Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблеми с тока, празния ход и АБС


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Искам да попитам няколко неща за еклипса,от скоро го карам и някой неща ми се струват не нормални. Ще съм много благодарен ако можете да ми одоговорите на въпросите!Та да започвам.....Сутрин като запаля колата и си пусна парното работи нормално,но когато потеглям със подаването на газ почва да духа по силно и така колкото повече давам гас толкова повече се засилва струята като спра на кръстовище пак отслабва!!!и така вечер като я прибирам я паркирам близо до стена и забелязвах че като давам леко назад като приближа стената и светлините за задна скорост се отразяват по добре пак при подаването на гас светлината се засилва при пускането на гаста отслабва направих си експеримент на неосветена улица същотото се получава и със фаровете и халогените,като подавам гас и светят по силно като я отпусна светлината намалява.Преди тази имах пак японска кола и нямах такива наблюдения.Също имам питане за оборотите пак като я паля оборотите скачат до 1100 някаде точно в момента на запалването и веднага падат долу до края почти да изгасне разтриса се и ги стабилизира някаде към 700 до 800 докато не потегля и пак при превключване на скоростите падат до долу даже ми се случи няколко пъти да изгасне.И последното питане ми е за АБС`a на тази кола как се държи на сняг аз мисля че моя хич и не работи направих няколко кръгчета тия дни по заледеното и като натисна рязко спирачката колелата блокират педала пропада и колата си се пързаля като шейна педала прави някакви немощни усилия да подскочи чисто слабо и това е! задницата започва да ме изпреварва.Иначе мотора е 4G63,107 киловата еклипса е GS изпълнение 1997 година,сменил съм му свещите,горивен и въздушен филтър кабелите на свещите са мерени също и са перфектни!Това е благодаря пак предварително!P.S. Като пусна задната чистачка гори силов бушон отпред при двигателя 30 ампера мисля че на кутията пише че е за запалването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

ще ти сменя заглавието на темата, защото е много общо.

 

Явно имаш проблем със зареждането. Провери на празен ход какво е напрежението и като натиснеш газта и пиши резултатите. Може да е от кабели, може да е алтернатор...

 

Най-ленсо пробвай да почистиш дроселовата клапа и ако не се оправи това с оборотите минаваме на стъпково моторче.

 

За спирачките - сигурен ли си, че имаш АБС?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за промяната на заглавието!Имам АБС защото имах скъсана една жица от него и една смачкана тръбичка и ми светеше лампата на таблото,но после го дадох на маистор и тои я беше изправил тръбичката и запоил жицата и лампата ми изгасна.Дроселовата клапа изглеждаше чиста и затова не сме я пипали ама като гледам ше я чистим.Има и друг проблем наречен компютърна диагностика.....тук в благоевград няма кои да направи такава на моита кола,даже и в митсубиши нямали такива кабели!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не ти работи ABS-а, защото при мен доста осезаемо ти чука на педала като блокират колелата. А може и от тия жичкаджийски истории да е проблема. СИгурно ли е, че майстора ти е запоил точната жица или просто е накарал лампата да изгасне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да да аз бях до него,защото знам как гаснат лампите сваля се крушката на таблото и еърбеговете вече не светят хахаах!Много пипкава работа жицата не беше скъсана а се беше извадила от буксичката направо а там няма разглобяване прилича на цилиндърче там точно се беше извадила и я запои като разтопи малко буксата с поялника иначе нямаше как!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем със зареждането , премерете зареждащото напрежение ,то трябва да е към 14.2-14.5 Волта.........но преди това на изгасен мотор премерете напрежението на акумулатора ,то трябва да е 12.6-12.8 волтапри запалване на мотора вече трябва да е 14.2Волта.

Така както го описваш проблема е най вероятно или слаб акумулатор , или недозареден, което може да стане ако алтернатора ти се бъзика.........

За втория ти проблем - оборотите, проблема е най вероятно в стъпковото моторче което управлява байпасния канал на въздуха за свободния ход, но освен него има и още една система ,която е на принципа на термостата, ако е студена водата , тя е отворила и от там смуче въздух, ако е загряла ,то е затворен и оборотите се управляват само от степ мотора........та най вероятно и двете системи не работят както трябва или въобще и за това се получава така.........моторчето на празния ход представлява две намотки свърази в бридж и всяка има 3 извода като единия е общ, т.е. на моторчето имаш 6 пина подредени в 2 реда по 3 .............на всеки помежду си пин трябва да е 27-30 ома съпротивление а м/у 1 и 3 пин, трябва да е около 60 ома

Ако не е толкова значи трябва да се смени.........

