Колега, а наблюдаваш ли излишни пушаци при опит за набиране. Ако има проблем с турбо пътища ще се чува съскане и доста черен дим от богата смес. Имай в предвид, че в подобен режим доста бързо се запушват катализаторите и дпф-а ако ги има.
Прилича ми на проблем с маркучите на въздуховодите след турбото, може би изпуска от някъде налягане, но това не може да се диагностицира тук във форума. Трябва да се отбиеш в някой сервиз за проверка и/или диагностика.
И след ремонта, да пишеш/споделиш след това от какъв е бил проблема.
Ами може да погледнете как е при ASX. Вашата кола е Американски/ Канадски аналог на ASX.
Почти съм сигурен че системата 4х4 е реализирана със Халдекс както е в повечето съвременни паркетници. А и още нещо предполагам че избирача за режим е кръгъл както при Аутлендър, подобен е в Рено/Нисан/Дачия. 2WD/4WD/ 4WD lock.
2WD - предно предаване
4WD - Основно предно предаване като след регистриране на приплъзване на някое от предните колела се включва автоматично зацепва и задното предава е
4WD lock - Принудително включвате задното предаване - при повечето марки след 60 км/h се самоизключва.
Реално блокаж на дифенцияла нямате.