Премини към съдържание

TWIN CAMM

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

За TWIN CAMM

  • Рожден ден 17 декември

Местоживеене

  • Град
    Хасково

Интернет контакт

  • AIM
    mariu_2007
  • Уебсайт адрес
    http://www.mitsubishibg.com
  • ICQ
    0
  • Skype
    mariu_2007

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    '96 Galant 4D68 & '90 Celica 3S-GE twin camm :))) ......... вече и Fiat Bravo 2.0 20v HGT :)
  • Интереси
    Всичко свързано с автомобилите от страната на "Изгряващото слънце"!!!

TWIN CAMM's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги намерих си рем. колмплекти и още вчера ги сложих , но обезвъждушаването ще излезе голям панаир. Та имам едно питане към по-запознатите - тая интервенция като спирачките ли е , смисъл колата трябва ли да е запалена( работеща) докато се обезвъздушава или като при спирачките става без да е необходимо колата да работи?? Въобще има ли няква тънкост при тая интервенция ??
  2. Благодаря на всички за отговорите . Ясно е , че без да се свалят помпите само ще гадаем ;) Само , че както писах след като се прояви първия път проблема преди около 2 месеца помпите ги свалихме и двете след като първия път не успяхме да обезвъздушим системата коректно . След като ги отвори(разглоби) баща ми като по компетентен установихме следните неща : проблема явно е по-голям при горната - има една ос , мисля че тя движи буталцето ако мога така да го кажа , та тя беше изкривена ( съжалявам само че не я снимах докато беше усукана ) и от единия край на буталцето гумичката е скъсана .Не мога само да разбера какъв зор е видялотова буталце , че да се огъне . За долната помпа доколкото помня не уставихме видимо поне да има проблем. Макар , че от информацията от нет-а , ако има омаслено по мокета под педала е признак , че долната помпа има проблем . Другото , което ме гложди е , че признаците за ремонт май са се обаждали доста отдавна . По спомен от време на време независимо как я карам и колко продължително , но най-често се проявяваше при спиране на светофар или при потегляне по наклон при отпускането на съединителя и при първа скорост се чуваше един шуф (наподобяващ скърцане )и сякаш самия съединител или помпата по скоро не работеше коректно , даже незнам и как да го обясня точно. Факт е, че не му обърнах внимание на време и сега проблема е налице :( :icon_blush: сега това , което разбрах и с ваша помощ колеги и от прочетенето из интернет вече знам какво и как да правя . Това по-горе го написах сега понеже одеве съм забравил, а сигурно има значение. Въпроса не е тук да правим онлайн диагностика на моя проблем , а по скоро колегите които са я правили тази интервенция да дадът съвет или да кажат с ремонтен комплект/и оправя ли се проблема и дали държи или това е временно решение и е по-добре да си купя помпа/и и да ми е мирна главата . Също ще бъда благодарен, ако ме насочите от къде мога да си купя рем. к-кт или помпа понеже в моя град Хасково имам доста познати , които се занимават с авточасти (аз самия преди време работех в такава фирма и имам доста контакти ) обаче или не предлагат това , което ми трябва или е с поръчка за след незнам си колко дни , или пък цената е доста понатоварена , а марките които ми предлагат едва ли са по-добри от ОЕМ-ските(а по цена според това , което чета тук тези, които ми ги предлагат ми идват горе-долу на близка цена до оригинални комплект/и или помпа/и). Май доста се поолях с писаниците :icon_blush: , но не мога за съжаление да го обясня с 2-3 думи :rolleyes:
  3. Здравейте, колеги Преди да пиша за моя проблем четох доста из форума и по други форуми из нет-а , но ме глождят някои неща .Колата е Митсу Галант 95 набор 2,0тд . Та проблема е следния : когато натисна съединителя и се пробвам да включа не влиза никоя скорост, но ако напомпя няколко пъти влиза( от четеното по форумите вече съм сиг , че е помпа на съединителя - въпроса е коя от двете ?). Изкам да кажа , че проблема се прояви в началото на зимата с падането на температурите , качвам се една сутрин на колата да ходя на работа и при натискането на съединителя педала беше мек и не щеше да включва на скорост . Понеже съм имал подобен проблем с другата ми кола веднага проверих казанчето на помпата и то беше празно (като преди не съм забелязал да губи течност , а колата я имам от две години ). През почивните дни с баща ми наляхме нова течност и се пробвахме да я обезвъздушим . Ами имаше ефект ама горе долу - предавките си включваха , само че съединителя почна да отделя да доста отдолу . И така около месец доката преди 2 дни пак останах без съединител . Та въпросите са няколко : кое е по добре или по точно има ли смисъл да купувам помпа/и или да си купя ремонтни комплекти за двете помпи и ще ми се решат ли проблемите ? И как да позная коя помпа е за ремонт ? На тези които ще се отзоват и ще ми помогнат Благодаря , предватително :mitsu-smiley:
  4. Здравейте отново . Значи снощи в бързината не съм видял,че резолюцията на снимката е мн голяма и , че не ми дава да я прикача директно във форума . Ето я и снимката : Става въпрос за жълтата лампа вляво.
  5. Здравейте колеги . Искам да попитам за какво е тази лампа и какво значи щом свети ? За спирачките ли е , или за нещо друго.Ако е за спирачките интересното е,че не съм усетил промяна в действието на спирачките и , че свети само като пътувам извънградско( тоест по продължително време)и то като потегля не свети и като пропътувам около 10-15 км и светва. Търсих из Гугъл и във форума , но тема в която да става дума за този символ(лампа) не немерих и реших да питам тук. Моля , ако има такава тема да ме коригирате или ако модераторите преценят, че е излишна да я изтрият. Благодаря !
  6. Здравейте на всички Градски Тъкмо си мислех , че преди време някой от вас ми беше писал ЛС за тая тема и я бях погледнал , но от липса на свободно време съм забравил да проверявам тук. Иначе мен не ми се идва на срещите понеже Митсуту ми не е за показване в момента(ударено е :( ) , макар че от време на време го покарвам . Ако приемате др марки коли следващия път мое да дойда с др. ми кола . Поздрави на всички и ще следя вече темата редовно ;)
×
×
  • Създаване...