bgfrayman Публикувано 14 юли 2005 Сподели Публикувано 14 юли 2005 здравейте имам от старите Пажеро-та модел 83-91.Според списание Аутобилд имам по малката злина 2.6 см2 бензинов двигател, със 5-степенна механична скоросна кутия.Веднъж е чупила амбриажна ос преди около 2-3 години, която е сменена с нова. Оказа се и че има износване на на два лагера, един иглен някъде отпред и един доста по голям които е някъде около 5-та предавка. Tях също ги смених миналия месец. Дотук добре, обаче след ремонта сипах масло ШелУпергЕар W80 + добавка за скорости СТП.Сега обаче като покарам малко и спра на светофар, примерно, при отпуснат съединител се чува шум от към скоростите.Лагерите са абсолютно същите каквито са свалени и са купени от Ратола. Преди да ги сменя бях с по гъсто масло, В 90 мисляДайте съвет, в какво може да е проблема при положение че освен лагерите нищо друго не е пипано, даже и двата вала в скоростите не са разглобявани. Трябва ли пак да сложа по гъсто масло, да сипвам ли друга добавка?!? :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 14 юли 2005 Сподели Публикувано 14 юли 2005 "SAE75W-90 uлu SAE75W-85W, GL-4 по API"Това пише за маслото в литературата, която имам. "Дайте съвет, в какво може да е проблема при положение че освен лагерите нищо друго не е пипано, даже и двата вала в скоростите не са разглобявани." Смятам че ти шумят лагерите на първичния вал, но има и други варианти http://fulcrum.hit.bg/Pajero/snap.jpg Това ти е кутията, можеш ли да кажеш кои точно лагери са ти сменени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgfrayman Публикувано 15 юли 2005 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2005 Извиняваите за латиницата просто така си пиша, ще гледам да не се повтори!Значи сменени са ми: първо един малак иглен лагер който имаше износване около 1мм в единия си край. Маи е някаде отпред при амбриажната ос, но не сам сигурен защото не бях когато са го сменяли. Втория е сменем по късно сменя се отзад като се отдели раздаточната кутия от самите скорсти модела на самия лагер беше NACHI B37VV..... и натам не помня!Но вапроса ми е че преди да го сменя скоростите са били напълнени е по-гъсто масло W90 мисля и на празен ход нямаше шум. Сега съм сипал това което пишеше в каталога на Shell + добавка STP. Ще се прецака ли нещо ако пак сменя маслото с по гъсто и хубаво ли е да се слагат добавки към маслото в скоростите? А и четох за следната добавка: Metal Conditioner Metaltec-1можете ли да ми кажете някакво отзиви от вас или ваши познати за неяБлагодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 15 юли 2005 Сподели Публикувано 15 юли 2005 Значи директно на въпроса - няма проблем да се смени маслото с по-гъстото, но това няма да махне добавката - тя продължава да действа. Съмнявам се от нея да е проблема, но напоследък се навъдиха доста добавки от знайни и незнайни производители и не лошо да се внимава. Най-малкото - да се чете внимателно текста към тях. Аз нямам опит с добавки, защото ги избягвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Negative Публикувано 15 февруари 2006 Сподели Публикувано 15 февруари 2006 Имам проблем със запалването на Мицубиши 3000 V6 1990 година. Губи ми се изкрата за запалване. Както работи и угасва. След около половин час пали пак. Смених компютърната платка и комутатора и продължава същото да става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 15 февруари 2006 Сподели Публикувано 15 февруари 2006 При какъв режим на работа гасне? Празен ход или при натоварване? Ако имаш възможност смени и ламбда сондите за проба. Ето една руска връзка http://www.pajero.dn.ru/А също и задръстен катализатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 февруари 2006 Сподели Публикувано 15 февруари 2006 Имам проблем със запалването на Мицубиши 3000 V6 1990 година. Губи ми се изкрата за запалване. Както работи и угасва. След около половин час пали пак. Смених компютърната платка и комутатора и продължава същото да ставаМммм............