След смяната колата върви доста по-динамично и на равен път. Предполагам, че сензорът е подавал грешни данни и на равно, просто не се е усещало толкова осезаемо. Възможно е да е тръгнал да си заминава отдавна, просто аз да не съм усещал постепенното намаляване на вървежа във времето до момента в който то не е станало ясно изразено.
Вадя си този извод, понеже имам колата от 9 месеца и не помня някога да е вървяла толкова добре, колкото сега след смяната. Макар, че за този период от 9 месеца съм я карал на диагностика и обстоен преглед веднъж при самата покупка и втори път преди около 7 месеца бе влязла в авариен режим заради грешка Р0106 (тогава подмених MAP сензора) - макар, че след подмяната му няколко седмици пак влезе в авариен поради същата грешка. Тогава не успяха да разберат от какво е. Проблемът отшумя някак си от самосебе си и не ми се е появявал отново - надявам се, да не се появява, понеже е доста неприятно.
Браво, случил си на майстор!
И все пак, когато имаш възможност, попитай го защо този сензор е правил проблемите при теб. Интересно ми е защо сензорът за маса на въздуха е подавал некоректни данни при наклон и при другите описани от теб ситуации. Може би, но само може би, не е работил добре при резки промени към голямо натоварване.
Ами всъщност не ми даде, кой знае какво обяснение - прочете колата на диагностика и каза, че MAF сензорът е за смяна. Помислих малко дали да не пробвам най-напред да почистя стария (понеже съм чел, че се чистят с разни спрейове), но в крайна сметка реших да го подменя.
Здравейте,
Търся ограничител за шофьорска врата на Мицубиши Галант VIII (2003г., 2.5, 163hp, седан). За съжаление ме удариха. Ударът беше лек, но това повреди част от механизмите на вратата, една от които е ограничителят (или както съм го срещал на други места, обтегач, стопете и т.н.)
Моля за съдействие къде мога да намеря или ако някой колега в групата разполага с такъв да даде знак.
Поздрави на всички!