално. Норамално може би не е съвсем точно, защото явно не съм я карал здрава - дано да имам възможност, колкото се може по-скоро, да я стегна. Както разбирам от вас колеги тези автомобили са доста здрави. Проблема ми се прояви за пръв път като исках да я пробвам колко върви след 150 - 200 км. след смяна на консумативи и веднага след около 50 км. каране на магистралта ( при "загрял" автомобил ). Втория път се появи, когато се опитах да направя едно изпреварване извънградско - мак;ко след първата поява - получи се доста опсна ситуация и от тогава не съм я форсирал. Карам я колкото мога по-жалещо. Без да я форсирам - леко, спокойно, бабешко каране. Между другото не ми се е случвало 2-ри път след онзи ден. Карах я още веднъж извънградско, но без резки движения с газта и съединителя. Не забелязах някакви проблеми. Иначе това с първата си го прави постоянно. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Благодаря за пореден път на колегите от форума за отговорите - БОМБА СТЕ !!!
  10. Абослютно си прав, че човек трябва да си отваря очите на осем, когато купува автомобил (пък и не само) втора употреба. Не ми се вярва да гледам казанчето, там съм писал че е кутията на ABS-a е точно под него. При първа възможност ще приложа снимки...
  11. А и сега се сетих, ако някой знае какви може да са последиците от продължително каране в това състояние нека да каже. Стана ми интересно, пък и вярвам че ще е полезна информация. Особено, ако ремонта е скъп и не знам кога ще имам възможност да оправя проблема. Ако някой има и препоръки как мога да намаля вредното действие на износения съединител, ще е много поелзно. Вярвам, че и за други ще е интересна инфомрацията.
  12. Виждам, че всички се отнасяте с голяма любов към колите си. Това много ме радва и ИСКРЕНО СЕ ИЗВИНЯВАМ за обидата към колата ( конкретно към моя автомобил, не към марката или модела )! Не я приемайте лично, не съм имал за цел да обидя хората, които харесват или карат такива коли ! Отново благодаря за полезните съвети! Ако някой от Варна чете тази тема нека да драсне някой ред къде има проверен сервиз, на който може да се разчита. А ако знае колко долу-горе може да струват частите ще сте върха.
  13. Да, mario64, но и аз снощи се сетих да спомена тази "малка" подробност . А действително има правоъглна ( както каза tamburo ) кутия с четири тръбички излизащи от нея точно зад левия фар под казанчето за хидравличната течност (на него пише PowerSteer или нещо такова). Ръчната ми е разкачена (ебахти бараката дето карам ) и искам да попитам дали може да е от това. Колата е удряна отпред ( наистина се набутах ) и незнам дали няма да е от това. Мисля, че предишния собственик я е взел ударена, защото ми каза, че нямала ABS. Може и да ми е казал така за да спести факта, че е развален ( да го е.а в хитреца ). Ама и аз съм си виновен като не разбирам. Трябваше да я закарам в някой сервиз да я огледат обстойно. Както и да е. Благодаря на всички, които се отзоваха!
  14. Здравейте, колеги! Първо искам да се извиня, ако проблемите са обсъдени във форума! но повярвайте ми има доста теми пуснати за скоростни кутии, изчетох повечето, но не можах всичките. Първия проблем със скоростната кутия е, когато включвам на 1-ва предавка. Често се случва да прехърка и то доста здраво, когато дръпна лоста малко (съвсем малко) към мен, когато го бутам напред (сещате се нали - наляво и напред за първа скорост ). Някой може да ме обвинят във варварско отношение към горката кола, ама няма да е прав. През ръцете ми са минали ( и продължават да минават ) доста коли и съм сигурен, че не е от мен. Друг признак, по който съдя, че проблема не е в начина на превключване на скоростите е, че който и да седне зад волана има същия проблем. (Да го е.а това мицубиши). Особено ясно се проявява проблема, когато исам да превкюча на скорост по-бързичко. Трябва да поясня, че колата е напълно спряла или на бавен ход и съидинителят е натиснат до край. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Втория проблем е следния: Когато я настъпя след 2-ра скорост нагоре (ама с педала на газта до дупка) двигателя вдига обороти, но колата не се наема (не набира скорост ). Изреждам скоростите до 5 с 5000 об/мин и се движа с 100 км/ч. Много зле! После малко замирисва на съединител. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Замислям се дали не е от съединителя цялата работа?! Възможно ли е колеги? Много ще съм благодарен, ако някой може да даде съвет. Не ми се иска да ходя по майстори, преди да имам предположение къде е проблема. Благодаря предварително!
  15. iNFECTED е написал в друга тема: Преди 3 години точно си бях купил колата тръгнах на море и ми се прецакаха скоростите ! Тоест влизаше само първа после разбрах че влизат трета и пета ! Не ми се връщаше до София и много се бях здухал че са ми се развалили скоростите. Стигнах на морето и един приятел викна некви майсторчета и очаквах да е нещо много сериозно ! Оказа се че отпред ябълката се е откачила ! Занитаха ми ябълката купих 1 каса бира и сичко се оправи smile.gif Но незнам при теб точно какво е ? Може да е нещо по сериозно ... Стискам палци да не е нещо сериозно !
×
×
  • Създаване...