това ми мязе на бубина/ни май........... Лошото е че вече си сменил половината работи без да има резултат,..........при бубината е така, има случаи каде хвърля добър ток за известно време , после като поработи малко и увяхва.........проблема е вътре в самата бубина или по точо ппробил в изолационния лак на намотките, като позагре малко и почва да дава на късо ..................и за това спира да работи и ти изчезват токовете............и съответно искрата....... :D провери го първо това преди да правиш друго.... :D :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 февруари 2006 Сподели Публикувано 16 февруари 2006 здравейте имам от старите Пажеро-та модел 83-91.Според списание Аутобилд имам по малката злина 2.6 см2 бензинов двигател, със 5-степенна механична скоросна кутия.Веднъж е чупила амбриажна ос преди около 2-3 години, която е сменена с нова. Оказа се и че има износване на на два лагера, един иглен някъде отпред и един доста по голям които е някъде около 5-та предавка. Tях също ги смених миналия месец. Дотук добре, обаче след ремонта сипах масло ШелУпергЕар W80 + добавка за скорости СТП.Сега обаче като покарам малко и спра на светофар, примерно, при отпуснат съединител се чува шум от към скоростите.Лагерите са абсолютно същите каквито са свалени и са купени от Ратола. Преди да ги сменя бях с по гъсто масло, В 90 мисляДайте съвет, в какво може да е проблема при положение че освен лагерите нищо друго не е пипано, даже и двата вала в скоростите не са разглобявани. Трябва ли пак да сложа по гъсто масло, да сипвам ли друга добавка?!? :help: Аз имах същия проблем със старото си Паджеро, смених всички лагери в ск. кутия, но шума не се отстрани. Проблема се оказа от съединителя, който не беше оригинален (липсваха едни допълнителни пружини), които обират вибрациите от двигателя. Предполагам, че и твоя проблем е от това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go go go Публикувано 16 февруари 2006 Сподели Публикувано 16 февруари 2006 принципно по рядкото масло неможе да доводо до шум, поне не веднага. от него може да имаш проблеми с превключването особено при топъл двигател. доколкото знам наистина наистина има ткъв проблем със съединителя на паджерото и ако сложиш този който нетрябва шуми. проблема е единствено естетически, ако те дразни може да го смениш иначе ще кара години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Negative Публикувано 18 февруари 2006 Сподели Публикувано 18 февруари 2006 Мммм............това ми мязе на бубина/ни май........... Лошото е че вече си сменил половината работи без да има резултат,..........при бубината е така, има случаи каде хвърля добър ток за известно време , после като поработи малко и увяхва.........проблема е вътре в самата бубина или по точо ппробил в изолационния лак на намотките, като позагре малко и почва да дава на късо ..................и за това спира да работи и ти изчезват токовете............и съответно искрата....... :D провери го първо това преди да правиш друго.... :D :icon_bye:Може ли да бъде заменена бубината за високо напрежение от друга подобна и от кои модели коли може да бъде заменена? Имам проблем със запалването на Мицубиши 3000 V6 1990 година. Губи ми се изкрата за запалване. Както работи и угасва. След около половин час пали пак. Смених компютърната платка и комутатора и продължава същото да ставаНезависимо на какви обороти след 10-15 минути работа угасва. Когато въртя на стартер няма искра. В момента който спира да върти се появавя искра на високото напрежение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kercheto Публикувано 4 юли 2011 Сподели Публикувано 4 юли 2011 кое масло е най подходящо ва двигателя на пажеро 2;5 тд 1991г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 (редакция) кое масло е най подходящо ва двигателя на пажеро 2;5 тд 1991гКолега, този въпрос не е за тук ,а и на колегата джипа отодавна е оправен ,дори вече е продаден до колкото разбрах...........Иначе маслото ти е или 15W40 или 10W40 .... Редактирано 12 юли 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.