И ако имаш проблеми с диагностиката, София ти е на 100км. ......мини да го чекнем ............ :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер одговори!Благодаря много!В момента не карам колата заради времето затова и не ходя на маистори а питам тук, за да съм готов идната седмица да доизгладя нещата които ми останаха по колата.Между другото термостата ми е за смяна купил съм нов но нямам време за смяната.Днес започна да ми превърта и стартера пали от втори или трети път предполагам че е бендикс.Гледам сега като оправихме всичко по таблото да свети че лампата на акомулатора ми мъждука пак по същия начин като давам газ свети по силно като отпускам гасне!Иначе колата е била запусната и е стояла 2 години одвън на улицата в Италия и трябваше да оправим доста неща не беше палена две години и запали от раз,сега двигатела работи и звучи перфектно но останаха само тези нещица,а за този проблем със задната чистачка от какво ли гори този бушон като я пусна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам как ама свети :icon_blush:Преди бях да я разходя до метро и забелязах че лампата свети точно както ти го обяснявам мъждука лекичко карам на втора ускорявам колата и лампата почва да свети по силно правопропорционално на подаването на газ от втора минавам на трета и като отпускам газта да включа скорост лампата гасне и като вкарам предавката и дам газ пак почва да свети акомулаторчето!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам как ама свети :icon_blush:Преди бях да я разходя до метро и забелязах че лампата свети точно както ти го обяснявам мъждука лекичко карам на втора ускорявам колата и лампата почва да свети по силно правопропорционално на подаването на газ от втора минавам на трета и като отпускам газта да включа скорост лампата гасне и като вкарам предавката и дам газ пак почва да свети акомулаторчето!

Което значи 90% реле за зареждане,което при теб е в самия алтернатор..........

Другото което можеш да провериш е да си видиш всички маси (GND-та) ...........по купето е масата, която почва от акумулатора и стига до под него, закачен е с кабелна обувка и болт....обикновено има една голяма шайба за по добър контакт......развии този болт и почисти контактуващата площ със шкурка и обезмасли.............след това стягай и така повтори на всякъде където има маси.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цялата информация беше много полезна за мен.Благодаря на всички които се отзоваха, остана само да разбера защо гори този бушон като пусна задната чистачка!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи първо премери какво става с генератора и акумулатора..........Че ако вдига 17-18в, ще караш ама за кратко... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи първо премери какво става с генератора и акумулатора..........Че ако вдига 17-18в, ще караш ама за кратко... :icon_blush:

:D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи първо премери какво става с генератора и акумулатора..........Че ако вдига 17-18в, ще караш ама за кратко... :icon_blush:
Бре,тоя генератор перфектен за яка музика! :icon_thumbup: :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бре,тоя генератор перфектен за яка музика! :icon_thumbup: :D

Страшен е , като му издумка ЕКУ-то ще види той една музика яка............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зарежда 14,2-14,7 обаче може би не е постоянно много е лошо времето и днес и няма да се работи по нея в понеделник прогнозата е добра ще се гледа по обстоино тогава!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За втория ти проблем - оборотите, проблема е най вероятно в стъпковото моторче което управлява байпасния канал на въздуха за свободния ход, но освен него има и още една система ,която е на принципа на термостата, ако е студена водата , тя е отворила и от там смуче въздух, ако е загряла ,то е затворен и оборотите се управляват само от степ мотора......

 

При втора генерация такава термостатична система изобщо няма! За тази цел има датчик. Празния ход се управлава само от стъпковото моторче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тамън се прибирам и паля колата малко да поработи да постопли прозорците ,че бяха замръзнали пуснах габаритите и музиката и почнах да ги търкам изчистих я от снега и я загасих,но реших че ми се вози зад блока по снега и исках да я запаля пак.......но уви номожах!Значи наистина не ми зарежда постоянно алтернатора само готато тои си иска.Моят алтернатор е като циганин....зимата не работи :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ами сега остана само да кажа какво се получи в крайна сметка за край на темата.Премерихме акомулатора както ме посъветвахте преди да е палена колата и мултицета показа 12,4 волта и след това запалих колата и мерихме пак и вече се видяха колебанията мултицета показваше стойности между 15,5-17 волта.Оттам направо в магазина за части и купих нова диодна плочка и реле регулатор и обратно при майстора,той свали моя акомулатор и сложи негов чисто нов и за всеки случай премери пак и отново положението беше същото.Свалихме алтернатора подменихме му частите запоиха всичко и го качиха пак и засега да чукна на дърво работи нормално!Да не забравя да спомена диодната плочка и реле регулатора ми излезнаха 95 лева! Сега колата работи нормално и върви много добре!Преди ремонта придръпваше от 1500 до 2000 оборота,двигателя виеше странно,фаровете и лампите в купето трепкаха,лампата на таблото светеше,плеъра в колата даваше грешки понякога,изгоря ми къса светлина и габарит и чистачките и парното не работеха правилно.Дано темата е полезна и на други колеги със сходни проблеми и остана май само да изкажа благодарности за одзивчивоста ви и спецялни благодарности на Milen_z ,CynepMEH и DJ Tymbi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Днес най накрая ми направиха компютърна диагностика и резултатите са следните:

Ламбда сонда-ok

Отработени газове-ок

Стъпково моторче-ок

Дебитомер-ок

Горивен филтър-ок

Въздушен филтър-ок

Свещи-ок

Кабели-ок

и още.........и всичко ок!

Регулираха оборотите,и сега рабити нормално на 900 об.а при включени консуматори,климатик и др.на 800.Всичко точно не ги колебае перфектно!

Обаче компютара не е записал никакви грешки,а един стар проблем остава и незнам вече каде да го търся!

Като запаля колата студена оборотите отиват на 1000 и падат до 0 и колата изгасва!

А ако като запаля колата и дам гас оборотите си отиват над 1000 аха да изгасне падат до 100 и се връщат на 900 и замръзват!

Ако някои знае каде е проблема моля да помага за да го оправям и да съм спокоен :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...