Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Недко Иванов

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Севлиево

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Grandis 2.4 165, Civic 1.4 90, Suzuki SV1000 120

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Недко Иванов's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, не съм пробвал на Грандиса, но на предишната ми кола (опел) тези режими се сменяха след задържане на бутона при което се чуваше някакво реленце и така. Може да се опита и този вариант. Успех!
  2. Твоя проблем е друг явно, защото се появява и после изчезва. А при мен се появява на 130 и така си остава
  3. Е не е чак толкова зле, даже е едва забележимо и засега не смятам да сменям нищо. Просто се надявам, ако някой е имал сходен проблем да сподели решението, че ако взема да се лутам на принципа проба- грешка може да похарча едни безсмислени пари. Да не говорим за изгубеното време по сервизи. А и по нашите пътища тази скорост не е невъзможна, но пък настилката в повечето случаи е кофти и не се забелязва.
  4. Здравейте колеги! От скоро забелязах някакво странно бучене и вибрации при скорост 130 км. ч. и нагоре. Усеща се на магистралата където е по- гладък асфалта и гумите бучат по слабо. Първоначално набедих баланс, направих, но не е от това. Слагах зимните гуми защото са нови и да елиминирам евентуално накопани гуми и това не сработи. Моля, ако някой е имал сходен проблем да сподели как се е отървал. Не е някаква болка за умиране, но е дразнещо. Възможно ли е да е от каре, или от паразитния лагер на дясната полуоска. Няма симптоми за разбити карета, но като че в лагера има малък луфт. Благодаря предварително!
  5. Здравейте колеги, и аз карам от скоро Грандис и врътнах приблизително 10к на газ и наскоро имах някакъв сходен проблем, направих опит да изпреваря и светнаха чек тсл и есп отидох до газ майстора, провери всичко бензинов газов комп и се произнесе, че грешката е мисфайър детектед на 1 цилиндър. Не помня кода но смених свещите, щото от там се почва и между другото ми я пусна на обд самонастройка и сега нещата са наред. Даже смея да кажа, че наистина почти няма разлика газ- бензин. Потърси някой доверен и разбиращ човек да ти "прочете" грешките, че иначе може да страдаш докато откриеш истинския проблем. Моя газ мастър ми монтира и на предишната ми кола газ която имаше проблем с ламбда сонда, но той откри проблема и нещата се наредиха. Поздрави и успех!
  6. Здравейте колеги, има и една друга НЕ МАЛОВАЖНА истина за добре светещите фарове и тя е, че фаровете на много от колите са "опушени" в годините на експлоатация. Има достатъчно материал по този въпрос в нета. Те японските инженери едва ли биха сложили фар, който не свети от момиченце. Просто аз и като гледам и други се опитваме да скочим дявола във въздуха с алтернативни по- ярки лампи търсейки по- силна и по- синя (за визия) светлина. Моето японче е карано в Швеция и там се кара отдавна като при нас на къси. Е, резултата се вижда- моите фарове леко тъмнеят в сравнение с на други Грандиси, та като се постопли мисля да им спретна една освежаваща "баня" на моите и ще споделя резултата.
  7. Найтбрейкъра наистина свети една идея по- добре, но гори доста по- често от останалите лампи. Нерентабилно решение особено като ни се налага да "светим" постоянно. Приятели дето са ги тествали казаха не си давай кинтите за найтбрекър щото ще ти омръзне да ги сменяш
  8. Здравейте, колеги интересна тема сте подхванали. И аз се опитах да сложа на грандиса лед, но неуспешно. Не само, че едвам се достига до лампите за късите, а се получи както каза колегата по- горе не могат да се сложат капачките (при грандис е пластмасов капак). На това ще му намеря решение, но разликата в светенето я има за сметка на заслепяващ за другите ефект. За това и свалих въпросните лед лампи. Ще потърся кутията за да я снимам. Може това което съм купил да е менте, но пък на друг фар може и да свети добре. След известно избиране между найтбрейкър блу вижън и други един приятел който оказа се тествал всичко ми даде сайт от който си поръчах стандартни лампи на японската фирма МТЕС. Сайта е max auto24, има ги и в ибей, но излизат по- скъпо. Моите са 4350к а в ибей има и 4750к които светят по- синя светлина като ксенони. Като светене не е много повече, но е стандартна лампа без преправяне и дава друга визия в сравнение с жълтеникавите нормални лампи.
  9. Благодаря за инфото, но вчера регулирах клапаните и сложих нови свещи. Не можах да си поръчам навреме нова гарнитура, но по скоро уплътнителите на свещите бяха заминали. Ще взема гарнитура и ще я сменя, не е сложна работа.
  10. Моя маноал е малко над 20 мб и на мейла не ми позволява да го прикача, из...

  11. Здравей,

    Tъкмо така и направих. Дори открих и парт номера им: MB193884. Благодаря!

  12. Като споменахте реглаж на клапаните, някой знае ли в какъв порядък се регулират. Да не се лутам, че и аз мисля да ги прегледам И задължителна ли е нова гарнитура, че да си я набавя предварително
  13. Е да, но това е не оригинално допълнение. Това за което говоря го има и твоята кола, или по- точно всяка кола. Идеята ми е, че това управление има два модела с различни обозначения. И си мисля, че единия вариант е като моя при който късите светват със завъртането на конт. ключ, а при другия светят когато се завърти лостчето на мигачите
  14. Здравейте колеги, новак съм и във форума и като собственик на вече любимата марка. По повод на постоянните светлини имам известна дилема (според някои всичко си е наред). Моите диаманти идват от Швеция, а там в скандинавието закона за постоянни светлини е отдавна. Та там хората са си решили проблема кардинално- врътнеш ли контактния ключ и..... нека бъде светлина. Да удобно е защото не е възможно да ми вземат 50 кинта, няма забравяне, но пък е досадно понякога защото натоварването на генератор, акумулатор и т.н. в един момент ще излезе по- скъпо. Все пак има доста моменти когато не ми е нужно дори и габаритното осветление. След известно ходене и разпитване при разни "разбирачи" никой не можа да отговори смислено дали през диагностика или по друг начин бих могъл да променя нещата. Имам известни познания с автомобилите, взех се в ръце и порових и под капака и в нета и стигнах до извода, че в таблото при двг има управление на светлините (Front ECU). Оказва се, че има два модела такова еку. Ако някой има опит и знание бих се радвал да сподели. Дали е възможно да си потърся от другия модел и просто да го сменя за секунди. Имам съсед със същата кола която "свети" когато той реши, дали е безопасно просто да ги разменим за тест. Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...