zafa Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Привет от мен! Mоже ли някой да ми помогне - Лансер 1990 не ще да върви. Свети му лампата CHECK ENGINE, не държи обороти и пуши от към колекторите, а сега вече и не пали. Казаха ми, че било от катализатора. Бил запушен и неможело да се вентилира двигатела. Ако може някакав съвет ще съм много благодарен!!! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Ами откачи си генерацията от катализатора назад, и пробвай дали ще запали.....Ако е от него го махаш и слагаш едно резонаторно гърне ......Ако не е от това, отиваш на диагностика, за да ти кажат от какво е..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 На 90-та година........По-скоро колата страда от стандартния проблем.....Кондензатори, ЕКУ и доста ходене по мъките...... Колега от къде си, търси съдеиствие от колега занимаващ се с електроника и да прегледа компютъра......Дори и да не е там проблема, то поне няма да ти навреди. П.С. Я дай и номера на рамата да видим....компютъра да не е MD153010 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 10 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ще пробвам с катализатора и силно се надявам да е от него! А за диагностика разпитвах по сервизи, никъде нямат програма за Lancer 1990г. Имат, но за по-новите. Звънях и в представителството на Мицубиши - но и там нямат. Колега, ако е от ЕКУ-то, какво е решението? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ще пробвам с катализатора и силно се надявам да е от него! А за диагностика разпитвах по сервизи, никъде нямат програма за Lancer 1990г. Имат, но за по-новите. Звънях и в представителството на Мицубиши - но и там нямат. Колега, ако е от ЕКУ-то, какво е решението?Аз и Милен имаме диагностични тестери за твоята кола ,само оставя да кажеш в кой град си............Проблема в ЕКУ-то е лечимо, стига да не е изпаткал някой от "големите" чипове - т.е. драйверите и процесора.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 10 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2009 Oт Бургас съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 от Бургас сам Тогава Милен от Пловдив ти е по-близо, остава само да намериш начин да му закараш колата, или да се уговориш с него да дойде да ти я види намясто. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 10 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ще пробвам първо с катализатора и ще видя какво ще стане! Ако няма промяна, ще се уговаряме тогава. Благодаря за сьдействието. :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ми няма да стане с катализатора сигурно, ама пробвай.......Гледам че натам си се засилил. Щом свети лампата Чек, няма да е от него. На този автомобил състоянието на катализатора не се следи по никакъв начин. Направо сваляй ЕКУ-то и по куриер.......Ама все пак дай номера на рамата да го видим този компютър какъв е. И още нещо, сега вече след като не пали изобщо, лампата чек свети ли пак или не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 10 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2009 Лампата пак свети. Мен това ме навежда на мисълта, за катализатора, че пуши от към колекторите. А на самите колектори има някакъв датчик (ламбда сонда), поне така ми казаха, че било. Но да ти кажа както си вървеше и светна лампата, но си продължи да върви. Паднаха и оборотите все едно работи на 2 цилиндъра и не може повече от 3500 оборота. На скорост не може да влезе, но като я форсирам на място си се развинтва нормално. Говорих с един познат и той манияк на :mitsu-smiley: има сервиз човека и ми каза, че било така, защото ми бил запушен катализатора и двигателя не можел да се вентилира. Ето номера ма рамата: JMBSNCG2AKU480222 Затова си мисля, че е от катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Махнете катализатора, щом сте решили. Кажи му на твоя познат да ти обясни как светка тази лампа от запушен катализатор, как се запушва катализатор в движение от раз , и как така се форсира на място. След като се остави колата да преседи и спадне налягането в гърнетата защо поне за малко не припалва.......И колко още въпроси мога да задам. :icon_blush:А номера на компютъра е MD130725 , такъв нямам за проба, иначе бих услужил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Незнам къде има, такъв не съм търсил. Ако се стигне до него го свалете и ми го пратете, да видим какво може да се направи. Имам и някой друг компютър за части, дали няма да мога да комбинирам нещо. Обикновенно ей такава картинка се наблюдава вътре. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 10 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2009 Грозна гледка . А къде се намира компютъра. На лесно място ли е? Да му хвърля едно око, или е нахакан някъде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Свали жабката погледни надясно и ще го видиш къде е наврян. Иначе се сваля надолу, има два болта да го държат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 10 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2009 Ще го прегледам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros Публикувано 11 януари 2009 Сподели Публикувано 11 януари 2009 Ще го прегледам.И според мен ти е компютъра,щом ти свети лампичката постоянно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafa Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 Момчета, май сте прави за компютъра!!! Изглежда, че не е изгорял, но ми дава грешка и не ще да пали. Изчистихме катализатора, но още свети тази лампа и както казах - не ще да пали . Как да изчистя грешките на компютъра? И може ли да се намери такъв компютър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Колега, можеш ли да обясниш, как точно ти изчистиха катализатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Ми как - изтърбушили са го........Колега ето в този файл :http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...0DIAGNOSTIC.pdf Е описано как да се прочетат грешките без диагностична апаратура, а само с един светодиод. Освен това са дадени и кодовете за грешки. Опитайте се да ги прочетете - ако са повече от 2 грешки - сваляйте компютъра.....Макар че аз от началото си знам, че проблема е в него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 ............. Кажи му на твоя познат да ти обясни как светка тази лампа от запушен катализатор, как се запушва катализатор в движение от раз , и как така се форсира на място. След като се остави колата да преседи и спадне налягането в гърнетата защо поне за малко не припалва.......И колко още въпроси мога да задам. :haha: :tooth: :hysterical: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.