Аз карам със всесезонни VREDESTEIN QUATRAC 215/70R16. Взимам ги есента, карам ги 2 години непрекъснато, минавам около 50 х км и ги продавам, защото грайфера е все още запазен и взимам нови. Втори комплект на Outlander-a и преди това един на предната кола.
След втората година се повтвърдяват и не е съвсем добре за зимата. За лятото са си добре - аз не съм състезател, пък и колата не е за това предназначена.
Може би не е лошо да се направи ъпдейт.
Еклипс Крос 1.5Т с ръчна скоростна кутия и предно предаване, стана на 4 години и 38000 км. Проблеми абсолютно никакви, веднъж годишно до сервиза за обслужване и толкова. Не харчи масло, не скърца, не тропа. Разход 6.0-6.2 извънградско с нормално каране около 100-110 км/ч, градско 8-9, не карам много в града и имам инцидентни засичания, пълно-пълно засичам. Веднъж за идеята карах с трафика Търново-София-Севлиево, разход 5.3, но е много досадно. Карам с Йокохама 4 сезона, вече са на 36000 км, може да изкарат още една година, но есента ще ги сменя със същите. Двигателят е достатъчен, в много редки случаи ми се е искало да имам още мощност. Задното стъкло продължава да ме дразни, не му свикнах. Аеродинамиката е така направена, че в дъжд/киша за отрицателно време цялата задна част се зацапва.
Горе-долу е това.
Сменихме дебитомера и Pajero-то сега върви на куршум :). Надявам се това да е бил проблема - тествах го нагоре към Витоша, към момента колата се държи перфектно и се кара с лекота.