Премини към съдържание

Pajero скоростна кутия


Препоръчано мнение

здравейте имам от старите Пажеро-та модел 83-91.

Според списание Аутобилд имам по малката злина 2.6 см2 бензинов двигател, със 5-степенна механична скоросна кутия.

Веднъж е чупила амбриажна ос преди около 2-3 години, която е сменена с нова. Оказа се и че има износване на на два лагера, един иглен някъде отпред и един доста по голям които е някъде около 5-та предавка. Tях също ги смених миналия месец.

Дотук добре, обаче след ремонта сипах масло ШелУпергЕар W80 + добавка за скорости СТП.

Сега обаче като покарам малко и спра на светофар, примерно, при отпуснат съединител се чува шум от към скоростите.Лагерите са абсолютно същите каквито са свалени и са купени от Ратола. Преди да ги сменя бях с по гъсто масло, В 90 мисля

Дайте съвет, в какво може да е проблема при положение че освен лагерите нищо друго не е пипано, даже и двата вала в скоростите не са разглобявани. Трябва ли пак да сложа по гъсто масло, да сипвам ли друга добавка?!?

:help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"SAE75W-90 uлu SAE75W-85W, GL-4 по API"

Това пише за маслото в литературата, която имам.

 

"Дайте съвет, в какво може да е проблема при положение че освен лагерите нищо друго не е пипано, даже и двата вала в скоростите не са разглобявани."

 

Смятам че ти шумят лагерите на първичния вал, но има и други варианти

 

http://fulcrum.hit.bg/Pajero/snap.jpg

 

Това ти е кутията, можеш ли да кажеш кои точно лагери са ти сменени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваите за латиницата просто така си пиша, ще гледам да не се повтори!

Значи сменени са ми: първо един малак иглен лагер който имаше износване около 1мм в единия си край. Маи е някаде отпред при амбриажната ос, но не сам сигурен защото не бях когато са го сменяли. Втория е сменем по късно сменя се отзад като се отдели раздаточната кутия от самите скорсти модела на самия лагер беше NACHI B37VV..... и натам не помня!

Но вапроса ми е че преди да го сменя скоростите са били напълнени е по-гъсто масло W90 мисля и на празен ход нямаше шум. Сега съм сипал това което пишеше в каталога на Shell + добавка STP. Ще се прецака ли нещо ако пак сменя маслото с по гъсто и хубаво ли е да се слагат добавки към маслото в скоростите? А и четох за следната добавка: Metal Conditioner Metaltec-1

можете ли да ми кажете някакво отзиви от вас или ваши познати за нея

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи директно на въпроса - няма проблем да се смени маслото с по-гъстото, но това няма да махне добавката - тя продължава да действа. Съмнявам се от нея да е проблема, но напоследък се навъдиха доста добавки от знайни и незнайни производители и не лошо да се внимава. Най-малкото - да се чете внимателно текста към тях. Аз нямам опит с добавки, защото ги избягвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Имам проблем със запалването на Мицубиши 3000 V6 1990 година. Губи ми се изкрата за запалване. Както работи и угасва. След около половин час пали пак. Смених компютърната платка и комутатора и продължава същото да става

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При какъв режим на работа гасне? Празен ход или при натоварване? Ако имаш възможност смени и ламбда сондите за проба. Ето една руска връзка http://www.pajero.dn.ru/

А също и задръстен катализатор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем със запалването на Мицубиши 3000 V6 1990 година. Губи ми се изкрата за запалване. Както работи и угасва. След около половин час пали пак. Смених компютърната платка и комутатора и продължава същото да става

Мммм............това ми мязе на бубина/ни май........... :) Лошото е че вече си сменил половината работи без да има резултат,..........при бубината е така, има случаи каде хвърля добър ток за известно време , после като поработи малко и увяхва.........проблема е вътре в самата бубина или по точо ппробил в изолационния лак на намотките, като позагре малко и почва да дава на късо ..................и за това спира да работи и ти изчезват токовете............и съответно искрата....... :D провери го първо това преди да правиш друго.... :D :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте имам от старите Пажеро-та модел 83-91.

Според списание Аутобилд имам по малката злина 2.6 см2 бензинов двигател, със 5-степенна механична скоросна кутия.

Веднъж е чупила амбриажна ос преди около 2-3 години, която е сменена с нова. Оказа се и че има износване на на два лагера, един иглен някъде отпред и един доста по голям които е някъде около 5-та предавка. Tях също ги смених миналия месец.

Дотук добре, обаче след ремонта сипах масло ШелУпергЕар W80 + добавка за скорости СТП.

Сега обаче като покарам малко и спра на светофар, примерно, при отпуснат съединител се чува шум от към скоростите.Лагерите са абсолютно същите каквито са свалени и са купени от Ратола. Преди да ги сменя бях с по гъсто масло, В 90 мисля

Дайте съвет, в какво може да е проблема при положение че освен лагерите нищо друго не е пипано, даже и двата вала в скоростите не са разглобявани. Трябва ли пак да сложа по гъсто масло, да сипвам ли друга добавка?!?

:help:

Аз имах същия проблем със старото си Паджеро, смених всички лагери в ск. кутия, но шума не се отстрани. Проблема се оказа от съединителя, който не беше оригинален (липсваха едни допълнителни пружини), които обират вибрациите от двигателя. Предполагам, че и твоя проблем е от това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

принципно по рядкото масло неможе да доводо до шум, поне не веднага. от него може да имаш проблеми с превключването особено при топъл двигател.

 

доколкото знам наистина наистина има ткъв проблем със съединителя на паджерото и ако сложиш този който нетрябва шуми. проблема е единствено естетически, ако те дразни може да го смениш иначе ще кара години

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мммм............това ми мязе на бубина/ни май........... :) Лошото е че вече си сменил половината работи без да има резултат,..........при бубината е така, има случаи каде хвърля добър ток за известно време , после като поработи малко и увяхва.........проблема е вътре в самата бубина или по точо ппробил в изолационния лак на намотките, като позагре малко и почва да дава на късо ..................и за това спира да работи и ти изчезват токовете............и съответно искрата....... :D провери го първо това преди да правиш друго.... :D :icon_bye:

Може ли да бъде заменена бубината за високо напрежение от друга подобна и от кои модели коли може да бъде заменена?

 

Имам проблем със запалването на Мицубиши 3000 V6 1990 година. Губи ми се изкрата за запалване. Както работи и угасва. След около половин час пали пак. Смених компютърната платка и комутатора и продължава същото да става

Независимо на какви обороти след 10-15 минути работа угасва. Когато въртя на стартер няма искра. В момента който спира да върти се появавя искра на високото напрежение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

кое масло е най подходящо ва двигателя на пажеро 2;5 тд 1991г

Колега, този въпрос не е за тук ,а и на колегата джипа отодавна е оправен ,дори вече е продаден до колкото разбрах...........

Иначе маслото ти е или 15W40 или 10W40 ....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...