TRiStaN Публикувано 1 юни 2024 Публикувано 1 юни 2024 Здравейте колеги, Колата навърши 330 000км преди месец и понеже отново се ослушах да почерпя, сега ще си патя ... Изтекоха ми водите на магистралата и докато се усетя, прегрях лошо мотора. Беше в движение, минах след това 500-600км из София. Надуваше бавно охладителната система и местеше водата към казанчето. Помолих един човек да я разглоби и да смени поне гарнитурите където трябва, но уви не помогна. Продължава да надува. Който има идея как можем да я диагностицираме, та поне малко да и удължим живота, моля да пише. Поздрави Камен Цитат
TRiStaN Публикувано 2 юни 2024 Автор Публикувано 2 юни 2024 Добро утро колеги, Който познава 4G18, моля да сподели къде може да е умрял хамстера дето върти въртележката на мотора ... Може ли да надува някъде от блока или да заложим, че проблема е над него? Цитат
TRiStaN Публикувано 10 юни 2024 Автор Публикувано 10 юни 2024 (редакция) Свалихме отново главата, цилиндрите са пълни с вода ... Гарнитурата "на око" ужким е била прилепнала. Маслото е чисто. Който разбира, да заложи - спукан блок, гарнитура, глава или друго ... Хайде колеги, дайте идеи! Само на 23 години е (от 15 сме заедно). Рано е за Надин и MакМетал ... ? Редактирано 10 юни 2024 от TRiStaN Правописна грешка. Цитат
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юни 2024 Admin Публикувано 10 юни 2024 Има купища такива двигатели и цели автомобили за малко пари. Така че няма проблем дори да е спукан блока. Цитат
TRiStaN Публикувано 14 юли 2024 Автор Публикувано 14 юли 2024 Оказа се спукана глава. Завариха я. Сглобиха я. Надуването е отстранено. Обаче сме счупили нещо - пуши много лошо на масло ... 1л/100км. Май няма да я бъде колеги Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.