Премини към съдържание

Проблем с катализатора


zafa

Препоръчано мнение

Привет от мен! Mоже ли някой да ми помогне - Лансер 1990 не ще да върви. Свети му лампата CHECK ENGINE, не държи обороти и пуши от към колекторите, а сега вече и не пали. Казаха ми, че било от катализатора. Бил запушен и неможело да се вентилира двигатела. Ако може някакав съвет ще съм много благодарен!!! :icon_blush:

post-4721-1231522209_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами откачи си генерацията от катализатора назад, и пробвай дали ще запали.....Ако е от него го махаш и слагаш едно резонаторно гърне ......Ако не е от това, отиваш на диагностика, за да ти кажат от какво е.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 90-та година........По-скоро колата страда от стандартния проблем.....Кондензатори, ЕКУ и доста ходене по мъките...... Колега от къде си, търси съдеиствие от колега занимаващ се с електроника и да прегледа компютъра......Дори и да не е там проблема, то поне няма да ти навреди.

 

П.С. Я дай и номера на рамата да видим....компютъра да не е MD153010

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с катализатора и силно се надявам да е от него! А за диагностика разпитвах по сервизи, никъде нямат програма за Lancer 1990г. Имат, но за по-новите. Звънях и в представителството на Мицубиши - но и там нямат. Колега, ако е от ЕКУ-то, какво е решението?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с катализатора и силно се надявам да е от него! А за диагностика разпитвах по сервизи, никъде нямат програма за Lancer 1990г. Имат, но за по-новите. Звънях и в представителството на Мицубиши - но и там нямат. Колега, ако е от ЕКУ-то, какво е решението?

Аз и Милен имаме диагностични тестери за твоята кола ,само оставя да кажеш в кой град си............

Проблема в ЕКУ-то е лечимо, стига да не е изпаткал някой от "големите" чипове - т.е. драйверите и процесора..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от Бургас сам

Тогава Милен от Пловдив ти е по-близо, остава само да намериш начин да му закараш колата, или да се уговориш с него да дойде да ти я види намясто.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам първо с катализатора и ще видя какво ще стане! Ако няма промяна, ще се уговаряме тогава. Благодаря за сьдействието. :thx:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма да стане с катализатора сигурно, ама пробвай.......Гледам че натам си се засилил. Щом свети лампата Чек, няма да е от него. На този автомобил състоянието на катализатора не се следи по никакъв начин. Направо сваляй ЕКУ-то и по куриер.......Ама все пак дай номера на рамата да го видим този компютър какъв е.

 

И още нещо, сега вече след като не пали изобщо, лампата чек свети ли пак или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата пак свети. Мен това ме навежда на мисълта, за катализатора, че пуши от към колекторите. А на самите колектори има някакъв датчик (ламбда сонда), поне така ми казаха, че било. Но да ти кажа както си вървеше и светна лампата, но си продължи да върви. Паднаха и оборотите все едно работи на 2 цилиндъра и не може повече от 3500 оборота. На скорост не може да влезе, но като я форсирам на място си се развинтва нормално. Говорих с един познат и той манияк на :mitsu-smiley: има сервиз човека и ми каза, че било така, защото ми бил запушен катализатора и двигателя не можел да се вентилира.

Ето номера ма рамата: JMBSNCG2AKU480222

 

Затова си мисля, че е от катализатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Махнете катализатора, щом сте решили. Кажи му на твоя познат да ти обясни как светка тази лампа от запушен катализатор, как се запушва катализатор в движение от раз , и как така се форсира на място. След като се остави колата да преседи и спадне налягането в гърнетата защо поне за малко не припалва.......И колко още въпроси мога да задам. :icon_blush:

А номера на компютъра е MD130725 , такъв нямам за проба, иначе бих услужил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам къде има, такъв не съм търсил. Ако се стигне до него го свалете и ми го пратете, да видим какво може да се направи. Имам и някой друг компютър за части, дали няма да мога да комбинирам нещо.

 

post-473-1231623361_thumb.jpg

 

Обикновенно ей такава картинка се наблюдава вътре. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свали жабката погледни надясно и ще го видиш къде е наврян. Иначе се сваля надолу, има два болта да го държат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, май сте прави за компютъра!!! Изглежда, че не е изгорял, но ми дава грешка и не ще да пали. Изчистихме катализатора, но още свети тази лампа и както казах - не ще да пали . Как да изчистя грешките на компютъра? И може ли да се намери такъв компютър?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми как - изтърбушили са го........Колега ето в този файл :

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...0DIAGNOSTIC.pdf

Е описано как да се прочетат грешките без диагностична апаратура, а само с един светодиод. Освен това са дадени и кодовете за грешки. Опитайте се да ги прочетете - ако са повече от 2 грешки - сваляйте компютъра.....Макар че аз от началото си знам, че проблема е в него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

............. Кажи му на твоя познат да ти обясни как светка тази лампа от запушен катализатор, как се запушва катализатор в движение от раз , и как така се форсира на място. След като се остави колата да преседи и спадне налягането в гърнетата защо поне за малко не припалва.......И колко още въпроси мога да задам.

 

:haha: :tooth: :hysterical: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...